Zal dan in de avond worden, maar overdag helaas niet meer ...quote:Op woensdag 12 december 2007 09:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar dan komt ze toch nog wel is?

stop jij s met zelda spelen joh, met je metaphorische opmerkingenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Neeen het begin der tijden kent hele andere gezichten, waarvan een aantal door de tand des tijds alweer vervaagd zijn tot slechts schimmen in mijn herinnering, en waarvan sommigen nog steeds hardnekkig aanwezig zijn

en in plaats daarvan heb je je mobiel op het allerhardste volume de r&b hits van dit jaar af laten spelen ??quote:Op woensdag 12 december 2007 09:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb file gereden in de tramWaar mensen je wel raar aankijken bij het meezingen, dus ook maar niet gedaan.. dat lijkt me wel het leukste van filerijden

Mogguh WLquote:Op woensdag 12 december 2007 09:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stop jij s met zelda spelen joh, met je metaphorische opmerkingen

Ja dat is het ook, maar je ziet haar dan toch nog welquote:Op woensdag 12 december 2007 09:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zal dan in de avond worden, maar overdag helaas niet meer ...
we zien wel, vind het alleen jammer

Zeldaquote:Op woensdag 12 december 2007 09:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]

haha inderdaadquote:Op woensdag 12 december 2007 09:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en in plaats daarvan heb je je mobiel op het allerhardste volume de r&b hits van dit jaar af laten spelen ??

Monty Pythonquote:

Wel een stuk minder vaak, want ze zal niet meer langs station "X" komen ben ik bang hahahaquote:Op woensdag 12 december 2007 09:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, maar je ziet haar dan toch nog wel

Ze moet maar wat voor je over hebben vind ik!quote:Op woensdag 12 december 2007 09:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel een stuk minder vaak, want ze zal niet meer langs station "X" komen ben ik bang hahaha

heb je mijn bericht gisteravond nog gekregen?quote:Op woensdag 12 december 2007 09:26 schreef WhiteLightning het volgende:
droxz heb je je poorten al opengegooid voor de wii ? ga ik je spammen met vgames

Beetje jammer dat je gisteren zo snel pleite was trouwens ...quote:
 )
 )

hahahaquote:Op woensdag 12 december 2007 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ze moet maar wat voor je over hebben vind ik!

Nee nog niet gedaan, ga vanavond even kijkenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:26 schreef WhiteLightning het volgende:
droxz heb je je poorten al opengegooid voor de wii ? ga ik je spammen met vgames

wie ik ?quote:Op woensdag 12 december 2007 09:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
heb je mijn bericht gisteravond nog gekregen?

Ja, trachte je toe te voegen met de Wiiquote:

ja sorry na 2 rondes was ik het zat. was wel lachen trouwens, heb aardig wat geknivedquote:Op woensdag 12 december 2007 09:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je gisteren zo snel pleite was trouwens ...
(en je mic weer eens niet werkte)

Lijkt me normaal toch als je een zwak voor elkaar hebtquote:Op woensdag 12 december 2007 09:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hahaha
is ook een aparte spirit
beide iets voor elkaar over hebben

nee heb niets gezien vannochtend. gisteren vroeg naar mn nest gegaan.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja, trachte je toe te voegen met de Wii

Raar, hij zei bij mij dat ik moest wachten op jouw toestemmingquote:Op woensdag 12 december 2007 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee heb niets gezien vannochtend. gisteren vroeg naar mn nest gegaan.

Ach mijn beste man, wat is het leven zonder metaforen? Een opgedroogd meer, een bevroren waterval, een stilstaande tram... Een dag op werk zonder werk om te doen, een dag thuis met teveel verplichtingen om tijd voor jezelf te hebben... Een bericht posten zonder inhoud, of een envelop krijgen zonder kerstkaart erin... Een kerstboom zonder piek, een Sinterklaas zonder mijter, een fiets zonder zadel, fotopapier zonder afbeelding... Een ongedefinieërde vorm.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]

XP met SP2 of SP3 RC1quote:Op woensdag 12 december 2007 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
denk trouwens dat ik windows weer s moet installeren.
weet alleen nog niet welke

gvd kut wii... dadelijk ligt het probleem bij mijquote:Op woensdag 12 december 2007 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Raar, hij zei bij mij dat ik moest wachten op jouw toestemming

quote:Op woensdag 12 december 2007 09:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ach mijn beste man, wat is het leven zonder metaforen? Een opgedroogd meer, een bevroren waterval, een stilstaande tram... Een dag op werk zonder werk om te doen, een dag thuis met teveel verplichtingen om tijd voor jezelf te hebben... Een bericht posten zonder inhoud, of een envelop krijgen zonder kerstkaart erin... Een kerstboom zonder piek, een Sinterklaas zonder mijter, een fiets zonder zadel, fotopapier zonder afbeelding... Een ongedefinieërde vorm.
Heeft helemaal niets met Zelda te maken, het was slechts een vleugje melancholie

whahahahhaquote:Op woensdag 12 december 2007 09:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ach mijn beste man, wat is het leven zonder metaforen? Een opgedroogd meer, een bevroren waterval, een stilstaande tram... Een dag op werk zonder werk om te doen, een dag thuis met teveel verplichtingen om tijd voor jezelf te hebben... Een bericht posten zonder inhoud, of een envelop krijgen zonder kerstkaart erin... Een kerstboom zonder piek, een Sinterklaas zonder mijter, een fiets zonder zadel, fotopapier zonder afbeelding... Een ongedefinieërde vorm.
Heeft helemaal niets met Zelda te maken, het was slechts een vleugje melancholie
 mooi gezegd
  mooi gezegd  

Ennn maar trommelen op de hoofdleuning van de persoon voor me, daar heb ik toch schijt aan ja toch!quote:Op woensdag 12 december 2007 09:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en in plaats daarvan heb je je mobiel op het allerhardste volume de r&b hits van dit jaar af laten spelen ??

Ik vanavond nog een keerquote:Op woensdag 12 december 2007 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gvd kut wii... dadelijk ligt het probleem bij mij

ik heb alle poorten openstaan
 Misschien heb ik ook iets fout gedaan.
 Misschien heb ik ook iets fout gedaan. 

Dergelijke mensen verdienen een nekschotquote:Op woensdag 12 december 2007 09:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ennn maar trommelen op de hoofdleuning van de persoon voor me, daar heb ik toch schijt aan ja toch!

mja ik had met xp altijd last van spyware, en bij vista helemaal neit.quote:

Of een hele lekkere zusquote:Op woensdag 12 december 2007 09:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een ongekende libido zonder een vriendin?

Nou nou je lijkt Gordon wel met je nekschotquote:Op woensdag 12 december 2007 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dergelijke mensen verdienen een nekschot

precies. en express voor de uitgang gaan staan, dat er niemand uitkan.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ennn maar trommelen op de hoofdleuning van de persoon voor me, daar heb ik toch schijt aan ja toch!

Heb er dus echt nooit last van gehad met XP, met Vista ook niet hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 09:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik had met xp altijd last van spyware, en bij vista helemaal neit.

Bwehehequote:

Kom ik nu ook in de media? Ik betwijfel het...quote:Op woensdag 12 december 2007 09:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nou nou je lijkt Gordon wel met je nekschot

phahahaha komt niet goed vandaag
 phahahaha komt niet goed vandaag  

Nee dan moet je eerst foute hitjes gaan zingenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kom ik nu ook in de media? Ik betwijfel het...
Ow en Gordon

mja ik kom nogal op "foute sites" dus vandaar dat ik er last van had. wel vreemd dat dat in vista niet zo is.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb er dus echt nooit last van gehad met XP, met Vista ook niet hoor
Maar werd een beetje moe van al dat gezeik met drivers vervangen en dingen die niet correct werkte onder Vista

Goeiemorgen! Kerstboom versieren, lijkt me een stuk aangenamer dan in m'n kantoortje zittenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:40 schreef diertjuh het volgende:
owh der was een dubbele..niet eens gezien.
Weer foetsie om de kerstboom te versieren. Maar alle lampjes zitten in de knoop..das beetje frustrerend..en ik heb ook nog genoeg werk.phahahaha komt niet goed vandaag
 Doe je best he
 Doe je best he   

Wat voor lampjes gooi je erin?quote:Op woensdag 12 december 2007 09:40 schreef diertjuh het volgende:
owh der was een dubbele..niet eens gezien.
Weer foetsie om de kerstboom te versieren. Maar alle lampjes zitten in de knoop..das beetje frustrerend..en ik heb ook nog genoeg werk.phahahaha komt niet goed vandaag

En lachen om elk flauw grapje... en een relnicht worden... ik denk dat ik daarvoor toch bedankquote:Op woensdag 12 december 2007 09:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee dan moet je eerst foute hitjes gaan zingen

PR0N for TEH WIN?!?quote:Op woensdag 12 december 2007 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik kom nogal op "foute sites" dus vandaar dat ik er last van had. wel vreemd dat dat in vista niet zo is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |