zelfs ik heb die gezien, ok was niet helemaal bij bewustzijn af en toe maar goed hij stondopquote:Op woensdag 12 december 2007 20:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
over K1 gesproken, deze laatste K1 finale zal je mij niet snel meer kunnen laten terugzien (de laatste partij iig)
Deal!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
verdorie.
Maar is primaooit zal ik er een keer zijn
Wel relatie van 8 jr...quote:Op woensdag 12 december 2007 20:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
komt goed uit met de komende maand
Feesten is altijd goed!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:22 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ben net weer vrijgezel... Ik ga dus maar keihard feesten
Hoezo niet? Ik had thuis toevallig net 3DVD's van de laatste K1 van usenet af gepluktquote:Op woensdag 12 december 2007 20:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
over K1 gesproken, deze laatste K1 finale zal je mij niet snel meer kunnen laten terugzien (de laatste partij iig)
zo in eens na 8 jaar?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:24 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Wel relatie van 8 jr...
Ik ben mijn blackbook al aan het zoeken op zolder..
Ik ga zaterdag naar Erick E.. mag dat?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Feesten is altijd goed!
Zaterdag Thunderdome, heb er zin in
Zo, da's niet weinig!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:24 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Wel relatie van 8 jr...
Tuurlijk, je zult mij daar niet tegenkomen, maar goed, ieder z'n eigen smaak hequote:Op woensdag 12 december 2007 20:25 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar Erick E.. mag dat?
oooee...... flink kut voor je man.... dat wordt idd feestenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:24 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Wel relatie van 8 jr...
Ik kreeg een VIP uitnodiging...quote:Op woensdag 12 december 2007 20:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tuurlijk, je zult mij daar niet tegenkomen, maar goed, ieder z'n eigen smaak he
Dan neem ik er voor jou ook 1tje meequote:Op woensdag 12 december 2007 20:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Deal!![]()
Oja, vergeet je balletpakje niet
Thanks for the support allen!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oooee...... flink kut voor je man.... dat wordt idd feesten
Hm, naja, als het VIP is én het is gratis kan het geen kwaad denk ik zoquote:Op woensdag 12 december 2007 20:27 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik kreeg een VIP uitnodiging...
ben benieuwd... Misschien zie ik er wel wat leuks.. wehehehe!!!
het mag! Je hebt toestemming van het hele topicquote:Op woensdag 12 december 2007 20:25 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar Erick E.. mag dat?
Ik waardeer het initiatief, maar laat die van mij maar thuis liggenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dan neem ik er voor jou ook 1tje mee
Als er geen reet aan is ben ik zo weer weg....quote:Op woensdag 12 december 2007 20:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, naja, als het VIP is én het is gratis kan het geen kwaad denk ik zo
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
het mag! Je hebt toestemming van het hele topic
Ja precies, als je net 50 pegels hebt neergeteld om binnen te komen blijf je toch liever nog even daar, al is er geen reet aanquote:Op woensdag 12 december 2007 20:29 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Als er geen reet aan is ben ik zo weer weg....
ik laat um maar in de winkel liggen. Als je toch niet aan wilt doen..dan is het natuurlijk zondequote:Op woensdag 12 december 2007 20:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik waardeer het initiatief, maar laat die van mij maar thuis liggen
ja, en nu zuip ik me klem.. blaat tegen wat mensen aan...En ga weer weg als ik er niks aan vind!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja precies, als je net 50 pegels hebt neergeteld om binnen te komen blijf je toch liever nog even daar, al is er geen reet aan
Neehoor, waar zie je me voor aan zeg?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ik laat um maar in de winkel liggen. Als je toch niet aan wilt doen..dan is het natuurlijk zonde. Tenminste als je mijnde ook maar in de winkel laat liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |