haha netjes!!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:21 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsamme, lekker productief dagje zeg...
[..]
Ik begon vandaag ónder de 9100 volgens mij
lekker toch ga je gewoon verderquote:Op woensdag 12 december 2007 21:21 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsamme, lekker productief dagje zeg...
[..]
Ik begon vandaag ónder de 9100 volgens mij
Heb hier nog wel een 2 dvd versie van "Bas rutten career"quote:Op woensdag 12 december 2007 21:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die filmpjes op youtube van Rutten heb ik altijd met veel plezier gekeken in ieder geval, vechten kan ie wel aardig
Maar oja, ik ging roken, da's waar ook
Het is dat ik op mijn werk ben aangesproken omdat ik zoveel internet ..quote:
Geen vervelende gevolgen?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is dat ik op mijn werk ben aangesproken omdat ik zoveel internet ..
had vandaag echt niets te doen .. anders had ik wel weer in de top van de dag gestaan vandaag denk
Nee, ik ga heeeeul goed om met die systeembeheerder, het is gewoon een goede naaste collega van mequote:
Ik doe m'n bestquote:Op woensdag 12 december 2007 21:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
lekker toch ga je gewoon verder
Zal eens kijken of ik die ook nog ergens tegenkom op usenet ofzoquote:Op woensdag 12 december 2007 21:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb hier nog wel een 2 dvd versie van "Bas rutten career"![]()
Die gast is gewoon goed, en geeft ook goed commentaar moet ik zegge!
LOLquote:Op woensdag 12 december 2007 21:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is dat ik op mijn werk ben aangesproken omdat ik zoveel internet ..
had vandaag echt niets te doen .. anders had ik wel weer in de top van de dag gestaan vandaag denk
De beheerder die over internetbezoek gaat is ook een directe collega van mij, dus ook niks aan de handquote:Op woensdag 12 december 2007 21:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, ik ga heeeeul goed om met die systeembeheerder, het is gewoon een goede naaste collega van me
het boeit ze eigenlijk niet zo .. maar ik voel me er niet prettig bij, dus ben wel aan het minderen zeg maar hahahaha
Misschien toch je buurmeisje die het aanzag voor 'iets anders' ?quote:
Dat was 2 topics geleden ofzo?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:37 schreef Crazy-M het volgende:
Ben ik weer
ik ben ook ff paar uur weg geweest hoor
We proberen het allemaal samen te vatten in de OPquote:Op woensdag 12 december 2007 21:38 schreef Crazy-M het volgende:
als aanvulling:
dus gemist de auto mastrubater van WL, de ontwikkelingen van het 2de stel, de opening van een nieuwe topic, de fondue van Frieday, en wat nog meer
gelukkig maar, anders kan ik het ook niet meer volgenquote:Op woensdag 12 december 2007 21:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
We proberen het allemaal samen te vatten in de OP
Ah joh, als ik avonddienst heb, mis ik ook altijd de topics van 's ochtendsquote:Op woensdag 12 december 2007 21:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gelukkig maar, anders kan ik het ook niet meer volgen
En ik mis in het algemeen de avond en weekend topicsquote:Op woensdag 12 december 2007 21:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah joh, als ik avonddienst heb, mis ik ook altijd de topics van 's ochtends
De weekendtopics mis ik ook meestal, tenzij ik in het weekend werk natuurlijkquote:Op woensdag 12 december 2007 21:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ik mis in het algemeen de avond en weekend topics
Goed he, ik ben weer aan het werk natuurlijkquote:Op woensdag 12 december 2007 21:49 schreef Dylanesque het volgende:
Jezus, dan werk je een dag van 9 uur, kom je s'avonds nog even op fok en zie je dat je alsnog het grootste gedeelte van deze reeks hebt gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |