ehm ik heb ze al gehadquote:Op donderdag 13 december 2007 07:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat gaat er niet goed dan?
Jij een pittig gesprek, Lynda een pittig gesprek... wie volgt?
wat voor werk doe je dan ?quote:Op donderdag 13 december 2007 07:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach onnodige stress situaties, waar ik nu voor ga passen.
Hahahaquote:Op donderdag 13 december 2007 07:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jajawel wakker blijven
mij kun je er niet op betrappen dat ik afzwak
Hmm care to join?quote:Op donderdag 13 december 2007 07:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach onnodige stress situaties, waar ik nu voor ga passen.
Goedemorgenquote:Op donderdag 13 december 2007 07:56 schreef draculettetje het volgende:
goeie morgen!
Weet je wat ik niet helemaal van het nieuws snap? dan melden ze over die stroomstoring, maar ook dat het gemeentehuis niet eerder open hoefde omdat TV gelderland alle info uit zendt.
Hoe kan je dat nou zien als je geen stroom hebt?
ik ben blij dat ik stroom heb....
mja, dat zag ik dus ook jahquote:Op donderdag 13 december 2007 07:56 schreef draculettetje het volgende:
goeie morgen!
Weet je wat ik niet helemaal van het nieuws snap? dan melden ze over die stroomstoring, maar ook dat het gemeentehuis niet eerder open hoefde omdat TV gelderland alle info uit zendt.
Hoe kan je dat nou zien als je geen stroom hebt?
ik ben blij dat ik stroom heb....
1 voordeel, stroomkabels hangen hoog genoeg, kun je niet zomaar tegen aan rijdenquote:
het gaat wel wat beter, gister bekaf doordat ik toch ging werkenquote:Op donderdag 13 december 2007 07:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Hoe gaat alles deze morgen nou?
Daar heb ik dan weer geen problemen meequote:Op donderdag 13 december 2007 07:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
1 voordeel, stroomkabels hangen hoog genoeg, kun je niet zomaar tegen aan rijden
Mooie score toch?quote:Op donderdag 13 december 2007 08:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ligt lekker dicht bij elkaar
hihi dat had ik inmiddels al begrepenquote:Op donderdag 13 december 2007 07:58 schreef Crazy-M het volgende:
Trouwens Vamp heeft de groetjes ontvangen
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 08:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het gaat wel wat beter, gister bekaf doordat ik toch ging werken
vandaag ook naar hydro anders heb ik meteen weer zo'n slap pootje
daarna komt reintegratie begeleider
en heb ik het stomme plan gehad om morgen muffins te trakteren dus moet ik er zo'n 70 gaan bakken
dus geen rustige dag maar wel een heerlijk geurend huis!
dank voor het vragen trouwens!
o okquote:Op donderdag 13 december 2007 08:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi dat had ik inmiddels al begrepen
Smokez + Diertjuh = riante hoeveelheid postsquote:Op donderdag 13 december 2007 08:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Alleen smokez met zn belachelijke 248 ligt een beetje uit de buurt
met 4 bij elkaarquote:Op donderdag 13 december 2007 08:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ligt lekker dicht bij elkaar
ga je ons ook trakteren ?quote:Op donderdag 13 december 2007 08:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het gaat wel wat beter, gister bekaf doordat ik toch ging werken
vandaag ook naar hydro anders heb ik meteen weer zo'n slap pootje
daarna komt reintegratie begeleider
en heb ik het stomme plan gehad om morgen muffins te trakteren dus moet ik er zo'n 70 gaan bakken
dus geen rustige dag maar wel een heerlijk geurend huis!
dank voor het vragen trouwens!
belachelijk gewoon jahquote:Op donderdag 13 december 2007 08:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Smokez + Diertjuh = riante hoeveelheid posts
Ja netjes toch, niet belachelijk hoog ofzoquote:
het tweede koppelquote:
nee inderdaad, en gister was er ook maar 1 topic vol geraakt dachtikquote:Op donderdag 13 december 2007 08:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja netjes toch, niet belachelijk hoog ofzo
tja waar het GRTDOJW nog goed voor isquote:
diertjuh 67, toch niet belachelijk hoog?quote:Op donderdag 13 december 2007 08:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Smokez + Diertjuh = riante hoeveelheid posts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |