Precies..en daarom blijf ik nog evenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal niet goed zijn als je dat ging doen
"Nog even", zeg, doe is niet zo emoquote:Op woensdag 12 december 2007 22:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Precies..en daarom blijf ik nog even. Moet nog bepaalde doelen halen enzo
Gewoon sturen joh, "Hey, je hebt weer bereik! "quote:Op woensdag 12 december 2007 22:15 schreef Crazy-M het volgende:
tja wilde net sms sturen....
maar dacht: laat maar, daar is geen bereik :p
Nog even heel lang bedoelde ook hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 22:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Nog even", zeg, doe is niet zo emo
Je gaat sowieso niet voordat je in je roze balletpakje op Sloterdijk heb rondgehuppeld!![]()
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zei het kleine meisje tegen de grote boze Sm0keZ van 2.03m
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu ik pas wel op. Wil geen ruzie met jou
Oh neeeee, nu gaan we allemaal doodquote:Op woensdag 12 december 2007 22:24 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.nu.nl/news/135(...)dam_en_Den_Haag.html
LOL
gaat goed in nederland
DE TERRORISTEN VALLEN AAN !!!!!
mij zomaar over het hoofd zien hequote:Op woensdag 12 december 2007 21:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
jou had ik nog helemaal niet gezien. Hoe kon ik dat nou missen.
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #153quote:Op woensdag 12 december 2007 22:29 schreef Crazy-M het volgende:
toedels smokie :d
waar zie je die ranglijst ?
* Crazy-M voelt zich tot noob verlaagt bij het stellen van deze vraag
slaaplekkerquote:Op woensdag 12 december 2007 22:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
mij zomaar over het hoofd zien hedan ga ik lekker slapen zo
gelukkigquote:Op woensdag 12 december 2007 22:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #153
in dit topicwist ik ook niet hoor
ik heb een keer 2de gestaan met 202 posts en dat was ook wel het hoogste wat ik ooit heb gehadquote:Op woensdag 12 december 2007 22:44 schreef Crazy-M het volgende:
was gisteren 13de
net of ik zoveel spam
ik volg jequote:Op woensdag 12 december 2007 22:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ik heb een keer 2de gestaan met 202 posts en dat was ook wel het hoogste wat ik ooit heb gehad
Maargoed ik ga er ook vandoor. Mijn bedje inkukkelen en slapen.
Kan hem anders wel even uppen hoor op usenetquote:Op woensdag 12 december 2007 21:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik die ook nog ergens tegenkom op usenet ofzo
tot mogguhquote:Op woensdag 12 december 2007 23:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
mochten er nog mensen zijn!
ik ben weer moe door de Wii, en spreek jullie morgen weer!![]()
![]()
p.s
WL zelfs nu kan ik nog geen berichten naar je sturen op de Wii
Prutser... WL heeft al wel berichten kunnen sturen naar mij andersquote:Op woensdag 12 december 2007 23:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
mochten er nog mensen zijn!
ik ben weer moe door de Wii, en spreek jullie morgen weer!![]()
![]()
p.s
WL zelfs nu kan ik nog geen berichten naar je sturen op de Wii
quote:006. 150 Dylanesque
007. 148 Crazy-M
008. 146 Bellerophon
009. 134 WhiteLightning
ik zag het ookquote:
jij ookquote:
moggelquote:
En of, stelletje spam-sletten dat we er zijnquote:Op donderdag 13 december 2007 07:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zag het ook
best veel gepost gister
Zo kan ik ook aan posts komenquote:Op donderdag 13 december 2007 07:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moggel
EERST een foutmelding
dan alsnog gepost .... deze is dus dubbel
wat denk jezelfquote:Op donderdag 13 december 2007 07:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En of, stelletje spam-sletten dat we er zijn![]()
Drukke dag vandaag of valt het wel mee?
ja maar die was niet expresquote:Op donderdag 13 december 2007 07:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo kan ik ook aan posts komen
Hetzelfde als altijd dusquote:Op donderdag 13 december 2007 07:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat denk jezelf![]()
mijn planning:
ff spullen in tilburg ophalen voor ik naar den bosch rijd
dan naar werk, auto leeg ruimen, pc opstarten ... internetten .... fokken ... fokken ... en ja nog een keer fokken
Moet je gewoon op de vorige knop drukken, vaak kan je hem dan wel postenquote:Op donderdag 13 december 2007 07:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar die was niet expres
kreeg melding dat ik niet 2 keer mocht poste. dus druk op f5 maar werd ondertussen alweer teruggegooid naar index pagina
nee,quote:
ja maar ik ben nog slaperig dus drukte op F5quote:Op donderdag 13 december 2007 07:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet je gewoon op de vorige knop drukken, vaak kan je hem dan wel posten
je wilt meer tijd om te fokken ?quote:Op donderdag 13 december 2007 07:46 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge !
zo weer lekker naar het werk, gelijk ff een pittig gesprek aan gaan, dat ik even anders wil gaan werken dan we nu doen. ben benieuwd
*scherp*quote:Op donderdag 13 december 2007 07:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee,
normaal rijd ik niet eerst langs het bedrijf in tilburg
Wat gaat er niet goed dan?quote:Op donderdag 13 december 2007 07:46 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge !
zo weer lekker naar het werk, gelijk ff een pittig gesprek aan gaan, dat ik even anders wil gaan werken dan we nu doen. ben benieuwd
jajaquote:
ach onnodige stress situaties, waar ik nu voor ga passen.quote:Op donderdag 13 december 2007 07:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat gaat er niet goed dan?
Jij een pittig gesprek, Lynda een pittig gesprek... wie volgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |