Smiddags!quote:Op zondag 9 december 2007 12:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ben ik wel voor, eerst informeren en nog niet openen. Informeer ook direct ff hoe snel zoiets geopend kan worden.
Jij zorgt dus voor de Rabobank?
Jij bent toch geen familie van mij.quote:Op zondag 9 december 2007 13:30 schreef Litton-Lane het volgende:
Straks familie verplichtingen, nu nog even lekker luieren op de zonnige zondag...
(tvp natuurlijk...)
Je bent geweldig!quote:
Dat zou ik niet zo willen zeggen maar bedankt.quote:
Geen Corné dus..quote:Op zondag 9 december 2007 14:54 schreef MutZ het volgende:
Paul vervangt Bart vandaag
Trieste vertoning iddquote:Op zondag 9 december 2007 16:56 schreef Marc63 het volgende:
Lol... 2 weken achter elkaar weten de luisteraars niet welke dj de presentator is van het programma Bart de Radioshow van Bart. Ondanks dat het voorgezegd wordt
Ik denk van niet, maar eigenlijk klopt dat nietquote:Op zondag 9 december 2007 17:48 schreef Kolomo het volgende:
Iets wat ik me al heel lang afvraag: worden er bij dat bingo-spelletje van Bart ook wel eens dubbele getallen getrokken? Maw wordt het getrokken balletje teruggegooid?
Ik heb een geweldig bingo-nummer, want alle getallen (behalve de 8 ) komen er in voor.quote:Op zondag 9 december 2007 17:54 schreef Kolomo het volgende:
Precies, dat idee had ik ook al... ik barst dus van de dubbele nummers in mijn telefoon... niet echt eerlijk statistisch gezien. Ik heb in totaal maar vier verschillende, waaronder de 0 en de 6...
Ik vroeg me dus af of ze daar zelf al eens over hadden nagedacht.
Je hebt toch echt al eerder in dit topic gepost...quote:Op zondag 9 december 2007 19:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Zo, terug van de verplichtingen en nu weet ik ook gelijk weer waarom ik nooit ging....
En ik zie ineens dat er een titel aan mij gewijd is....![]()
Klopt, maar Glacier had een makkelijk linkje gemaakt, had niet naar de titel gekeken...quote:Op zondag 9 december 2007 20:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je hebt toch echt al eerder in dit topic gepost... [afbeelding]
Wss gaat er vanuit hier 22 dec een aantal mensen...quote:Op zondag 9 december 2007 20:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Gaan hier nog mensen naar Het Plein volgende week/2 weken?
Moet nog even kijken of ik van m'n werk wel mag. Hoop het wel!quote:Op zondag 9 december 2007 20:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Is er al bekend wat jij tijdens SR07 mag gaan doen? Weer productiewerk, of iets anders dit jaar?quote:Op zondag 9 december 2007 21:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Moet nog even kijken of ik van m'n werk wel mag. Hoop het wel!
FOK! Mascottequote:Op zondag 9 december 2007 21:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Is er al bekend wat jij tijdens SR07 mag gaan doen? Weer productiewerk, of iets anders dit jaar?
Zou gezellig zijn!quote:Op zondag 9 december 2007 21:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Moet nog even kijken of ik van m'n werk wel mag. Hoop het wel!
Ja, ik weet het al! Sinds vrijdagquote:Op zondag 9 december 2007 21:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Is er al bekend wat jij tijdens SR07 mag gaan doen? Weer productiewerk, of iets anders dit jaar?
We zullen 't niet verder vertellen, Domien!quote:Op zondag 9 december 2007 21:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, ik weet het al! Sinds vrijdagWeet alleen weer niet of ik het mag zeggen. Productiewerk sowieso!
Wij zijn heel goed in geheimen bewarenquote:Op zondag 9 december 2007 21:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, ik weet het al! Sinds vrijdagWeet alleen weer niet of ik het mag zeggen. Productiewerk sowieso!
Rondleiding geven achter de schermen de 22stequote:Op zondag 9 december 2007 21:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Is het mss een idee om iets te verkopen bij het Glazen Huis? Of is dat niet de bedoeling?quote:Op zondag 9 december 2007 22:17 schreef Marc63 het volgende:
Ik ben er denk ik de 22e ook wel bij. Iemand al een goeie actie bedacht?
Prima plan!quote:Op zondag 9 december 2007 22:21 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb trouwens al wel zitten denken... ik moet een kaartje voor de trein kopen omdat ik een week-OV heb. Ff een mailtje sturen naar de NS, of ze de prijs van dat kaartje aan SR over kunnen maken als ik hun het treinkaartje na afloop toestuur.
ach wel 40% kortingquote:Op zondag 9 december 2007 22:21 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb trouwens al wel zitten denken... ik moet een kaartje voor de trein kopen omdat ik een week-OV heb. Ff een mailtje sturen naar de NS, of ze de prijs van dat kaartje aan SR over kunnen maken als ik hun het treinkaartje na afloop toestuur.
Met of zonder 40%... ik geef geld uit om naar Den Haag te gaan, dat ik net zo goed naar het Rode Kruis kan sturen als ik thuis zou blijven.quote:
Ik heb hem pas ontdekt nadat ik de cover, Gym Class Heroes - Cupid's Chokehold laatst eens draaide...quote:
ik woon er!quote:Op zondag 9 december 2007 20:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Oja, die vreselijke cover.. Doe mij het origineel maar!quote:Op zondag 9 december 2007 22:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik heb hem pas ontdekt nadat ik de cover, Gym Class Heroes - Cupid's Chokehold laatst eens draaide...
't zou in ieder geval het aantal posts in deze topicserie in het weekend enorm oprikkenquote:Op zondag 9 december 2007 22:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, die vreselijke cover.. Doe mij het origineel maar!![]()
Ben benieuwd of het gerucht, zie het vorige topic, over Domien klopt. Zou wel het zoveelste gerucht zijn, maar het lijkt mij niet verkeerd als ze wat minder dance gaan draaien op zaterdagavond en w.d.b. zou een show voor Domien wel een leuke optie zijn.
Misschien!quote:Op zondag 9 december 2007 20:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ja, dat zeker!quote:Op zondag 9 december 2007 22:41 schreef Broekie het volgende:
't zou in ieder geval het aantal posts in deze topicserie in het weekend enorm oprikken
Ach ik post toch welquote:Op zondag 9 december 2007 22:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
't zou in ieder geval het aantal posts in deze topicserie in het weekend enorm oprikken [afbeelding]
Show op zaterdagavond? Wat dan?quote:Op zondag 9 december 2007 22:42 schreef borisz het volgende:
maar wil je op zaterdagavond radio maken, die show bij yorinfm is toen ook weer snel verdwenen.
Diergaade doet nog meer dan alleen radio 3quote:Op zondag 9 december 2007 22:45 schreef Marc63 het volgende:
Het zou me eigenlijk niets verbazen dat Annemieke 's ochtends in het weekend op de plaats van Edwin Diergaarde komt en Domien op de zaterdagavond. Vraag is dan alleen... wat gaat De Stem dan doen? Martijn's stekkie? Zou wel een NPS-TROS ruil zijn. Maar ik denk dat ze tussen 4 en 6 niet zo'n gevestigde naam als Edwin Diergaarde neer gaan zetten.
Ik denk dat ik eerder doordeweeks ga dan in het weekend (doordeweeks is het OV gratis voor me, in het weekend kost het me 4 strippen voor de bus + 7,80 EUR aan treinkosten...quote:Op zondag 9 december 2007 20:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
tja het is niet echt een radioavond, en het sociale gebeuren op de zaterdag gaat knagen denk ikquote:
Maar hij is wel De Stem van 3FM. Wat natuurlijk ook zou kunnen, is dat Domien en Annemieke samen 's ochtends in het weekend een programma gaan doen.quote:Op zondag 9 december 2007 22:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Diergaade doet nog meer dan alleen radio 3, hij prestenteert ook op radio 2 en doet nog meer
tja tentamens enzoquote:Op zondag 9 december 2007 22:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder doordeweeks ga dan in het weekend (doordeweeks is het OV gratis voor me, in het weekend kost het me 4 strippen voor de bus + 7,80 EUR aan treinkosten...
Ik denk ook niet dat 20-23u druk beluisterd zal worden. Maar het is wel een tijd dat het nog best druk is op de weg. En mn broertje, die kok is, baalt ook dat hij op zaterdagavond geen fatsoenlijk programma heeft om naar te luisteren op het werk.quote:Op zondag 9 december 2007 22:51 schreef borisz het volgende:
[..]
tja het is niet echt een radioavond, en het sociale gebeuren op de zaterdag gaat knagen denk ik.
dat uit ervaring toen bij die yorinfm show.
We kunnen ook de 24e gaan. Week-OV is dan gewoon geldig. En je ziet natuurlijk de grote finale.quote:Op zondag 9 december 2007 22:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder doordeweeks ga dan in het weekend (doordeweeks is het OV gratis voor me, in het weekend kost het me 4 strippen voor de bus + 7,80 EUR aan treinkosten...
Heb ik gisteren net gezegd dat ik dan kan werkenquote:Op zondag 9 december 2007 22:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
We kunnen ook de 24e gaan. Week-OV is dan gewoon geldig. En je ziet natuurlijk de grote finale.
Het is maar een voorstel... ik zou nog niets vastzetten.quote:Op zondag 9 december 2007 23:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ik gisteren net gezegd dat ik dan kan werken
Maar ik kan nog proberen vrij te vragen
Zaterdag zit er sowieso niet inquote:Op zondag 9 december 2007 23:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is maar een voorstel... ik zou nog niets vastzetten.
Ik volg je voorbeeld. Trustequote:Op zondag 9 december 2007 23:10 schreef Glacier het volgende:
* Glacier gaat ook zijn bed opzoeken
Morgenochtend 5.51 of 6.21 de trein
Ik denk dat qua SR we gewoon dit topic vanaf 1 van de komende delen kunnen gaan omdopen (bijv. door de titel te veranderen in [Serious Request @ 3FM #340]). Anders gaan er twee topics naast elkaar lopen, en krijgen we 2x hetzelfde.quote:Op zondag 9 december 2007 23:08 schreef Zotheid het volgende:
Jullie zien maar, ik ben waarschijnlijk sowieso aanwezig. Maken we daar nog een speciaal topic voor aan of doen we dat lekker hier in?
Net zoals de 90s requestweek.quote:Op zondag 9 december 2007 23:14 schreef Sirolf het volgende:
Ik denk dat qua SR we gewoon dit topic vanaf 1 van de komende delen kunnen gaan omdopen (bijv. door de titel te veranderen in [Serious Request @ 3FM #340]). Anders gaan er twee topics naast elkaar lopen, en krijgen we 2x hetzelfde.
Ik ben voor, vooral omdat er nu al meerdere topics lopen...quote:Op zondag 9 december 2007 23:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat qua SR we gewoon dit topic vanaf 1 van de komende delen kunnen gaan omdopen (bijv. door de titel te veranderen in [Serious Request @ 3FM #340]). Anders gaan er twee topics naast elkaar lopen, en krijgen we 2x hetzelfde.
Wie is jmac?quote:Op zondag 9 december 2007 22:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het gerucht, zie het vorige topic, over Domien klopt. Zou wel het zoveelste gerucht zijn, maar het lijkt mij niet verkeerd als ze wat minder dance gaan draaien op zaterdagavond en w.d.b. zou een show voor Domien wel een leuke optie zijn.
Hm. Vind het een leuke theorie. Hij heeft deels gelijk; deze week wordt bekend wat ik ga doen!quote:Op zondag 9 december 2007 23:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat zijn voornaam Florent is..![]()
Maaruh, zou het niet weten.
Ook op woensdag?quote:Op zondag 9 december 2007 23:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hm. Vind het een leuke theorie. Hij heeft deels gelijk; deze week wordt bekend wat ik ga doen!
Cool! Ben nu wel erg nieuwsgierig naar de fax die komende woensdag? zal worden verstuurd.quote:
Worden dan ook andere dingen als de rest van de dj's enzo bekend?quote:
Een kwartier daarnaquote:Op zondag 9 december 2007 23:43 schreef Hartox het volgende:
Hoelaat wordt dat allemaal bekend gemaakt?
quote:Op maandag 10 december 2007 00:01 schreef Piles het volgende:
@Webhawk: je kranten komen morgen aan als het goed is
Let vooral op het betere knip en plak werk
Hoe snel ADSL heb jijquote:Op maandag 10 december 2007 00:11 schreef DaMook het volgende:
Damn muziek downloaden via itunes gaat snel.
Binnen 1 minuut had ik het album van krezip binnen.
http://sites.3fm.nl/page/sr06_podcastquote:Op maandag 10 december 2007 00:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe snel ADSL heb jij
Zijn er trouwens ook ergens hoogtepunten of een samenvatting van SR2006 te vinden?
Ik heb 20mbquote:Op maandag 10 december 2007 00:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe snel ADSL heb jij [afbeelding]
Zijn er trouwens ook ergens hoogtepunten of een samenvatting van SR2006 te vinden?
quote:Op maandag 10 december 2007 00:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://sites.3fm.nl/page/sr06_podcast
quote:Op maandag 10 december 2007 00:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
Intussen begin ik langzaam aan het plan te smeden om tussen woensdag en donderdag snachts in den haag te blijven en dan donderdag een vroege trein terug te nemen...
Jij gaat een lááááánge nacht tegemoet...quote:Op maandag 10 december 2007 00:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Hee, ik moet nog 600MB aan net gedownloade hoogtepunten luisteren, dus ik heb het druk
Doe dat een andere keer danquote:Op maandag 10 december 2007 00:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Hee, ik moet nog 600MB aan net gedownloade hoogtepunten luisteren, dus ik heb het druk [afbeelding]
Moooiquote:
Iddquote:Op maandag 10 december 2007 00:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij gaat een lááááánge nacht tegemoet... [afbeelding]
Morgenochtend gaat het allemaal op mn telefoon, voor onderwegquote:Op maandag 10 december 2007 00:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij gaat een lááááánge nacht tegemoet...
Oeh dat is ergquote:Op maandag 10 december 2007 01:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgenochtend gaat het allemaal op mn telefoon, voor onderweg [afbeelding]
Dus ff geen Stenders Eetvermaak en Coen & Sander [afbeelding]
Vandaar ookquote:Op maandag 10 december 2007 01:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oeh dat is erggeen C&S en stenders
.
Tenzij hij gepost heeft in de paar minuten die ik nodig had om bij te lezen, ben ik vandaag toch echt de eerstequote:Op maandag 10 december 2007 02:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh zegt gedag en gokt dat borisz als eerste weer aanwezig is...
quote:Op maandag 10 december 2007 02:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
Giel zei het toch duidelijkquote:Op maandag 10 december 2007 08:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
Is "the antem" de afgelopen jaren niet bepaald NAV populariteit bij het publiek?
Vandaag in de Spits! ook nog een hele pagina over SR, interview met Michiel.quote:Op maandag 10 december 2007 00:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nogmaals:voor het bewaren.
Inmiddels wat dingetjes aan het terugluisteren van SR06,
http://audio.omroep.nl/radio3/po/seriousrequest/20061221-04.mp3
Komt om half 5 's nachts de politie met huiszoekingsbevel en al het huis binnenwaggelen...
quote:Op maandag 10 december 2007 09:09 schreef Roel_Jewel het volgende:.
Lekker nummer. Crowded House zal wel een sloot geld tijdens SR gaan opleveren
.
Dan kan ik ook komen. Lurk nu maar mee ivm stage (zonder 3fm), maar SR wil ik toch niet missen, wil er zowieso heen. En maandag is vervoertechnisch het beste voor mij te regelen.quote:Op zondag 9 december 2007 22:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
We kunnen ook de 24e gaan. Week-OV is dan gewoon geldig. En je ziet natuurlijk de grote finale.
had geen college dus ik lag wat langer in mijn nestquote:Op maandag 10 december 2007 02:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
WTF is er mis met Editors ???quote:Op maandag 10 december 2007 09:30 schreef SilentChaos het volgende:
Over die opmerking goeie smaak ga ik niet op inEditors
Ik weiger nog enige uitleg te geven en zinvolle tijd te besteden aan die waardeloze bandquote:
"Waardeloos"quote:Op maandag 10 december 2007 09:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Ik weiger nog enige uitleg te geven en zinvolle tijd te besteden aan die waardeloze band![]()
![]()
Weer een mosterd na de maaltijd-MH: Colby Caillat.quote:Op maandag 10 december 2007 09:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Waardeloos".
Wat is de Megahit van deze week eigenlijk?
Die gaan we even fetchen, tot straks allemaalquote:Op maandag 10 december 2007 09:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vandaag in de Spits! ook nog een hele pagina over SR, interview met Michiel.
Geluid bewerken is toch ook al bijna radio?quote:Op maandag 10 december 2007 09:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weiger nog enige uitleg te geven en zinvolle tijd te besteden aan die waardeloze band![]()
Vandaag weinig radio, hele dag geluid bewerken hier
Heeft me wel een treinkaartje van 12 euro gekost omdat ik gisteravond al naar mn kamer moest ipv vanochtend.quote:
Dat is waar, met nummers van 30 secondequote:Op maandag 10 december 2007 10:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Geluid bewerken is toch ook al bijna radio?
O, dit dus. Dacht altijd dat het Stevie Ann was.quote:Op maandag 10 december 2007 09:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Weer een mosterd na de maaltijd-MH: Colby Caillat.
quote:Op maandag 10 december 2007 10:42 schreef SilentChaos het volgende:
Dit is waar een gitaar voor gemaakt is!
Als ze dat U2, Coldplay, Editors, Arctic Monkeys, Interpol etc. nou ook ff uitleggen
Niet van mijn kant iig. Ik vind het best aardig. Maar misschien komt dat ook door de videoclip met Scarletjequote:Op maandag 10 december 2007 10:43 schreef SilentChaos het volgende:
Justin Timberlake...Ook wel een aardig nummertje dit
Geinige tekst...4 enorm simpele akkoorden en toch geniaal in elkaar gezet
Maar goed, ik verwacht hier vele kotssmileys opvolgend
Die auto waar ze in rijdtquote:Op maandag 10 december 2007 10:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Niet van mijn kant iig. Ik vind het best aardig. Maar misschien komt dat ook door de videoclip met Scarletje.
Haha. Legendarisch grappige serie idd.quote:Op maandag 10 december 2007 10:53 schreef SilentChaos het volgende:
Oeh, Jerry Seinfeld bellenJerry is mijn held
![]()
![]()
Ik heb hem hier anders ook nog liggen, mocht je 'm niet te pakken kunnen krijgen.quote:Op maandag 10 december 2007 10:56 schreef Piles het volgende:Goedemorgen allemaal en direct ben ik weg
Vandaag ff proberen een Spits! te vinden (die zijn schaars in Zeeland)
Bewaar m eerst maar voor Webhawk, die verzamelt zequote:Op maandag 10 december 2007 11:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb hem hier anders ook nog liggen, mocht je 'm niet te pakken kunnen krijgen.
Zal kijken of ik vanavond in de bus ook nog een Spits te pakken kan krijgen.quote:Op maandag 10 december 2007 11:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Bewaar m eerst maar voor Webhawk, die verzamelt ze
Maar mocht ik er vanmiddag geen hebben, heb ik wel interesse natuurlijk![]()
Ja een van de beste sitcoms ooit eigenlijkquote:Op maandag 10 december 2007 10:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haha. Legendarisch grappige serie idd.!
Wehehe cool.quote:Op maandag 10 december 2007 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja een van de beste sitcoms ooit eigenlijk
En natuurlijk met jezelf erbij
quote:Op maandag 10 december 2007 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja een van de beste sitcoms ooit eigenlijk
[ afbeelding ]
En natuurlijk met jezelf erbij
[ afbeelding ]
ja, kwam vriendelijk over inderdaadquote:Op maandag 10 december 2007 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
Seinfeld is echt geweldig
Hij's ook erg vriendelijk aan de telefoon vind ik
quote:Op maandag 10 december 2007 11:28 schreef cosmick het volgende:
Goed. Hebben we *dit* ook weer gehad. Opbergen die hap.
quote:Op maandag 10 december 2007 11:28 schreef cosmick het volgende:
Goed. Hebben we *dit* ook weer gehad. Opbergen die hap.
Valt wel mee vind ik, best te pruimen in deze tijd van het jaarquote:Op maandag 10 december 2007 11:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een kutnummer met die Tom Waits.
quote:Op maandag 10 december 2007 11:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik krijg net een fax: de helft is al dood.
met die gare eend er inquote:
quote:
Nou, ik dacht ff dat het de eerste maandag van de maand wasquote:Op maandag 10 december 2007 12:32 schreef Againzender het volgende:
Kan iemand die sirene uitzetten??
Mwah... het valt bij mij nog wel mee.quote:Op maandag 10 december 2007 12:32 schreef Marc63 het volgende:
Deze kerstplaat heb ik dit jaar al veruit het meest gehoord. Ik kan tig kerstnummers bedenken waar ik dat liever over zou hebben gezegd.
Nou, op die leeftijd al de meest vreselijke kerstplaat allertijden op je naam hebben staanquote:Op maandag 10 december 2007 12:33 schreef Deansensitized het volgende:
Hoe oud is die meid, 15? Wel een stem hoor, poe! Respect!
Kan dat kind natuurlijk ook niets aan doen. Lijkt me een schoolvoorbeeld van een gevalletje door de ouders gepusht sinds haar eerste woordje.quote:Op maandag 10 december 2007 12:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, op die leeftijd al de meest vreselijke kerstplaat allertijden op je naam hebben staan.
Tuurlijk wel. Zij is toch zelf verantwoordelijk voor dat geschreeuw?quote:Op maandag 10 december 2007 12:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kan dat kind natuurlijk ook niets aan doen.
Ik kan ook zoveel schreeuwen als ik wil, maar dan nog wordt het niet overal op de radio gedraaid.quote:Op maandag 10 december 2007 12:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zij is toch zelf verantwoordelijk voor dat geschreeuw?
Probeer eens?quote:Op maandag 10 december 2007 12:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kan ook zoveel schreeuwen als ik wil, maar dan nog wordt het niet overal op de radio gedraaid.
* Zotheid geniale ingeving heeftquote:
Hoiquote:
Doen!!quote:Op maandag 10 december 2007 12:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
* Zotheid geniale ingeving heeft
We gaan onze fok! kerstplaat inzingen en die laten we de 22e afspelen bij SR.
"Kon"? Dan was het speciaal voor jouquote:Op maandag 10 december 2007 14:22 schreef Deansensitized het volgende:
Kon het nog niet anders hoor...
En jij bepaalt dat?quote:Op maandag 10 december 2007 14:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat jij van de hele wereld vind, weten we nu wel. Daar hoef je niet meer voor te posten.
Heb je 'm ook laatst bij Pauw en Witteman gezien? Wat een akelige vent zeg. Of was ie dronken?quote:
Nee, ik geloof het niet.quote:Op maandag 10 december 2007 14:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb je 'm ook laatst bij Pauw en Witteman gezien? Wat een akelige vent zeg. Of was ie dronken?
Denk niuewe tekst op bestaand nummer. Iemand nog ideeën? Misschien iets van een Band Aid idee.quote:Op maandag 10 december 2007 14:14 schreef Deansensitized het volgende:
Kan eventueel thuis wel el-Beuno wat opnemen...
Nieuwe tekst? Bestaande tekst? Nieuw nummer? Nieuwe tekst op bestaand nummer?
De wereld draait door?quote:Op maandag 10 december 2007 14:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Theo Maassen en Hans Teeuwen vind ik wel heel symphatiek, beide wél op tv gezien van het weekend.
Kasper van Kooten deed 'm wel leuk na afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 10 december 2007 14:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Maar ik vind het gewoon een vervelende bralligerige kerel. En zijn grappen vind ik bijna nooit lollig. Maar dat kan natuurlijk ook weer komen omdat de boodschapper mij tegenstaat.
Wélke Domien?quote:Op maandag 10 december 2007 11:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Leuke titel ook, dit nummer
quote:Op maandag 10 december 2007 15:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik (en de wijk waarin ik woon) luister nu naar The Unforgiven \O/
Ik heb dat nummer nu wel een keertje gehoord eigenlijkquote:
Welk nummer?? En wat voor tekst dan?? Ideetjes?quote:Op maandag 10 december 2007 15:17 schreef Zotheid het volgende:
Denk niuewe tekst op bestaand nummer. Iemand nog ideeën? Misschien iets van een Band Aid idee. [afbeelding]
Rond zessen?quote:Op maandag 10 december 2007 16:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoe laat is 24 december de SR afgelopen?
Hey CG!quote:
Ik ben ook al tijden niet meer in de 3fm topics geweest, ivm stage lopen in Eindhoven (k*t-stage btw, nog maar 3 wekenquote:Op maandag 10 december 2007 17:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hey CG!Tijd niet gezien (maar dat komt ook omdat ik er niet heel veel geweest ben wss
)
Hoi Glacier!quote:
Das wel minders... Waarom is je stage zo k*t?quote:Op maandag 10 december 2007 17:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben ook al tijden niet meer in de 3fm topics geweest, ivm stage lopen in Eindhoven (k*t-stage btw, nog maar 3 weken) en gedoe met mn rug en schouder wat ook niet helpt.
Hoi Glacierquote:
Omdat ik er niks te doen heb/krijg. Het enige in de afgelopen 2 maanden: innovatieve producten zoeken, maar daar ben je na een maand goed zoeken ook mee klaar.quote:Op maandag 10 december 2007 17:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Das wel minders... Waarom is je stage zo k*t?
Ik hoef de papieren versie niet perse, ga m nu ff online lezenquote:Op maandag 10 december 2007 17:08 schreef ChatGirl het volgende:
Piles en Webhawkjuh: ik heb 2 spits-en liggen. Als je ze opgestuurd wil hebben, dan ff een pm ajb.
Pfff, nee eigenlijk geen idee. Maar iets met fok! lijkt mij wel leuk. Jammer dat er verder weinig reacties zijn.quote:Op maandag 10 december 2007 16:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Welk nummer?? En wat voor tekst dan?? Ideetjes?
Lijkt me ook saai... Hoewel ik soms wel eens ff die rust zou willen hebben tijdens m'n stage...quote:Op maandag 10 december 2007 17:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Omdat ik er niks te doen heb/krijg. Het enige in de afgelopen 2 maanden: innovatieve producten zoeken, maar daar ben je na een maand goed zoeken ook mee klaar.
Maar ik kan nu wel sudoku-en
Het lijkt me een heel erg leuk plan, alleen moeilijk te realiseren... mss kunnen we eens polsen bij de mensen van FOK!radio?quote:Op maandag 10 december 2007 17:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pfff, nee eigenlijk geen idee. Maar iets met fok! lijkt mij wel leuk. Jammer dat er verder weinig reacties zijn.
Ja mij ook. Als iedereen nou iets in z'n microfoon zingt.quote:Op maandag 10 december 2007 18:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het lijkt me een heel erg leuk plan, alleen moeilijk te realiseren... mss kunnen we eens polsen bij de mensen van FOK!radio?
Ik denk dat het wel een beetje van kwaliteit moet zijn...quote:Op maandag 10 december 2007 18:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja mij ook. Als iedereen nou iets in z'n microfoon zingt.
quote:
quote:http://michielveenstra.nl/page/log/144605/Spoorboekje
De laatste volledige week MetMichiel van 2007 is een vreemde: ik doe maar één reguliere, morgenavond. Woensdag hoor je vanaf zeven uur een extra lange uitzending vanuit De Smet in Amsterdam, waarin ik samen met Eric Corton en Dennis Weening de Song van het jaar 2007-lijst laat horen. Donderdag ben ik er niet vanwege een uitgebreide briefing voor Serious Request in Den Haag en ook vanavond is Martijn Muijs gastheer omdat ik verhinderd ben: in de Nieuwste Show praat ik vanavond over mijn boek en Serious Request. Vanavond op Nederland 3 om 23.00 uur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |