met die gare eend er inquote:
quote:
Nou, ik dacht ff dat het de eerste maandag van de maand wasquote:Op maandag 10 december 2007 12:32 schreef Againzender het volgende:
Kan iemand die sirene uitzetten??
Mwah... het valt bij mij nog wel mee.quote:Op maandag 10 december 2007 12:32 schreef Marc63 het volgende:
Deze kerstplaat heb ik dit jaar al veruit het meest gehoord. Ik kan tig kerstnummers bedenken waar ik dat liever over zou hebben gezegd.
Nou, op die leeftijd al de meest vreselijke kerstplaat allertijden op je naam hebben staanquote:Op maandag 10 december 2007 12:33 schreef Deansensitized het volgende:
Hoe oud is die meid, 15? Wel een stem hoor, poe! Respect!
Kan dat kind natuurlijk ook niets aan doen. Lijkt me een schoolvoorbeeld van een gevalletje door de ouders gepusht sinds haar eerste woordje.quote:Op maandag 10 december 2007 12:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, op die leeftijd al de meest vreselijke kerstplaat allertijden op je naam hebben staan.
Tuurlijk wel. Zij is toch zelf verantwoordelijk voor dat geschreeuw?quote:Op maandag 10 december 2007 12:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kan dat kind natuurlijk ook niets aan doen.
Ik kan ook zoveel schreeuwen als ik wil, maar dan nog wordt het niet overal op de radio gedraaid.quote:Op maandag 10 december 2007 12:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zij is toch zelf verantwoordelijk voor dat geschreeuw?
Probeer eens?quote:Op maandag 10 december 2007 12:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kan ook zoveel schreeuwen als ik wil, maar dan nog wordt het niet overal op de radio gedraaid.
* Zotheid geniale ingeving heeftquote:
Hoiquote:
Doen!!quote:Op maandag 10 december 2007 12:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
* Zotheid geniale ingeving heeft
We gaan onze fok! kerstplaat inzingen en die laten we de 22e afspelen bij SR.
"Kon"? Dan was het speciaal voor jouquote:Op maandag 10 december 2007 14:22 schreef Deansensitized het volgende:
Kon het nog niet anders hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |