met die gare eend er inquote:
quote:
Nou, ik dacht ff dat het de eerste maandag van de maand wasquote:Op maandag 10 december 2007 12:32 schreef Againzender het volgende:
Kan iemand die sirene uitzetten??
Mwah... het valt bij mij nog wel mee.quote:Op maandag 10 december 2007 12:32 schreef Marc63 het volgende:
Deze kerstplaat heb ik dit jaar al veruit het meest gehoord. Ik kan tig kerstnummers bedenken waar ik dat liever over zou hebben gezegd.
Nou, op die leeftijd al de meest vreselijke kerstplaat allertijden op je naam hebben staanquote:Op maandag 10 december 2007 12:33 schreef Deansensitized het volgende:
Hoe oud is die meid, 15? Wel een stem hoor, poe! Respect!
Kan dat kind natuurlijk ook niets aan doen. Lijkt me een schoolvoorbeeld van een gevalletje door de ouders gepusht sinds haar eerste woordje.quote:Op maandag 10 december 2007 12:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, op die leeftijd al de meest vreselijke kerstplaat allertijden op je naam hebben staan.
Tuurlijk wel. Zij is toch zelf verantwoordelijk voor dat geschreeuw?quote:Op maandag 10 december 2007 12:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kan dat kind natuurlijk ook niets aan doen.
Ik kan ook zoveel schreeuwen als ik wil, maar dan nog wordt het niet overal op de radio gedraaid.quote:Op maandag 10 december 2007 12:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zij is toch zelf verantwoordelijk voor dat geschreeuw?
Probeer eens?quote:Op maandag 10 december 2007 12:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kan ook zoveel schreeuwen als ik wil, maar dan nog wordt het niet overal op de radio gedraaid.
* Zotheid geniale ingeving heeftquote:
Hoiquote:
Doen!!quote:Op maandag 10 december 2007 12:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
* Zotheid geniale ingeving heeft
We gaan onze fok! kerstplaat inzingen en die laten we de 22e afspelen bij SR.
"Kon"? Dan was het speciaal voor jouquote:Op maandag 10 december 2007 14:22 schreef Deansensitized het volgende:
Kon het nog niet anders hoor...
En jij bepaalt dat?quote:Op maandag 10 december 2007 14:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat jij van de hele wereld vind, weten we nu wel. Daar hoef je niet meer voor te posten.
Heb je 'm ook laatst bij Pauw en Witteman gezien? Wat een akelige vent zeg. Of was ie dronken?quote:
Nee, ik geloof het niet.quote:Op maandag 10 december 2007 14:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb je 'm ook laatst bij Pauw en Witteman gezien? Wat een akelige vent zeg. Of was ie dronken?
Denk niuewe tekst op bestaand nummer. Iemand nog ideeën? Misschien iets van een Band Aid idee.quote:Op maandag 10 december 2007 14:14 schreef Deansensitized het volgende:
Kan eventueel thuis wel el-Beuno wat opnemen...
Nieuwe tekst? Bestaande tekst? Nieuw nummer? Nieuwe tekst op bestaand nummer?
De wereld draait door?quote:Op maandag 10 december 2007 14:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Theo Maassen en Hans Teeuwen vind ik wel heel symphatiek, beide wél op tv gezien van het weekend.
Kasper van Kooten deed 'm wel leuk na afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 10 december 2007 14:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Maar ik vind het gewoon een vervelende bralligerige kerel. En zijn grappen vind ik bijna nooit lollig. Maar dat kan natuurlijk ook weer komen omdat de boodschapper mij tegenstaat.
Wélke Domien?quote:Op maandag 10 december 2007 11:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Leuke titel ook, dit nummer
quote:Op maandag 10 december 2007 15:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik (en de wijk waarin ik woon) luister nu naar The Unforgiven \O/
Ik heb dat nummer nu wel een keertje gehoord eigenlijkquote:
Welk nummer?? En wat voor tekst dan?? Ideetjes?quote:Op maandag 10 december 2007 15:17 schreef Zotheid het volgende:
Denk niuewe tekst op bestaand nummer. Iemand nog ideeën? Misschien iets van een Band Aid idee. [afbeelding]
Rond zessen?quote:Op maandag 10 december 2007 16:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoe laat is 24 december de SR afgelopen?
Hey CG!quote:
Ik ben ook al tijden niet meer in de 3fm topics geweest, ivm stage lopen in Eindhoven (k*t-stage btw, nog maar 3 wekenquote:Op maandag 10 december 2007 17:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hey CG!Tijd niet gezien (maar dat komt ook omdat ik er niet heel veel geweest ben wss
)
Hoi Glacier!quote:
Das wel minders... Waarom is je stage zo k*t?quote:Op maandag 10 december 2007 17:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben ook al tijden niet meer in de 3fm topics geweest, ivm stage lopen in Eindhoven (k*t-stage btw, nog maar 3 weken) en gedoe met mn rug en schouder wat ook niet helpt.
Hoi Glacierquote:
Omdat ik er niks te doen heb/krijg. Het enige in de afgelopen 2 maanden: innovatieve producten zoeken, maar daar ben je na een maand goed zoeken ook mee klaar.quote:Op maandag 10 december 2007 17:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Das wel minders... Waarom is je stage zo k*t?
Ik hoef de papieren versie niet perse, ga m nu ff online lezenquote:Op maandag 10 december 2007 17:08 schreef ChatGirl het volgende:
Piles en Webhawkjuh: ik heb 2 spits-en liggen. Als je ze opgestuurd wil hebben, dan ff een pm ajb.
Pfff, nee eigenlijk geen idee. Maar iets met fok! lijkt mij wel leuk. Jammer dat er verder weinig reacties zijn.quote:Op maandag 10 december 2007 16:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Welk nummer?? En wat voor tekst dan?? Ideetjes?
Lijkt me ook saai... Hoewel ik soms wel eens ff die rust zou willen hebben tijdens m'n stage...quote:Op maandag 10 december 2007 17:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Omdat ik er niks te doen heb/krijg. Het enige in de afgelopen 2 maanden: innovatieve producten zoeken, maar daar ben je na een maand goed zoeken ook mee klaar.
Maar ik kan nu wel sudoku-en
Het lijkt me een heel erg leuk plan, alleen moeilijk te realiseren... mss kunnen we eens polsen bij de mensen van FOK!radio?quote:Op maandag 10 december 2007 17:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pfff, nee eigenlijk geen idee. Maar iets met fok! lijkt mij wel leuk. Jammer dat er verder weinig reacties zijn.
Ja mij ook. Als iedereen nou iets in z'n microfoon zingt.quote:Op maandag 10 december 2007 18:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het lijkt me een heel erg leuk plan, alleen moeilijk te realiseren... mss kunnen we eens polsen bij de mensen van FOK!radio?
Ik denk dat het wel een beetje van kwaliteit moet zijn...quote:Op maandag 10 december 2007 18:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja mij ook. Als iedereen nou iets in z'n microfoon zingt.
quote:
quote:http://michielveenstra.nl/page/log/144605/Spoorboekje
De laatste volledige week MetMichiel van 2007 is een vreemde: ik doe maar één reguliere, morgenavond. Woensdag hoor je vanaf zeven uur een extra lange uitzending vanuit De Smet in Amsterdam, waarin ik samen met Eric Corton en Dennis Weening de Song van het jaar 2007-lijst laat horen. Donderdag ben ik er niet vanwege een uitgebreide briefing voor Serious Request in Den Haag en ook vanavond is Martijn Muijs gastheer omdat ik verhinderd ben: in de Nieuwste Show praat ik vanavond over mijn boek en Serious Request. Vanavond op Nederland 3 om 23.00 uur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |