Smiddags!quote:Op zondag 9 december 2007 12:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ben ik wel voor, eerst informeren en nog niet openen. Informeer ook direct ff hoe snel zoiets geopend kan worden.
Jij zorgt dus voor de Rabobank?
Jij bent toch geen familie van mij.quote:Op zondag 9 december 2007 13:30 schreef Litton-Lane het volgende:
Straks familie verplichtingen, nu nog even lekker luieren op de zonnige zondag...
(tvp natuurlijk...)
Je bent geweldig!quote:
Dat zou ik niet zo willen zeggen maar bedankt.quote:
Geen Corné dus..quote:Op zondag 9 december 2007 14:54 schreef MutZ het volgende:
Paul vervangt Bart vandaag
Trieste vertoning iddquote:Op zondag 9 december 2007 16:56 schreef Marc63 het volgende:
Lol... 2 weken achter elkaar weten de luisteraars niet welke dj de presentator is van het programma Bart de Radioshow van Bart. Ondanks dat het voorgezegd wordt
Ik denk van niet, maar eigenlijk klopt dat nietquote:Op zondag 9 december 2007 17:48 schreef Kolomo het volgende:
Iets wat ik me al heel lang afvraag: worden er bij dat bingo-spelletje van Bart ook wel eens dubbele getallen getrokken? Maw wordt het getrokken balletje teruggegooid?
Ik heb een geweldig bingo-nummer, want alle getallen (behalve de 8 ) komen er in voor.quote:Op zondag 9 december 2007 17:54 schreef Kolomo het volgende:
Precies, dat idee had ik ook al... ik barst dus van de dubbele nummers in mijn telefoon... niet echt eerlijk statistisch gezien. Ik heb in totaal maar vier verschillende, waaronder de 0 en de 6...
Ik vroeg me dus af of ze daar zelf al eens over hadden nagedacht.
Je hebt toch echt al eerder in dit topic gepost...quote:Op zondag 9 december 2007 19:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Zo, terug van de verplichtingen en nu weet ik ook gelijk weer waarom ik nooit ging....
En ik zie ineens dat er een titel aan mij gewijd is....![]()
Klopt, maar Glacier had een makkelijk linkje gemaakt, had niet naar de titel gekeken...quote:Op zondag 9 december 2007 20:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je hebt toch echt al eerder in dit topic gepost... [afbeelding]
Wss gaat er vanuit hier 22 dec een aantal mensen...quote:Op zondag 9 december 2007 20:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Gaan hier nog mensen naar Het Plein volgende week/2 weken?
Moet nog even kijken of ik van m'n werk wel mag. Hoop het wel!quote:Op zondag 9 december 2007 20:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Gaan hier nog mensen naar Het Plein volgende week/2 weken?
Is er al bekend wat jij tijdens SR07 mag gaan doen? Weer productiewerk, of iets anders dit jaar?quote:Op zondag 9 december 2007 21:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Moet nog even kijken of ik van m'n werk wel mag. Hoop het wel!
FOK! Mascottequote:Op zondag 9 december 2007 21:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Is er al bekend wat jij tijdens SR07 mag gaan doen? Weer productiewerk, of iets anders dit jaar?
Zou gezellig zijn!quote:Op zondag 9 december 2007 21:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Moet nog even kijken of ik van m'n werk wel mag. Hoop het wel!
Ja, ik weet het al! Sinds vrijdagquote:Op zondag 9 december 2007 21:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Is er al bekend wat jij tijdens SR07 mag gaan doen? Weer productiewerk, of iets anders dit jaar?
We zullen 't niet verder vertellen, Domien!quote:Op zondag 9 december 2007 21:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, ik weet het al! Sinds vrijdagWeet alleen weer niet of ik het mag zeggen. Productiewerk sowieso!
Wij zijn heel goed in geheimen bewarenquote:Op zondag 9 december 2007 21:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, ik weet het al! Sinds vrijdagWeet alleen weer niet of ik het mag zeggen. Productiewerk sowieso!
Rondleiding geven achter de schermen de 22stequote:Op zondag 9 december 2007 21:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |