Is het mss een idee om iets te verkopen bij het Glazen Huis? Of is dat niet de bedoeling?quote:Op zondag 9 december 2007 22:17 schreef Marc63 het volgende:
Ik ben er denk ik de 22e ook wel bij. Iemand al een goeie actie bedacht?
Prima plan!quote:Op zondag 9 december 2007 22:21 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb trouwens al wel zitten denken... ik moet een kaartje voor de trein kopen omdat ik een week-OV heb. Ff een mailtje sturen naar de NS, of ze de prijs van dat kaartje aan SR over kunnen maken als ik hun het treinkaartje na afloop toestuur.
ach wel 40% kortingquote:Op zondag 9 december 2007 22:21 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb trouwens al wel zitten denken... ik moet een kaartje voor de trein kopen omdat ik een week-OV heb. Ff een mailtje sturen naar de NS, of ze de prijs van dat kaartje aan SR over kunnen maken als ik hun het treinkaartje na afloop toestuur.
Met of zonder 40%... ik geef geld uit om naar Den Haag te gaan, dat ik net zo goed naar het Rode Kruis kan sturen als ik thuis zou blijven.quote:
Ik heb hem pas ontdekt nadat ik de cover, Gym Class Heroes - Cupid's Chokehold laatst eens draaide...quote:
ik woon er!quote:Op zondag 9 december 2007 20:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Gaan hier nog mensen naar Het Plein volgende week/2 weken?
Oja, die vreselijke cover.. Doe mij het origineel maar!quote:Op zondag 9 december 2007 22:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik heb hem pas ontdekt nadat ik de cover, Gym Class Heroes - Cupid's Chokehold laatst eens draaide...
't zou in ieder geval het aantal posts in deze topicserie in het weekend enorm oprikkenquote:Op zondag 9 december 2007 22:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, die vreselijke cover.. Doe mij het origineel maar!![]()
Ben benieuwd of het gerucht, zie het vorige topic, over Domien klopt. Zou wel het zoveelste gerucht zijn, maar het lijkt mij niet verkeerd als ze wat minder dance gaan draaien op zaterdagavond en w.d.b. zou een show voor Domien wel een leuke optie zijn.
Misschien!quote:Op zondag 9 december 2007 20:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ja, dat zeker!quote:Op zondag 9 december 2007 22:41 schreef Broekie het volgende:
't zou in ieder geval het aantal posts in deze topicserie in het weekend enorm oprikken
Ach ik post toch welquote:Op zondag 9 december 2007 22:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
't zou in ieder geval het aantal posts in deze topicserie in het weekend enorm oprikken [afbeelding]
Show op zaterdagavond? Wat dan?quote:Op zondag 9 december 2007 22:42 schreef borisz het volgende:
maar wil je op zaterdagavond radio maken, die show bij yorinfm is toen ook weer snel verdwenen.
Diergaade doet nog meer dan alleen radio 3quote:Op zondag 9 december 2007 22:45 schreef Marc63 het volgende:
Het zou me eigenlijk niets verbazen dat Annemieke 's ochtends in het weekend op de plaats van Edwin Diergaarde komt en Domien op de zaterdagavond. Vraag is dan alleen... wat gaat De Stem dan doen? Martijn's stekkie? Zou wel een NPS-TROS ruil zijn. Maar ik denk dat ze tussen 4 en 6 niet zo'n gevestigde naam als Edwin Diergaarde neer gaan zetten.
Ik denk dat ik eerder doordeweeks ga dan in het weekend (doordeweeks is het OV gratis voor me, in het weekend kost het me 4 strippen voor de bus + 7,80 EUR aan treinkosten...quote:Op zondag 9 december 2007 20:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
tja het is niet echt een radioavond, en het sociale gebeuren op de zaterdag gaat knagen denk ikquote:
Maar hij is wel De Stem van 3FM. Wat natuurlijk ook zou kunnen, is dat Domien en Annemieke samen 's ochtends in het weekend een programma gaan doen.quote:Op zondag 9 december 2007 22:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Diergaade doet nog meer dan alleen radio 3, hij prestenteert ook op radio 2 en doet nog meer
tja tentamens enzoquote:Op zondag 9 december 2007 22:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder doordeweeks ga dan in het weekend (doordeweeks is het OV gratis voor me, in het weekend kost het me 4 strippen voor de bus + 7,80 EUR aan treinkosten...
Ik denk ook niet dat 20-23u druk beluisterd zal worden. Maar het is wel een tijd dat het nog best druk is op de weg. En mn broertje, die kok is, baalt ook dat hij op zaterdagavond geen fatsoenlijk programma heeft om naar te luisteren op het werk.quote:Op zondag 9 december 2007 22:51 schreef borisz het volgende:
[..]
tja het is niet echt een radioavond, en het sociale gebeuren op de zaterdag gaat knagen denk ik.
dat uit ervaring toen bij die yorinfm show.
We kunnen ook de 24e gaan. Week-OV is dan gewoon geldig. En je ziet natuurlijk de grote finale.quote:Op zondag 9 december 2007 22:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder doordeweeks ga dan in het weekend (doordeweeks is het OV gratis voor me, in het weekend kost het me 4 strippen voor de bus + 7,80 EUR aan treinkosten...
Heb ik gisteren net gezegd dat ik dan kan werkenquote:Op zondag 9 december 2007 22:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
We kunnen ook de 24e gaan. Week-OV is dan gewoon geldig. En je ziet natuurlijk de grote finale.
Het is maar een voorstel... ik zou nog niets vastzetten.quote:Op zondag 9 december 2007 23:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ik gisteren net gezegd dat ik dan kan werken
Maar ik kan nog proberen vrij te vragen
Zaterdag zit er sowieso niet inquote:Op zondag 9 december 2007 23:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is maar een voorstel... ik zou nog niets vastzetten.
Ik volg je voorbeeld. Trustequote:Op zondag 9 december 2007 23:10 schreef Glacier het volgende:
* Glacier gaat ook zijn bed opzoeken
Morgenochtend 5.51 of 6.21 de trein
Ik denk dat qua SR we gewoon dit topic vanaf 1 van de komende delen kunnen gaan omdopen (bijv. door de titel te veranderen in [Serious Request @ 3FM #340]). Anders gaan er twee topics naast elkaar lopen, en krijgen we 2x hetzelfde.quote:Op zondag 9 december 2007 23:08 schreef Zotheid het volgende:
Jullie zien maar, ik ben waarschijnlijk sowieso aanwezig. Maken we daar nog een speciaal topic voor aan of doen we dat lekker hier in?
Net zoals de 90s requestweek.quote:Op zondag 9 december 2007 23:14 schreef Sirolf het volgende:
Ik denk dat qua SR we gewoon dit topic vanaf 1 van de komende delen kunnen gaan omdopen (bijv. door de titel te veranderen in [Serious Request @ 3FM #340]). Anders gaan er twee topics naast elkaar lopen, en krijgen we 2x hetzelfde.
Ik ben voor, vooral omdat er nu al meerdere topics lopen...quote:Op zondag 9 december 2007 23:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat qua SR we gewoon dit topic vanaf 1 van de komende delen kunnen gaan omdopen (bijv. door de titel te veranderen in [Serious Request @ 3FM #340]). Anders gaan er twee topics naast elkaar lopen, en krijgen we 2x hetzelfde.
Wie is jmac?quote:Op zondag 9 december 2007 22:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het gerucht, zie het vorige topic, over Domien klopt. Zou wel het zoveelste gerucht zijn, maar het lijkt mij niet verkeerd als ze wat minder dance gaan draaien op zaterdagavond en w.d.b. zou een show voor Domien wel een leuke optie zijn.
Hm. Vind het een leuke theorie. Hij heeft deels gelijk; deze week wordt bekend wat ik ga doen!quote:Op zondag 9 december 2007 23:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat zijn voornaam Florent is..![]()
Maaruh, zou het niet weten.
Ook op woensdag?quote:Op zondag 9 december 2007 23:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hm. Vind het een leuke theorie. Hij heeft deels gelijk; deze week wordt bekend wat ik ga doen!
Cool! Ben nu wel erg nieuwsgierig naar de fax die komende woensdag? zal worden verstuurd.quote:
Worden dan ook andere dingen als de rest van de dj's enzo bekend?quote:
Een kwartier daarnaquote:Op zondag 9 december 2007 23:43 schreef Hartox het volgende:
Hoelaat wordt dat allemaal bekend gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |