WTF is er mis met Editors ???quote:Op maandag 10 december 2007 09:30 schreef SilentChaos het volgende:
Over die opmerking goeie smaak ga ik niet op inEditors
Ik weiger nog enige uitleg te geven en zinvolle tijd te besteden aan die waardeloze bandquote:
"Waardeloos"quote:Op maandag 10 december 2007 09:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Ik weiger nog enige uitleg te geven en zinvolle tijd te besteden aan die waardeloze band![]()
![]()
Weer een mosterd na de maaltijd-MH: Colby Caillat.quote:Op maandag 10 december 2007 09:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Waardeloos".
Wat is de Megahit van deze week eigenlijk?
Die gaan we even fetchen, tot straks allemaalquote:Op maandag 10 december 2007 09:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vandaag in de Spits! ook nog een hele pagina over SR, interview met Michiel.
Geluid bewerken is toch ook al bijna radio?quote:Op maandag 10 december 2007 09:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weiger nog enige uitleg te geven en zinvolle tijd te besteden aan die waardeloze band![]()
Vandaag weinig radio, hele dag geluid bewerken hier
Heeft me wel een treinkaartje van 12 euro gekost omdat ik gisteravond al naar mn kamer moest ipv vanochtend.quote:
Dat is waar, met nummers van 30 secondequote:Op maandag 10 december 2007 10:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Geluid bewerken is toch ook al bijna radio?
O, dit dus. Dacht altijd dat het Stevie Ann was.quote:Op maandag 10 december 2007 09:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Weer een mosterd na de maaltijd-MH: Colby Caillat.
quote:Op maandag 10 december 2007 10:42 schreef SilentChaos het volgende:
Dit is waar een gitaar voor gemaakt is!
Als ze dat U2, Coldplay, Editors, Arctic Monkeys, Interpol etc. nou ook ff uitleggen
Niet van mijn kant iig. Ik vind het best aardig. Maar misschien komt dat ook door de videoclip met Scarletjequote:Op maandag 10 december 2007 10:43 schreef SilentChaos het volgende:
Justin Timberlake...Ook wel een aardig nummertje dit
Geinige tekst...4 enorm simpele akkoorden en toch geniaal in elkaar gezet
Maar goed, ik verwacht hier vele kotssmileys opvolgend
Die auto waar ze in rijdtquote:Op maandag 10 december 2007 10:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Niet van mijn kant iig. Ik vind het best aardig. Maar misschien komt dat ook door de videoclip met Scarletje.
Haha. Legendarisch grappige serie idd.quote:Op maandag 10 december 2007 10:53 schreef SilentChaos het volgende:
Oeh, Jerry Seinfeld bellenJerry is mijn held
![]()
![]()
Ik heb hem hier anders ook nog liggen, mocht je 'm niet te pakken kunnen krijgen.quote:Op maandag 10 december 2007 10:56 schreef Piles het volgende:Goedemorgen allemaal en direct ben ik weg
Vandaag ff proberen een Spits! te vinden (die zijn schaars in Zeeland)
Bewaar m eerst maar voor Webhawk, die verzamelt zequote:Op maandag 10 december 2007 11:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb hem hier anders ook nog liggen, mocht je 'm niet te pakken kunnen krijgen.
Zal kijken of ik vanavond in de bus ook nog een Spits te pakken kan krijgen.quote:Op maandag 10 december 2007 11:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Bewaar m eerst maar voor Webhawk, die verzamelt ze
Maar mocht ik er vanmiddag geen hebben, heb ik wel interesse natuurlijk![]()
Ja een van de beste sitcoms ooit eigenlijkquote:Op maandag 10 december 2007 10:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haha. Legendarisch grappige serie idd.!
Wehehe cool.quote:Op maandag 10 december 2007 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja een van de beste sitcoms ooit eigenlijk
En natuurlijk met jezelf erbij
quote:Op maandag 10 december 2007 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja een van de beste sitcoms ooit eigenlijk
[ afbeelding ]
En natuurlijk met jezelf erbij
[ afbeelding ]
ja, kwam vriendelijk over inderdaadquote:Op maandag 10 december 2007 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
Seinfeld is echt geweldig
Hij's ook erg vriendelijk aan de telefoon vind ik
quote:Op maandag 10 december 2007 11:28 schreef cosmick het volgende:
Goed. Hebben we *dit* ook weer gehad. Opbergen die hap.
quote:Op maandag 10 december 2007 11:28 schreef cosmick het volgende:
Goed. Hebben we *dit* ook weer gehad. Opbergen die hap.
Valt wel mee vind ik, best te pruimen in deze tijd van het jaarquote:Op maandag 10 december 2007 11:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een kutnummer met die Tom Waits.
quote:Op maandag 10 december 2007 11:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik krijg net een fax: de helft is al dood.
met die gare eend er inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |