wel kutgamesquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik game nu vooral op mn PSP want die heeft een groter en mooier scherm!
Ik game vooral op mijn pc, die heeft namelijk een nog groter en mooier scherm, maar dat heeft ook geen fuck met de NDS te maken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik game nu vooral op mn PSP want die heeft een groter en mooier scherm!
Ik wist dat zo'n reactie zou komenquote:
Vette game iddquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:29 schreef Fentoozler het volgende:
* Fentoozler is weer verslaafd aan AW: Dual Strike![]()
(tvp dus)
Sukkelquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:57 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb zelda laten liggenIk ben toch bang dat ik het niet leuk ga vinden
Dat wou ik even zeggen.
Waarom wacht je er nog op als ie al in de winkels ligtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:00 schreef Theamerican het volgende:
zelda lijkt me hartstikke leuk wacht er met smart op
Dat viel me in de 360 arcade versie ook al op id. Maar verder was die erg tof!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:12 schreef Clupea het volgende:
Ik vond Puzzle Quest erg leuk en verslavend. Doordat kans (geluk) een grote rol speelt is het ook een erg frustrerend spel.
omdat ik hem besteld heb via webshop misschienquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:07 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Waarom wacht je er nog op als ie al in de winkels ligt![]()
Ik hou meer van een (echte) 3D zeldaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:02 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Sukkel(Niet persoonlijk bedoeld, maar dat is gewoon een domme actie
)
Fixed.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:17 schreef __Saviour__ het volgende:
zelda komt ook prima tot z'n recht in 2D. Zo is het immers ook begonnen. Phantom Hourglass is zeker wel leuk. Maar het kan niet tippen aan het superieure A Link to the Past. Link's Awakening, de enige leuke Zelda game die er is...
Probeer de game dan tenminste een keer bij iemand ofzo, ik ben ook iemand die meer van de 3D Zelda's houd (al gaan de 2D Zelda's er ook als zoete koek inquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik hou meer van een (echte) 3D zelda
Erg leuk spel! Af en toe moet je wat geluk hebben, maar gewoon een spel dat goed is voor de nodige uren speelplezier. Ik was een warrior. Die was echt al rond level 20 (van de totaal 50 levels) ijzersterk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
Heeft iemand hier Puzzle Quest gespeeld? Was die leuk om te doen?
Heb op Xbox live Arcade de trail game geprobeerd en ik vond het echt super vet om te spelen. Alleen de hele versie is 1200 puntjes en dan vind ik toch wat te veel. Dan speel ik hem liever op de DS.
eens, Link's Awakening is onbeschrijfbaar goedquote:
Goed, jij je zin, ik heb de game vandaag aangeschaft en ik ga het toch maar even proberen. Vanavond dus.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:21 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Probeer de game dan tenminste een keer bij iemand ofzo, ik ben ook iemand die meer van de 3D Zelda's houd (al gaan de 2D Zelda's er ook als zoete koek in) en ik ben echt gigantisch verslaafd aan de game. Het is even wennen, maar het werkt fantastisch
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Goed, jij je zin, ik heb de game vandaag aangeschaft en ik ga het toch maar even proberen. Vanavond dus.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:18 schreef gamefreek het volgende:
[..]
![]()
Alleen mij niet de schuld gaan geven als blijkt dat je niet van kwalitatief goede games houdt he![]()
Draadloos internet is voldoendequote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:11 schreef Lyzio het volgende:
Omdat ik nergens anders een centraal topic kon vinden spui ik hier maar even mijn n00b vraag:
Wat heb je allemaal voor randapparatuur/software nodig om je DS online te krijgen. Ik heb zelf een draadloze internetverbinding thuis, dus dat is al fixed. Nu moet ik alleen nog weten welke dingetjes ik voor de DS zelf zou moeten kopen
Alvast bedankt.
Inderdaad heel gaaf om te spelen.quote:Op zondag 4 november 2007 23:58 schreef ItaloDancer het volgende:
Heb sinds een week of twee Worms: Open Warfare 2. Gemaakt door het Nederlandse Two Tribes. Het is weer net Worms Armageddon / World Partygelukkig, de beste games uit de Worms reeks
![]()
Multiplayer is uiteraard het leukst, maar singleplayer is ook veel aandacht aan besteed en erg vermakelijk, bestaande uit een campaign van 30 missies, een puzzel mode van 25 missies en nog wat nieuwe spelletjes speciaal voor de functies van de DS (die het in de rest van de game overigens niet of nauwelijks gebruikt).
Ik heb Anno nog nauwelijks gespeeld![]()
toen ik preview had gelezen tijd terug leek het me wel wat is die inmiddels uit dan?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:49 schreef __Saviour__ het volgende:
een traumacenterkloon!
[ afbeelding ]
Is die wat?
Ik wil wel antwoord geven, maar dat mag niet van FOK!.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:15 schreef Rewimo het volgende:
Vraagje: als je een spel aan het spelen bent en je wilt stoppen om naar een ander spel te gaan (ik heb er een kaartje met meerdere spelletjes in zitten), kun je dan ook op een andere manier stoppen dan door de DS uit te zetten? Ik wil dan dus terug naar mijn map met Games, maar ik weet niet hoe.
Ik vind 't moeilijk genoeg.... kan ik ook eens een keertje een spel spelen zonder mega frustraties.quote:Op maandag 5 november 2007 16:14 schreef Laniboekje het volgende:
Zelda!
Het spel is wel übermakkelijk.
Gewoon PDA stylussen kopen, werk er zelf ook mee en heb niets te klagenquote:Op zondag 11 november 2007 21:30 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik vind 't moeilijk genoeg.... kan ik ook eens een keertje een spel spelen zonder mega frustraties.
Ik moet toch maar eens gaan denken aan screenprotectors en een andere stylus. Ik heb nog een DS classic en dat pennetje is me toch echt wel te dun en te licht, voor intensief spelen. Bij Phoenix Wright en Hotel Dusk durfde ik het nog aan met een vulpotlood (zonder stift) maar dat is simpel point&click.
Zijn er dingen aan te raden of vooral af te raden qua stylusen? Ik dacht aan eentje voor een gewone PDA, wat zwaarder en iig iets dikker en langer.
Ik ben benieuwd of het nog een beetje tof is in je eentje.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:13 schreef RacerDKB het volgende:
Maandag Mario Party DS in Amerika
De japanse versie snapte ik geen ruk van in ieder geval
Zag er wel tof uit hoor
ik heb het net gespeeld, en het is supertofquote:Op woensdag 21 november 2007 14:10 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het nog een beetje tof is in je eentje.
ik vond de story mode nogal matig eigenlijk...quote:Op woensdag 21 november 2007 14:27 schreef sophie24 het volgende:
[..]
ik heb het net gespeeld, en het is supertof![]()
Op de PSP jaquote:Op woensdag 21 november 2007 18:32 schreef merino het volgende:
[..]
ik vond de story mode nogal matig eigenlijk...
Nog 2 dagen tot Squad Commander uitkomt![]()
![]()
wat een naaizooi is dat zegquote:Op woensdag 21 november 2007 19:12 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Op de PSP ja. Voor de DS komt die 7 december.
Ik wacht nog altijd op een Warhammer Fantasy Battles spel (40K trekt me niet zo). Iemand daar iets over gehoord?quote:Op woensdag 21 november 2007 18:32 schreef merino het volgende:
[..]
ik vond de story mode nogal matig eigenlijk...
Nog 2 dagen tot Squad Commander uitkomt![]()
![]()
Daar ben ik het mee eensquote:Op donderdag 22 november 2007 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
New Mario is de BESTE DS game die er te koop is. Andere toppers zijn Advance Wars, Mario Kart, Tetris, Brain Training en Yoshi's Island
Bedankt voor de tipsquote:Op donderdag 22 november 2007 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
New Mario is de BESTE DS game die er te koop is. Andere toppers zijn Advance Wars, Mario Kart, Tetris, Brain Training en Yoshi's Island
New Mario en Mario Kart kun je in ieder geval met 1 cartridge spelen, die heb ik ook. Mario Kart is dan wel in gereduceerde vorm, het aantal banen is beperkt en degene zonder cartridge kan maar 1 character kiezen.quote:Op donderdag 22 november 2007 22:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipsDan ga ik morgen maar eens beginnen met New Mario, Mario Kart en Advance Wars. Daar ben ik dan voorlopig nog wel even zoet mee, denk ik zo
Kun je die spellen ook multiplayer met 1 cartridge spelen?
Zeker de lite nemen anders krijg je spijt! En ik heb toen mijn psp verkocht en DS gehaald maar nu zijn er ook op de PSP wel goeie spellen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:40 schreef Sabjeje het volgende:
Help! Ik zit er over te denken om een DS te kopen... Maar ik heb al een psp... Dus weet niet wat ik moet doen.
En als ik er 1 koop welke? lite of de zeg maar gewone?
Waar hou je van?quote:Op donderdag 22 november 2007 19:25 schreef Tijn het volgende:
Ik heb sinds gisteren een Nintendo DS
Het is een special edition, Crimson top en mat zwarte body, best sjiek
[ afbeelding ]
Ik ben echter helemaal nieuw in de scene en weet niet echt wat er te krijgen is enzo. Ik wil morgen wat spelletjes gaan kopen, maar ik weet dus niet zo goed wat tof is en wat niet.
Wat zijn de absolute must-haves op dit moment?
Ik krijg binnenkort Zelda (), dus die kan buiten beschouwing gelaten worden.
Bedanktquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:35 schreef Strolie75 het volgende:
www.vgp.ca is wel een goed adres voor goedkope DS games.
op dit moment is uit amerika kopen zelfs nog goedkoper, die munt staat nog lager dan de canadesequote:Op vrijdag 23 november 2007 21:35 schreef Strolie75 het volgende:
www.vgp.ca is wel een goed adres voor goedkope DS games.
Dat is echt een tof spel inderdaad.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:17 schreef E.T. het volgende:
Mario, march of the mini's vind ik ook erg leuk (soort lemmings)![]()
Cool dingetje trouwens, Tijn!![]()
Jaaa march of the mini's rules inderdaad!!quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:44 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Dat is echt een tof spel inderdaad.
Lemmings ken ik overigens niet. Maar ik heb zeker heel veel plezier gehad met March of the mini's.
http://uk.gamespot.com/games.html?type=top_rated&platform=1026&sort=score&page_type=games&dlx_type=all&date_filter=all&sortdir=ascquote:Op woensdag 28 november 2007 22:39 schreef Suzziieee het volgende:
Ik heb gister een DS aangeschaft... leuk hebbedingetje..
Braintraing en more braintraining erbij gekocht..moet het allemaal nog een beetje ontdekken.Verder Rayman 2 erbij gekocht.Op mijn Wii ben ik echt uuuuuuuuuuuuuuuuuuuren lang bezig geweest met Rayman.. maar met de DS is heb je hem binnen een paar uur uitgespeeld.. Is dit met veel spellen van de DS zo?Want het valt me dus eerlijk gezegd een klein beetje tegen...Oke de spellen zijn niet vreselijk duur maar om nou na een uurtje of 4-5 klaar te zijn met een spel vind ik wel erg snel..
Verder altijd opzoek naar tips over andere spellen...want vind het maar moeilijk om te kiezen
Vinden jullie niet dat je een beetje lang moet wachten totdat de COM spelers (3!) gespeeld hebben? Ik vind dat dan weer minder boeiend.. maarja, ik speel het toch omdat ik de games wil vrijspelen om meer mulltiplayer opties te hebben..quote:Op woensdag 21 november 2007 14:27 schreef sophie24 het volgende:
[..]
(voor de duidelijkheid dit ging over het spelen van mario party in singleplayer..)
ik heb het net gespeeld, en het is supertof![]()
vond ik ook al ja!quote:Op donderdag 29 november 2007 17:13 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Vinden jullie niet dat je een beetje lang moet wachten totdat de COM spelers (3!) gespeeld hebben?
Lijkt me lastig spelen, aangezien die ontworpen is voor 2 analoge sticks. Daarom lijkt me de aankomende wiiversie (te spelen met classic controller) beter.quote:
Hij is op zich best te spelen hoor! Alleen het gaat wel een beetje pijn doen na een lange sessie. En de Wii versie ga ik ook halenquote:Op donderdag 29 november 2007 22:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Lijkt me lastig spelen, aangezien die ontworpen is voor 2 analoge sticks. Daarom lijkt me de aankomende wiiversie (te spelen met classic controller) beter.
Ik heb hem nog niet gespeeld met 2 analoge sticks, maar op de DS zijn de controls uitstekend. En ik kan het aardig goed, net zo'n level moest ik 6.000.000 punten halen voor gold, haal ik gewoon 25.000.000quote:Op donderdag 29 november 2007 22:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Lijkt me lastig spelen, aangezien die ontworpen is voor 2 analoge sticks. Daarom lijkt me de aankomende wiiversie (te spelen met classic controller) beter.
Huh, de topscore voor de 360 is in mijn friendlist zo'n 2 miljoen. Is de DS versie dan zoveel makkelijker?quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:28 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gespeeld met 2 analoge sticks, maar op de DS zijn de controls uitstekend. En ik kan het aardig goed, net zo'n level moest ik 6.000.000 punten halen voor gold, haal ik gewoon 25.000.000
Rondjes tekenen zeg maar op je scherm.quote:Op zondag 2 december 2007 17:44 schreef ijsmeis het volgende:
Eens zien of iemand het antwoord op deze vraag weet.
Bij Cooking Mama 2, moet je een pizza maken, en dus op een gegeven moment ben je met het deeg aan het slingeren op één hand.
Er staan dan van die gebogen pijltjes <-->. Maar ik weet écht niet wat ik moet doen. Ik ga netjes met mijn stylus de richting in van die pijltjes. Het deeg begint even te draaien en flikkert dan zo van mijn hand af.
Somebody, help?
Okay! Straks even proberen. Dankjequote:Op zondag 2 december 2007 18:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Rondjes tekenen zeg maar op je scherm.
Net als in het circus zeg maar, met een bord op een stokkie, maar dan met een hand en een pizza, dan moet je die pizza draaien.
Cooking Mama 2quote:Op zondag 2 december 2007 17:44 schreef ijsmeis het volgende:
Eens zien of iemand het antwoord op deze vraag weet.
Bij Cooking Mama 2, moet je een pizza maken, en dus op een gegeven moment ben je met het deeg aan het slingeren op één hand.
Er staan dan van die gebogen pijltjes <-->. Maar ik weet écht niet wat ik moet doen. Ik ga netjes met mijn stylus de richting in van die pijltjes. Het deeg begint even te draaien en flikkert dan zo van mijn hand af.
Somebody, help?
http://www.gamespot.com/d(...)l?tag=result;title;3quote:Op zondag 2 december 2007 17:48 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand of Narnia voor de Ds de moeite waard is?
Heb net HP and the goblet of fire bijna uitgespeeld en vond die wel heel leuk om te doen
Ik heb ook Disney Friends.quote:Op zondag 2 december 2007 20:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Cooking Mama 2![]()
Waar moet het toch heen met de wereld
Jammer IJsmeis, had ik niet van je verwachtquote:
Nee, wat is dat?quote:Op zondag 2 december 2007 20:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jammer IJsmeis, had ik niet van je verwachtJe hebt zeker ook de hele Laura's Passie serie voor de DS
Da's een kei tof spel! Je hebt er één waarbij je moet koken, en en en en! ook nog eentje met baby's verzorgen, en ook iets met paarden en nog veel meer! Kortom Laura is het perfecte stereotype elfjarig meisje!quote:
Disney Friends is kinderachtig genoegquote:Op zondag 2 december 2007 20:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Da's een kei tof spel! Je hebt er één waarbij je moet koken, en en en en! ook nog eentje met baby's verzorgen, en ook iets met paarden en nog veel meer! Kortom Laura is het perfecte stereotype elfjarig meisje!
pic:
[ afbeelding ]
Vliegt over de toonbank
Ik ga nú mijn DS pakken. Be right backquote:Op zondag 2 december 2007 20:37 schreef RacerDKB het volgende:
Ist gelukt? Anders film ik het wel even [ afbeelding ]
Ze vraagt het toch gewoon hier in dit topic? Of iemand hier weet hoe die game is?quote:Op zondag 2 december 2007 20:06 schreef Thormodo het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/d(...)l?tag=result;title;3
quote:Op zondag 2 december 2007 20:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Da's een kei tof spel! Je hebt er één waarbij je moet koken, en en en en! ook nog eentje met baby's verzorgen, en ook iets met paarden en nog veel meer! Kortom Laura is het perfecte stereotype elfjarig meisje!
pic:
[ afbeelding ]
Vliegt over de toonbank
Geluktquote:Op zondag 2 december 2007 20:37 schreef RacerDKB het volgende:
Ist gelukt? Anders film ik het wel even [ afbeelding ]
Cooking Mama 2 is trouwens echt een geweldig spel hoorquote:Op zondag 2 december 2007 20:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Cooking Mama 2![]()
Waar moet het toch heen met de wereld
Sowieso, er is één ding altijd makkelijk te onthouden: Filmgames zuigen. Er zijn weinig filmgames die goed zijn, en dat geld al helemaal voor de DSquote:Op zondag 2 december 2007 20:42 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ze vraagt het toch gewoon hier in dit topic? Of iemand hier weet hoe die game is?
Je link is trouwens dood ook, dus daar komt helemaal geen info vandaan..
en waar gaat t dan mis bij filmgames? en waarom zijn ze dan al helemaal slecht op de DS?quote:Op zondag 2 december 2007 21:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Sowieso, er is één ding altijd makkelijk te onthouden: Filmgames zuigen. Er zijn weinig filmgames die goed zijn, en dat geld al helemaal voor de DS
Die is al uit toch?quote:Op maandag 3 december 2007 08:54 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er nog mensen die wachten op Geometry Wars: Galaxies? Lijkt me wel een tof spel voor in het OV.
Filmgames worden meestal afgeraffeld om de releasedatum van de film te halen. De ontwikkelings tijd is veel korter dan een niet-film game. En op de DS worden filmgames zoiezo meestal wel afgeraffeldquote:Op maandag 3 december 2007 08:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
en waar gaat t dan mis bij filmgames? en waarom zijn ze dan al helemaal slecht op de DS?
Link werkt bij mij prima. Maar dat terzijde, ik denk niet dat er (veel) mensen in dit topic dat spel hebben. Dus om er achter te komen of het spel wat is kan je dan net zo goed een paar reviews lezen. Vandaar die link...quote:Op zondag 2 december 2007 20:42 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ze vraagt het toch gewoon hier in dit topic? Of iemand hier weet hoe die game is?
Je link is trouwens dood ook, dus daar komt helemaal geen info vandaan..
Ik denk niet dat er mensen zijn in dit topic die dat spel hebbenquote:Op maandag 3 december 2007 11:57 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Link werkt bij mij prima. Maar dat terzijde, ik denk niet dat er (veel) mensen in dit topic dat spel hebben. Dus om er achter te komen of het spel wat is kan je dan net zo goed een paar reviews lezen. Vandaar die link...
Accutijd is lang zat, maar ik zou echt wel een Lite halen, en niet een normale.quote:Op maandag 3 december 2007 18:41 schreef renz0r het volgende:
Hello luitjes!
Ik zit erover te denken om een DS te halen. Ik heb zelf een PSP, maar ik speel daar nooit meer op. Ik ben toch meer van de handhelds a la DS omdat de spellen qua uiterlijk en doen mij meer aanspreken op een handheld dan die van een PSP. Dat soort spellen (qua graphics en doen) speel ik dan gelijk veel liever op de TV via de ps2.
Nu wil ik even weten over de DS, hoe zit het met de accutijd. Is die beetje lang?
Is het scherm, wanneer er daglicht is, nog duidelijk zichtbaar of is die net als bij de PSP gauw overbelicht? Welke asseciores moet ik erbij halen?
Nog meer nuttige (overhalende) info die ik moet weten of leuk is om te weten?
bij de ds lite zit al een stopcontactlader.quote:Op maandag 3 december 2007 19:09 schreef renz0r het volgende:
Uiteraard DS LITE!
Mja, maar in dat pakket zit toch geen stopcontactoplader? Die zijn in de winkel 5 euro ofzo.
Even oefenen op een open stukje veld ofzo. Het is inderdaad iets dat je ff onder de knie moet krijgen.quote:Op maandag 3 december 2007 23:32 schreef ijsmeis het volgende:
Kleine cirkeltjes lees ik nu. Maar het lukt me dus gewoon echt niet.
Yes, ik heb 'm doorquote:Op maandag 3 december 2007 23:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Even oefenen op een open stukje veld ofzo. Het is inderdaad iets dat je ff onder de knie moet krijgen.
En dat werktquote:Je loopt.
Je gaat met je styluys tegen de rand van je ds scherm.
in een snelle beweging beweeg ej de stylus heen en weer tegen de rand van het scherm aan.
Voorlopig in ieder geval niet lijkt me. Ik zie niet hoe de DS nog verder verbeterd kan worden.quote:Op maandag 3 december 2007 23:33 schreef renz0r het volgende:
De DS Lite wordt voorlopig toch nog niet opgevolgd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Mods met een x zijn tof.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 03:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
OMG![]()
ben nu met advance wars DS bezigFantastische game die je eindeloos kunt blijven spelen! Tenminste tot AWDS2 volgend jaar verschijnt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Nintendo zou wel gek zijn. Enorme userbase en ze gaan nog steeds als warme broodjes over de toonbank.quote:Op maandag 3 december 2007 23:33 schreef renz0r het volgende:
De DS Lite wordt voorlopig toch nog niet opgevolgd?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Fantastische game die je eindeloos kunt blijven spelen! Tenminste tot AWDS2 volgend jaar verschijnt.
Mods met een x zijn tof.
MediaMarkt en Eplaza hadden hem voor 129 euro en is nu 139 euro (waarschijnlijk duurder geworden voor de feestdagen). En dat kaartje mogen we het hier niet over hebben (illegaal), is ook niet te koop in de winkels.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:14 schreef CaliforniaJunkie het volgende:
Ik ben ook van plan er 1 te kopen![]()
maar waar is ie t goedkoopst/in de aanbieding?
ik heb gehoord dat er een kaartje is voor 70 eurie ofzo waar je gratis gedownloade spellen kan opdoen
Waar is die te halen ?
ziet er geinig uit. waar is die te downloaden? (het is homebrew freeware neem ik aan?)quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:07 schreef KneusTeun het volgende:
Heeft iemand LMP op ze ds staan? dat is een ipod (een afbeelding van een ipod met mp3 afspeel functie!)
Ik heb het er net op gezet maar helaas snap ik nie hoe ik de mp3's erop moet zetten?!?!?!
[ afbeelding ]
Phoenix is toch meer een verhaalgame (hoe zeg je datquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:51 schreef RacerDKB het volgende:
Phoenix Wright is zo vet
Heb ze alle 3 al uitgespeeld, nu wachten op Apollo.
Wel jammer dat je dan niet meer Phoenix bent hoor
Het is dan ook geen spel voor n00bs. Jij kunt beter Super Princess Peach gaan spelen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:03 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik vond het maar niks, teveel tekst en ik zat vast
Ja die von Karma dat is me er een zegquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, er speelt een rechtszaak en je moet je client onschuldig verklaard zien te krijgen. Heel erg leuk spel.
Ik heb nu net die zaak met von Karma gewonnen. Wat is dat een eikel zeg![]()
Q1 2008 USA, meer hoef je niet te wetenquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:54 schreef Laniboekje het volgende:
Wanneer komt die Apollo Justice dan uit?
Je hebt nog tijd genoeg als je drie weken voor de release van Apollo Justice begint. En dat komt niet omdat de games kort zijnquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:13 schreef Laniboekje het volgende:
Mwah, ik moet dan toch ooit maar eens beginnen aan deel 1, 2 en 3. Apollo kan wel wachten.
Zo makkelijk dan?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:14 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd genoeg als je drie weken voor de release van Apollo Justice begint. En dat komt niet omdat de games kort zijn
Hmm. Hmm. Visual novel dus. Ga hem maar terug op mijn kaartje zetten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, er speelt een rechtszaak en je moet je client onschuldig verklaard zien te krijgen. Heel erg leuk spel.
Ik heb nu net die zaak met von Karma gewonnen. Wat is dat een eikel zeg![]()
Nope, zo verrekte verslavendquote:
Is overal te downen, maar ik snap nie hoe ik de mp3's erop zet, dus succes.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ziet er geinig uit. waar is die te downloaden? (het is homebrew freeware neem ik aan?)
Ik heb het. Het is gewoon heel simpel. Map aanmaken op je kaart en de mp3 bestanden in de map zetten. Daarna in LMP naar de map gaan en afspelen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:07 schreef KneusTeun het volgende:
Heeft iemand LMP op ze ds staan? dat is een ipod (een afbeelding van een ipod met mp3 afspeel functie!)
Ik heb het er net op gezet maar helaas snap ik nie hoe ik de mp3's erop moet zetten?!?!?!
[ afbeelding ]
Deel 3 is enkel nog in Japan uit, maar die kun je gewoon importeren aangezien de japanse versie ook gewoon in het engels te spelen is (tenzij je een echte mierenneuker bent en pissed wordt van een paar spelfoutjes)quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:49 schreef Fixers het volgende:
Voor de Phoenix fans:
http://www.cybermoonstudios.com/PhoenixBoot.html
Ik wist overigens niet dat deel 3 al uit was, 'k dacht dat ze nu net met deel 3 bezig waren. Maar dat zal dan deel 4 al zijn zeker? k ben begonnen met deel 2 (Justice for all), nu bezig met deel 1 en dan ga ik onderwijl op zoek naar deel 3. Die moet ik gewoon hebben!
Dat kan dan mooi mijn nieuwe DS sieren, 'k ben vandaag overgestapt van de ouwe naar de lite. Das wel even andere koek met spelen....
Resteert mij nog één vraag: Wie van jullie schreeuwt er nu ook echt "Objection!" in de microfoon?
Is dat die lost vent op jouw avatar btw?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:37 schreef Laniboekje het volgende:
Ik raak hyped voor Phoenix Wright door jullie!
Nah, eerst me maar eens door Zelda heen zien te worstelen en Children of Mana eindelijk eens een keer helemaal uitspelen.
Volgens mij is deze homebrew applicatie nooit afgemaakt, vandaar dat hij ook niet werk.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:07 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
En die map maak je in de root en noem je?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:59 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Ik heb het. Het is gewoon heel simpel. Map aanmaken op je kaart en de mp3 bestanden in de map zetten. Daarna in LMP naar de map gaan en afspelen.
Abernatürlich. Knappe vent he?quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:47 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Is dat die lost vent op jouw avatar btw?
Ik heb hem gewoon "Muziek" genoemd.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En die map maak je in de root en noem je?
Even zoeken naar review sites en dan de top 10 DS games eens bekijken misschien?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:42 schreef linebear het volgende:
zit te twijfelen om een DS te kopen.... eens kijken waar ik hem goedkoop op de kop kan tikken.
Wat zijn de must have games !?
quote:Mario Kart DS
Advance Wars: Dual Strike
Legend of Zelda: Phantom Hourglass, The
Jump Ultimate Stars
Castlevania: Dawn of Sorrow
New Super Mario Bros.
Meteos
Osu! Tatakae! Ouendan
Elite Beat Agents
Kirby: Canvas Curse
Ouendan 2
Mario & Luigi: Partners in Time
Planet Puzzle League
Animal Crossing: Wild World
Castlevania: Portrait of Ruin
Metroid Prime: Hunters
Pokemon Pearl
Super Mario 64 DS
Pokemon Diamond
Contra 4
Daigasso! Band Brothers (Jam With The Band)
Tetris DS
Bleach: The Blade of Fate
Tony Hawk's American Sk8land
Dragon Quest Heroes: Rocket Slime
Picross DS
Clubhouse Games
Nintendogs: Lab & Friends
Lunar Knights
Sonic Rush
Final Fantasy XII: Revenant Wings
Puzzle Quest: Challenge of the Warlords
WarioWare: Touched!
Trauma Center: Under the Knife
Phoenix Wright: Ace Attorney
Tiger Woods PGA Tour 08
Yoshi's Island DS
Worms: Open Warfare 2
Age of Empires: The Age of Kings
Jump Superstars
Rune Factory: A Fantasy Harvest Moon
Phoenix Wright: Ace Attorney - Trials and Tribulations
New York Times Crosswords, The
Metroid Prime Pinball
Tony Hawk's Proving Ground
Professor Layton and the Mysterious Village
Spider-Man 3
Bomberman Land Touch!
Hotel Dusk: Room 215
Chibi-Robo: Park Patrol
Mega Man ZX Advent
Ultimate Spider-Man
FIFA Soccer 08
Sonic Rush Adventure
Brain Age 2: More Training in Minutes a Day
1701 A.D.: Dawn of Discovery
DK Jungle Climber
Final Fantasy III
Race Driver: Create & Race
Brain Age: Train Your Brain in Minutes a Day!
Yu-Gi-Oh! World Championship Tournament 2007
Puyo Pop Fever
Mario vs. Donkey Kong 2: March of the Minis
Tony Hawk's Downhill Jam
Dragon Quest Monsters: Joker
Phoenix Wright: Ace Attorney - Justice For All
Star Fox Command
Mega Man ZX
Konami Classics Series: Arcade Hits
Dementium: The Ward
Custom Robo Arena
Bomberman
Mario Party DS
FIFA Soccer 06
Bust-a-Move DS
Etrian Odyssey
Feel the Magic: XY/XX
Final Fantasy Fables: Chocobo Tales
Super Princess Peach
Zoo Keeper
Pokemon Trozei
Call of Duty 4: Modern Warfare
Meteos: Disney Magic
Big Brain Academy
Crash of the Titans
Yoshi's Touch & Go
Viewtiful Joe: Double Trouble
Polarium
Ultimate Mortal Kombat
Prism: Light the Way
Star Wars Episode III: Revenge of the Sith
Drawn to Life
Glory Days 2
Yu-Gi-Oh! Nightmare Troubadour
Front Mission
Brothers in Arms DS
Contact
oe ziet er gaaf uit! die ga ik ook eens spelenquote:Op woensdag 5 december 2007 19:52 schreef Lois het volgende:
Ynske Actionloop is een absolute aanrader net als Picross. Ik vermaak me ook prima met Polarium, Prism en sinds kort ben ik helemaal verslingerd aan Neves
Ik was vorige week dinsdag bij de Mediamarkt in Alkmaar en toen stonden er 2 flinke stapels en nog eens een hele krat vol met DS'en. En toen ik er vrijdagavond kwam waren de stapels weg en kwam de bodem van de krat al in zicht dus ze inderdaad zijn flink verkocht.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:36 schreef RacerDKB het volgende:
Grappig om te zien dat er ineens weer héél veel mensen een DS kopen...
Sinterklaas/Kerst spirit? 13e maand? Bonusje?
Jij ook al aan de DS?quote:Op woensdag 5 december 2007 19:52 schreef Lois het volgende:
Ynske Actionloop is een absolute aanrader net als Picross. Ik vermaak me ook prima met Polarium, Prism en sinds kort ben ik helemaal verslingerd aan Neves
Gekleurde knikkers schieten om ze te laten verdwijnen:quote:Op woensdag 5 december 2007 21:37 schreef Rewimo het volgende:
Jij ook al aan de DS?Wat voor soort spel is Actionloop?
Heerlijk dichtbij alweerquote:Op donderdag 6 december 2007 20:08 schreef AQuila360 het volgende:
Advance Wars: Dark Conflict 25 januari 2008 in Europa!
Wordt tof
Zou ook wel graag een keer een Fire Emblem op de DS willen! En Puzzel Quest komt vrijdag uit toch? Die is ook erg tof
De Phoenix Wright reeks:quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:52 schreef Rewimo het volgende:
Ben op zoek geweest naar deel 1 van Phoenix Wright, maar hoe heet die nu precies? Lijkt me wel leuk!
Leuk spel ja, maar wel een stuk trager. En je kunt er makkelijker vast komen te zitten, dat je geen idee hebt wat te doen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:56 schreef Strolie75 het volgende:
Als je dit genre leuk vindt, is Hotel Dusk: Room 217 ook een aanrader.
Ik ben al wat ouder, en de vage puzzels van ye olde adventure games uit de jaren '80 en '90 gewend. Dus ik vond het wel meevallen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Leuk spel ja, maar wel een stuk trager. En je kunt er makkelijker vast komen te zitten, dat je geen idee hebt wat te doen.
Is op zichzelf stand verhaal, al sluit het wel aan op Zelda: The Windwaker op de GC. Ook de grafische stijl is overgenomen van dit spel.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:06 schreef renz0r het volgende:
Moet je de voorgaande Zeldas gespeeld hebben om die Zelda voor de DS te snappen, of is het een op zichzelf staand verhaal? Mijn laatst gespeelde zelda is the legend of zelda op de SNES![]()
Ik heb nog nooit Zelda gespeeld, maar Phantom Hourglass heb ik veel plezier aan gehad, en het verhaal snapte ik.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:06 schreef renz0r het volgende:
Moet je de voorgaande Zeldas gespeeld hebben om die Zelda voor de DS te snappen, of is het een op zichzelf staand verhaal? Mijn laatst gespeelde zelda is the legend of zelda op de SNES![]()
Zitten er veel spelfouten in deze versie?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:51 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben gister begonnen met Phoenix Wright: Trials and Tribulations. Perfect spel voor in het OV.
Wat blijven dat goede games zeg! Zelf na twee delen blijf ik het fantastisch vinden!
OBJECTION!!!!!
Weet je toevallig de naam van dat Mahjongspel? Of heet het ook gewoon Mahjongquote:Op woensdag 5 december 2007 16:22 schreef Ynske het volgende:
welke puzzelspellen zijn aan te raden?
heb wel al een mahjongg spel
De Amerikaanse versie is al uit, dus gewoon die nemen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:00 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Zitten er veel spelfouten in deze versie?
New Super Mario Bros, Mario Kart DS, Super Mario 64 DS of..?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:38 schreef renz0r het volgende:
Eerst mn PSP met alles van de hand doen. Dan overstappen op de DS!
Mijn eerste 2 games die ik dan aan wil schaffen zijn Mario DS (nostalgie) en Zelda
Een wijs besluit, dat ik een jaar geleden ook al namquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:05 schreef renz0r het volgende:
PSP is verkocht!
Ga binnenkort voor de DS!
Das een goeie heh. Die van 1GB!quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:40 schreef De_Brandweer het volgende:
der is een veel vettere game het heet R4.
whehehe
Pas nou maar op, straks gaan die modjes weer zeiken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Das een goeie heh. Die van 1GB!
Die heb ik ook... Aanrader
Waarom op pagina 5 je bericht leegmaken en dan hetzelfde nog eens posten?quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:59 schreef renz0r het volgende:
Ik heb een zwarte DS lite gekocht!
Net gehaald, waren er nog een paar bij de Dixons waaronder de zwarte. Mario Kart erbij gekocht. Nu heerlijk nostalgisch racen!
En ik maar altijd denken dat je in kamer 215 zatquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:56 schreef Strolie75 het volgende:
Als je dit genre leuk vindt, is Hotel Dusk: Room 217 ook een aanrader.
Niet bieden maar direct contact opnemen met de verkoper. Veel betere kans op resultaat.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik wacht op Children of Mana, heb zojuist geboden op Marktplaats.
Mods met een x zijn tof.
Je hebt NSMB pas uit gespeeld als je in elk level de 3 sterren heb gehaald.quote:Op zondag 9 december 2007 13:34 schreef Tijn het volgende:
Ik heb trouwens New Mario uitgespeeld, maar zonder ooit naar wereld 4 of 7 te gaanIk moet nog ff de ingangen naar die werelden zoeken. En ik heb gisteren ook Zelda uitgespeeld.
Ik moet maar eens op zoek naar nieuwe spelletjes
Rune Factory: A Fantasy Harvest Moon bijvoorbeeldquote:Op zondag 9 december 2007 14:49 schreef Ixnay het volgende:
Ik zoek nog een nieuwe RPG.
Heb Final Fantasy III, Zelda: Phantom Hourglass en Castlevania: Portrait of Ruin al uitgespeeld.
En ik zit in de tweede case al vastquote:
quote:Op zondag 9 december 2007 21:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En ik zit in de tweede case al vastBij die detective
Ja die detective is een gavequote:Op zondag 9 december 2007 21:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En ik zit in de tweede case al vastBij die detective
Buh, als ik vast zit, sla ik het spel gewoon op, en dan Press ik hem/haar overal op, en als ik dan de zaak verlies omdat ik te veel foute dingen zeg laad ik de save opnieuwquote:Op zondag 9 december 2007 21:49 schreef Rewimo het volgende:
Gumshoe ja. Maya is de verdachte van de moord op Mia. En ik kan niet vinden wat er in Gumshoes getuigenis niet klopt. Ik kijk uiteraard over iets heen
Je weet toch wel wat een power slide is?quote:Op zondag 9 december 2007 21:50 schreef mirelia het volgende:
Vraagje over Mario Kart.
Ik krijg bij de missies in de eerste reeks de laatste niet voor elkaar.
Je moet iets van 4 boosts krijgen, maar hoe?
Veel CSI kijken helpt.quote:Op zondag 9 december 2007 21:49 schreef Rewimo het volgende:
Gumshoe ja. Maya is de verdachte van de moord op Mia. En ik kan niet vinden wat er in Gumshoes getuigenis niet klopt. Ik kijk uiteraard over iets heen
Die truc had ik al ontdektquote:Op zondag 9 december 2007 21:52 schreef RacerDKB het volgende:
Buh, als ik vast zit, sla ik het spel gewoon op, en dan Press ik hem/haar overal op, en als ik dan de zaak verlies omdat ik te veel foute dingen zeg laad ik de save opnieuw
Daar kijk ik nooit naarquote:Op zondag 9 december 2007 22:00 schreef Fixers het volgende:
Veel CSI kijken helpt.'t gaat erom of er eigenlijk wel voldoende bewijslast is, daar zit 'm de zwakke plek in deze.
Ja, ik ben nu ook met de mirror cup bezigquote:Op zondag 9 december 2007 19:06 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb nu met Mario Kart 50cc, 100cc, 150cc en alle missies op 3 sterren
Alleen nog een aantal races in de mirror cup.
Ah, volgens mij profiel vervallen aan het einde van deze maand 0 punten, heel mooi. Maar ik heb een aantal spellen in 2005 en 2006 geregistreerd, horen deze niet na 12 maanden te vervallen?quote:Op maandag 10 december 2007 21:10 schreef __Saviour__ het volgende:
bij je profiel kun je zien hoeveel sterren gaan vervallen deze maand
ik heb alle 150 cc klasses gewonnen met yoshi in zijn eiwagen, hij heeft een goddelijke driftcontrole in de bochtenquote:Op zondag 9 december 2007 13:31 schreef Tijn het volgende:
Wat is jullie favoriete personage/kart in Mario Kart DS? Ik probeer 'em uit te spelen en heb tot nu toe veel succes gehad met Luigi in de Streamliner, maar nu ben ik bezig met de 150cc Retro Grand Prix en lijkt het niet echt meer te lukken.
Iemand ideeën over wat een betere combo zou kunnen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |