Voorlopig in ieder geval niet lijkt me. Ik zie niet hoe de DS nog verder verbeterd kan worden.quote:Op maandag 3 december 2007 23:33 schreef renz0r het volgende:
De DS Lite wordt voorlopig toch nog niet opgevolgd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Mods met een x zijn tof.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 03:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
OMG![]()
ben nu met advance wars DS bezigFantastische game die je eindeloos kunt blijven spelen! Tenminste tot AWDS2 volgend jaar verschijnt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Nintendo zou wel gek zijn. Enorme userbase en ze gaan nog steeds als warme broodjes over de toonbank.quote:Op maandag 3 december 2007 23:33 schreef renz0r het volgende:
De DS Lite wordt voorlopig toch nog niet opgevolgd?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Fantastische game die je eindeloos kunt blijven spelen! Tenminste tot AWDS2 volgend jaar verschijnt.
Mods met een x zijn tof.
MediaMarkt en Eplaza hadden hem voor 129 euro en is nu 139 euro (waarschijnlijk duurder geworden voor de feestdagen). En dat kaartje mogen we het hier niet over hebben (illegaal), is ook niet te koop in de winkels.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:14 schreef CaliforniaJunkie het volgende:
Ik ben ook van plan er 1 te kopen![]()
maar waar is ie t goedkoopst/in de aanbieding?
ik heb gehoord dat er een kaartje is voor 70 eurie ofzo waar je gratis gedownloade spellen kan opdoen
Waar is die te halen ?
ziet er geinig uit. waar is die te downloaden? (het is homebrew freeware neem ik aan?)quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:07 schreef KneusTeun het volgende:
Heeft iemand LMP op ze ds staan? dat is een ipod (een afbeelding van een ipod met mp3 afspeel functie!)
Ik heb het er net op gezet maar helaas snap ik nie hoe ik de mp3's erop moet zetten?!?!?!
[ afbeelding ]
Phoenix is toch meer een verhaalgame (hoe zeg je datquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:51 schreef RacerDKB het volgende:
Phoenix Wright is zo vet
Heb ze alle 3 al uitgespeeld, nu wachten op Apollo.
Wel jammer dat je dan niet meer Phoenix bent hoor
Het is dan ook geen spel voor n00bs. Jij kunt beter Super Princess Peach gaan spelen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:03 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik vond het maar niks, teveel tekst en ik zat vast
Ja die von Karma dat is me er een zegquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, er speelt een rechtszaak en je moet je client onschuldig verklaard zien te krijgen. Heel erg leuk spel.
Ik heb nu net die zaak met von Karma gewonnen. Wat is dat een eikel zeg![]()
Q1 2008 USA, meer hoef je niet te wetenquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:54 schreef Laniboekje het volgende:
Wanneer komt die Apollo Justice dan uit?
Je hebt nog tijd genoeg als je drie weken voor de release van Apollo Justice begint. En dat komt niet omdat de games kort zijnquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:13 schreef Laniboekje het volgende:
Mwah, ik moet dan toch ooit maar eens beginnen aan deel 1, 2 en 3. Apollo kan wel wachten.
Zo makkelijk dan?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:14 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd genoeg als je drie weken voor de release van Apollo Justice begint. En dat komt niet omdat de games kort zijn
Hmm. Hmm. Visual novel dus. Ga hem maar terug op mijn kaartje zetten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, er speelt een rechtszaak en je moet je client onschuldig verklaard zien te krijgen. Heel erg leuk spel.
Ik heb nu net die zaak met von Karma gewonnen. Wat is dat een eikel zeg![]()
Nope, zo verrekte verslavendquote:
Is overal te downen, maar ik snap nie hoe ik de mp3's erop zet, dus succes.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ziet er geinig uit. waar is die te downloaden? (het is homebrew freeware neem ik aan?)
Ik heb het. Het is gewoon heel simpel. Map aanmaken op je kaart en de mp3 bestanden in de map zetten. Daarna in LMP naar de map gaan en afspelen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:07 schreef KneusTeun het volgende:
Heeft iemand LMP op ze ds staan? dat is een ipod (een afbeelding van een ipod met mp3 afspeel functie!)
Ik heb het er net op gezet maar helaas snap ik nie hoe ik de mp3's erop moet zetten?!?!?!
[ afbeelding ]
Deel 3 is enkel nog in Japan uit, maar die kun je gewoon importeren aangezien de japanse versie ook gewoon in het engels te spelen is (tenzij je een echte mierenneuker bent en pissed wordt van een paar spelfoutjes)quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:49 schreef Fixers het volgende:
Voor de Phoenix fans:
http://www.cybermoonstudios.com/PhoenixBoot.html
Ik wist overigens niet dat deel 3 al uit was, 'k dacht dat ze nu net met deel 3 bezig waren. Maar dat zal dan deel 4 al zijn zeker? k ben begonnen met deel 2 (Justice for all), nu bezig met deel 1 en dan ga ik onderwijl op zoek naar deel 3. Die moet ik gewoon hebben!
Dat kan dan mooi mijn nieuwe DS sieren, 'k ben vandaag overgestapt van de ouwe naar de lite. Das wel even andere koek met spelen....
Resteert mij nog één vraag: Wie van jullie schreeuwt er nu ook echt "Objection!" in de microfoon?
Is dat die lost vent op jouw avatar btw?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:37 schreef Laniboekje het volgende:
Ik raak hyped voor Phoenix Wright door jullie!
Nah, eerst me maar eens door Zelda heen zien te worstelen en Children of Mana eindelijk eens een keer helemaal uitspelen.
Volgens mij is deze homebrew applicatie nooit afgemaakt, vandaar dat hij ook niet werk.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:07 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
En die map maak je in de root en noem je?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:59 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Ik heb het. Het is gewoon heel simpel. Map aanmaken op je kaart en de mp3 bestanden in de map zetten. Daarna in LMP naar de map gaan en afspelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |