wel kutgamesquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik game nu vooral op mn PSP want die heeft een groter en mooier scherm!
Ik game vooral op mijn pc, die heeft namelijk een nog groter en mooier scherm, maar dat heeft ook geen fuck met de NDS te maken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik game nu vooral op mn PSP want die heeft een groter en mooier scherm!
Ik wist dat zo'n reactie zou komenquote:
Vette game iddquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:29 schreef Fentoozler het volgende:
* Fentoozler is weer verslaafd aan AW: Dual Strike![]()
(tvp dus)
Sukkelquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:57 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb zelda laten liggenIk ben toch bang dat ik het niet leuk ga vinden
Dat wou ik even zeggen.
Waarom wacht je er nog op als ie al in de winkels ligtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:00 schreef Theamerican het volgende:
zelda lijkt me hartstikke leuk wacht er met smart op
Dat viel me in de 360 arcade versie ook al op id. Maar verder was die erg tof!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:12 schreef Clupea het volgende:
Ik vond Puzzle Quest erg leuk en verslavend. Doordat kans (geluk) een grote rol speelt is het ook een erg frustrerend spel.
omdat ik hem besteld heb via webshop misschienquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:07 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Waarom wacht je er nog op als ie al in de winkels ligt![]()
Ik hou meer van een (echte) 3D zeldaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:02 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Sukkel(Niet persoonlijk bedoeld, maar dat is gewoon een domme actie
)
Fixed.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:17 schreef __Saviour__ het volgende:
zelda komt ook prima tot z'n recht in 2D. Zo is het immers ook begonnen. Phantom Hourglass is zeker wel leuk. Maar het kan niet tippen aan het superieure A Link to the Past. Link's Awakening, de enige leuke Zelda game die er is...
Probeer de game dan tenminste een keer bij iemand ofzo, ik ben ook iemand die meer van de 3D Zelda's houd (al gaan de 2D Zelda's er ook als zoete koek inquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik hou meer van een (echte) 3D zelda
Erg leuk spel! Af en toe moet je wat geluk hebben, maar gewoon een spel dat goed is voor de nodige uren speelplezier. Ik was een warrior. Die was echt al rond level 20 (van de totaal 50 levels) ijzersterk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
Heeft iemand hier Puzzle Quest gespeeld? Was die leuk om te doen?
Heb op Xbox live Arcade de trail game geprobeerd en ik vond het echt super vet om te spelen. Alleen de hele versie is 1200 puntjes en dan vind ik toch wat te veel. Dan speel ik hem liever op de DS.
eens, Link's Awakening is onbeschrijfbaar goedquote:
Goed, jij je zin, ik heb de game vandaag aangeschaft en ik ga het toch maar even proberen. Vanavond dus.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:21 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Probeer de game dan tenminste een keer bij iemand ofzo, ik ben ook iemand die meer van de 3D Zelda's houd (al gaan de 2D Zelda's er ook als zoete koek in) en ik ben echt gigantisch verslaafd aan de game. Het is even wennen, maar het werkt fantastisch
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Goed, jij je zin, ik heb de game vandaag aangeschaft en ik ga het toch maar even proberen. Vanavond dus.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:18 schreef gamefreek het volgende:
[..]
![]()
Alleen mij niet de schuld gaan geven als blijkt dat je niet van kwalitatief goede games houdt he![]()
Draadloos internet is voldoendequote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:11 schreef Lyzio het volgende:
Omdat ik nergens anders een centraal topic kon vinden spui ik hier maar even mijn n00b vraag:
Wat heb je allemaal voor randapparatuur/software nodig om je DS online te krijgen. Ik heb zelf een draadloze internetverbinding thuis, dus dat is al fixed. Nu moet ik alleen nog weten welke dingetjes ik voor de DS zelf zou moeten kopen
Alvast bedankt.
Inderdaad heel gaaf om te spelen.quote:Op zondag 4 november 2007 23:58 schreef ItaloDancer het volgende:
Heb sinds een week of twee Worms: Open Warfare 2. Gemaakt door het Nederlandse Two Tribes. Het is weer net Worms Armageddon / World Partygelukkig, de beste games uit de Worms reeks
![]()
Multiplayer is uiteraard het leukst, maar singleplayer is ook veel aandacht aan besteed en erg vermakelijk, bestaande uit een campaign van 30 missies, een puzzel mode van 25 missies en nog wat nieuwe spelletjes speciaal voor de functies van de DS (die het in de rest van de game overigens niet of nauwelijks gebruikt).
Ik heb Anno nog nauwelijks gespeeld![]()
toen ik preview had gelezen tijd terug leek het me wel wat is die inmiddels uit dan?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:49 schreef __Saviour__ het volgende:
een traumacenterkloon!
[ afbeelding ]
Is die wat?
Ik wil wel antwoord geven, maar dat mag niet van FOK!.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:15 schreef Rewimo het volgende:
Vraagje: als je een spel aan het spelen bent en je wilt stoppen om naar een ander spel te gaan (ik heb er een kaartje met meerdere spelletjes in zitten), kun je dan ook op een andere manier stoppen dan door de DS uit te zetten? Ik wil dan dus terug naar mijn map met Games, maar ik weet niet hoe.
Ik vind 't moeilijk genoeg.... kan ik ook eens een keertje een spel spelen zonder mega frustraties.quote:Op maandag 5 november 2007 16:14 schreef Laniboekje het volgende:
Zelda!
Het spel is wel übermakkelijk.
Gewoon PDA stylussen kopen, werk er zelf ook mee en heb niets te klagenquote:Op zondag 11 november 2007 21:30 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik vind 't moeilijk genoeg.... kan ik ook eens een keertje een spel spelen zonder mega frustraties.
Ik moet toch maar eens gaan denken aan screenprotectors en een andere stylus. Ik heb nog een DS classic en dat pennetje is me toch echt wel te dun en te licht, voor intensief spelen. Bij Phoenix Wright en Hotel Dusk durfde ik het nog aan met een vulpotlood (zonder stift) maar dat is simpel point&click.
Zijn er dingen aan te raden of vooral af te raden qua stylusen? Ik dacht aan eentje voor een gewone PDA, wat zwaarder en iig iets dikker en langer.
Ik ben benieuwd of het nog een beetje tof is in je eentje.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:13 schreef RacerDKB het volgende:
Maandag Mario Party DS in Amerika
De japanse versie snapte ik geen ruk van in ieder geval
Zag er wel tof uit hoor
ik heb het net gespeeld, en het is supertofquote:Op woensdag 21 november 2007 14:10 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het nog een beetje tof is in je eentje.
ik vond de story mode nogal matig eigenlijk...quote:Op woensdag 21 november 2007 14:27 schreef sophie24 het volgende:
[..]
ik heb het net gespeeld, en het is supertof![]()
Op de PSP jaquote:Op woensdag 21 november 2007 18:32 schreef merino het volgende:
[..]
ik vond de story mode nogal matig eigenlijk...
Nog 2 dagen tot Squad Commander uitkomt![]()
![]()
wat een naaizooi is dat zegquote:Op woensdag 21 november 2007 19:12 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Op de PSP ja. Voor de DS komt die 7 december.
Ik wacht nog altijd op een Warhammer Fantasy Battles spel (40K trekt me niet zo). Iemand daar iets over gehoord?quote:Op woensdag 21 november 2007 18:32 schreef merino het volgende:
[..]
ik vond de story mode nogal matig eigenlijk...
Nog 2 dagen tot Squad Commander uitkomt![]()
![]()
Daar ben ik het mee eensquote:Op donderdag 22 november 2007 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
New Mario is de BESTE DS game die er te koop is. Andere toppers zijn Advance Wars, Mario Kart, Tetris, Brain Training en Yoshi's Island
Bedankt voor de tipsquote:Op donderdag 22 november 2007 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
New Mario is de BESTE DS game die er te koop is. Andere toppers zijn Advance Wars, Mario Kart, Tetris, Brain Training en Yoshi's Island
New Mario en Mario Kart kun je in ieder geval met 1 cartridge spelen, die heb ik ook. Mario Kart is dan wel in gereduceerde vorm, het aantal banen is beperkt en degene zonder cartridge kan maar 1 character kiezen.quote:Op donderdag 22 november 2007 22:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipsDan ga ik morgen maar eens beginnen met New Mario, Mario Kart en Advance Wars. Daar ben ik dan voorlopig nog wel even zoet mee, denk ik zo
Kun je die spellen ook multiplayer met 1 cartridge spelen?
Zeker de lite nemen anders krijg je spijt! En ik heb toen mijn psp verkocht en DS gehaald maar nu zijn er ook op de PSP wel goeie spellen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:40 schreef Sabjeje het volgende:
Help! Ik zit er over te denken om een DS te kopen... Maar ik heb al een psp... Dus weet niet wat ik moet doen.
En als ik er 1 koop welke? lite of de zeg maar gewone?
Waar hou je van?quote:Op donderdag 22 november 2007 19:25 schreef Tijn het volgende:
Ik heb sinds gisteren een Nintendo DS
Het is een special edition, Crimson top en mat zwarte body, best sjiek
[ afbeelding ]
Ik ben echter helemaal nieuw in de scene en weet niet echt wat er te krijgen is enzo. Ik wil morgen wat spelletjes gaan kopen, maar ik weet dus niet zo goed wat tof is en wat niet.
Wat zijn de absolute must-haves op dit moment?
Ik krijg binnenkort Zelda (), dus die kan buiten beschouwing gelaten worden.
Bedanktquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:35 schreef Strolie75 het volgende:
www.vgp.ca is wel een goed adres voor goedkope DS games.
op dit moment is uit amerika kopen zelfs nog goedkoper, die munt staat nog lager dan de canadesequote:Op vrijdag 23 november 2007 21:35 schreef Strolie75 het volgende:
www.vgp.ca is wel een goed adres voor goedkope DS games.
Dat is echt een tof spel inderdaad.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:17 schreef E.T. het volgende:
Mario, march of the mini's vind ik ook erg leuk (soort lemmings)![]()
Cool dingetje trouwens, Tijn!![]()
Jaaa march of the mini's rules inderdaad!!quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:44 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Dat is echt een tof spel inderdaad.
Lemmings ken ik overigens niet. Maar ik heb zeker heel veel plezier gehad met March of the mini's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |