ben nu de wiki aan t updaten voor de laatste 4 delen, het stond eind vorig topic. linkjes over ongerveer 10 minutenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:29 schreef Gstyles het volgende:
links aub...100 gig is idd veel mja met de beelden die we van KILLZONE2 kennen, moet je wel
![]()
Sorry, normaal gesproken zit ik er redelijk boven op.... ben volgens mij de enige die zich ooit echt met de OP bemoeid heeft (na het verdwijnen enzo..)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:53 schreef ryangozer het volgende:
op is weer compleet, zou het fijn vinden als iedere nieuwe opener van het ps3 topic het vorige topic erbij zet, want 4 doen is niet echt fijn...
NFS PS? pre-orderen! krijg je m misschien wel eerder binnenquote:
Owja, da's waar ook... sorry, ik heb niks gezegd.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Het is gratis....wat verwacht je anders
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:13 schreef Fallen het volgende:
Wat een schijtupdate weer vandaag.
3x PSone classics
1x WD: Gundam demo
1x trailer Uncharted
Nog steeds geen PES en ook geen Ratchet & Clank... WTF?!? (R&C heb ik dan al wel uit de US PSN, maar toch...)
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:13 schreef Fallen het volgende:
Wat een schijtupdate weer vandaag.
3x PSone classics
1x WD: Gundam demo
1x trailer Uncharted
Nog steeds geen PES en ook geen Ratchet & Clank... WTF?!? (R&C heb ik dan al wel uit de US PSN, maar toch...)
Gewoon demo's en filmpjes, juist omdat het gratis is, dat is ook alleen maar reclame voor de ontwikkelaars zij blij, de gamers blij.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Het is gratis....wat verwacht je anders
Het is toch echt BLU-ray...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:08 schreef RedemptioN het volgende:
kan iemand de topic titel even veranderen...bluE-ray, omg,
tvp uiteraard
Dan heb je destijds lopen prutsen, want de OP in de WIKI is nooit aangepast...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:56 schreef Gstyles het volgende:
[..]idd een schijtupdate! waar dacht je trouwens aan tov veranderingen in de OP? Ik heb em zelf ook een keer gemaakt, dat was erg leuk
mja daarna werdie ook weer overgenomen en begonnen we weer van voor af aan
![]()
Kijk hier eens, misschien ook een handige link voor in de (nieuwe) OPquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Weet iemand of Metal Gear Solid 3: SNAKE EATER werkt op de software BC van de PS3?
De PS3 spellen zijn regiovrij, Blu-ray hangt van de Blu-ray zelf af (ongeveer 75% van de Blu-ray's is regiovrij) maar qua DVD's en PS2 spellen is de PS3 niet regiovrij.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
Klopt het dat de PS3 regiovrij is?
PS3 is overigens naar 499 gegaan in amerika voor 80gb versie, zouden wij ook de 80gb versie krijgen als 60gb hier uitverkocht is?
Hmm? Vind het aanbod op dit moment best tof. Welke games heb je al?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:36 schreef satecl het volgende:
Pff vandaag nog maar weer even naar de winkel geweest om een game te kopen. Er zit gewoon geen vette game tussen, al moest ik wel even twijfelen bij de nieuwe Stuntman(vond de demo heel vet). Echt klote dit, ik wil vette games spelen !!!!
Verlanglijstje:
PES 2008
Strangehold
Uncharted
Assasin Creed
Rachet & Clank
Virtua Tennis 3, Call of duty 3 en NBA street homecourt. Maar ik speel ze weinig tot nooit. Speel alleen Demo's van Strangehold/R&C/Stuntman en de Ps2 game Pes5.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:38 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Hmm? Vind het aanbod op dit moment best tof. Welke games heb je al?
Skate is echt een topgame, kan ik van harte aanraden.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:59 schreef satecl het volgende:
[..]
Virtua Tennis 3, Call of duty 3 en NBA street homecourt. Maar ik speel ze weinig tot nooit. Speel alleen Demo's van Strangehold/R&C/Stuntman en de Ps2 game Pes5.
Warhawk en Dirt dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:59 schreef satecl het volgende:
[..]
Virtua Tennis 3, Call of duty 3 en NBA street homecourt. Maar ik speel ze weinig tot nooit. Speel alleen Demo's van Strangehold/R&C/Stuntman en de Ps2 game Pes5.
Kijk even op deze site: http://www.ps3comp.comquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Weet iemand of Metal Gear Solid 3: SNAKE EATER werkt op de software BC van de PS3?
En God of War?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:00 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Skate is echt een topgame, kan ik van harte aanraden.
Skate vond ik ook wel vet inderdaad, maar heb er net geen 70 Eu voor over. Warhank zou ik wel willen proberen, maar heb geen creditcard om de game bij de PSStore te kopen..quote:
Stranglehold is al heel lang uit voor de 360 en schijnt behoorlijk tegen te vallen, maar dat moet je zelf natuurlijk weten.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:05 schreef satecl het volgende:
Skate vond ik ook wel vet inderdaad, maar heb er net geen 70 Eu voor over. Warhank zou ik wel willen proberen, maar heb geen creditcard om de game bij de PSStore te kopen..En nee voor 70 euro ga ik die ook niet halen, dat durf ik neit aan en er komen al genoeg toppers(maar dan over een paar weken
)
Ik zag trouwens Strangehold voor de Xbox360 al in de winkel liggen, lekker zuur dus.
ookquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:21 schreef Gstyles het volgende:
geen idee... je zit toch in de EU-store?![]()
Nee, US-update is vanavond om 0:00.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:28 schreef Athlon_2o0o het volgende:
de US-Store update volgens mij op maandag, niet op donderdag.
ik weet dat het Blu-ray is maar er staat bluE-ray in de topic titelquote:
en scores OPMquote:Donderdag 18 oktober 2007 - Eerder vandaag deelde de OPM cijfers uit aan onder andere Pro Evolution Soccer 2008, nu heeft ook PLAY Magazine zich uitgelaten over Konami's nieuwste footie en de review van PLAY is alles behalve lovend. De game behaalde slechts een 70 in het blad.
Quote:
Pro Evoltuion Soccer 2008 sprint niet op de PlayStation 3, maar strompelt. Hiermee is PES 2008 de eerste PES die minder is dan de FIFA-tegenhanger. We verwachtten een revolutionaire voetbalgame zoals de voorgangers, maar dit is gewoon schandelijk.
Volgende week zal Pro Evolution Soccer 2008 verschijnen en rond die tijd kun je ook een review van PS3[ only verwachten. Zullen wij het eens zijn met PLAY Magazine, of de game met een hoger cijfer belonen?
quote:Aqua Vita (PSN): 41%
Conan: 81%
Half Life 2: The Orange Box: 93%
Juiced 2: Hot Import Nights: 69%
Operation Creature Feature (PSN): 48%
Pro Evolution Soccer 2008: 88%
Ratchet & Clank: Tools of Destruction: 89%
Snakeball (PSN): 66%
The Eye of Judgement: 80%
The Simpsons Game: 79%
Trials of Topoq (PSN): 52%
Misschien dus ook voor Europa?quote:Donderdag 18 oktober 2007 - Sony Computer Entertainment America heeft vandaag bekend gemaakt dat Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction een week eerder in de Verenigde Staten verschijnt dan gepland. Het nieuwste avontuur van het komische duo ligt daar volgende week al in de winkel, in plaats van 30 oktober.
Of de Europese release van Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction ook vervroegd zal worden, is helaas nog niet bekend. Vooralsnog staat de game gepland voor 9 november aanstaande. Fans kunnen nu wel alvast de pre-orderkit ophalen, waardoor zij 9 november gegarandeerd zijn van een exemplaar en daarnaast een 512 MB Memorystick in de vorm van Ratchet krijgen.
WHOA WELKEquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:27 schreef Survivalism het volgende:
Er zit een Eye of Judgement kaart bij de OPM
De belichting, de animaties, het water, de sfeer, alles klopt aan deze game. Wat een klasbakken @ Naughty Dogquote:Join on us on a whirlwind tour through the first 60 minutes of the stunning masterpiece
Indiana Jones and Lara croft are names you associate with great adventures and come 7 December, when Uncharted: Drake’s Fortune finds its way to PS3, Nathan Drake will be clambering up vines and leaping over ravines and joining that prestigious list.
Drake, as all intrepid explorers are, is on the hunt for a lost treasure buried deep in the heart of an uncharted Pacific Island. Joining him on this adventure is his sidekick-come-reporter, Elena Fisher, who is filming the expedition in pursuit of a scoop. But after their boat gets blown to pieces it’s clear this isn’t going to be as easy as the pair first thought.
Naughty Dog seems to have found a way to get more kick out of the PS3 than other developers, and have crafted a game that’s not only a joy to play but also gorgeous to look at, hell even the AI is good. All this and they’ve even managed to include a nod to their previous game. Look closely at the wetsuits in the opening sequence and, although obviously not as we remember him; you might just spot Daxter making a cameo appearance.
The first hour of Uncharted: Drake’s Fortune, which we’ve crammed into just 240 seconds, is full of set pieces and incredible environments which, if they continue, will make this the PS3 game of the year.
Check out the video below and see what you can expect in the 60 minutes of this epic tale.
Warning: Although we tried our best, this video may contain spoilers
als ik zo in de winkels kijk, dan is de verkoop in oktober stukke hoger dan in september.... daarbij heeft de 360 zijn top game nu gehad, en die verkopen ook niet veel meer dan de Wii zonder enige goeie game... De world has gone MAD!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hardwareverkopen September:
Xbox 360 527.800
Wii 501.000
NDS 495.800
PSP 284.500
PS2 215.000
PS3 119.400
GBA 75.000
Is wel erg triest gesteldHopelijk is er net als in de UK een stijging van 178% in oktober.
je mag jezelf toevoegen via de wiki op, dan gaatie vanzelf mee met het volgende topic.. (houd de rest wel heel hequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:14 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Mocht iemand zin hebben in een potje FIFA 2008, m'n username is Mark13! Misschien dat deze ook ge-add kan worden in de OP?
Komt goedquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
Xbox 360 527.800
Wii 501.000
NDS 495.800
PSP 284.500
PS2 215.000
PS3 119.400
GBA 75.000
Is wel erg triest gesteldHopelijk is er net als in de UK een stijging van 178% in oktober.
Donequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:23 schreef ryangozer het volgende:
[..]
je mag jezelf toevoegen via de wiki op, dan gaatie vanzelf mee met het volgende topic.. (houd de rest wel heel he)
In september is er niks uitgekomen voor de PS3.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
Xbox 360 527.800
Wii 501.000
NDS 495.800
PSP 284.500
PS2 215.000
PS3 119.400
GBA 75.000
denk maar zo; tegen de tijd dat je hem binnenhebt, kun je hem meteen testen met die nieuwe film van Pixar game van Insomniac.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:24 schreef _GdR_ het volgende:
ik maandag een nieuwe bravia 120cm fullhd tv gekocht. zit er een gratis ps3 bij. ik blij. krijg ik zonet de doos binnen. zit er een kaart bij die ik moet opsturen naar sony. zodat ze de ps3 kunnen opsturen. .O.
wtf. denk ga vanmiddag ff lekker die tv testen moet ik nog langer wachten op mn nieuwe speeltje
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
denk maar zo; tegen de tijd dat je hem binnenhebt, kun je hem meteen testen met die nieuwe film van Pixar game van Insomniac.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
denk maar zo; tegen de tijd dat je hem binnenhebt, kun je hem meteen testen met die nieuwe film van Pixar game van Insomniac.
mwoah dat had je kunnen wetenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:24 schreef _GdR_ het volgende:
ik maandag een nieuwe bravia 120cm fullhd tv gekocht. zit er een gratis ps3 bij. ik blij. krijg ik zonet de doos binnen. zit er een kaart bij die ik moet opsturen naar sony. zodat ze de ps3 kunnen opsturen. .O.
wtf. denk ga vanmiddag ff lekker die tv testen moet ik nog langer wachten op mn nieuwe speeltje
er was mij niets vertelt.quote:
ik heb hem 9 maanden geleden al gespeeld. En ik was blij dat ik hem niet gekocht hadquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:42 schreef KoosyNL het volgende:
wat vinden jullie trouwens van de aankondiging van lost Plant voor de PS3?? Iemand intresse in een game die 9 maanden geleden al op de 360 kwam??
Lost Planetquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:42 schreef KoosyNL het volgende:
wat vinden jullie trouwens van de aankondiging van lost Plant voor de PS3?? Iemand intresse in een game die 9 maanden geleden al op de 360 kwam??
Dan vind ik het knap dat je na 2x kijken kan zien dat het screenshots zijn. Bij mij lukt dat na 5x nog niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:07 schreef Fallen het volgende:
Ik weet niet hoe ze het doen, maar op één of andere manier moet ik bij GT altijd 2x kijken voordat ik zeker weet dat het geen foto's zijn maar screenshots.
?? Japanse store?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:58 schreef Gstyles het volgende:
nog een paar uur w88 voor de demo en een paar dagies voor PES
Zeker weten. Half-Life 2 is een geweldig spel, de beide episodes zijn ook goed vermaak, Portal is top en Team Fortress 2 is lekker online knallen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:36 schreef Rock-shocker het volgende:
Wat denken jullie trouwens van die Half-Life Orange Box? Is die over een paar weken een beetje de moeite waard als je nog nooit verder hebt gespeeld dan Half-Life 1 in '99?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
More
Hot Daaaamn!
Welke demo?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:58 schreef Gstyles het volgende:
nog een paar uur w88 voor de demo en een paar dagies voor PES
GT5 Prologue Demoquote:
OMG OMG OMG OMG en het is ook nog eens gratis, dat wordt vast de hele avond de PS3 aan laten staanquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
GT5 Prologue Demo
Iemand in amerikaanse chat zegt trouwens dat ie 'm al paar uur heeft uit PSN Japan?
Hier staat hij nog niet op de Japanse PSN.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
GT5 Prologue Demo
Iemand in amerikaanse chat zegt trouwens dat ie 'm al paar uur heeft uit PSN Japan?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
kijk eens wat ik gekoopt heb![]()
[ afbeelding ]
En met schitterende usb stick![]()
Wat is nu de totale prijs die je betaald hebt?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[ afbeelding ]
Grammatica FTWquote:
Enig puntje van kritiek:quote:Unfortunately our demo was pretty short, sitting at only about ten minutes total (which included a short briefing on the game), but if it was any indication of the game's appeal I was pretty much pushed out of the booth by Konami reps who handed me a feedback flyer and sent me on my way. From my very brief stint with the game, however, Metal Gear Solid 4 is already very impressive, and a step in the right direction as far as I'm concerned. Everything from the smooth controls to active camo system (which can display over 100 textures in the game) and RE4-inspired aiming hooked me within just a few minutes, and now I'm stuck wanting more.
Snake Eater was a nice look back to the roots of Metal Gear, dropping players back into the wide open jungle, but there's something far more rewarding when you're creeping through monasteries, slithering on your belly as a firefight rages on all around you, or deciding to befriend local soldiers in return for support when it's most needed. Metal Gear Solid 4 blends the classic Metal Gear feel with a design not entirely removed from games like GRAW, and it's a refreshing experience to be back in the thick of battle. As far as I'm concerned, MGS4 is already shaping up to be the best Metal Gear since Solid. Take it with a grain of salt, but it's the first game in the series to really hook me in nearly a decade, and there's something to be said for that.
We'll have more coverage of MGS4 soon, including footage from E for All, as the show continues. Stay tuned.
quote:Since this demo is actually based on the first few minutes of the final game players will need to take this opportunity to practice evasive maneuvers. Laying down (or pushing up against) the ground or walls will automatically change Snake's active camo display, allowing up to 95% camouflage when out in the open. Personally this made the demo a bit too easy, as you could literally walk behind someone, lay down, and they'd miss you most of the time, even when at a laughably short distance.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Pes2008 wordt al in sommige winkels verkocht in Griekenland.![]()
moet je dan later dat lege doosje weer inleveren?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[ afbeelding ]
weet ik veel, tot nu toe 10 euroquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:40 schreef Kremers het volgende:
[..]
Wat is nu de totale prijs die je betaald hebt?
je bent gek in je kop kerelquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:29 schreef Wessiej het volgende:
GT5 demo gespeeld, matig.
PGR4 en Forza 2 vind ik er mooier uit zien, en de gameplay trekt mij ook niet zo
Ah gelukkig heb jij geen vooroordelen over de 360, altijd klagen en als ik het ermee vergelijk is het kut crap, surequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:34 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
je bent gek in je kop kerel
forza 2 mooilelijkste racer ooit gt4 was beter dan die kut crap
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:16 schreef Kremers het volgende:
Huh? Je doet een aanbetaling zonder te weten wat je uiteindelijk moet betalen?
Jap store.. je moet dus een jap account aanmaken wil je het kunnen downloaden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:30 schreef ryangozer het volgende:
waar halen julie die GT5 demo vandaan ik kan m echt niet vinden...
Op de Japanse PSN Store.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:30 schreef ryangozer het volgende:
waar halen julie die GT5 demo vandaan ik kan m echt niet vinden...
Heb je al een altaar?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En ja hoor hij is er!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog nietquote:
Bring on the demo !!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Grammatica FTW![]()
Anyway:
Metal Gear Solid 4 Update
[..]
Enig puntje van kritiek:
[..]
Nee, is niet online.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
GT5 ziet er ongelooflijk mooi uit jeeeeeeeeeeeeeeesus, anyway ik vraag me af of je in deze demo wel tegen 16 man online kunt racen, nergens kan ik een optie vinden in het menu, ook is het niet mogelijk om de taal in het engels te zetten helaas
Stop aub met liegen man, Forza 2 en PGR4 mogen niet eens de veters strikken van GT5, dit ziet er echt onwijs realistisch uit, het voelt realistisch, het rijd realistisch, het oogt realistisch.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:29 schreef Wessiej het volgende:
PGR4 en Forza 2 vind ik er mooier uit zien, en de gameplay trekt mij ook niet zo
Jammer, maar wat een fucking verslavende demo is hetquote:
Ik denk dat je die conclusie eerder trekt uit het feit dat de track die in de demo zit nogal 'kaal' oogt. PGR 4 weet als totaalplaatje nu meer te overtuigen maar dat komt ook door het feit dat we meer tracks van steden heb gezien. Bij GT 5 Prologue hebben we er maar één mogen aanschouwen, en wat voor een...een hele kale. Besides is dit nog het voorproefje op GT 5, want die zal uiteraard meer content (tracks, cars etc. etc.) en op een verder doorontwikkelde engine draaien. GT 4 was een van de meest indrukwekkende games afgelopen gen en dat zal GT 5 straks ook gewoon worden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:29 schreef Wessiej het volgende:
True, heb elke auto al eens gereden. Morgen met iedereen #1 behalen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jammer, maar wat een fucking verslavende demo is het![]()
Hoe unlock je bepaalde cars?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:02 schreef JDizzle het volgende:
[..]
True, heb elke auto al eens gereden. Morgen met iedereen #1 behalen.
onmogelijk, alles goed invullen als de instructies japans zijn... jammer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jap store.. je moet dus een jap account aanmaken wil je het kunnen downloaden.
Jij bent ook een noob in racen Deacon *flashbacks naar Motorstorm*quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Dat betekend dat je blu-ray drive in werking is.
Dus dat je of een spel of dvd erin heb zitten![]()
Ik wordt elke x tweede met GT5![]()
En? en? en?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En ja hoor hij is er!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij bent ook een noob in racen Deacon *flashbacks naar Motorstorm*![]()
![]()
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah lief hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ik vind je een raar mannetje [ afbeelding ]![]()
Kijk http://www.japanesepsn.com/ eensquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:54 schreef ryangozer het volgende:
[..]
onmogelijk, alles goed invullen als de instructies japans zijn... jammer.
http://www.Japanesepsn.com. Je kunt alles zo afkijken en overtikkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:54 schreef ryangozer het volgende:
[..]
onmogelijk, alles goed invullen als de instructies japans zijn... jammer.
Hoe kan jij hem nu al hebben?? Ik heb hem bij Bol.com besteld, weet iemand wanneer ik hem binnen zal krijgen..???quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En ja hoor hij is er!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is van zo'n Spaanse gast op evo-web.co.uk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Hoe kan jij hem nu al hebben?? Ik heb hem bij Bol.com besteld, weet iemand wanneer ik hem binnen zal krijgen..???
Waarom verbaasd me dat nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:29 schreef Wessiej het volgende:
Heb Forza 2 hier liggen sinds dag 1 maar nog steeds niet aangeraaktquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:48 schreef rakotto het volgende:
Forza.![]()
PGR 4 ziet er zeer goed uit.Maar de auto's zien er niet beter uit dan die van GT5.
quote:How User Modifications Work in UT3 PS3
Bringing PC and console gamers closer together.
Whether Unreal Tournament III drops onto PlayStation 3 before the year is out or not, Epic Games remains committed to delivering an undeniably cool feature to the world of console shooters: mods. Short for modifications, such user generated content has been an active part of the PC world since before the shareware days -- where do you think Counter-Strike came from? Xbox Live introduced the idea of downloadable content extending the life of a product months after you've mastered the single-player campaign on the hardest difficulty, but it's always remained dependent on the game's creators.
Not with UT3. As 1UP learned earlier this week, when the multiplayer shooter ships on the PC, it comes bundled with the full suite of Unreal Engine 3 tools that have been used to make everything from Gears of War to BioShock to UT3 itself. The only limits are a player's time, ambition and imagination. These mods take the shape of new game types, weapons, levels or even completely new games if teams are dedicated enough. And creative folks will have the opportunity to share their user generated content with PS3 gamers, as Unreal Engine 3 literally ships with an "export to PS3" option within the tools.
The ambition of these mods goes far beyond what's achievable in Halo 3's Forge mode simply because it's impossible without the PC element. Rocket Races are a nice variant on the formula, but take Alien Swarm, for example. Alien Swarm took the tools bundled with Unreal Tournament 2004 and created an top-down, James Cameron's Aliens influenced, co-op enabled shooter out of it -- and it's totally free. The mod proved so popular that fans created their own expansion pack for it -- a mod of a mod, so to speak.
Though some of the kinks are still being worked out, when someone finishes work on a mod and clicks "export to PS3" it becomes a file they can host on their own, submit it to a fan website, on simply pass along the file to their friends. Players then download the files onto a PS3 compatible memory stick of their choice and load it into the game. Alternatively, the modifications can be hosted on a dedicated server and when a player someone logs onto that server, the files automatically download to the PS3 hard drive. Server hosts can flick a switch forcing people to download the information off a separate website, rather than hogging server bandwidth, but it's an option. Whether it will function within the PS3's own web browser isn't yet known.
Epic Games VP Mark Rein recently came by the office, where 1UP requested the studio include a reworked version of the classic Unreal Tournament CTF map "Facing Worlds." Rein joked about how he wouldn't be surprised if a user beat them to the punch and did it themselves a few days after the game was released on PC.
The best part? Even though the PS3 version is coming a little later than on PC, it will reap the benefits of PC users creating all sorts of modifications well before the PS3 version ships. The moment they pop in the Blu-ray disc, they'll have immediate access to new maps, weapons and game type variations available all over the Internets.
Considering how slow moving downloadable content has been for games like Forza Motorsport 2 and Warhawk, that's pretty damn cool.
http://www.sony.nl/view/ShowArticle.action?articlesection=1&article=1189437939255&site=odw_nl_NLquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:55 schreef Phoolie het volgende:
Hoe lang duurt het voordat je je PS3 in huis hebt met die actie van de Sony Bravia tv's?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:24 schreef Kremers het volgende:
Coole avatarDie discobal is echt het grappigste wapen ooit
Bon is gisteren opgestuurd als het goed is. Dus komende week kan ik de PS3 verwachten? Zou mooi zijn iig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.sony.nl/view/ShowArticle.action?articlesection=1&article=1189437939255&site=odw_nl_NL
Nadat je een Bravia hebt aangeschaft dien je eerst nog je bon naar hen op te sturen. Dus ja ga maar uit van 3/4 werkdagen
Daar mag je wel vanuit gaan jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:45 schreef Phoolie het volgende:
[..]
Bon is gisteren opgestuurd als het goed is. Dus komende week kan ik de PS3 verwachten? Zou mooi zijn iig.
Mooi zo, van de week even PES gaan scoren dan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar mag je wel vanuit gaan ja![]()
Collega van me kreeg 'm binnen 4 dagen nadat de bon was aangekomen
Dat klopt, het is alleen met films niet zo geloof ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:11 schreef Slomy het volgende:
De Ps3 is al besteld en staat te wachten wanneer ik in December terug kom van mijn studie in Amerika. Nu nog even kijken welke spellen ik van hier mee ga nemen. Het klopt toch dat de spellen gewoon regiovrij zijn en dat ik de spellen die ik hier in Amerika koop zonder problemen op de Europese PS3 kan spelen?
Yep, hoewel er ook blu-ray films zijn die nog niet van regio codering voorzien zijn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat klopt, het is alleen met films niet zo geloof ik.
Ik trek dat discobal wapen echt nietquote:
Heb ik niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:03 schreef JDizzle het volgende:
Voor de mensen met de GT5: Prologue demo,
Krijgen jullie ook van die rare schaduwen in je auto wanneer je in de cockpit-mode aan het racen bent? Of ziet alles er gewoon goed uit, met name de randjes. Ben van plan Sony hierom te bellen, vind het deze keer wel erg irritant.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het rare is dat dit dus niet het geval is met de schaduwen van de automodellen of bomen, enkel en alleen in de auto. En dan moet je je dus voorstellen dat door de lighting de schaduwen steeds in beweging zijn, en dan is het op een gegeven moment zo erg dat je dus letterlijk lijnen ziet. Bij de screengrabs van andere mensen is dit niet zo, dus ligt aan de PS3 zelf?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben iets van de Japanse store aan het downloaden, een nieuwe GT Demo ofzo. Kost dat geld? nee dus
Ik heb dat ook. Lijkt me eerder iets wat ze later nog gaan fixenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:16 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Dan toch maar even bellen, thanks.
Ik heb dat wel met meerdere spellen zo, maar met GT5 is echt irritant, vooral omdat de schaduwen zo bewegen. Bij andere mensen zie ik het zo, dus dan moet het wel aan m'n ps3 liggen, toch?quote:Ik heb dat ook. Lijkt me eerder iets wat ze later nog gaan fixen
LOL!! Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Lijkt me wel een leuk telefoon gesprek worden, ja ik heb GT gedownload maar er is een schittering
Meneer u woont in Europa dus u mag daar helemaal niet komen
Als het goed is worden die later deze week unlocked, zodra de auto's getoond zijn aan het publiek/de pers op de Tokyo auto beurs... De GT-R zou dan inclusief cockpit ook volledig beschikbaar moeten zijn zonder die crappy zwarte nurburgring test-stickers op de kont en neusquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:06 schreef JDizzle het volgende:
Is er trouwens wel wat te unlocken in de demo? Volgens mij niet... Vond het ook jammer dat de TT niet speelbaar was terwijl die er wel in zit.
quote:In coordination with the 40th Tokyo Motor Show, the limited Gran Turismo 5 Prologue free demo will coincide with manufacturer's unveiling events on the show floor providing players the latest information and updates to the demo. In addition, live reports of the motor show and motor sport related news can also be downloaded through the demo.
Delivery:
An exclusive download title for the Playstation 3 with Playstation Store online service. Playstation 3 must have a Internet connection in order to download.
Demo cannot be downloaded with a personal computer or install from other storage media.
Availability:
Available to download from Oct. 20th, 2007 to Nov. 11th, 2007
Content:
Demo will include 7 playable cars as follows:
* Lexus IS-F
* Nissan GT-R
* Mazda Atenza
* Subaru Impreza WRX STI
* Mitsubishi Lancer Evolution X GSR
* Daihatsu OFC-1
* BMW 135i Coupe
* Demo will include 1 course - Suzuka
Player mode:
* Single player mode with races up to 16 cars.
* No online play for the demo.
* In coordination with the 40th Tokyo Motor Show, new cars will be unveiled in game between Oct. 23 to Oct. 25
In game video contents included:
* Gran Turismo TV with previews and reports.
* Show floor reports direct from the 40th Tokyo Motor Show through Gran Turismo TV.
* Motor Sport related news.
quote:GT5 Prologue not true 1080p - upscaled
GT5 Prologue works in 1280x1080 and uses PS3 upscaling trick - by repeating some pixels in anamorphic picture to 1920x1080. So 50% upscale.(It's actually less than GT HD's 1440x1080)
1280x1080 and 2xAA
1280x720 and 4xAA
Confirmed by the same guy from Halo 3 resolution discovery (Quaz51).
http://forum.beyond3d.com/showthread...=43330&page=24
"GT5 prologue demo is 1280x1080p (yamauchi know than in car game the vertical resolution is the most important for the visibility) but with MSAA 2x now ! it's a very good Compromise
they also very improved the display of grills and electric wires and aliasing problems (compare electric wires in GT-HD and in this demo, it's big big gap), the texture filtering is very clean and the HDR ligthing is awesome! All this in 60fps with 16 photorealistics cars, it's impressive the show room and the pit/garage is full 1920x1080 no AA"
NTSC, simpel gezegd alleen op HDTelevisies in een kleur te zien.quote:Op zondag 21 oktober 2007 10:23 schreef Assassin92 het volgende:
Gran Turismo is bij mij zwart-wit... Ik heb een scart-kabel en zo'n oud draagbaar Philips tv'tje, maar weet iemand hoe ik het in kleur kan krijgen?
Ik weet voor 95% zeker dat dit niet aan de PS3 ligt. Het lijkt me eerder iets wat ligt aan de resolutie van je TV ten opzichte van de resolutie van de game.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:06 schreef JDizzle het volgende:
Ik heb dat wel met meerdere spellen zo, maar met GT5 is echt irritant, vooral omdat de schaduwen zo bewegen. Bij andere mensen zie ik het zo, dus dan moet het wel aan m'n ps3 liggen, toch?
LOL!! Daar zat ik ook al aan te denken.Maar goed, nu heb ik dus nog meer verzekering dat het niet aan het spel ligt, misschien dat ook Storm een rare PS3 heeft als ik?
Is er trouwens wel wat te unlocken in de demo? Volgens mij niet... Vond het ook jammer dat de TT niet speelbaar was terwijl die er wel in zit.
De meeste moderne niet-HD televisies hebben wel een PAL/NTSC optie. Mijn 8 jaar oude panasonic pakt het zelfs automagisch op... Begin volgend jaar ga ik ook maar eens kijken naar een leuke 720p HDTV though, k moet GT5 natuurlijk wel met een goede tv spelenquote:Op zondag 21 oktober 2007 11:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
NTSC, simpel gezegd alleen op HDTelevisies in een kleur te zien.
Ik , zie ook het andere topic van EoJquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:30 schreef mrdjey het volgende:
Wie gaat er volgende week nog meer eye of judgment halen?
WoW automagisch nog welquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De meeste moderne niet-HD televisies hebben wel een PAL/NTSC optie. Mijn 8 jaar oude panasonic pakt het zelfs automagisch op... Begin volgend jaar ga ik ook maar eens kijken naar een leuke 720p HDTV though, k moet GT5 natuurlijk wel met een goede tv spelen
Je kan er een converter (NTSC -> PAL) tussen stoppen, die gebruik ik ook voor mijn US PS2quote:Op zondag 21 oktober 2007 10:23 schreef Assassin92 het volgende:
Gran Turismo is bij mij zwart-wit... Ik heb een scart-kabel en zo'n oud draagbaar Philips tv'tje, maar weet iemand hoe ik het in kleur kan krijgen?
Nu ben ik geen expert op dit gebied, maar hoort het dan niet met alle schaduwen zo te zijn? De boom en auto schaduwen zelf zien er gewoon recht uit. Heb nu alle resoluties geprobeerd, en het probleem bleef zich voordoen. Ligt het dan aan m'n TV? Iemand anders met een Samsung LE26S81?quote:Ik weet voor 95% zeker dat dit niet aan de PS3 ligt. Het lijkt me eerder iets wat ligt aan de resolutie van je TV ten opzichte van de resolutie van de game.
Echt bagger iddquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:48 schreef Gstyles het volgende:
pff heb die GUNDAM nogwattes demo gespeeld! het spel is de PS3 gewoon niet waard zo slecht!hoe kunnen ze zoiets stoms verzinnen zeg!
en dat staat dan in NL op de store update! de VS en Vietcong spelen GT5 en R&C demo's! echt triest gewoon
![]()
Onzin, ook op elke SDTV met NTSC support, en dat zijn er veel...quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
NTSC, simpel gezegd alleen op HDTelevisies in een kleur te zien.
Haal m morgenquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoera! Ik ga mn PS2 verkopen en over 2 weken een PS3 halen!
Vast nog wel.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:14 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Haal m morgenzolang er nog 60Gig packs zijn
![]()
Nee, dat iemand zich Tinuzzz gaat noemen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:55 schreef DrDentz het volgende:
Ben je bang dat iemand zich Tinuzzz_Talpa gaat noemen?
Wat een saai spel. jezusquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:48 schreef Gstyles het volgende:
pff heb die GUNDAM nogwattes demo gespeeld! het spel is de PS3 gewoon niet waard zo slecht!hoe kunnen ze zoiets stoms verzinnen zeg!
en dat staat dan in NL op de store update! de VS en Vietcong spelen GT5 en R&C demo's! echt triest gewoon
![]()
Folklore is toch een RPG?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:34 schreef rakotto het volgende:
RPG's duren even. Platform/Adventure games coming next month!
Ik vind God of War een action/adventure. Folklore is toch echt meer RPGquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind God of War een action/adventure. Folklore is toch echt meer RPG
Op basis van de beelden kun je het moeilijk een RPG noemen hoor.quote:Folklore is een gloednieuw actie-avontuur voor PS3 van de legendarische spelontwerper Yoshiki Okamoto (uitvoerend producent van Onimusha™, Devil May Cry™ en Resident Evil™).
Yourgamingnamequote:Op zondag 21 oktober 2007 19:48 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kan ik via mijn computer mijn PSN naam ook reserveren?
Bestaat dat?quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:56 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Waar is in Nederland in vredesnaam dat kabeltje te koop waarmee je een PS2 memorycard kunt kopieren naar de PS3?
http://www.dimensionplus.nl/index3.asp?url=/link.asp?pid=570041quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Bestaat dat?
Dan wil ik het ook wel weten!
Oei, das nog behoorlijk prijzigquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
http://www.dimensionplus.nl/index3.asp?url=/link.asp?pid=570041
Heb deze 2 weken terug gekocht. Werkt prima (met originele 8MB kaart).
Is alleen adapter, zonder kabeltje maar je kunt de kabel van je Sixaxis gebruiken.
musicstore heeft ze ook athans in woerden heb ik hem zien liggenquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:56 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Waar is in Nederland in vredesnaam dat kabeltje te koop waarmee je een PS2 memorycard kunt kopieren naar de PS3?
Ja, de originele van Sony is het dubbele. Het beste is omdat ding met een aantal mensen te kopen en dan te delen ofzo. Ik heb dat ding dan wel gekocht maar ook aan een vriend gegeven in ruil voor de PSN-games die ik via zijn account mocht downloaden.quote:
Ik heb wel een keer een action replay of iets in die trend gewonnen op games.fok, daarmee kon ik saves op mijn pc zetten.. kan ik die zo naar de ps3 zetten dan? en zo ja.. hoe?quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:40 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
musicstore heeft ze ook athans in woerden heb ik hem zien liggen
je kan ook kijken op www.savestates.com of jouw save toevallig al niet geupload is. hoef je ook niet zoon ding te kopen![]()
Geweldige aanbieding maar waarom alleen onder rembours...quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:19 schreef Fallen het volgende:
Cross-topic spamming.. (zie ook [PS3] PRO EVOLUTION SOCCER 2008 )
Maar euh, voor de PES liefhebbers, Gameshop Den Haag ( http://gameshop.nl/ ) verkoopt PES2008 voor ¤ 38,-
Veel plezier er mee.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat de GameShop Den Haag de slechtste gameshop OOIT is
ff dimmen he.quote:
The man's got a point!quote:
ZIjn ABN is trollen. Dus tsja, ik zou er niet op in gaanquote:
De haat tussen Amsterdam en Den Haag spreekt boekdelen Socialquote:
Blaquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:54 schreef disjfa het volgende:
[..]
ZIjn ABN is trollen. Dus tsja, ik zou er niet op in gaan
Ajacied zijn was een keuze. Groen-geil zit in me bloed. Maar mensen op de tribunes van de ArenA staan ook wel eens gek te kijken als ik in plat Haags Braamhaar weer eens een ongeneeslijke ziekte aan z'n linkerteelbal toewensquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De haat tussen Amsterdam en Den Haag spreekt boekdelen SocialDat moeten wij Ajacieden ook wel weten
Nice, goede prijs.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:19 schreef Fallen het volgende:
Cross-topic spamming.. (zie ook [PS3] PRO EVOLUTION SOCCER 2008 )
Maar euh, voor de PES liefhebbers, Gameshop Den Haag ( http://gameshop.nl/ ) verkoopt PES2008 voor ¤ 38,-
Veel plezier er mee.
Ik ook denk ikquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:06 schreef JDizzle het volgende:
Lol, uitgevers gepwnt. Ik ga hem halen iig. [afbeelding]
Maken ze er dan niet dik verlies op?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:36 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik ook denk ik, 38,- is goed te doen.
Het wel-en-wee van de verkoper is niet mijn probleemquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:43 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Maken ze er dan niet dik verlies op?
Vind het water in dat waterski filmpje ook heel erg tegenvallen. Ook de plonsen als er een vijand invalt lijkt wel psx-materiaalquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:19 schreef -Menn0- het volgende:
Ben ik nou de enige die dat water er helemaal niet zo mooi uit vind zien..... Valt me zelfs tegen, als er wat in valt geen rimpels in het water en bijvoorbeeld ook die explosies. Je ziet wat water omhoog vliegen en verder doet het water niks....
Het spel ziet er wel heel vet uit, maar dat water waar ze het de hele tijd over hebben heeft mij nou niet overtuigd....
quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
SERIOUSLY CYB MY EYES [ afbeelding ]
het is uberhaupt nog niet bekend of die in Nederland gaat komen omdat alles bij ons anders is met de TV dan andere landen om ons heen...dus voorlopig duurt dat nog evenquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:55 schreef Hakkert het volgende:
Las ergens dat er een tv tuner komt voor de ps3 en dat je hem dan kan gaan gebruiken als dvd hd recorder... Al iets bekend over wanneer en hoeveel dat gaat kosten?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:21 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
het is uberhaupt nog niet bekend of die in Nederland gaat komen omdat alles bij ons anders is met de TV dan andere landen om ons heen...dus voorlopig duurt dat nog even![]()
Anders verkoop je je xboxquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:08 schreef Theamerican het volgende:
ik wil zo graag een ps3 maarja heb al xbox dus beetje nutteloos dan
Heavenly sword speel je in 5 uurtjes uit en Motorstorm is een game leuk voor afentoe.. dat zijn geen system sellers Royquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 06:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op een Xbox kun je geen Ratchet, Heavenly Sword, Uncharted en Motorstorm spelen
Goh,.. ben meteen omquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 06:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op een Xbox kun je geen Ratchet, Heavenly Sword, Uncharted en Motorstorm spelen
Leuk voor mijn zoon,.... leuke review ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:47 schreef Frozen het volgende:
Voila, de eerste review van Ratchet & Clank!
http://www.gametrailers.com/player/26714.html?r=1&type=mov
Ook veel nieuwe screens!
en dit is dus ook een erg late tvp
Nope.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:03 schreef Chocobo het volgende:
Multiplayer PS3-versie BlackSite flink gedegradeerd
Nieuws | 23 oktober 2007 - De multiplayer modus van BlackSite, Midway's nieuwste first-person shooter waarin flink wat buitenaards gespuis wordt afgeschoten, is op de PlayStation 3 minder uitgebreid dan in de Xbox 360-editie. Bij de Xbox 360-versie is het mogelijk om 'ranked' en 'unranked' te spelen, te chatten en meer.
Voor de PlayStation 3 is dit echter niet het geval. Je kunt op de PlayStation 3 alleen een 'match' zoeken, je er bij voegen en dat is het. Er zijn geen ranglijsten of ranked games op de PlayStation 3, geen matchmaking, voice chat, 'private slots' en meer. Zo heeft een Midway-vertegenwoordiger verklaard in een interview.
Basically, the PS3 supports the ability to host, search, and join - that's it. All of the other functionality did not make it to PS3. Een reden voor deze ontbrekende functies is niet gegeven.
Is dit met meerdere MP games op PS3?
Mooi. Houden zoquote:Joystiq interview: MGS4's Ryan Payton
Last question, which we're sure you can guess what it is ...
When is the Xbox 360 version coming out? *Laughter* No, it's PlayStation 3 exclusive, that's all I can say.
Well, how are you handling the speculation at this point? There's been a lot of discussion about MGS4 appearing on the Xbox 360.
We like the console, it's fun and there are a lot of great titles for it. But, we're committed to the PS3. We want the PS3 to be successful, and we've had a great history with the PlayStation. So it's a PS3 exclusive title, now having said that ... questions like this don't bother me. The questions that bother me are ones like, "Are you worried that the Xbox 360 is stealing exclusives from the PS3" or whatever. I think that the industry really needs to grow up and get away from this Xbox vs. PlayStation mentality.
I really want to get my point across that the industry is mature enough so that we can get past this. There is space for three consoles, as Nintendo has proven. There are more important things in life than the Xbox 360 or the PS3 getting exclusive titles from one another. Life goes on. But, with that said ... if you want to play MGS4 next year, you're going to need a PlayStation 3. So that's the way it works ... is it something to cry about? No.
Mwa,... ze zijn niet het enige softwarehuis wat problemen heeft goed te programmeren en te ontwikkelen op PS3.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nope.
Geeft ook meteen aan wat voor gevalletje laksheid 1e klas dit is
Nou ja het valt me met name op dat de minder hardwarenuts als EA en Ubisoft hiermee lopen. Neem een ontwikkelaar als Infinty Ward en Epic die te kennen geven dat het ontwikkelen voor de PS3 een uitdaging is. Een uitdaging die je wél moet aangaan. Schijnbaar is dat bij de devs die tegen problemen aanlopen nog een probleem.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mwa,... ze zijn niet het enige softwarehuis wat problemen heeft goed te programmeren en te ontwikkelen op PS3.
Ik, er is tevens een appart topic voor.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:10 schreef DaggerNL het volgende:
Zijn er nog mensen die Eye of Judgement gaan kopen?
Ze zullen wel wat hulp van Sony gekregen hebben denk ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:51 schreef SocialDisorder het volgende:
Tis natuurlijk wel achterlijk dat een kleine studio als Ninja Theory sneller en beter weet om te gaan met de CELL en de vrij unieke architectuur die achter de SPE's huist dan, pak em beet, Electronic Arts.
EA had toegang tot dezelfde hulpquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:23 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ze zullen wel wat hulp van Sony gekregen hebben denk ik
Omdat het van EA isquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:10 schreef DrDentz het volgende:
Weet iemand waarom NfS Most Wanted er op mijn PS3 zo lelijk uitziet? In de showroom gaat het nog wel, maar als ik race ziet het er uit als een slecht PSOne spel. En de framerate loopt ook voor geen meter.
heb je een HD-rdy tv? zo ja...zet je ps3 op 720p alleen, dus niet ook 1080i...dit zorgde er bij mij namelijk voor dat Rainbowsix vegas er niet uit zag!, kan best hier aan liggen, anders weet ik het nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:05 schreef DrDentz het volgende:
Als ik een Gamespot review kijk ziet het er 10x mooier uit, op een PS2
Ik heb een een normale breedbeeld tv op mn kamer, maar het is een PS2 spel dus zou ik er toch ten volle van moeten kunnen genieten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:40 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
heb je een HD-rdy tv? zo ja...zet je ps3 op 720p alleen, dus niet ook 1080i...dit zorgde er bij mij namelijk voor dat Rainbowsix vegas er niet uit zag!, kan best hier aan liggen, anders weet ik het niet
Ik ga er liever niet aan sleutelen als ik nog gewoon garantie heb. Alleen vraag ik me af of iemand dit ook eerder heeft gehad, en hoever gaan ze in de coulance.. ik baal hier echt vanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
Er zijn tooltjes die door bepaalde dingen op het beeld te tonen zo'n 'actieve dode pixel' weer normaal werkend kunnen krijgen in sommige gevallen... misschien waard om even naar te zoeken.
Je hebt zowiezo garantie, maar weet niet of je op 1 pixel ook garantie hebt. Overigens heeft samsung een telefoonnummer wat je kan bellen en dan komen ze gratis lang om te repareren of op te halenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
GVD ik kan het niet geloven, kom ik net thuis wou ik even playstationen zie ik bij schrik dat ik een dode pixel in mijn gloednieuwe Samsung HD scherm heb, althans de pixel blijft maar in 1 kleur hangen en dat is blauw. Wat nu?
Jesus denk je dat ik kans maak als ik Samsung bel voor het vragen van een nieuwe tv of anders een reparatie? Ding is nog geen eens 6 maanden oud
En wat als ik naar de winkel bel van waar ik het vandaan heb, denken jullie dat ze moeilijk zullen doen als ik vraag om het om te ruilen voor een volledig werkende exemplaar?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:17 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Je hebt zowiezo garantie, maar weet niet of je op 1 pixel ook garantie hebt. Overigens heeft samsung een telefoonnummer wat je kan bellen en dan komen ze gratis lang om te repareren of op te halen
is geen sleutelen, is gewoon een filmpje afspelen hehquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik ga er liever niet aan sleutelen als ik nog gewoon garantie heb. Alleen vraag ik me af of iemand dit ook eerder heeft gehad, en hoever gaan ze in de coulance.. ik baal hier echt vanen het is ook nog eens stront irritant om telkens tegen een pixel aan te kijken die niet werkt.
Klopt had ik ook op m'n psp. Het werkte soms, maar niet voor alle dode pixels.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
is geen sleutelen, is gewoon een filmpje afspelen heh
Ja maar hoe het is geen computer schermpjequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
is geen sleutelen, is gewoon een filmpje afspelen heh
Wel als de dode pixel uit een licht blauwe kleur bestaat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:33 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Klopt had ik ook op m'n psp. Het werkte soms, maar niet voor alle dode pixels.
Maar ach, een zo'n pixeltje op zo'n heel hd-scherm valt best mee. Ik heb er iets van 20 op m'n psp en die zie ik ook niet meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |