NTSC, simpel gezegd alleen op HDTelevisies in een kleur te zien.quote:Op zondag 21 oktober 2007 10:23 schreef Assassin92 het volgende:
Gran Turismo is bij mij zwart-wit... Ik heb een scart-kabel en zo'n oud draagbaar Philips tv'tje, maar weet iemand hoe ik het in kleur kan krijgen?
Ik weet voor 95% zeker dat dit niet aan de PS3 ligt. Het lijkt me eerder iets wat ligt aan de resolutie van je TV ten opzichte van de resolutie van de game.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:06 schreef JDizzle het volgende:
Ik heb dat wel met meerdere spellen zo, maar met GT5 is echt irritant, vooral omdat de schaduwen zo bewegen. Bij andere mensen zie ik het zo, dus dan moet het wel aan m'n ps3 liggen, toch?
LOL!! Daar zat ik ook al aan te denken.Maar goed, nu heb ik dus nog meer verzekering dat het niet aan het spel ligt, misschien dat ook Storm een rare PS3 heeft als ik?
Is er trouwens wel wat te unlocken in de demo? Volgens mij niet... Vond het ook jammer dat de TT niet speelbaar was terwijl die er wel in zit.
De meeste moderne niet-HD televisies hebben wel een PAL/NTSC optie. Mijn 8 jaar oude panasonic pakt het zelfs automagisch op... Begin volgend jaar ga ik ook maar eens kijken naar een leuke 720p HDTV though, k moet GT5 natuurlijk wel met een goede tv spelenquote:Op zondag 21 oktober 2007 11:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
NTSC, simpel gezegd alleen op HDTelevisies in een kleur te zien.
Ik , zie ook het andere topic van EoJquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:30 schreef mrdjey het volgende:
Wie gaat er volgende week nog meer eye of judgment halen?
WoW automagisch nog welquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De meeste moderne niet-HD televisies hebben wel een PAL/NTSC optie. Mijn 8 jaar oude panasonic pakt het zelfs automagisch op... Begin volgend jaar ga ik ook maar eens kijken naar een leuke 720p HDTV though, k moet GT5 natuurlijk wel met een goede tv spelen
Je kan er een converter (NTSC -> PAL) tussen stoppen, die gebruik ik ook voor mijn US PS2quote:Op zondag 21 oktober 2007 10:23 schreef Assassin92 het volgende:
Gran Turismo is bij mij zwart-wit... Ik heb een scart-kabel en zo'n oud draagbaar Philips tv'tje, maar weet iemand hoe ik het in kleur kan krijgen?
Nu ben ik geen expert op dit gebied, maar hoort het dan niet met alle schaduwen zo te zijn? De boom en auto schaduwen zelf zien er gewoon recht uit. Heb nu alle resoluties geprobeerd, en het probleem bleef zich voordoen. Ligt het dan aan m'n TV? Iemand anders met een Samsung LE26S81?quote:Ik weet voor 95% zeker dat dit niet aan de PS3 ligt. Het lijkt me eerder iets wat ligt aan de resolutie van je TV ten opzichte van de resolutie van de game.
Echt bagger iddquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:48 schreef Gstyles het volgende:
pff heb die GUNDAM nogwattes demo gespeeld! het spel is de PS3 gewoon niet waard zo slecht!hoe kunnen ze zoiets stoms verzinnen zeg!
en dat staat dan in NL op de store update! de VS en Vietcong spelen GT5 en R&C demo's! echt triest gewoon
![]()
Onzin, ook op elke SDTV met NTSC support, en dat zijn er veel...quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
NTSC, simpel gezegd alleen op HDTelevisies in een kleur te zien.
Haal m morgenquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoera! Ik ga mn PS2 verkopen en over 2 weken een PS3 halen!
Vast nog wel.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:14 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Haal m morgenzolang er nog 60Gig packs zijn
![]()
Nee, dat iemand zich Tinuzzz gaat noemen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:55 schreef DrDentz het volgende:
Ben je bang dat iemand zich Tinuzzz_Talpa gaat noemen?
Wat een saai spel. jezusquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:48 schreef Gstyles het volgende:
pff heb die GUNDAM nogwattes demo gespeeld! het spel is de PS3 gewoon niet waard zo slecht!hoe kunnen ze zoiets stoms verzinnen zeg!
en dat staat dan in NL op de store update! de VS en Vietcong spelen GT5 en R&C demo's! echt triest gewoon
![]()
Folklore is toch een RPG?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:34 schreef rakotto het volgende:
RPG's duren even. Platform/Adventure games coming next month!
Ik vind God of War een action/adventure. Folklore is toch echt meer RPGquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind God of War een action/adventure. Folklore is toch echt meer RPG
Op basis van de beelden kun je het moeilijk een RPG noemen hoor.quote:Folklore is een gloednieuw actie-avontuur voor PS3 van de legendarische spelontwerper Yoshiki Okamoto (uitvoerend producent van Onimusha™, Devil May Cry™ en Resident Evil™).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |