abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52616367

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank de zomer in" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Gesloten topics:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20
21|22|23|24|25|26|27|28|29|30|31|32|33|34|35|36|37|38|39|40
41|42|43|44|45|46|47|48|49|50|51|52|53|54|55|56|57|58|59|60
61|62|63|64|65|66|67|68|69|70|71|72|73|74|75|76|77|78|79|80
81|82|83|84|85|86|87|88|89|90|91|92|93|94

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Na activatie en een eerste update van je gewicht zul je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je in geen enkel lijstje.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van de "Slank de lente in"-reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:
Miss_S = Saskia
Thrilled = Kevin
Sylvana = Sylvana
Mordradead = Douwe
Spacehamster = Mira
Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Veiligheidsspeldje = Marianne
Tangarine = Maarten
Mini_rulez = Marijke
STING = Thomas

Een paar van onze regulars houden een weblog bij over hun lijnpogingen:
Miss_S

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
pi_52616414
bijna topic #100
pi_52616619
Hmm.
Leuk, dat iemand vanuit het niets het vorige topic vol maakt, maar open dan ook even een nieuwe..
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_52616654
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:41 schreef Alcarin het volgende:
Hmm.
Leuk, dat iemand vanuit het niets het vorige topic vol maakt, maar open dan ook even een nieuwe..
en dit is al de tweede keer
maar goed het is niet zoveel moeite
pi_52616748
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef Miss_S het volgende:
en dit is al de tweede keer
maar goed het is niet zoveel moeite
Nee, dat is zo, maar het gaat om het principe!
Nou ja, het is gewoon irritant dat je niet weet of iemand al een topic aan het openen is, voor je het weet zijn er 3 nieuwe
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 augustus 2007 @ 11:50:58 #6
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52616911
Waarom werken jullie de linkjes naar de oude topics niet meer bij?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52616937
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:50 schreef Sjeen het volgende:
omdat we lui zijn
pi_52616975
Ik zag gisteravond een historisch laag gewicht op de weegschaal... 57,9 '

Hoe het kan weet ik niet, zo veel heb ik niet op m'n eten gelet Had eerder het idee dat ik een beetje teveel aan het snoepen was
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_52617109
quote:
Dat viel mij idd ook al op, dat er nog een boel topics missen

Wat mij betreft kun je ze er dan beter gewoon allemaal uit halen.

Ik werd net gebeld dat ik morgen toch nog de hele dag kan werken, en misschien maandagochtend ook nog Vanavond dus maar naar de sportschool toe, wilde eigenlijk morgenmiddag gaan, maar dat kan dus niet en morgenavond komt Peter

Zo eerst maar eens lunchen. Ben al sinds half 9 wakker en begin al aardig wat trek te krijgen.
pi_52617224
quote:
Dat viel mij net ook al op, ik fiks het wel weer even.
pi_52617383
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:57 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat viel mij idd ook al op, dat er nog een boel topics missen

Wat mij betreft kun je ze er dan beter gewoon allemaal uit halen.
dat vind ik ook een goed idee
pi_52617471
Ik heb net mn rooster gezien ... rotrooster. Ben bij mn bioklas eruit gegooid, dus ik zit in mn eentje in een nieuwe klas, en heb veel teveel uren in de week (iedereen heeft 26 ofzo, ik zit met 35) ... Bah, stom rooster (gelukkig is mn basisklas wel gelijk gebleven en ben ik 1x een middag vrij)

Ik ga maar niet meer sporten, geen tijd meer voor ... ga wel gewoon douchen en fiets straks de halve stad door (eerst naar vriend, dan naar kapper, dan weer terug naar vriend en dan naar huis ... totaal denk ik een uur stevig doortrappen )

(over de linkjes, misschien wel een slim idee om de link naar het vorige topic erin te laten staan ... in de OP steeds, zoals bij de Dieetclub)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52617516
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:10 schreef Chicolate het volgende:

(over de linkjes, misschien wel een slim idee om de link naar het vorige topic erin te laten staan ... in de OP steeds, zoals bij de Dieetclub)
Ja, dat is ook wel een goed idee. Gewoon alleen die naar het vorige topic erin zetten. Die oude topics gaat toch niemand meer teruglezen volgens mij
pi_52617933
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:11 schreef Sylvana het volgende:
Ja, dat is ook wel een goed idee. Gewoon alleen die naar het vorige topic erin zetten. Die oude topics gaat toch niemand meer teruglezen volgens mij
Maar het staat wel leuk!
pi_52618046
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:26 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Maar het staat wel leuk!
Mwah, ik vind het niet echt boeiend en de OP wordt wel erg lang zo
pi_52618090
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:30 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Mwah, ik vind het niet echt boeiend en de OP wordt wel erg lang zo
straks staan er 100 linkjes

net weer griekse yoghurt met honing op blijft toch lekker
pi_52619468
Net mijn boterhammen op met een kom soep. Alhoewel ze niet echt lekker was Had zin in chocolade maar heb er toch geen gekocht
pi_52621883
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:23 schreef StefanieV het volgende:
Net mijn boterhammen op met een kom soep. Alhoewel ze niet echt lekker was Had zin in chocolade maar heb er toch geen gekocht
goedzo
pi_52623348
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:23 schreef StefanieV het volgende:
Goed van je

Ik werd net gebeld dat de stageplek die ik zelf had gevonden aan de voorwaarden voldoet en ik er mag solliciteren Dus net mn sollicitatiebrief en cv gemailed en dan hoop ik dat ik begin volgende week word uitgenodigd voor een gesprek en gewoon vanaf woensdag stage kan lopen
pi_52623398
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:20 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Goed van je

Ik werd net gebeld dat de stageplek die ik zelf had gevonden aan de voorwaarden voldoet en ik er mag solliciteren Dus net mn sollicitatiebrief en cv gemailed en dan hoop ik dat ik begin volgende week word uitgenodigd voor een gesprek en gewoon vanaf woensdag stage kan lopen
dat is ook lekker
ik moet ookal een stage plek hebben (zonder ook maar op school te zijn geweest en weten wat de bedoeling is)
maar goed het is zo goed als zeker dat ik stage kan lopen op mijn vakantiewerk
pi_52625007
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:20 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Goed van je

Super zeg ! Succes
pi_52625058
Morgen mijn laatste hertentamen en ik heb zoooooooooooo weinig motivatie. Ik heb nog nauwelijks iets gedaan.
Het idee dat ik mijn propedeuse pas volgend jaar hóef te halen en dat ik nu 50 studiepunten heb (en dus wel gewoon door mag) is ook niet echt motiverend.

En verder knabbel ik op worteltjes. Dus dát is dan wel weer goed.
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
pi_52625432
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:20 schreef Sukilove het volgende:
Morgen mijn laatste hertentamen en ik heb zoooooooooooo weinig motivatie. Ik heb nog nauwelijks iets gedaan.
Het idee dat ik mijn propedeuse pas volgend jaar hóef te halen en dat ik nu 50 studiepunten heb (en dus wel gewoon door mag) is ook niet echt motiverend.

En verder knabbel ik op worteltjes. Dus dát is dan wel weer goed.
ik kan me voorstellen dat je dan niet echt gemotiveerd bent

ik ga zo alweer avondeten
vanavond weer aardappelen dus niet echt mijn keuze
pi_52626690
zo net mijn avondeten op
bloemkool (wel lekker)
sateschnitzel (ook wel lekker maar niet erg gezond)
aardappel (niet mijn favoret maar met de sate uit de schnitzel wel weg te krijgen)

wel erg weinig hoeveelheden op dus zal over een paar uur wel weer honger hebben
pi_52626805

Ik heb vanavond hertentamen om 8 uur, ik dacht van: 'Goh, dan ga ik wat eerder naar school, dan leer ik nog wat en dan eet ik op school wel wat. Is de kantine dicht Mijn fiets kapot De bus rijdt weinig de stad (de AH dus) is niet dichtbij
Resultaat: dineren met ' Time-Out biscuits, een fles water en een Liga Milk Break. Geen zin om om half 10 nog een maaltijd naar binnen te werken, slecht voor mijn darmen enzo.

Verder gaat het goed
Pretentieus geneuzel.
pi_52626848
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:24 schreef roooosje het volgende:

Ik heb vanavond hertentamen om 8 uur, ik dacht van: 'Goh, dan ga ik wat eerder naar school, dan leer ik nog wat en dan eet ik op school wel wat. Is de kantine dicht Mijn fiets kapot De bus rijdt weinig de stad (de AH dus) is niet dichtbij
Resultaat: dineren met ' Time-Out biscuits, een fles water en een Liga Milk Break. Geen zin om om half 10 nog een maaltijd naar binnen te werken, slecht voor mijn darmen enzo.

Verder gaat het goed
zit wel een beetje tegen he
succes met je hertentamen
pi_52626871
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

zit wel een beetje tegen he
succes met je hertentamen
Dankje
Pretentieus geneuzel.
pi_52626904
Het zit je niet echt mee he roooosje

Veel succes met je hertentamen

Wat een rare tijd trouwens, 8 uur 's avonds nog

Ik ga zo ook maar eens eten maken en dan vanavond nog ff naar de sportshcool, en dan ben ik 3 keer geweset deze week, en vandaag ook niet veel gegeten (alleen de 3 hoofdmaaltijden ) dus ben erg benieuwd wat de weegschaal morgenochtend zegt
pi_52626977
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:28 schreef Sylvana het volgende:

Ik ga zo ook maar eens eten maken en dan vanavond nog ff naar de sportshcool, en dan ben ik 3 keer geweset deze week, en vandaag ook niet veel gegeten (alleen de 3 hoofdmaaltijden ) dus ben erg benieuwd wat de weegschaal morgenochtend zegt
Ja, dan zitten we bij de deeltijders, die hebben 's avonds les Voor mij overdag weer extra tijd om te leren .
Thanks
Pretentieus geneuzel.
pi_52626985
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:28 schreef Sylvana het volgende:

wat heb je vandaag gegeten?
en het is beter om om de 2 uur iets kleins te eten en niet alleen de hoofdmaaltijden

ik denk dat ik zo ook nog ff fitness ga doen is toch de laatste dag dat het kan voordat ik op vakantie ga
pi_52627038
ja, dat weet ik, maar mn salaris is er nog steeds niet

dus als ontbijt 2 plakken ontbijtkoek, lunch 2 broodjes met honing en als avondeten roerbakmie

morgen komt sowieso de stufi
pi_52627079
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:34 schreef Sylvana het volgende:
ja, dat weet ik, maar mn salaris is er nog steeds niet

dus als ontbijt 2 plakken ontbijtkoek, lunch 2 broodjes met honing en als avondeten roerbakmie

morgen komt sowieso de stufi
is dat trouwens speciale honing die je op je brood kan doen of kan dat met alle soorten honing?
misschien wel een keer lekker heb nu toch honing voor bij de griekse yoghurt
niet heel gezond maar goed
pi_52627218
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:36 schreef Miss_S het volgende:

[..]

is dat trouwens speciale honing die je op je brood kan doen of kan dat met alle soorten honing?
misschien wel een keer lekker heb nu toch honing voor bij de griekse yoghurt
niet heel gezond maar goed
Ik heb geen idee, het is goudheldere bijenhoning en stond gewoon bij het broodbeleg
pi_52628253
net ff 10 min op de hometrainer en 10 min op de crosstrainer gestaan
totaal 50 min gesport vandaag moet maar genoeg zijn
morgen weer hardlopen met evy
pi_52628618
Zo! Ik heb honger! (wanneer is het avondeten nou eindelijk klaar, fruitrijst zonder de banaan want die heeft mn vader perongeluk opgegeten op een onbewaakt moment )
pi_52628641
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:50 schreef Chicolate het volgende:
Zo! Ik heb honger! (wanneer is het avondeten nou eindelijk klaar, fruitrijst zonder de banaan want die heeft mn vader perongeluk opgegeten op een onbewaakt moment )
Ik ook! Ik wil dat de vis nu klaar is!
Het duurt altijd te lang, want ik ga pas koken als ik al honger heb
pi_52628657
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:51 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik ook! Ik wil dat de vis nu klaar is!
Het duurt altijd te lang, want ik ga pas koken als ik al honger heb
dat is ook niet slim he
pi_52628725
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:52 schreef Miss_S het volgende:
dat is ook niet slim he
Tja, eten als ik geen honger heb is helemaal stom. Het zou eigenlijk langzamer moeten beginnen, maar het is altijd *bam* 'give me FOOOD!!!'
pi_52628787
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:56 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Tja, eten als ik geen honger heb is helemaal stom. Het zou eigenlijk langzamer moeten beginnen, maar het is altijd *bam* 'give me FOOOD!!!'
ik vind eten als je geen honger hebt eigenlijk ook stom
maarja ik krijg niet snel honger dus dan zou ik bijna nooit eten
maar je moet niet gaan eten als je al honger hebt
pi_52628859
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:58 schreef Miss_S het volgende:
ik vind eten als je geen honger hebt eigenlijk ook stom
maarja ik krijg niet snel honger dus dan zou ik bijna nooit eten
maar je moet niet gaan eten als je al honger hebt
Ik volg je even niet... eten als je geen honger hebt is stom, maar je moet niet eten als je honger hebt?
Ik eet alleen als ik honger heb, dan wordt het eten veel lekkerder
En nu gaat die vis eraan!!!
pi_52628892
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:01 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik volg je even niet... eten als je geen honger hebt is stom, maar je moet niet eten als je honger hebt?
Ik eet alleen als ik honger heb, dan wordt het eten veel lekkerder
En nu gaat die vis eraan!!!
ja ik vind eten als je honger hebt stom
maar weet wel dat het fout is om pas te eten als je honger hebt
dus eet ik eerder
pi_52631041
Heb vandaag gegeten:

2 wasa volkoren crackers met kalkoenfilet-131 cal.
Sandwich met gerookte kip van de benzinepomp-322 cal.
Sushi-298cal
Kalfsoester met groene asperges en champignons-149 cal.

Totaal 900 cal. (het rare is dat valtaf.nl het ook optelt maar dan op 902 uitkomt

Ik ga zo nog een toetje nemen van yoghurt, optimelvla en frambozen. En vanavond nog wat fruit, want dat heb ik nog helemaal niet op vandaag. Ik schat dat ik dan rond de 1100 uit ga komen.

-edit- o ja, net 2 uur in de sportschool geweest; eerst een lesje pilates en toen een bodyshape. (dat had ik trouwens liever andersom gehad!)
pi_52631366
Vanaf morgen ga ik weer skeeleren. O zo!

Wat betreft dat stom vinden: ik hoef mezelf dan toch niet stom te vinden. Ik heb de laatste dagen de hele tijd zo'n vol gevoel. Vervelend is dat.
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
pi_52631452
Ik heb vandaag gegeten

Een krentenbol
Een Liga Milkbreak
Een tarwekoekje
4 handjes chips

Maar tentamen ging wel okee op zich
Pretentieus geneuzel.
pi_52632105
Ik
ben
dood

Ging naar de sportschool toe. Eerst een kwartier op de crosstrainer ( 110 kcal), toen een half uur krachttraining ( 8 apparaten) en toen nog een half uur op de crosstrainer ( 220 kcal)

So far so good

Toen besloot ik op de loopband te gaan.

Elke keer als ik in de sportschool ben, is er ook een man van een jaar of 40, die elke keer weer 1 of 2 andere jonge jongens mee heeft. van die jongens zoals Thrilled die er al hartstikke lekker uit zien, maar toch 6 keer in de week in de sportschool zitten. 1 van die jongens kwam tegelijkertijd naast mij op een loopband staan. Ik klets regelmatig met die jongens, en nu wilde hij een weddenschap doen Wie het langste op de loopband kon blijven, 6 km per uur, met een helling van 7%.

Normaal doe ik een helling van 2 of 3%, maar goed, wat jij wilt

Dus wij begonnen, en ik heb best een goeie conditie inmiddels, omdat ik vooral cardio doe in de spotrschool, en hij doet vooral krachttraining. Dus niet zo verwonderlijk dat ik dus gewonnen heb, heb het bijna een kwartier volgehouden

Alleen nu ben ik dus wel dood, kan ik morgen niet meer lopen, maar ik heb zijn ego wel ff gekrenkt

En nu kom ik de rest van de avond niet meer van mn stoel af

Maandag weer naar de sportschool toe, tot die tijd mn lichaam ff wat rust geven, maar wel goed opletten met eten en kan niet wachten tot morgenochtend ik ga wegen
pi_52632201
Oeh ga ik ook posten wat ik gegeten heb ...

Bakje yoghurt met muesli (en beetje zoetstof)
2 bruine boterhammen, kipfilet en sandwichspread
een bord fruitrijst (appel, perzik en rijst ... heel lekker) en bakje vla met muesli
1 snack a jack chocola, 2 bonbons (kadootje uit Engeland ) en een mini slokje bessenlikeur, om te proeven.

Ik zit niet heel hoog Komt denk ik niets meer bij vandaag ook
pi_52632380
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:08 schreef Sylvana het volgende:
Wie het langste op de loopband kon blijven, 6 km per uur, met een helling van 7%.
zo moeilijk is dat toch niet?
ik heb geen fantastische conditie maar kan dat toch wel een uurtje volhouden
pi_52632556
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:17 schreef Miss_S het volgende:

[..]

zo moeilijk is dat toch niet?
ik heb geen fantastische conditie maar kan dat toch wel een uurtje volhouden
ik vind 7% aardig wat met die korte beentjes van mij hoor

en al helemaal als je net daarvoor hebt gefitnessed en al 3 kwartier op de crosstrainer heb gestaan

en ik sta echt amper op de loopband, haat rennen

jij staat er iedere dag op, das anders, een uur op de crosstrainer hou ik ook makkelijk vol, maar dat doe ik dan ook regelmatig
pi_52632849
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:22 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik vind 7% aardig wat met die korte beentjes van mij hoor

en al helemaal als je net daarvoor hebt gefitnessed en al 3 kwartier op de crosstrainer heb gestaan

en ik sta echt amper op de loopband, haat rennen

jij staat er iedere dag op, das anders, een uur op de crosstrainer hou ik ook makkelijk vol, maar dat doe ik dan ook regelmatig
ja met jouw lengte is dan 6km per uur ook wel hard, maar hoe groot was hij?
een gemiddelde man moet toch geen moeite daarmee hebben
pi_52632999
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja met jouw lengte is dan 6km per uur ook wel hard, maar hoe groot was hij?
een gemiddelde man moet toch geen moeite daarmee hebben
Hij was ook niet zo groot, 1.70 ofzo, maar hij deed haast nooit cardio dus, vooral kracht. Dus hij was wel breed, maar had amper conditie
pi_52633426
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:37 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hij was ook niet zo groot, 1.70 ofzo, maar hij deed haast nooit cardio dus, vooral kracht. Dus hij was wel breed, maar had amper conditie
nou misschien dat hij na dit wel meer aan zijn conditie gaat werken
pi_52633463
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nou misschien dat hij na dit wel meer aan zijn conditie gaat werken
het zou me niks verbazen
pi_52634327
Zo, eerste dag overleefd. Niet gesnoept ondanks dat het me te vaak werd aangeboden vandaag .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_52634364
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:16 schreef Addict89 het volgende:
Zo, eerste dag overleefd. Niet gesnoept ondanks dat het me te vaak werd aangeboden vandaag .
door wie werd het je allemaal aangeboden?
pi_52634515
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:17 schreef Miss_S het volgende:

[..]

door wie werd het je allemaal aangeboden?
Ouders, was vandaag allemaal bezoek, dus vandaar.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_52634571
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:22 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Ouders, was vandaag allemaal bezoek, dus vandaar.
oja dat kan lastig zijn
pi_52640766
Mogge!
Ik weeg vandaag 74 kilo
Dus een BMI van 22,8 en dat is onder de 23
pi_52641198
Goeiemorgen

Hier nog geen 57 gezien op de weegschaal, zelfde als gisteren, 58.0

Volgende keer de weegschaal meenemen naar de sportschool, volgens mij heeft ie dat gemist gisteravond en is er daarom niks af

[ Bericht 40% gewijzigd door _Hestia_ op 24-08-2007 08:25:20 ]
pi_52641378
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 08:08 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen

Hier nog geen 57 gezien op de weegschaal, zelfde als gisteren, 58.0

Volgende keer de weegschaal meenemen naar de sportschool, volgens mij heeft ie dat gemist gisteravond en is er daarom niks af
Hmm jammer, maar gewoon doorgaan en dan gaan die kilo's er echt wel af!
Je moet inderdaad wel de weegschaal vertellen dat je naar de sportschool bent geweest he
pi_52641511
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 06:30 schreef Alcarin het volgende:
Mogge!
Ik weeg vandaag 74 kilo
Dus een BMI van 22,8 en dat is onder de 23
gefeliciteerd
ik woog vanmorgen 72 maar was ik niet zo blij mee, weet wel waar het aanligt dus
over een paar uurtjes op vakantie
ik hoop als ik terug kom dat ik nog onder de 75 weeg
pi_52641606
fijne vakantie Miss_S
pi_52641675
dankje wel
maar ben nog niet weg
zometeen eerst nog hardlopen
pi_52641789
ja, maar ik moet zo werken
pi_52641819
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:01 schreef Sylvana het volgende:
ja, maar ik moet zo werken
een fijn weekend dan alvast
pi_52641874
thnx, dat gaat wel lukken
pi_52642055
Bij mij viel de weegschaal ook een beetje tegen: 100 gram eraf maar! Ik denk wel dat ik weet hoe het komt: ik was al vanaf vorige week woensdag in Belgie en ben pas afgelopen maandag begonnen, dus ik denk dat ik die eerste dagen eerst ben aangekomen (Chinees gegeten enzo) en dat dat er nu weer af is + 100 gr. Maar goed, dat zal ik nooit weten dus!

Ik zat gister op 1282 cal.

Waar ging je ook alweer naar toe Miss_S?
pi_52642585
Miss S waar ga jij naar toe???

Ik vertrek ook vanmiddag nl....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_52642964
Miss S en Beessie-Jen: fijne vakantie

En ik ben weer een halve kilo afgevallen gaat lekker zo
pi_52642981
ik ga maar een weekje naar limburg
eigenlijk een beetje extra omdat ik al 2 weken naar griekenland ben geweest

net les 5 van evy gelopen het gaat toch wel erg lekker hopelijk houd ik dit schema wel vol
pi_52645877
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
Miss S waar ga jij naar toe???

Ik vertrek ook vanmiddag nl....
Jij ook een fijne vakantie dan

Ik ben wel jaloers hoor, al die mensen die 1 of meerdere keren op vakantie gaan, en ik moet de hele zomer werken om mn school te kunnen betalen

Vanochtend gewerkt, nu ff lunchen en de was doen en dan vanmiddag weer werken, boodschappen doen, afwassen, huis beetje opruimen en dan komt Peter het hele weekend hier
pi_52646098
ik heb ook jaren gehad dat ik niet kon gaan dat is dan wel jammer zeker als het zo´n slecht weer is
pi_52646336
Hier zijn jullie dus

Ik ga ergens solliciteren en dan willen ze je gewicht, lengte en schoenmaat weten. Het is geen modellen bureau en ze gaan geen schoenen voor me kopen dus waarom ze dit vragen weet ik ook niet
pi_52646588
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hier zijn jullie dus

Ik ga ergens solliciteren en dan willen ze je gewicht, lengte en schoenmaat weten. Het is geen modellen bureau en ze gaan geen schoenen voor me kopen dus waarom ze dit vragen weet ik ook niet
een stripclub?
pi_52646611
quote:
Hier zijn jullie dus

Wat raar zeg. Waar ga je solliciteren dan
pi_52646727
Nee is een promotie bedrijf gewoon wat je wel eens in de stad ziet en zo..
pi_52646752
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee is een promotie bedrijf gewoon wat je wel eens in de stad ziet en zo..
waar je dus aangenomen word op je uiterlijk
geen cup maat hoeven op te geven?
pi_52646807
quote:
Hier zijn jullie dus

Je zult wel bepaalde kleding aanmoeten als je de straat op moet om dingen te promoten, dus misschien dat ze het daarom willen weten?
pi_52646919
Streng promo-bedrijf
Ik heb ook wel eens promo-werk gedaan, en ik ben nou niet bepaald zo'n "jonge wilde meid"
pi_52646948
Nou ja met mn uiterlijk zit t wel goed dus ik heb er alle vertrouwen in
pi_52647006
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou ja met mn uiterlijk zit t wel goed dus ik heb er alle vertrouwen in
succes dan

zou niet mijn werk zijn, vind het altijd maar vervelend om zo in de stad lastig gevallen te worden en om het dan zelf te doen
pi_52647078
Nee je moet dan koekjes of krantjes uitdelen.. Niet iemand lid maken of zo
pi_52647103
Waar wil je de boel onveilig gaan maken dan? ... of kom je dan bij van die stands waar ze je gratis probeerverpakkingen geven ofzo

(zo, ik heb ook maar eens ontbeten. Kwam er achter dat ik een trojan op mn computer heb staan, hele ochtend poging gedaan het te verwijderen. Nu moet ik hulp gaan inroepen van slimme klasgenoten, want ik kan het niet zelf ... maarja, gewoon vergeten om tussendoor ff te eten of me aan te kleden dus )

... en ik zou mn boeken kaften vandaag xD
pi_52647176
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:40 schreef Miss_S het volgende:
waar je dus aangenomen word op je uiterlijk
geen cup maat hoeven op te geven?
Pasfoto erbij..
Als ze vinden dat je lelijk bent, of te zwaar voor je lengte, hoeven ze je waarschijnlijk niet. Dat is eigenlijk overal wel zo, maar meestal valt het niet zo op
pi_52647214
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:56 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Pasfoto erbij..
Als ze vinden dat je lelijk bent, of te zwaar voor je lengte, hoeven ze je waarschijnlijk niet. Dat is eigenlijk overal wel zo, maar meestal valt het niet zo op
ja het is wel dat er overal opgelet word op je uiterlijk
maar dit is wel echt heel duidelijk
pi_52647265
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja het is wel dat er overal opgelet word op je uiterlijk
maar dit is wel echt heel duidelijk
Ook wel logisch ... ze willen geen lelijke trol die hun product probeert te promoten, dan lopen de klanten wel snel weg (cupmaat, dat vragen ze vast wel aan die meiden die op een auto-, motor- of gamebeurs staan ...)
pi_52648821
Fijne vakantie wie op reis gaat.

Ik vertrek binnen een 4tal uur naar de kust om te gaan volleyballen, leuk zo'n stageweekend
pi_52652122
Zo, ik ben weer uitgewerkt. Vind het wel frappant. Ramen mogen 1 keer in de 6 weken gewassen worden door een alphahulp, en ik ben vakantiekracht en moet overal de ramen gaan wassen

Nu hier aan de slag en rond 6 uur komt Peter, dus fijn weekend iedereen
pi_52661710
Zo, net lekker weer getraind ... ging niet super, ben veel van mn spierkracht kwijt, lenigheid valt nog wel mee ... maar we moesten een gedraaide trap doen, dus dat was een ramp. Ik heb geen evenwicht en viel dus steeds om. Het stukje lekker los trappen ging wel heerlijk ... alleen nu wat last van mn knie.

En ik heb mn salaris gekregen 170 euro voor 83 uur werk (weekendbijslag meegeteld als extra uren) ... daar klopt iets niet en moet ik weer achteraan bellen ... GEEN zin in

Oh en zit nu maar weer aan de drop ... heb hard gesport enzo
pi_52663863
Dat is wel heel weinig salaris!!! 2 euro per uur! Dat kan toch niet?

Menu van vandaag:

bakje ontbijtgranen met magere melk (heb nu Nestlé fitness honing en amandel. Vrij zoet, maar heerlijk!)

2 geroosterde sneetjes volkoren brood. 1 met 30+ kaas, komkommer en rode zoete paprika en de ander met filet americain en komkommer

1 appel

1 glaasje fruitsap (versgeperste ananas-meloen-mango van de appie)
Een zakje snack a jacks

stukje kalfsoester (de rest van gister)
witlof (gestoofd)
yoghurt met vla en een paar van die honing/amandel dingen erop.

4 suikervrije dropjes

Dit alles is maar 940 cal.!!

Ik ga zo nog maar wat fruit nemen, want ik wil iig niet ónder de 1000 zitten.
pi_52669995
Goedemorgen allemaal!

Ik heb een beetje te vroeg geupdate, maar op mn normale updatedag ging t niet, dus nu maar even.
En ik word er blij van! Wel een klein beetje valsgespeeld, nog steeds last van voedselvergiftiging en deze week 2 dagen diarree gehad, maar goed, de weegschaal zegt dan wel 66,7! (historisch laag!)

Gisteren les 17 van Evy gelopen, maar halverwege moest ik stoppen vanwege buikkramp.. misschien morgen nog maar een keer overnieuw proberen
pi_52671590
Wat goed (wordt maar wel snel weer beter ... maar als je daarna normaal blijft eten, hou je waarschijnlijk wel je gewicht van nu )

... ik ben aangekomen, maar mn buik en lichaam zijn platter en beter in vorm dan ooit ... dus ik ben allang blij en heb bijna geen spierpijn van mijn training gister ... Morgen gourmetten met ouders, daarna BBQ met vrienden (daar eet ik niet, maar ze hebben wel een zwembad ), en dan is de vakantie toch echt voorbij ...
pi_52672231
57.9

Dus nog 200 gram en ik ben in 2 weken 2 kg kwijt

En had wel chips voor Peter gekocht, maar zelf weer niks genomen
pi_52673402
pi_52673479
Zit nu lekker een broodje gezond te eten. Broodje met 20+ kaas, 2 plakjes tomaat en 2 plakjes komkommer, en dan nog een broodje er boven op

Lekkr fris met dit weer
pi_52677935
Hoi!

Ik ga zo weer even bijlezen, maar ik wilde even zeggen dat ik net les 4 van Evy heb gelopen en dat het deze keer voor het eerst erg lekker was. Muziekje tijdens de laatste keer 3 minuten hardlopen was wel vervelend omdat het zo'n snel ritme had, maar verder ging het erg lekker en vond ik het zelfs leuk!
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_52679118
Kom er net achter dat mn ouders zijn vergeten om voor mij avondeten te regelen. Ze zijn met het hele gezin naar 2 verjaardagen vandaag, en ik besloot niet mee te gaan (andere dingen te doen, voor school) ... maar nu zijn ze vergeten eten voor mij achter te laten. Ik bel ze dus, zegt mn vader "oh ja, er is niets in huis. Haal maar een patatje ofzo ... of pak de sate uit de vriezer" ... patat, juist ja. En allergie voor pinda (bedacht ik ook daarnet pas) Heb ik weer hoor (en ik kan niet koken)

Denk dat ik maar naar de supermarkt ga kijken voor maaltijdsalade, en anders haal ik wel wat fruit. En een broodje kebab. (keuze kebab of chinees, en de chinees hier is superduur) ... Heerlijke dag vandaag, en morgen belooft niets beters

Of weet iemand iets slanks/lekkers bij de C1000 dat ik niet kan verkloten met mijn kookkunsten?
pi_52679157
Er zijn wel van die bakken met salades, waar al olijven en feta, of kaas en croutons of zo iets bij zitten. Als je daar een broodje bij neemt is dat een prima maaltijd.

Kebab en Chinees lijken mij niet de slankste opties inderdaad .
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_52679329
1 blik op google .. "kebab bevat teveel bacterien" ... "broodje kebab 6x ongezonder dan big mac vanwege schadelijke transvetzuren"...

Ok laat dat maar zitten xD Ik ga NU naar de supermarkt, en desnoods fiets ik een halfuur extra om bij de AH een echte salade of kant en klaar fruit te halen (en we hebben hier een schandelijk dure Chinees, dus laat ik dat ook maar niet doen)
pi_52679472
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 18:14 schreef Chicolate het volgende:
1 blik op google .. "kebab bevat teveel bacterien" ... "broodje kebab 6x ongezonder dan big mac vanwege schadelijke transvetzuren"...

Ok laat dat maar zitten xD Ik ga NU naar de supermarkt, en desnoods fiets ik een halfuur extra om bij de AH een echte salade of kant en klaar fruit te halen (en we hebben hier een schandelijk dure Chinees, dus laat ik dat ook maar niet doen)
Chicolate, hebben jullie een magnetron?? Dan moet je een stoomaaltijd bij de AH halen die zijn hartstikke lekker, de meeste varianten zijn ook vrij gezond en daar hoef je niet voor te kunnen koken! Misschien dat ze die ook bij een andere supermarkt hebben, maar dat weet ik niet.
pi_52679640
Ja, stoommaaltijden zijn idd lekker en gezond en heeft elke supermarkt wel Ik eet ze regelmatig als ik geen tijd heb om te koken

Hier wordt het vanavond kip, met wokgroenten, gemengde paddenstoelen en rijst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')