nou misschien dat hij na dit wel meer aan zijn conditie gaat werkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hij was ook niet zo groot, 1.70 ofzo, maar hij deed haast nooit cardio dus, vooral kracht. Dus hij was wel breed, maar had amper conditie
het zou me niks verbazenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nou misschien dat hij na dit wel meer aan zijn conditie gaat werken
door wie werd het je allemaal aangeboden?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:16 schreef Addict89 het volgende:
Zo, eerste dag overleefd. Niet gesnoept ondanks dat het me te vaak werd aangeboden vandaag.
Ouders, was vandaag allemaal bezoek, dus vandaar.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
door wie werd het je allemaal aangeboden?
oja dat kan lastig zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:22 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ouders, was vandaag allemaal bezoek, dus vandaar.
Hmm jammer, maar gewoon doorgaan en dan gaan die kilo's er echt wel af!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:08 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen
Hier nog geen 57 gezien op de weegschaal, zelfde als gisteren, 58.0
Volgende keer de weegschaal meenemen naar de sportschool, volgens mij heeft ie dat gemist gisteravond en is er daarom niks af
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 06:30 schreef Alcarin het volgende:
Mogge!
Ik weeg vandaag 74 kilo![]()
Dus een BMI van 22,8 en dat is onder de 23![]()
![]()
Jij ook een fijne vakantie danquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
Miss S waar ga jij naar toe???
Ik vertrek ook vanmiddag nl....
een stripclub?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hier zijn jullie dus
Ik ga ergens solliciteren en dan willen ze je gewicht, lengte en schoenmaat weten. Het is geen modellen bureau en ze gaan geen schoenen voor me kopen dus waarom ze dit vragen weet ik ook niet![]()
Wat raar zeg. Waar ga je solliciteren danquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hier zijn jullie dus
Ik ga ergens solliciteren en dan willen ze je gewicht, lengte en schoenmaat weten. Het is geen modellen bureau en ze gaan geen schoenen voor me kopen dus waarom ze dit vragen weet ik ook niet![]()
waar je dus aangenomen word op je uiterlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee is een promotie bedrijf gewoon wat je wel eens in de stad ziet en zo..
Je zult wel bepaalde kleding aanmoeten als je de straat op moet om dingen te promoten, dus misschien dat ze het daarom willen weten?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hier zijn jullie dus
succes danquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou ja met mn uiterlijk zit t wel goed dus ik heb er alle vertrouwen in
Pasfoto erbij..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:40 schreef Miss_S het volgende:
waar je dus aangenomen word op je uiterlijk
geen cup maat hoeven op te geven?
ja het is wel dat er overal opgelet word op je uiterlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:56 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Pasfoto erbij..
Als ze vinden dat je lelijk bent, of te zwaar voor je lengte, hoeven ze je waarschijnlijk niet. Dat is eigenlijk overal wel zo, maar meestal valt het niet zo op![]()
Ook wel logisch ... ze willen geen lelijke trol die hun product probeert te promoten, dan lopen de klanten wel snel wegquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja het is wel dat er overal opgelet word op je uiterlijk
maar dit is wel echt heel duidelijk
Chicolate, hebben jullie een magnetron?? Dan moet je een stoomaaltijd bij de AH halen die zijn hartstikke lekker, de meeste varianten zijn ook vrij gezond en daar hoef je niet voor te kunnen koken! Misschien dat ze die ook bij een andere supermarkt hebben, maar dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:14 schreef Chicolate het volgende:
1 blik op google .. "kebab bevat teveel bacterien" ... "broodje kebab 6x ongezonder dan big mac vanwege schadelijke transvetzuren"...
Ok laat dat maar zitten xD Ik ga NU naar de supermarkt, en desnoods fiets ik een halfuur extra om bij de AH een echte salade of kant en klaar fruit te halen(en we hebben hier een schandelijk dure Chinees, dus laat ik dat ook maar niet doen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |