abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52633426
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:37 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hij was ook niet zo groot, 1.70 ofzo, maar hij deed haast nooit cardio dus, vooral kracht. Dus hij was wel breed, maar had amper conditie
nou misschien dat hij na dit wel meer aan zijn conditie gaat werken
pi_52633463
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nou misschien dat hij na dit wel meer aan zijn conditie gaat werken
het zou me niks verbazen
pi_52634327
Zo, eerste dag overleefd. Niet gesnoept ondanks dat het me te vaak werd aangeboden vandaag .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_52634364
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:16 schreef Addict89 het volgende:
Zo, eerste dag overleefd. Niet gesnoept ondanks dat het me te vaak werd aangeboden vandaag .
door wie werd het je allemaal aangeboden?
pi_52634515
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:17 schreef Miss_S het volgende:

[..]

door wie werd het je allemaal aangeboden?
Ouders, was vandaag allemaal bezoek, dus vandaar.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_52634571
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:22 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Ouders, was vandaag allemaal bezoek, dus vandaar.
oja dat kan lastig zijn
pi_52640766
Mogge!
Ik weeg vandaag 74 kilo
Dus een BMI van 22,8 en dat is onder de 23
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_52641198
Goeiemorgen

Hier nog geen 57 gezien op de weegschaal, zelfde als gisteren, 58.0

Volgende keer de weegschaal meenemen naar de sportschool, volgens mij heeft ie dat gemist gisteravond en is er daarom niks af

[ Bericht 40% gewijzigd door _Hestia_ op 24-08-2007 08:25:20 ]
pi_52641378
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 08:08 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen

Hier nog geen 57 gezien op de weegschaal, zelfde als gisteren, 58.0

Volgende keer de weegschaal meenemen naar de sportschool, volgens mij heeft ie dat gemist gisteravond en is er daarom niks af
Hmm jammer, maar gewoon doorgaan en dan gaan die kilo's er echt wel af!
Je moet inderdaad wel de weegschaal vertellen dat je naar de sportschool bent geweest he
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_52641511
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 06:30 schreef Alcarin het volgende:
Mogge!
Ik weeg vandaag 74 kilo
Dus een BMI van 22,8 en dat is onder de 23
gefeliciteerd
ik woog vanmorgen 72 maar was ik niet zo blij mee, weet wel waar het aanligt dus
over een paar uurtjes op vakantie
ik hoop als ik terug kom dat ik nog onder de 75 weeg
pi_52641606
fijne vakantie Miss_S
pi_52641675
dankje wel
maar ben nog niet weg
zometeen eerst nog hardlopen
pi_52641789
ja, maar ik moet zo werken
pi_52641819
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:01 schreef Sylvana het volgende:
ja, maar ik moet zo werken
een fijn weekend dan alvast
pi_52641874
thnx, dat gaat wel lukken
pi_52642055
Bij mij viel de weegschaal ook een beetje tegen: 100 gram eraf maar! Ik denk wel dat ik weet hoe het komt: ik was al vanaf vorige week woensdag in Belgie en ben pas afgelopen maandag begonnen, dus ik denk dat ik die eerste dagen eerst ben aangekomen (Chinees gegeten enzo) en dat dat er nu weer af is + 100 gr. Maar goed, dat zal ik nooit weten dus!

Ik zat gister op 1282 cal.

Waar ging je ook alweer naar toe Miss_S?
pi_52642585
Miss S waar ga jij naar toe???

Ik vertrek ook vanmiddag nl....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_52642964
Miss S en Beessie-Jen: fijne vakantie

En ik ben weer een halve kilo afgevallen gaat lekker zo
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52642981
ik ga maar een weekje naar limburg
eigenlijk een beetje extra omdat ik al 2 weken naar griekenland ben geweest

net les 5 van evy gelopen het gaat toch wel erg lekker hopelijk houd ik dit schema wel vol
pi_52645877
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
Miss S waar ga jij naar toe???

Ik vertrek ook vanmiddag nl....
Jij ook een fijne vakantie dan

Ik ben wel jaloers hoor, al die mensen die 1 of meerdere keren op vakantie gaan, en ik moet de hele zomer werken om mn school te kunnen betalen

Vanochtend gewerkt, nu ff lunchen en de was doen en dan vanmiddag weer werken, boodschappen doen, afwassen, huis beetje opruimen en dan komt Peter het hele weekend hier
pi_52646098
ik heb ook jaren gehad dat ik niet kon gaan dat is dan wel jammer zeker als het zo´n slecht weer is
pi_52646336
Hier zijn jullie dus

Ik ga ergens solliciteren en dan willen ze je gewicht, lengte en schoenmaat weten. Het is geen modellen bureau en ze gaan geen schoenen voor me kopen dus waarom ze dit vragen weet ik ook niet
pi_52646588
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hier zijn jullie dus

Ik ga ergens solliciteren en dan willen ze je gewicht, lengte en schoenmaat weten. Het is geen modellen bureau en ze gaan geen schoenen voor me kopen dus waarom ze dit vragen weet ik ook niet
een stripclub?
pi_52646611
quote:
Hier zijn jullie dus

Wat raar zeg. Waar ga je solliciteren dan
pi_52646727
Nee is een promotie bedrijf gewoon wat je wel eens in de stad ziet en zo..
pi_52646752
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee is een promotie bedrijf gewoon wat je wel eens in de stad ziet en zo..
waar je dus aangenomen word op je uiterlijk
geen cup maat hoeven op te geven?
pi_52646807
quote:
Hier zijn jullie dus

Je zult wel bepaalde kleding aanmoeten als je de straat op moet om dingen te promoten, dus misschien dat ze het daarom willen weten?
pi_52646919
Streng promo-bedrijf
Ik heb ook wel eens promo-werk gedaan, en ik ben nou niet bepaald zo'n "jonge wilde meid"
pi_52646948
Nou ja met mn uiterlijk zit t wel goed dus ik heb er alle vertrouwen in
pi_52647006
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou ja met mn uiterlijk zit t wel goed dus ik heb er alle vertrouwen in
succes dan

zou niet mijn werk zijn, vind het altijd maar vervelend om zo in de stad lastig gevallen te worden en om het dan zelf te doen
pi_52647078
Nee je moet dan koekjes of krantjes uitdelen.. Niet iemand lid maken of zo
pi_52647103
Waar wil je de boel onveilig gaan maken dan? ... of kom je dan bij van die stands waar ze je gratis probeerverpakkingen geven ofzo

(zo, ik heb ook maar eens ontbeten. Kwam er achter dat ik een trojan op mn computer heb staan, hele ochtend poging gedaan het te verwijderen. Nu moet ik hulp gaan inroepen van slimme klasgenoten, want ik kan het niet zelf ... maarja, gewoon vergeten om tussendoor ff te eten of me aan te kleden dus )

... en ik zou mn boeken kaften vandaag xD
pi_52647176
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:40 schreef Miss_S het volgende:
waar je dus aangenomen word op je uiterlijk
geen cup maat hoeven op te geven?
Pasfoto erbij..
Als ze vinden dat je lelijk bent, of te zwaar voor je lengte, hoeven ze je waarschijnlijk niet. Dat is eigenlijk overal wel zo, maar meestal valt het niet zo op
pi_52647214
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:56 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Pasfoto erbij..
Als ze vinden dat je lelijk bent, of te zwaar voor je lengte, hoeven ze je waarschijnlijk niet. Dat is eigenlijk overal wel zo, maar meestal valt het niet zo op
ja het is wel dat er overal opgelet word op je uiterlijk
maar dit is wel echt heel duidelijk
pi_52647265
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja het is wel dat er overal opgelet word op je uiterlijk
maar dit is wel echt heel duidelijk
Ook wel logisch ... ze willen geen lelijke trol die hun product probeert te promoten, dan lopen de klanten wel snel weg (cupmaat, dat vragen ze vast wel aan die meiden die op een auto-, motor- of gamebeurs staan ...)
pi_52648821
Fijne vakantie wie op reis gaat.

Ik vertrek binnen een 4tal uur naar de kust om te gaan volleyballen, leuk zo'n stageweekend
pi_52652122
Zo, ik ben weer uitgewerkt. Vind het wel frappant. Ramen mogen 1 keer in de 6 weken gewassen worden door een alphahulp, en ik ben vakantiekracht en moet overal de ramen gaan wassen

Nu hier aan de slag en rond 6 uur komt Peter, dus fijn weekend iedereen
pi_52661710
Zo, net lekker weer getraind ... ging niet super, ben veel van mn spierkracht kwijt, lenigheid valt nog wel mee ... maar we moesten een gedraaide trap doen, dus dat was een ramp. Ik heb geen evenwicht en viel dus steeds om. Het stukje lekker los trappen ging wel heerlijk ... alleen nu wat last van mn knie.

En ik heb mn salaris gekregen 170 euro voor 83 uur werk (weekendbijslag meegeteld als extra uren) ... daar klopt iets niet en moet ik weer achteraan bellen ... GEEN zin in

Oh en zit nu maar weer aan de drop ... heb hard gesport enzo
pi_52663863
Dat is wel heel weinig salaris!!! 2 euro per uur! Dat kan toch niet?

Menu van vandaag:

bakje ontbijtgranen met magere melk (heb nu Nestlé fitness honing en amandel. Vrij zoet, maar heerlijk!)

2 geroosterde sneetjes volkoren brood. 1 met 30+ kaas, komkommer en rode zoete paprika en de ander met filet americain en komkommer

1 appel

1 glaasje fruitsap (versgeperste ananas-meloen-mango van de appie)
Een zakje snack a jacks

stukje kalfsoester (de rest van gister)
witlof (gestoofd)
yoghurt met vla en een paar van die honing/amandel dingen erop.

4 suikervrije dropjes

Dit alles is maar 940 cal.!!

Ik ga zo nog maar wat fruit nemen, want ik wil iig niet ónder de 1000 zitten.
pi_52669995
Goedemorgen allemaal!

Ik heb een beetje te vroeg geupdate, maar op mn normale updatedag ging t niet, dus nu maar even.
En ik word er blij van! Wel een klein beetje valsgespeeld, nog steeds last van voedselvergiftiging en deze week 2 dagen diarree gehad, maar goed, de weegschaal zegt dan wel 66,7! (historisch laag!)

Gisteren les 17 van Evy gelopen, maar halverwege moest ik stoppen vanwege buikkramp.. misschien morgen nog maar een keer overnieuw proberen
pi_52671590
Wat goed (wordt maar wel snel weer beter ... maar als je daarna normaal blijft eten, hou je waarschijnlijk wel je gewicht van nu )

... ik ben aangekomen, maar mn buik en lichaam zijn platter en beter in vorm dan ooit ... dus ik ben allang blij en heb bijna geen spierpijn van mijn training gister ... Morgen gourmetten met ouders, daarna BBQ met vrienden (daar eet ik niet, maar ze hebben wel een zwembad ), en dan is de vakantie toch echt voorbij ...
pi_52672231
57.9

Dus nog 200 gram en ik ben in 2 weken 2 kg kwijt

En had wel chips voor Peter gekocht, maar zelf weer niks genomen
pi_52673402
pi_52673479
Zit nu lekker een broodje gezond te eten. Broodje met 20+ kaas, 2 plakjes tomaat en 2 plakjes komkommer, en dan nog een broodje er boven op

Lekkr fris met dit weer
pi_52677935
Hoi!

Ik ga zo weer even bijlezen, maar ik wilde even zeggen dat ik net les 4 van Evy heb gelopen en dat het deze keer voor het eerst erg lekker was. Muziekje tijdens de laatste keer 3 minuten hardlopen was wel vervelend omdat het zo'n snel ritme had, maar verder ging het erg lekker en vond ik het zelfs leuk!
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_52679118
Kom er net achter dat mn ouders zijn vergeten om voor mij avondeten te regelen. Ze zijn met het hele gezin naar 2 verjaardagen vandaag, en ik besloot niet mee te gaan (andere dingen te doen, voor school) ... maar nu zijn ze vergeten eten voor mij achter te laten. Ik bel ze dus, zegt mn vader "oh ja, er is niets in huis. Haal maar een patatje ofzo ... of pak de sate uit de vriezer" ... patat, juist ja. En allergie voor pinda (bedacht ik ook daarnet pas) Heb ik weer hoor (en ik kan niet koken)

Denk dat ik maar naar de supermarkt ga kijken voor maaltijdsalade, en anders haal ik wel wat fruit. En een broodje kebab. (keuze kebab of chinees, en de chinees hier is superduur) ... Heerlijke dag vandaag, en morgen belooft niets beters

Of weet iemand iets slanks/lekkers bij de C1000 dat ik niet kan verkloten met mijn kookkunsten?
pi_52679157
Er zijn wel van die bakken met salades, waar al olijven en feta, of kaas en croutons of zo iets bij zitten. Als je daar een broodje bij neemt is dat een prima maaltijd.

Kebab en Chinees lijken mij niet de slankste opties inderdaad .
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_52679329
1 blik op google .. "kebab bevat teveel bacterien" ... "broodje kebab 6x ongezonder dan big mac vanwege schadelijke transvetzuren"...

Ok laat dat maar zitten xD Ik ga NU naar de supermarkt, en desnoods fiets ik een halfuur extra om bij de AH een echte salade of kant en klaar fruit te halen (en we hebben hier een schandelijk dure Chinees, dus laat ik dat ook maar niet doen)
pi_52679472
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 18:14 schreef Chicolate het volgende:
1 blik op google .. "kebab bevat teveel bacterien" ... "broodje kebab 6x ongezonder dan big mac vanwege schadelijke transvetzuren"...

Ok laat dat maar zitten xD Ik ga NU naar de supermarkt, en desnoods fiets ik een halfuur extra om bij de AH een echte salade of kant en klaar fruit te halen (en we hebben hier een schandelijk dure Chinees, dus laat ik dat ook maar niet doen)
Chicolate, hebben jullie een magnetron?? Dan moet je een stoomaaltijd bij de AH halen die zijn hartstikke lekker, de meeste varianten zijn ook vrij gezond en daar hoef je niet voor te kunnen koken! Misschien dat ze die ook bij een andere supermarkt hebben, maar dat weet ik niet.
pi_52679640
Ja, stoommaaltijden zijn idd lekker en gezond en heeft elke supermarkt wel Ik eet ze regelmatig als ik geen tijd heb om te koken

Hier wordt het vanavond kip, met wokgroenten, gemengde paddenstoelen en rijst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')