sorry.. ik wilde eerst nog over de kont van Yurzinho beginnen maar kon me net inhoudenquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:37 schreef Grumpey het volgende:
alles op de aanval dan dus, dat middenveld boeit dan ook niet meer..
overigens, inspiratieloze TT...iets origineler kon wel
Ja, moet toch wat hèquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
zo, jij hebt je wekelijkse tvp-post ook weer erop zitten
Alleen je centrale aanval is iets beter dan zijn verdediging, zijn centrale aanval en een wing komen redelijk bij jouw defratings in de buurt, en met zijn middenvelddominantie is het wachten op een 1-3.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:43 schreef foetre het volgende:
Vanavond word het weer lastig.
ga ik dit winnen?
Nog even doorzetten, de prijzen op de markt stijgen weer.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:48 schreef nicomart het volgende:
ik ben bang dat ik het niet ga trekken met de salarissen
Sweetlake is lastig, ik heb vorig jaar 2 keer verloren van hem.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:43 schreef foetre het volgende:
Vanavond word het weer lastig.
ga ik dit winnen?
Of moet ik met een vleugel spelen?dan is mid slecht -- vleugel redelijk + en centrale aanval redelijk +
Have fun kerel!quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:57 schreef Grumpey het volgende:
Ok mensen, ik ga alvast afscheid nemen van jullie...
ben twee weken naar Hongarije, Sziget, vanaf morgenochtend. Vanavond al druk met afspraken enzo, dus bij deze:
Jammer erg jammer.Maar ik ga winnen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:33 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Sweetlake is lastig, ik heb vorig jaar 2 keer verloren van hem.
Helaas geen gouden tip voor je
Hoe win je kampioen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:35 schreef Egamer het volgende:
Vanavond moet ik winnen, anders kan ik geen kampioen meer winnen.. Een MOTS dus.
door alles te winnenquote:
Geen idee... je kunt wel op het IRC-kanaal inloggen en met medeFokkers de wedstrijden volgenquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:49 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Succes allen heb benieuwd hoe mijn eerste wedstrijd zal gaan vanavond na paar jaar afwezigheid, heb gelijk maar Hattrick Match Reporter geinstalleerd zodat ik de hele competie kan volgen. Zijn er trouwens betere viewers die ook gratis zijn?
Hele mooie stats denk ik zoquote:F.K. Partizan Puttershoek
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: briljant
Middenveld: slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging: formidabel (zeer hoog)
Centrale verdediging: uitmuntend (laag)
Linkerverdediging: uitstekend (zeer hoog)
Rechteraanval: formidabel (laag)
Centrale aanval: zwak (heel laag)
Linkeraanval: uitstekend (heel laag)
3 gespeeld 9 puntenquote:
quote:Teamgeest: paradijs op aarde!
Zelfvertrouwen: wonderbaarlijk
En dat met 2 A-IMs en 1 A-winger op de bankquote:Midfield: inadequate (very low)
Right Defence: excellent (very low)
Central Defence: excellent (high)
Left Defence: formidable (low)
Right Attack: formidable (very high)
Central Attack: solid (very low)
Left Attack: passable (very high)
Hoeveel wil je er voor vragen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:41 schreef Yurzinho het volgende:
ik denk dat ik toch maar mijn wonderbaarlijk/redelijk/onvoorspelbaar winger de deur uit ga doen...
Dat weet ik nog niet precies. Transfervergelijking geeft geen resultaten, dus ik moet even kijken bij leeftijden in de buurt. Hij is 22.quote:
Had je veel meer verwacht dan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:50 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet precies. Transfervergelijking geeft geen resultaten, dus ik moet even kijken bij leeftijden in de buurt. Hij is 22.
EDIT - ik zie net dat de transfervergelijking sinds vandaag wel wat aangeeft. Weggegaan voor 750k.
Ach, eigenlijk niet inderdaad...Dit wordt gewoon een kutseizoen, moet me er maar bij neerleggenquote:
Gewoon door blijven bouwen Yur, geen paniekerig gedoe... daar snij je je alleen maar mee in de vingersquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:59 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Ach, eigenlijk niet inderdaad...Dit wordt gewoon een kutseizoen, moet me er maar bij neerleggen
Ben ook niet aan het panieken ofzo. Ik ga het ook echt wel proberen, maar daar moet ik toch iets voor opofferen hequote:Op zondag 5 augustus 2007 23:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon door blijven bouwen Yur, geen paniekerig gedoe... daar snij je je alleen maar mee in de vingers
Da's waarquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:10 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Ben ook niet aan het panieken ofzo. Ik ga het ook echt wel proberen, maar daar moet ik toch iets voor opofferen he
Het percentage Staminatraining is het deel van je TI wat je niet aan positietraining besteedt. Daadwerkelijke % positietraining = (100%-stamina%)x %TIquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:03 schreef ScudRaket het volgende:
Hoe zit het nu met de training en het percentage staminatraining? Ik heb 2 weekjes 15% stamina getraind, maar wat voor invloed zou dat hebben op de rest van de training? Ik heb namelijk een talentje (17 jaar, 87 dagen) die zonder stamina training vrijdag naar uitmuntend PM moet poppen. Kan hij eventueel dan al poppen of moet hij een weekje wachten?
Ik heb dat een paar maanden geleden ook gehad, van het een op andere moment deed HAM het niet meer... heel vaag... heb sindsdien Buddy en dat bevalt me eigenlijk wel beter...quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:52 schreef foetre het volgende:
FUcking hell HAM doet het niet meer.
Had je nou MOTS gespeeld Egamer?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:59 schreef Egamer het volgende:
1-3 verloren, maar de tegenstander was veeeeel sterker dan mijn team.
Je krijgt bij Buddy wel een standaard aantal gratis downloads... moet er ook nog een crack voor hebben dus als iemand die heeft graagquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:06 schreef foetre het volgende:
buddy kost geld.voor HAm had ik een crack
denk het niet maar het zou kunnenquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je krijgt bij Buddy wel een standaard aantal gratis downloads... moet er ook nog een crack voor hebben dus als iemand die heeft graag
Ik had voor HAM ook een crack... volgens mij van jou gekregen![]()
Misschien heeft het daar wel mee te maken?
met zo'n MF is verdediging ook niet meer zo belangrijk. Hoe'st in havanna aan de Waal?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:22 schreef -J-D- het volgende:
Zn verdediging heeft niet echt zn prioriteit dus
Leuk middenveld en centr. aanval
in Bemmel is alles okquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:26 schreef komrad het volgende:
[..]
met zo'n MF is verdediging ook niet meer zo belangrijk. Hoe'st in havanna aan de Waal?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:56 schreef Bonobo11 het volgende:
Als jullie paupers die zachte waren nou gewoon eens kopen
![]()
7,5 euro
quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:28 schreef MacMauser het volgende:
Mijn stats kunnen by far niet tippen aan die geweldige ratings van jonks (vrijwel niemand in NL lijkt me) maar uit 223 scoren begint aardig div V waardig te worden...
de vraag stellen is hem beantwoorden, ik zal weer schitteren door afwezigheid...quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:30 schreef -J-D- het volgende:
[..]
in Bemmel is alles ok
Nog lekker vakantie.
Komend weekend meeting in Den Bosch.
Kom je aub ook?
Dat vind ik oprecht jammer.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:36 schreef komrad het volgende:
[..]
de vraag stellen is hem beantwoorden, ik zal weer schitteren door afwezigheid...![]()
Laten we zeggen: Bij mij in de groep (VI.693) zou je dan het 5e team zijn qua hatstats. Ikzelf haalde in uitwedstrijd 1 255 hatstats. Ik heb nu een extra spits erbij dus rond de 250 moet je sowieso wel zittenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:35 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Met hoeveel mag ik dat dan wel gaan denken?![]()
![]()
Mijn div VI is ook wel van een bedenkelijk niveau, ook al zitten er geen botjes in. Als je blijft winnen ga je dat wel snel(ler) denkenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:39 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Laten we zeggen: Bij mij in de groep (VI.693) zou je dan het 5e team zijn qua hatstats. Ikzelf haalde in uitwedstrijd 1 255 hatstats. Ik heb nu een extra spits erbij dus rond de 250 moet je sowieso wel zitten
PS: Ik sta nu 3e.
hoe kan je trouwens die loonkosten betalen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:39 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Laten we zeggen: Bij mij in de groep (VI.693) zou je dan het 5e team zijn qua hatstats. Ikzelf haalde in uitwedstrijd 1 255 hatstats. Ik heb nu een extra spits erbij dus rond de 250 moet je sowieso wel zitten
PS: Ik sta nu 3e.
Voorlopig van het kleine kapitaaltje wat ik heb aangelegd (1 mln) en van de opbrengsten uit de kaartverkoop in competitie en beker. Zonder de net gekochte spits maakte ik een kleine tweewekelijkse winst. Mocht het krap worden gaat hijquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:51 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hoe kan je trouwens die loonkosten betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |