door alles te winnenquote:
Geen idee... je kunt wel op het IRC-kanaal inloggen en met medeFokkers de wedstrijden volgenquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:49 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Succes allen heb benieuwd hoe mijn eerste wedstrijd zal gaan vanavond na paar jaar afwezigheid, heb gelijk maar Hattrick Match Reporter geinstalleerd zodat ik de hele competie kan volgen. Zijn er trouwens betere viewers die ook gratis zijn?
Hele mooie stats denk ik zoquote:F.K. Partizan Puttershoek
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: briljant
Middenveld: slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging: formidabel (zeer hoog)
Centrale verdediging: uitmuntend (laag)
Linkerverdediging: uitstekend (zeer hoog)
Rechteraanval: formidabel (laag)
Centrale aanval: zwak (heel laag)
Linkeraanval: uitstekend (heel laag)
3 gespeeld 9 puntenquote:
quote:Teamgeest: paradijs op aarde!
Zelfvertrouwen: wonderbaarlijk
En dat met 2 A-IMs en 1 A-winger op de bankquote:Midfield: inadequate (very low)
Right Defence: excellent (very low)
Central Defence: excellent (high)
Left Defence: formidable (low)
Right Attack: formidable (very high)
Central Attack: solid (very low)
Left Attack: passable (very high)
Hoeveel wil je er voor vragen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:41 schreef Yurzinho het volgende:
ik denk dat ik toch maar mijn wonderbaarlijk/redelijk/onvoorspelbaar winger de deur uit ga doen...
Dat weet ik nog niet precies. Transfervergelijking geeft geen resultaten, dus ik moet even kijken bij leeftijden in de buurt. Hij is 22.quote:
Had je veel meer verwacht dan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:50 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet precies. Transfervergelijking geeft geen resultaten, dus ik moet even kijken bij leeftijden in de buurt. Hij is 22.
EDIT - ik zie net dat de transfervergelijking sinds vandaag wel wat aangeeft. Weggegaan voor 750k.
Ach, eigenlijk niet inderdaad...Dit wordt gewoon een kutseizoen, moet me er maar bij neerleggenquote:
Gewoon door blijven bouwen Yur, geen paniekerig gedoe... daar snij je je alleen maar mee in de vingersquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:59 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Ach, eigenlijk niet inderdaad...Dit wordt gewoon een kutseizoen, moet me er maar bij neerleggen
Ben ook niet aan het panieken ofzo. Ik ga het ook echt wel proberen, maar daar moet ik toch iets voor opofferen hequote:Op zondag 5 augustus 2007 23:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon door blijven bouwen Yur, geen paniekerig gedoe... daar snij je je alleen maar mee in de vingers
Da's waarquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:10 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Ben ook niet aan het panieken ofzo. Ik ga het ook echt wel proberen, maar daar moet ik toch iets voor opofferen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |