Dat had ik dus ook na mijn vierde badge. Walkthrough hielp me weer even op de wegquote:Op maandag 25 juni 2007 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pokemon![]()
Ben er stiekem alweer 20 uur mee bezig en heb nu 4 badges. Ik moet alleen ff uitzoeken waar ik nu heenmoet, dat weet ik ff niet
De wereld redden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:44 schreef miss-scofield het volgende:
Ik heb het niet zo op Pokémon... puur omdat het voor kinderen isHaha!
Wat moet je precies doen??
The same we do every day.quote:
Nooit last van gehad.. gewoon sparenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:33 schreef disjfa het volgende:
[..]
The same we do every day.
Ik wil alleen niet weten hoeveel uur ik in pokemon ga steken als ik een boel pokemon wil vangen. Ik vind wel dat het geld leip werkt. Bij sommige mannetjes kan je geld krijgen, maar als het op is dan kan je nergens meer nieuw geld halen. Niet dat ik niet belachenlijk veel geld heb, maargoed.
Gewoon de konten van de Elite 4 blijven schoppen, weet je na een tijdje gewoon niet meer wat je met je geld moet doenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:33 schreef disjfa het volgende:
[..]
The same we do every day.
Ik wil alleen niet weten hoeveel uur ik in pokemon ga steken als ik een boel pokemon wil vangen. Ik vind wel dat het geld leip werkt. Bij sommige mannetjes kan je geld krijgen, maar als het op is dan kan je nergens meer nieuw geld halen. Niet dat ik niet belachenlijk veel geld heb, maargoed.
is gewoon in het engelsquote:Op maandag 25 juni 2007 22:57 schreef RacerDKB het volgende:
Elite Beat Agents, is die alleen Japans te krijgen?
Ik hoor er veel over, en het lijkt mij wel een leuk maf spelgeen idee wat voor spel het is eigenlijk
lagere levels zijn veeeel makkelijker, dit is 1 van de moeilijkste. klikquote:Op maandag 25 juni 2007 22:57 schreef RacerDKB het volgende:
Elite Beat Agents, is die alleen Japans te krijgen?
Ik hoor er veel over, en het lijkt mij wel een leuk maf spelgeen idee wat voor spel het is eigenlijk
Jezus die is goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:41 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
lagere levels zijn veeeel makkelijker, dit is 1 van de moeilijkste. klik
Dit is dus de engelse versie. Er zijn ook 2 japanse versies, als je op de user klikt van het filmpje zie je nog veel meer filmpjes, ook van de japanse games.
Ik wacht liever op Elite Beat Agentsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo he
Gewoon vrijdag de stad in en Meer Brain Training halen
Hoeveelste kwam EBA ook alweer uit? De 17e ofzo toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik wacht liever op Elite Beat AgentsEn twee weken daarna komt Pokémon ook al uit
![]()
het is een zij btwquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jezus die is goedmaar hij heeft ook wel een chille stylus
Ik ben overtuigd, ik ga het spel proberen
Boeiequote:
Microfoonquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Boeie
Wat ik me nou ineens afvroeg, op je DS, waar je je koptelefoon in kan steken, wat is dat vierhoekige links ervan? Nooit geweten waar dat voor is![]()
Ik vind al die accesoires zo duurquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:02 schreef miss-scofield het volgende:
Ik wil ook zo'n grote stylus... maar ik vind ze zo duur!!
Bij de Mediamarkt iets van 12 euroVind ik veel geld voor zoiets simpels.
Geen idee, maar in Amerika en Japan heb je al headsets voor de NDS die je in die gaatjes steekt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Externe microfoon? Hoe heet zo'n aansluiting dan?
Ja idd!! Echt belachelijk!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik vind al die accesoires zo duur
10 euro voor een simpel tasje en 10 euro voor een extra ladertje.
Vaak is zo'n Big Ben pakket het goedkoopst, zit alles al bij, maarja, als je al een paar dingen los hebt gekocht heb je er niets aan.
Heb er een screenprotector op zitten ja, en die werkt meer dan 2 jaar na dato nog perfectquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:15 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja idd!! Echt belachelijk!
Gelukkig had ik meteen zo'n stetje gekocht...die was maar 10 euro, toevallig in de aanbieding die week.
Hebben jullie trouwens een beschermplasticje op je scherm?
Had ik eerst wel..maar daardoor werkte mijn stylus niet goed... zat 'ie er zo een halve centimeter naast!! Niet handig met opereren
Ik heb allerlei mensen met een screenprotector gezien, maar na 6 maanden had je gewenst dat je dat ding er niet op had geplaktquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:15 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja idd!! Echt belachelijk!
Gelukkig had ik meteen zo'n stetje gekocht...die was maar 10 euro, toevallig in de aanbieding die week.
Hebben jullie trouwens een beschermplasticje op je scherm?
Had ik eerst wel..maar daardoor werkte mijn stylus niet goed... zat 'ie er zo een halve centimeter naast!! Niet handig met opereren
Ik had idd de protector uit het BigBen pakket.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb allerlei mensen met een screenprotector gezien, maar na 6 maanden had je gewenst dat je dat ding er niet op had geplaktVerneukt het scherm alleen maar.
En moest je trouwens niet gewoon je stylus kalibreren?
edit (na lezen post hierboven): De mensen waarvan ik hun ds heb gezien waren allemaal screenprotectors uit zo'n goedkoop pakket, volgens mij zijn die van Hori erg goed.
Jep, net als die van Brando die ik op beide DS'en heb zitten. Gewoon geen krent zijn en een fatsoenlijke protector erop doen als je er 1 op doet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb allerlei mensen met een screenprotector gezien, maar na 6 maanden had je gewenst dat je dat ding er niet op had geplaktVerneukt het scherm alleen maar.
En moest je trouwens niet gewoon je stylus kalibreren?
edit (na lezen post hierboven): De mensen waarvan ik hun ds heb gezien waren allemaal screenprotectors uit zo'n goedkoop pakket, volgens mij zijn die van Hori erg goed.
Die van mij zat erbij in dat pakket van BigBen.. wist ik veelquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:28 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jep, net als die van Brando die ik op beide DS'en heb zitten. Gewoon geen krent zijn en een fatsoenlijke protector erop doen als je er 1 op doet.
cd-wow heb ik al geprobeerd, 4 keer een order geplaatst geen enkele keer kwam het op de site te staan..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:30 schreef RacerDKB het volgende:
http://www8.cd-wow.nl/detail_results_3.php?product_code=1871516&subcat=nds
Gegarandeerd nieuw, geseald, prijs is inclusief verzendkosten.
Meestal wel. Van de 7 spellen die ik er besteld heb, kwamen er 6 na ongeveer een week. De zevende kwam nooit aan en die hebben ze opnieuw gestuurd. Toen kwam die wel al meteen na een dag of 4.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:36 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
Ik zou nog kunnen proberen te bellen, maar heb je dan het spel ook binnen 2 weken thuis?
Dat is vrij rap.. Omdat Pokémon Diamond in backorder stond kwam dit wat later.. maar binnen 10 werkdagen is dan nog vrij rapquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:15 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb 1 keer wat besteld bij CD-WOW en dat had ik na betaling 2 dagen later binnen.
Het is echt zo hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is vrij rap.. Omdat Pokémon Diamond in backorder stond kwam dit wat later.. maar binnen 10 werkdagen is dan nog vrij rap
Jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:05 schreef super-muffin het volgende:
Is Pokémon trouwens gewoon in het Engels?
Hij is wel een stuk moeilijk dan de eerste zeg,quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:29 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, vanmiddag toch maar als impuls aankoop Meer Braintraining aangeschaft, toch nog best wel een leuk spelletje
iddquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hij is wel een stuk moeilijk dan de eerste zeg,
dat met papier steen schaar![]()
Dat je de som kloppend moet maken en het wisselgeld is trouwens heel leuk
Dat is mooi, want ik was heel snel uitgekeken op de trainingen bij het eerste deelquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
iddDe trainingen zijn leuker dan bij deel 1
Ik heb m ook gehaaldquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:29 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, vanmiddag toch maar als impuls aankoop Meer Braintraining aangeschaft, toch nog best wel een leuk spelletje
ik wil ook zoeen grote stylus...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:38 schreef Dark_Prince het volgende:
yoohoo, ouendan 1 + 2 en een grotere stylus zijn vandaag verzonden. Nu nog ff wachten op Elite Beat Agents en ik ben blij.
[DS] ACWW #42 Voor wie nog zin heeft!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:45 schreef Bafnek het volgende:
Gozerts. Ik heb bij Animal Corssing geld op mn rekening gezet - denk twee weken terug - maar het wordt niet meer...
Is dat de bedoeling...?!
Hehe, ik wilde net vragen of iemand ooit die codes invult! Heb ik nog nooit gedaan...Heb weer een nieuw spel..en kwam het weer tegen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:03 schreef Kw4Kje het volgende:
Ik kreeg gisteren mario kart binnen, bij Nedgame bestelt. Nu zit hier ook een vip code in maar helaas werkt hij niet. De code is duidelijk leesbaar en vul het ook gewoon goed in, maar hij blijft zeggen dat de code ongeldig is.![]()
Had ik ook een keer, bij 42 All Time Classics.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:03 schreef Kw4Kje het volgende:
Ik kreeg gisteren mario kart binnen, bij Nedgame bestelt. Nu zit hier ook een vip code in maar helaas werkt hij niet. De code is duidelijk leesbaar en vul het ook gewoon goed in, maar hij blijft zeggen dat de code ongeldig is.![]()
Dan ga ik ze maar eens invullen! Heb er 12 ofzoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Had ik ook een keer, bij 42 All Time Classics.
Ben er niet verder achter aan gegaan, weet niet waarom hij het niet deed. Ik zou nintendo even mailen.
Met die codes kan je af en toe een goodie kopen. Een opbergtasje voor je lite voor 2000 punten, of zoals nu, een spel voor 4500 punten.
en hoe veel is een kaarT?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Had ik ook een keer, bij 42 All Time Classics.
Ben er niet verder achter aan gegaan, weet niet waarom hij het niet deed. Ik zou nintendo even mailen.
Met die codes kan je af en toe een goodie kopen. Een opbergtasje voor je lite voor 2000 punten, of zoals nu, een spel voor 4500 punten.
Is niet van Nintendo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:45 schreef miss-scofield het volgende:Waarom zitten er bij beide 'Rayman' en bij 'Under The Knife' geen kaartjes met een code?!
bronquote:Nintendo DS krijgt camera voor gezichtstraining
Behalve hun hersenen kunnen Nintendo DS gebruikers in Japan nu ook hun gezicht trainen met het spel 'Face Training'. Een bijgeleverde camera registreert het gezicht van de gebruiker terwijl deze vreemde gezichten trekt.
De camera wordt in het slot voor Game Boy Advance spellen gestoken. De Japanners noemen de gezichtsoefeningen ook wel 'facening' - het zou de huid elastischer en mooier maken. De speler wordt in het 'spel' bijgestaan door facening-deskundige Fumiko Inudo. Het spel is vanaf twee augustus in Japan te koop. De draagbare spelcomputer van Sony, de PSP, heeft al enige tijd een camera beschikbaar voor het systeem. Met de 'Go!Cam' kan de gebruiker foto's en films maken, die met 'Go!Edit' bewerkt kunnen worden.
Daar moet je toch ook zo'n slot 2 ding voor hebben?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:50 schreef __Saviour__ het volgende:
omdat de computer ff niet beschiKbaar is surf ik nu met de opera ds browser. dat werkt zeker niet onaardig met de juiste instellingen
Is die level legaal verkrijgbaar?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:30 schreef Maraca het volgende:
Prachtig levelLig helemaal dubbel hier
Maar volgens mij is dit een gehackte level
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:25 schreef RacerDKB het volgende:
Bij gebrek aan een beter topic om te vragen:
Hoe kan ik Super Mario Bros. op de NES op hard spelen?
Zoals hier: http://video.google.com/videoplay?docid=6204903272262158881
pff, wat een beginnerquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:59 schreef Maraca het volgende:
Het heet Super Mario Forever blijkbaar..
Deze haalt het eerste level gewoon in 1 minuut
http://www.youtube.com/watch?v=T8UTz4gdXtg
Zo'n big ben pakket. Kost een euro of 15.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:22 schreef dapluiz het volgende:
Ik ga over 2 weken op vakantie en dan gaat me DS natuurlijk mee, maar wat is nou een beetje goeie accesoire pack ? Dus met auto-lader, extra stylus en tas etc. Btw, ik heb een old-school DS
Deze is gewoon bull, want mario kan in mario1 niet walljumpen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:42 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
pff, wat een beginner
Ik wil hem ook spelen!
Dit is dus Super Mario Forever, een onofficiele mod op Super mario brothers 1.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:54 schreef McGilles het volgende:
[..]
Deze is gewoon bull, want mario kan in mario1 niet walljumpen.
Ik vind het maar niks, door muren/buizen heen 'teleporten' en die rare walljumps. Niks voor mijquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dit is dus Super Mario Forever, een onofficiele mod op Super mario brothers 1.
Ik heb hem onderhand, weet niet of het legaal is![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:25 schreef RacerDKB het volgende:
Bij gebrek aan een beter topic om te vragen:
Hoe kan ik Super Mario Bros. op de NES op hard spelen?
Zoals hier: http://video.google.com/videoplay?docid=6204903272262158881
Haha, heb maar even een training gedaan.. nu weet ik dat je pas 'mag' tikken als de cirkels elkaar rakenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan ga je het nog héél erg moeilijk krijgen
In het begin had ik daar ook veel moeite meequote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:54 schreef miss-scofield het volgende:
Ik heb Elite Beat Agents!!!![]()
![]()
Hij is erg leuk, maar ik vind 'm wel moeilijk!! Haha, heb nog geen één level gehaald!!
Nu weer verder spelen!!
Neequote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef mini-lellan het volgende:
IS er al wat meer beend van Advance Wars 2?
Irritant spel vind ik dat, dat advanced wars. Ik heb het gelijk weer gedeleted.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef mini-lellan het volgende:
IS er al wat meer beend van Advance Wars 2?
Toegevoegde waarde: ...quote:Op maandag 16 juli 2007 18:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Irritant spel vind ik dat, dat advanced wars. Ik heb het gelijk weer gedeleted.
Dat Moero is de japanse Elite Beat Agents? Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Moero! Nekketsu Rhythm Damashii Osu! Tatakae! Ouendan 2
Anno 1701
Chocobo Tales
Puzzle Quest
Picross DS
Anno 1701 is erg goed. Fantastisch uitgewerkt en de touchscreenbesturing werkt perfect.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:17 schreef Kill_em_all het volgende:
Zijn er de laatste tijd nog goede games uitgekomen? sinds FF3 heb ik niks meer gevolgt maar ik moet wat hebben voor op vakantie. Het liefst wat meer ''echte'' games en geen puzzel bende.
FF3? Wasda?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:17 schreef Kill_em_all het volgende:
Zijn er de laatste tijd nog goede games uitgekomen? sinds FF3 heb ik niks meer gevolgt maar ik moet wat hebben voor op vakantie. Het liefst wat meer ''echte'' games en geen puzzel bende.
http://games.fok.nl/gameinfo.php?gameid=3687quote:
Vergeet die Harry Potter, wat een verschrikkelijke game., gewoon onbestuurbaar!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:53 schreef RacerDKB het volgende:
Games die ik sowieso meeneem:
Elite Beat Agents
Hoshigami Remix dinges.
Pokemon Pearl
Nieuwste Harry Potter
Brothers In Arms DS
Kirby Mouse Attack
Verder nog tips?
Harry Potter even uitgetest, en ja, wat een kutgamequote:Op woensdag 18 juli 2007 00:38 schreef Fnx2 het volgende:
[..]
Vergeet die Harry Potter, wat een verschrikkelijke game., gewoon onbestuurbaar!
Chocobo Tales is best vermakelijk, en puzzle quest is ook oke!
Filmgames zou sowieso kutquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Harry Potter even uitgetest, en ja, wat een kutgame
Chocobo en Puzzle ga ik nog even proberen
Dat lopen door die gangenquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Harry Potter even uitgetest, en ja, wat een kutgame
nja, ach, vele spellenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat voor soort spellen vind je dan wel leuk? Platfomers, schieten, sport?
Op de camping hebben ze ook stroom?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:47 schreef Kill_em_all het volgende:
Omdat ik ga k(r)amperen en geen stroom heb. Ja een car charger maargoed krijg je weer gezeik van blablabla als je dat doet als de auto stil staat is de accu zo leeg en weet ik veel wat. Dus een extra accu leek me wel handig. Heb hem trouwens al bestelt, van die 7 euro hoef ik eigenlijk ook niet wakker te liggen mocht het niks zijn.
Whehe, als wij gaan kamperen nemen we koffiezetapparaten, waterkokers, mini koelkastjes, lampen, ds-en, mobieltjes, mp3 spelers meequote:Op woensdag 18 juli 2007 23:49 schreef BMH het volgende:
Volgens mij ga je juist op kamperen om weg te komen van het digitale/elektronische wereldje.
Ja en ja, die zijn tofquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:01 schreef Fnx2 het volgende:
RacerDKB, phoenix wright al geprobeerd? en Anno?
Phoenix Wright: Ace Attorney is deel 1quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja en ja, die zijn tof![]()
Welke phoenix wright is deel 1? Ace Attorney ofzo?
Mwah me ouders houden van kamperen en ik ga alleen mee omdat ik alleen mij vliegticket hoef te betalen (hun gaan met de auto). Veder boeit al die electronica mij niet echt, mis mijn tv, pc of wii echt niet voor die 2.5 week maar een DS en mp3 speler zijn toch wel handig voor tussendoor. Beetje gamen en anime kijken op mijn DS s'avonds als er geen reet te doen is en overdag beetje muziek luisteren als ik geen boek lees of me verveel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:49 schreef BMH het volgende:
Volgens mij ga je juist op kamperen om weg te komen van het digitale/elektronische wereldje.
dat spel is juist tofquote:Op maandag 16 juli 2007 18:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Irritant spel vind ik dat, dat advanced wars. Ik heb het gelijk weer gedeleted.
bla bla.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:55 schreef RaymanNL het volgende:
Kut DS, heb ik net Elite Beat agents gekocht, moet ik volgende week ook alweer Pokémon kopenHoe kan ik al die spellen nou hun verdiende aandacht geven op deze manier
Veelste veel toffe spellen deze zomer
![]()
Hoe de neuk kan je je DS nou kwijtraken? zat ie in een tas ofzo? want als je je flashcard kwijt ben moet je niet bitchen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:07 schreef super-muffin het volgende:
Ik kan geen spellen meer spelen want ik ben mijn DS kwijt geraakt vorige week vrijdag in de bus
Met al mijn spelletjes.
Heb je genoeg vrouwelijke merchants?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:23 schreef Lexie het volgende:
Heeft iemand Anno 1701? In chapter 2 missie 4 moet ik 500 merchants op mijn eiland krijgen, maar die etters willen zich niet doorontwikkelen, terwijl ik wel alle spullen heb die ze nodig hebben.
Zeg, wil je mijn versche beschaving meteen ten gronde richten?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je genoeg vrouwelijke merchants?
Het is op jouw eiland een grote gay-pride parade begrijp ik?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:36 schreef Lexie het volgende:
Zeg, wil je mijn versche beschaving meteen ten gronde richten?.
Te weinig ruimte voor een fatsoenlijke database op zo'n kaartje denk ik... Al hebben ze al SD-kaartjes van 4 gig, dus dan moeten ze dat ook op een DS-kaartje moeten kunnen krijgen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:00 schreef Thetallguy het volgende:
Ik wil een voetbalmanagerspel op de DS![]()
Ik heb het gevonden. Ik vroeg te veel belasting aan de hogere inkomens waardoor niemand zich door wilde ontwikkelenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:23 schreef Lexie het volgende:
Heeft iemand Anno 1701? In chapter 2 missie 4 moet ik 500 merchants op mijn eiland krijgen, maar die etters willen zich niet doorontwikkelen, terwijl ik wel alle spullen heb die ze nodig hebben.
Een database met tekst of voetbalgegevens is echt niet bijzonder groot hoor. Een paar mb is zeker genoeg.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:01 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Te weinig ruimte voor een fatsoenlijke database op zo'n kaartje denk ik... Al hebben ze al SD-kaartjes van 4 gig, dus dan moeten ze dat ook op een DS-kaartje moeten kunnen krijgen.
Je woont te lang in Nijmegen, jij boomknuffelaar!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:34 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden. Ik vroeg te veel belasting aan de hogere inkomens waardoor niemand zich door wilde ontwikkelen.
Smerige Groen Linkser die die isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je woont te lang in Nijmegen, jij boomknuffelaar!
De ouwe Championship Managers ('96 etc) waren ook niet zo grootquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:01 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Te weinig ruimte voor een fatsoenlijke database op zo'n kaartje denk ik... Al hebben ze al SD-kaartjes van 4 gig, dus dan moeten ze dat ook op een DS-kaartje moeten kunnen krijgen.
Nintendogs of Super Princess Peach ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:16 schreef ijsmeis het volgende:
Ahum. *kuch*. Ik durf het bijna niet te vragen..
Maarre ik zoek hele erg kinderachtige meisjes-spellen. Gewoon voor de afwisseling tussen het schieten door enzo. Dus, wie weet er een paar naast Animal Crossing bijvoorbeeld?
En kom asjeblieft niet aan met Barbie ofzo. Dat is dan weer té kinderachtig.
Ook een idee. Misschien leer ik er zelfs nog wat vanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:23 schreef Strolie75 het volgende:
Of Cooking Mama...ook erg toepasselijk aangezien het de traditionele rol van de vrouw benadrukt.
Weinig kans, heb het spel uitgespeeld, en kan nu echt geen ingewikkelde dingen koken hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ook een idee. Misschien leer ik er zelfs nog wat van![]()
.
Het geeft niet dat je een meisjesspel speelt disjfaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:31 schreef disjfa het volgende:
Super Princess Peach is helemaal geen kinderachtig meisjes spel ! Die is stoer!
Diner Dashquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:16 schreef ijsmeis het volgende:
Ahum. *kuch*. Ik durf het bijna niet te vragen..
Maarre ik zoek hele erg kinderachtige meisjes-spellen. Gewoon voor de afwisseling tussen het schieten door enzo. Dus, wie weet er een paar naast Animal Crossing bijvoorbeeld?
En kom asjeblieft niet aan met Barbie ofzo. Dat is dan weer té kinderachtig.
Bij savepoints... Het is FFquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
serieus., waar en vooral hoe kan ik saven met FF3![]()
ik heb alleen een quick save, en heb nou al 3 x vanaf het begin moeten spelen omdat ik dood ging![]()
en die quick save onthoud tie maar 1 x![]()
Dat had ik ookquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb alleen een quick save, en heb nou al 3 x vanaf het begin moeten spelen omdat ik dood ging![]()
QuickSave is dan ook geen echte save, maar alleen bedoeld als tijdelijke onderbreking.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Op de internetsites staan ze gewoon voor 150, dus ga er maar vanuit dat het niet overal zo is. Bel anders de betreffende vestiging.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:54 schreef JimmyJames het volgende:
I has very important question:
Ik zag dat de Ds lite hier in Groningen 133 was bij Bart Smith en Intertoys. Nu wil ik er weer eentje aanschaffen en ben ik vanaf volgende week en aantal weken niet meer in Groningen, echter koop ik hem liever in de stad van mijn ouders. Lemme get to the point: weten jullie of die prijs voor alle vestigingen geldt?
Dat zag ik, ja. Daarom stelde ik hier ook de vraag, enfin ik denk dat ik het maar op save speel en er maandag eentje haal (hij was trouwens nergens uitverkocht omdanks pokémons, hebben ze bij Big N de logistiek verbetert?).quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op de internetsites staan ze gewoon voor 150, dus ga er maar vanuit dat het niet overal zo is. Bel anders de betreffende vestiging.
Je kunt ook gewoon saven buiten de dorpen en kerkers, dus in de open wereldquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
New Mario, Pokemon Diamond, Picross, Brain Training, Mario Kart, Advance Wars, Meteos, Tetris.quote:Op zondag 29 juli 2007 12:06 schreef -Dries- het volgende:
Zo, kga misschien een DS kopen voor de vakantie (in de auto enzo). Wat zijn de spellen die ik moet hebben?
Dat liedje!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:17 schreef vanillivi het volgende:
Sinds een weekje in het bezit van Final Fantasy Fables: Chocobo Tales (23.49 euro bij play.com) en ik vind hem best vermakelijk, vooral de card-battles.
Misschien is dit iets voor jou ijsmeis? De game bestaat voornamelijk uit mini-games waarmee je kaarten kunt verzamelen, die gebruikt kunnen worden in de card-battles. Of is dit niet kinderachtig genoeg?
Maar hoe heb je die uitgespeeld? Gewoon het einde bereiken is niet echt uitspelen.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:14 schreef mini-lellan het volgende:
Hebben dit soort spellen nou lange gameplay?
Ik bedoel is dit niet z'n game als Yoshi die je in 2á3 dagen uitspeelt?
Ik speel ongeveer 3 uur per dag.![]()
Omdat er toch een aantal Amerikanen zo dom zijn dat ze geloven dat ze echt geld kunnen verdienen met Deal or No Dealquote:Op zondag 29 juli 2007 16:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Er is nu ook Deal or No Deal voor de DS, gebasseerd op de Amerikaans show. Man, wat een kutspel zeg. Eerst krijg je een erg lange disclaimer te zien dat je geen enkele aanspraak kunt maken op gewonnen bedragen
Maar het spel zelf is echt takkesaai. Maar ik kijk wel erg uit naar een ander spel in dezelfde serie: Kop Of Munt?!
Ik heb hem ook sinds een week. Ik ben nu 4,5 uur zoet en zit bijna op de helft. Maar ik ga straks weer terug om meer minigames gold te halen voor kaarten. Als je de game echt goed uit wilt spelen ben je wel even zoet, maar je kan ook 20% unlocken en door rammen naar het einde. Maar als je de story mode eenmaal uit hebt gespeeld kan je ook nog card battles en mini / microgames blijven doen als aparte optie en zelfs card battles online.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:14 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Dat liedje!![]()
Hebben dit soort spellen nou lange gameplay?
Ik bedoel is dit niet z'n game als Yoshi die je in 2á3 dagen uitspeelt?
Ik speel ongeveer 3 uur per dag.![]()
Euh, dat is een rpg en geen minigame verzameling. Daar shijnt verschil tussen te zittenquote:Op maandag 30 juli 2007 11:00 schreef Webby het volgende:
En er komt ook een Wii versie: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/72484.html
Gewoon de Europese versie?quote:Op maandag 30 juli 2007 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
Zojuist Zelda: Phantom Hourglass gepreordered
Ik zou gewoon de engelse versie pre orderen. Scheelt een paar maandenquote:
Kzie er toch vanafquote:Op maandag 30 juli 2007 11:51 schreef -Dries- het volgende:
Misschien dat ik vandaag een DSje haal.
quote:
Denk daar toch maar eens opnieuw over na. De DS is echt keitof.quote:
Vertrouw me.. de spellen voor de DS zijn zo tof dat je ook op andere momenten aan het spelen bent.. vlak voor het slapen, in de tuin.. misschien dat het vroeger zo was dat je een gameboy alleen meenam om tijd te doden tijdens een rit.. bij de DS is dat echt niet meer het gevalquote:Op maandag 30 juli 2007 19:32 schreef -Dries- het volgende:
Ik weet het niet. Ik dacht ik koop het voor in de vakantie en dan in de auto ofzo. Maar als dat de enige reden is om em te kopen vind ik het wel een beetje zonde...
New Mario! Bij Mediamarkt voor 25 euroquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:32 schreef Hellrazor het volgende:
Wat zijn goede 2d platformers voor de ds ?
ik ken
Castlevania's
New mario
Kirby paint en mouse
megaman zx
sonic rush
yoshis island 2
Nu twijfel ik weer......quote:Op maandag 30 juli 2007 19:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vertrouw me.. de spellen voor de DS zijn zo tof dat je ook op andere momenten aan het spelen bent.. vlak voor het slapen, in de tuin.. misschien dat het vroeger zo was dat je een gameboy alleen meenam om tijd te doden tijdens een rit.. bij de DS is dat echt niet meer het geval
Ja en vergeet IX niet.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:06 schreef BMH het volgende:
PSP is dood in Japan:
Dragon Quest IV, V & VI komen naar de DS
Je moet gewoon die DS halenquote:
En als je het uitgespeeld hebt, kun je het ook saven door op start te drukkenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt alleen saven na een kasteel, of als je een pad opent door er muntjes voor te betalen.
Is dat niet verschillend bij elk spel?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:51 schreef super-muffin het volgende:
Hm, mijn DS heeft iets raars.
Als ik Tetris aan het spelen ben, en klap em dan dicht, maakt 'ie een snel ploppend geluid en knippert het groene lampje tegelijk met die plop.
Als ik Tetris nog niet heb op gestart heb ik het niet, en bij Pokémon ook niet.
Heeft iemand dit wel eens gehad?
Anyway, ik ga zo maar eens terug naar de winkel.
Ik vind hem wel tof. Hij zal niet zo uitgebreid en spetterend zijn als zijn PC-tegenhanger, maar voor de DS vind ik het een leuke afwisseling. De conversie naar de kleine schermpjes is in ieder geval prima gelukt, het bestuurt ook erg lekker. Behalve als je moet gaan vechten, dan wordt het +3 omslachtig. Maar goed, zo moeilijk is het vechten an sich ook niet, dus het belemmert niet echt de gameplay.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:57 schreef Strolie75 het volgende:
Is Anno 1701 een beetje leuk?
Hij krijgt een 8 in de nieuwe Edge
Had daar ook last van bij Pokemon als ik een GBA cardridge in het GBA slot had zitten en toen gewoon dichtklapte, dus misschien ligt het daaraanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:10 schreef super-muffin het volgende:
Nee Nee, dit geluid blijft zo door gaan.
Maar nu heb er geen last meer van
Bij Osu! Tatakae! Ouendan .. dat level met "Cleopatra" is leuk!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Als je elite beat hebt uitgespeeld kun je je ook nog gaan vermaken met de 2 japanse delen.
Deel 2 van phoenix heet Justice for all
Morning Musumequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bij Osu! Tatakae! Ouendan .. dat level met "Cleopatra" is leuk!![]()
19? Er zijn er toch 15 of vergis ik me?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:04 schreef StupidByNature het volgende:
YESSSSS!!! Alle 19 nummers op Hard Rock (4 sterren) uitgespeeld!!! Tering, die allerlaatste (Jumping Jack Flash) heeft me RSI bezorgd geloof ik...
Nu kan ik ervoor kiezen om op Hard Rock de baas mee te laten dansen
Die wil ik ook nog graag hebben lijkt me erg leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:57 schreef Strolie75 het volgende:
Is Anno 1701 een beetje leuk?
Hij krijgt een 8 in de nieuwe Edge
Wat raarquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:37 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben echt gedoemd wat de DS betreft: ik wilde er zaterdag eentje halen en ALLE ds'sen die ik ben tegenkomen hadden een of meerdere defectenHet merendeel had een scheef scherm. Ik ga het van de week nog eens proberen maar anders importeer ik er wel eentje met een vage kleur.
In de 2e hands winkel ofzo?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:37 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben echt gedoemd wat de DS betreft: ik wilde er zaterdag eentje halen en ALLE ds'sen die ik ben tegenkomen hadden een of meerdere defectenHet merendeel had een scheef scherm. Ik ga het van de week nog eens proberen maar anders importeer ik er wel eentje met een vage kleur.
Er zijn standaard 16 nummers en er komen nog 3 nummers bij zodra je stijgt tot een bepaalde rank, namelijk Survivor van Destiny's Child, ABC van Jackson 5, en Believe van Cher. Er was zelfs nog een 20e plaat (Livin'La Vida Loca van Ricky Martin), maar die is gewoon vergeten of op het laatste moment door onbekende reden gedropt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:59 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
19? Er zijn er toch 15 of vergis ik me?
Aha, die Survivor heb ik gehad geloof ik. Bij de eindcredits zag je een lijstje met nummers en door wie ze gezongen waren, ik ben wel benieuwd naar dat lijstje, heeft iemand dit? Er stond geloof ik dat die ''La La'' door Ashlee Simpson gezongen was.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:43 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Er zijn standaard 16 nummers en er komen nog 3 nummers bij zodra je stijgt tot een bepaalde rank, namelijk Survivor van Destiny's Child, ABC van Jackson 5, en Believe van Cher. Er was zelfs nog een 20e plaat (Livin'La Vida Loca van Ricky Martin), maar die is gewoon vergeten of op het laatste moment door onbekende reden gedropt.
133 bij nagenoeg elke winkel zolang er maar een MM in de buurt is.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:04 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Weet iemand nog waar je de Ds Lite goedkoper kunt scoren?
Nutteloosquote:
Ow? En mensen die geen stylus kunnen vasthouden vanwege reuma, rsi, ouderdom kwalen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Nutteloos. Stylus op het scherm (hoeft niet de balk zelf te zijn) is veel goedkoper.
Moet ik dit serieus nemen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:37 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ow? En mensen die geen stylus kunnen vasthouden vanwege reuma, rsi, ouderdom kwalen.
Gewoon voor het oldskool gevoel:quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Nutteloos. Stylus op het scherm (hoeft niet de balk zelf te zijn) is veel goedkoper.
Zal wel met de leuke homebrew te maken hebben denk ikquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:26 schreef yvonne het volgende:
__Saviour__ blijft doorgaan in GAM na diverse waarschuwingen, weekje op vakantie
Geen flash iig ...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:11 schreef RacerDKB het volgende:
Hmm, de DS Opera Browser, kan ik hiermee bijvoorbeeld op Youtube filmpjes kijken? En ondersteund hij cookies? Dat ik dus op FOK! forum kan met me DS...Of javascript..? Wat heeft ie allemaal?
Anno 1701quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:46 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik heb net me ds lite gehaald
Titels die ik ga halen:
Mario Kart
pokemon dia/pea
Mario 64
Welke mot ik nog meer hebben?
Misschien is het handig als je even aangeeft wat voor soort spellen je leuk vindt, anders kan ik namelijk een gigantische lijst ophoesten met games die je gewoon moet hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:46 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Titels die ik ga halen:
Mario Kart
pokemon dia/pea
Mario 64
Je kan met je DS Opera Browser geen Youtube filmpjes afspelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:11 schreef RacerDKB het volgende:
Hmm, de DS Opera Browser, kan ik hiermee bijvoorbeeld op Youtube filmpjes kijken? En ondersteund hij cookies? Dat ik dus op FOK! forum kan met me DS...Of javascript..? Wat heeft ie allemaal?
Ik heb afgelopen weken Castlevania weer herontdekt en ben van mening dat Castlevania Portrait of Ruin een aanrader is, evenals zijn voorganger Dawn of Sorrow (alhoewel deze game wat lastiger te vinden is). Beiden zijn echt vet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:46 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Titels die ik ga halen:
Mario Kart
pokemon dia/pea
Mario 64
De singleplayer is oke, maar het spel is vooral sterk als multiplayer. Het wordt gezien als een van de beste multiplayerspellen van de DS tot nu toe.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:17 schreef Dutch_Nelson het volgende:
metroid prime nog te pruimen?
Samen met Brothers In Arms zijn dat de enige 2 games waar je normaal met een stylus kan schietenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:10 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Het 3d schieten met de stylus beviel me trouwens prima.
Ik droom echt nooit over games, sterker nog, ik weet nooit waar ik over droomquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:49 schreef Dutch_Nelson het volgende:
What the fok?
Jij droomt over games?![]()
Misschien is het een teken dat je ds in de toekomst stuk gaat![]()
Heb je een firewall of een ander internet security programma? Dan moet je in de firewall instellen dat hij de WifiUSBConnector permissie geeft. Of je zet de firewall uit als je online wilt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:59 schreef Erotica_ het volgende:
Zou iemand me kunnen helpen![]()
Ik probeer nu dus met het internet te verbinden maar ik krijg steeds error code 52003. Daarin staat dat je iets met je IP-code moet veranderen maar ik heb een USB ConnectorZou iemand a.u.b. kunnen helpen? Ik heb niet echt veel verstand van computers
![]()
Neenee, dat is als je met een router die foutmelding krijgt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:07 schreef disjfa het volgende:
http://www.nintendowifi.nl/customersupport/troubleshoot.do?error=52003&x=0&y=0
Ik heb ff gecheckt en de verbinding wordt niet geblokkeerd door de firewall.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Heb je een firewall of een ander internet security programma? Dan moet je in de firewall instellen dat hij de WifiUSBConnector permissie geeft. Of je zet de firewall uit als je online wilt.
Wordt ie wel toegestaan dan? En misschien wordt ie wel geblokkeerd in Windows Firewall, maar niet in je eigen..?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:11 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Ik heb ff gecheckt en de verbinding wordt niet geblokkeerd door de firewall.![]()
Action is presented on the DS' top screen with the touch screen used for displaying maps and playing mini-games. These mini-games will appear throughout the course of the main campaign and will aid progression.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:25 schreef Dutch_Nelson het volgende:
vraag me af hoe het bestuurd
Je moet ook niet alleen in 2 rijtjes kijken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:32 schreef ach het volgende:
Ik zat vanmiddag een beetje te kijken welke games er voor de DS zijn en je komt echt tientallen paardrij en brain training games tegen![]()
Ik denk echt het 2de helaasquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:50 schreef JimmyJames het volgende:
Volgende week doe ik weer een poging een DS te halen, die console is gewoon verplichte kost voor iedere gamer. Hopelijk vind ik er snel een zonder scheve schermenOf heb ik een oogziekte waardoor ik scheve schermen ga zien ?
Het ziet er uit als gewoon een boekwerk voor origami in het japans. Hier hebben we daar over het algemeen boeken voorquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Gekke japanners! Alleen kleine kans dat dit ooit overgezet wordt naar europa/vs
Die game owned ookal snap ik hem niet helemaalquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:40 schreef AQuila360 het volgende:
Anno 1701 gekocht voor mijn Ds en mijn zusje heeft ook een DS lite gekocht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |