Euh, dat is een rpg en geen minigame verzameling. Daar shijnt verschil tussen te zittenquote:Op maandag 30 juli 2007 11:00 schreef Webby het volgende:
En er komt ook een Wii versie: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/72484.html
Gewoon de Europese versie?quote:Op maandag 30 juli 2007 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
Zojuist Zelda: Phantom Hourglass gepreordered
Ik zou gewoon de engelse versie pre orderen. Scheelt een paar maandenquote:
Kzie er toch vanafquote:Op maandag 30 juli 2007 11:51 schreef -Dries- het volgende:
Misschien dat ik vandaag een DSje haal.
quote:
Denk daar toch maar eens opnieuw over na. De DS is echt keitof.quote:
Vertrouw me.. de spellen voor de DS zijn zo tof dat je ook op andere momenten aan het spelen bent.. vlak voor het slapen, in de tuin.. misschien dat het vroeger zo was dat je een gameboy alleen meenam om tijd te doden tijdens een rit.. bij de DS is dat echt niet meer het gevalquote:Op maandag 30 juli 2007 19:32 schreef -Dries- het volgende:
Ik weet het niet. Ik dacht ik koop het voor in de vakantie en dan in de auto ofzo. Maar als dat de enige reden is om em te kopen vind ik het wel een beetje zonde...
New Mario! Bij Mediamarkt voor 25 euroquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:32 schreef Hellrazor het volgende:
Wat zijn goede 2d platformers voor de ds ?
ik ken
Castlevania's
New mario
Kirby paint en mouse
megaman zx
sonic rush
yoshis island 2
Nu twijfel ik weer......quote:Op maandag 30 juli 2007 19:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vertrouw me.. de spellen voor de DS zijn zo tof dat je ook op andere momenten aan het spelen bent.. vlak voor het slapen, in de tuin.. misschien dat het vroeger zo was dat je een gameboy alleen meenam om tijd te doden tijdens een rit.. bij de DS is dat echt niet meer het geval
Ja en vergeet IX niet.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:06 schreef BMH het volgende:
PSP is dood in Japan:
Dragon Quest IV, V & VI komen naar de DS
Je moet gewoon die DS halenquote:
En als je het uitgespeeld hebt, kun je het ook saven door op start te drukkenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt alleen saven na een kasteel, of als je een pad opent door er muntjes voor te betalen.
Is dat niet verschillend bij elk spel?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:51 schreef super-muffin het volgende:
Hm, mijn DS heeft iets raars.
Als ik Tetris aan het spelen ben, en klap em dan dicht, maakt 'ie een snel ploppend geluid en knippert het groene lampje tegelijk met die plop.
Als ik Tetris nog niet heb op gestart heb ik het niet, en bij Pokémon ook niet.
Heeft iemand dit wel eens gehad?
Anyway, ik ga zo maar eens terug naar de winkel.
Ik vind hem wel tof. Hij zal niet zo uitgebreid en spetterend zijn als zijn PC-tegenhanger, maar voor de DS vind ik het een leuke afwisseling. De conversie naar de kleine schermpjes is in ieder geval prima gelukt, het bestuurt ook erg lekker. Behalve als je moet gaan vechten, dan wordt het +3 omslachtig. Maar goed, zo moeilijk is het vechten an sich ook niet, dus het belemmert niet echt de gameplay.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:57 schreef Strolie75 het volgende:
Is Anno 1701 een beetje leuk?
Hij krijgt een 8 in de nieuwe Edge
Had daar ook last van bij Pokemon als ik een GBA cardridge in het GBA slot had zitten en toen gewoon dichtklapte, dus misschien ligt het daaraanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:10 schreef super-muffin het volgende:
Nee Nee, dit geluid blijft zo door gaan.
Maar nu heb er geen last meer van
Bij Osu! Tatakae! Ouendan .. dat level met "Cleopatra" is leuk!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Als je elite beat hebt uitgespeeld kun je je ook nog gaan vermaken met de 2 japanse delen.
Deel 2 van phoenix heet Justice for all
Morning Musumequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bij Osu! Tatakae! Ouendan .. dat level met "Cleopatra" is leuk!![]()
19? Er zijn er toch 15 of vergis ik me?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:04 schreef StupidByNature het volgende:
YESSSSS!!! Alle 19 nummers op Hard Rock (4 sterren) uitgespeeld!!! Tering, die allerlaatste (Jumping Jack Flash) heeft me RSI bezorgd geloof ik...
Nu kan ik ervoor kiezen om op Hard Rock de baas mee te laten dansen
Die wil ik ook nog graag hebben lijkt me erg leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:57 schreef Strolie75 het volgende:
Is Anno 1701 een beetje leuk?
Hij krijgt een 8 in de nieuwe Edge
Wat raarquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:37 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben echt gedoemd wat de DS betreft: ik wilde er zaterdag eentje halen en ALLE ds'sen die ik ben tegenkomen hadden een of meerdere defectenHet merendeel had een scheef scherm. Ik ga het van de week nog eens proberen maar anders importeer ik er wel eentje met een vage kleur.
In de 2e hands winkel ofzo?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:37 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben echt gedoemd wat de DS betreft: ik wilde er zaterdag eentje halen en ALLE ds'sen die ik ben tegenkomen hadden een of meerdere defectenHet merendeel had een scheef scherm. Ik ga het van de week nog eens proberen maar anders importeer ik er wel eentje met een vage kleur.
Er zijn standaard 16 nummers en er komen nog 3 nummers bij zodra je stijgt tot een bepaalde rank, namelijk Survivor van Destiny's Child, ABC van Jackson 5, en Believe van Cher. Er was zelfs nog een 20e plaat (Livin'La Vida Loca van Ricky Martin), maar die is gewoon vergeten of op het laatste moment door onbekende reden gedropt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:59 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
19? Er zijn er toch 15 of vergis ik me?
Aha, die Survivor heb ik gehad geloof ik. Bij de eindcredits zag je een lijstje met nummers en door wie ze gezongen waren, ik ben wel benieuwd naar dat lijstje, heeft iemand dit? Er stond geloof ik dat die ''La La'' door Ashlee Simpson gezongen was.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:43 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Er zijn standaard 16 nummers en er komen nog 3 nummers bij zodra je stijgt tot een bepaalde rank, namelijk Survivor van Destiny's Child, ABC van Jackson 5, en Believe van Cher. Er was zelfs nog een 20e plaat (Livin'La Vida Loca van Ricky Martin), maar die is gewoon vergeten of op het laatste moment door onbekende reden gedropt.
133 bij nagenoeg elke winkel zolang er maar een MM in de buurt is.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:04 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Weet iemand nog waar je de Ds Lite goedkoper kunt scoren?
Nutteloosquote:
Ow? En mensen die geen stylus kunnen vasthouden vanwege reuma, rsi, ouderdom kwalen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Nutteloos. Stylus op het scherm (hoeft niet de balk zelf te zijn) is veel goedkoper.
Moet ik dit serieus nemen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:37 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ow? En mensen die geen stylus kunnen vasthouden vanwege reuma, rsi, ouderdom kwalen.
Gewoon voor het oldskool gevoel:quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Nutteloos. Stylus op het scherm (hoeft niet de balk zelf te zijn) is veel goedkoper.
Zal wel met de leuke homebrew te maken hebben denk ikquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:26 schreef yvonne het volgende:
__Saviour__ blijft doorgaan in GAM na diverse waarschuwingen, weekje op vakantie
Geen flash iig ...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:11 schreef RacerDKB het volgende:
Hmm, de DS Opera Browser, kan ik hiermee bijvoorbeeld op Youtube filmpjes kijken? En ondersteund hij cookies? Dat ik dus op FOK! forum kan met me DS...Of javascript..? Wat heeft ie allemaal?
Anno 1701quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:46 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik heb net me ds lite gehaald
Titels die ik ga halen:
Mario Kart
pokemon dia/pea
Mario 64
Welke mot ik nog meer hebben?
Misschien is het handig als je even aangeeft wat voor soort spellen je leuk vindt, anders kan ik namelijk een gigantische lijst ophoesten met games die je gewoon moet hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:46 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Titels die ik ga halen:
Mario Kart
pokemon dia/pea
Mario 64
Je kan met je DS Opera Browser geen Youtube filmpjes afspelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:11 schreef RacerDKB het volgende:
Hmm, de DS Opera Browser, kan ik hiermee bijvoorbeeld op Youtube filmpjes kijken? En ondersteund hij cookies? Dat ik dus op FOK! forum kan met me DS...Of javascript..? Wat heeft ie allemaal?
Ik heb afgelopen weken Castlevania weer herontdekt en ben van mening dat Castlevania Portrait of Ruin een aanrader is, evenals zijn voorganger Dawn of Sorrow (alhoewel deze game wat lastiger te vinden is). Beiden zijn echt vet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:46 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Titels die ik ga halen:
Mario Kart
pokemon dia/pea
Mario 64
De singleplayer is oke, maar het spel is vooral sterk als multiplayer. Het wordt gezien als een van de beste multiplayerspellen van de DS tot nu toe.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:17 schreef Dutch_Nelson het volgende:
metroid prime nog te pruimen?
Samen met Brothers In Arms zijn dat de enige 2 games waar je normaal met een stylus kan schietenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:10 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Het 3d schieten met de stylus beviel me trouwens prima.
Ik droom echt nooit over games, sterker nog, ik weet nooit waar ik over droomquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:49 schreef Dutch_Nelson het volgende:
What the fok?
Jij droomt over games?![]()
Misschien is het een teken dat je ds in de toekomst stuk gaat![]()
Heb je een firewall of een ander internet security programma? Dan moet je in de firewall instellen dat hij de WifiUSBConnector permissie geeft. Of je zet de firewall uit als je online wilt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:59 schreef Erotica_ het volgende:
Zou iemand me kunnen helpen![]()
Ik probeer nu dus met het internet te verbinden maar ik krijg steeds error code 52003. Daarin staat dat je iets met je IP-code moet veranderen maar ik heb een USB ConnectorZou iemand a.u.b. kunnen helpen? Ik heb niet echt veel verstand van computers
![]()
Neenee, dat is als je met een router die foutmelding krijgt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:07 schreef disjfa het volgende:
http://www.nintendowifi.nl/customersupport/troubleshoot.do?error=52003&x=0&y=0
Ik heb ff gecheckt en de verbinding wordt niet geblokkeerd door de firewall.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Heb je een firewall of een ander internet security programma? Dan moet je in de firewall instellen dat hij de WifiUSBConnector permissie geeft. Of je zet de firewall uit als je online wilt.
Wordt ie wel toegestaan dan? En misschien wordt ie wel geblokkeerd in Windows Firewall, maar niet in je eigen..?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:11 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Ik heb ff gecheckt en de verbinding wordt niet geblokkeerd door de firewall.![]()
Action is presented on the DS' top screen with the touch screen used for displaying maps and playing mini-games. These mini-games will appear throughout the course of the main campaign and will aid progression.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:25 schreef Dutch_Nelson het volgende:
vraag me af hoe het bestuurd
Je moet ook niet alleen in 2 rijtjes kijken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:32 schreef ach het volgende:
Ik zat vanmiddag een beetje te kijken welke games er voor de DS zijn en je komt echt tientallen paardrij en brain training games tegen![]()
Ik denk echt het 2de helaasquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:50 schreef JimmyJames het volgende:
Volgende week doe ik weer een poging een DS te halen, die console is gewoon verplichte kost voor iedere gamer. Hopelijk vind ik er snel een zonder scheve schermenOf heb ik een oogziekte waardoor ik scheve schermen ga zien ?
Het ziet er uit als gewoon een boekwerk voor origami in het japans. Hier hebben we daar over het algemeen boeken voorquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Gekke japanners! Alleen kleine kans dat dit ooit overgezet wordt naar europa/vs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |