Neequote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef mini-lellan het volgende:
IS er al wat meer beend van Advance Wars 2?
Irritant spel vind ik dat, dat advanced wars. Ik heb het gelijk weer gedeleted.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef mini-lellan het volgende:
IS er al wat meer beend van Advance Wars 2?
Toegevoegde waarde: ...quote:Op maandag 16 juli 2007 18:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Irritant spel vind ik dat, dat advanced wars. Ik heb het gelijk weer gedeleted.
Dat Moero is de japanse Elite Beat Agents? Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Moero! Nekketsu Rhythm Damashii Osu! Tatakae! Ouendan 2
Anno 1701
Chocobo Tales
Puzzle Quest
Picross DS
Anno 1701 is erg goed. Fantastisch uitgewerkt en de touchscreenbesturing werkt perfect.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:17 schreef Kill_em_all het volgende:
Zijn er de laatste tijd nog goede games uitgekomen? sinds FF3 heb ik niks meer gevolgt maar ik moet wat hebben voor op vakantie. Het liefst wat meer ''echte'' games en geen puzzel bende.
FF3? Wasda?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:17 schreef Kill_em_all het volgende:
Zijn er de laatste tijd nog goede games uitgekomen? sinds FF3 heb ik niks meer gevolgt maar ik moet wat hebben voor op vakantie. Het liefst wat meer ''echte'' games en geen puzzel bende.
http://games.fok.nl/gameinfo.php?gameid=3687quote:
Vergeet die Harry Potter, wat een verschrikkelijke game., gewoon onbestuurbaar!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:53 schreef RacerDKB het volgende:
Games die ik sowieso meeneem:
Elite Beat Agents
Hoshigami Remix dinges.
Pokemon Pearl
Nieuwste Harry Potter
Brothers In Arms DS
Kirby Mouse Attack
Verder nog tips?
Harry Potter even uitgetest, en ja, wat een kutgamequote:Op woensdag 18 juli 2007 00:38 schreef Fnx2 het volgende:
[..]
Vergeet die Harry Potter, wat een verschrikkelijke game., gewoon onbestuurbaar!
Chocobo Tales is best vermakelijk, en puzzle quest is ook oke!
Filmgames zou sowieso kutquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Harry Potter even uitgetest, en ja, wat een kutgame
Chocobo en Puzzle ga ik nog even proberen
Dat lopen door die gangenquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Harry Potter even uitgetest, en ja, wat een kutgame
nja, ach, vele spellenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat voor soort spellen vind je dan wel leuk? Platfomers, schieten, sport?
Op de camping hebben ze ook stroom?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:47 schreef Kill_em_all het volgende:
Omdat ik ga k(r)amperen en geen stroom heb. Ja een car charger maargoed krijg je weer gezeik van blablabla als je dat doet als de auto stil staat is de accu zo leeg en weet ik veel wat. Dus een extra accu leek me wel handig. Heb hem trouwens al bestelt, van die 7 euro hoef ik eigenlijk ook niet wakker te liggen mocht het niks zijn.
Whehe, als wij gaan kamperen nemen we koffiezetapparaten, waterkokers, mini koelkastjes, lampen, ds-en, mobieltjes, mp3 spelers meequote:Op woensdag 18 juli 2007 23:49 schreef BMH het volgende:
Volgens mij ga je juist op kamperen om weg te komen van het digitale/elektronische wereldje.
Ja en ja, die zijn tofquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:01 schreef Fnx2 het volgende:
RacerDKB, phoenix wright al geprobeerd? en Anno?
Phoenix Wright: Ace Attorney is deel 1quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja en ja, die zijn tof![]()
Welke phoenix wright is deel 1? Ace Attorney ofzo?
Mwah me ouders houden van kamperen en ik ga alleen mee omdat ik alleen mij vliegticket hoef te betalen (hun gaan met de auto). Veder boeit al die electronica mij niet echt, mis mijn tv, pc of wii echt niet voor die 2.5 week maar een DS en mp3 speler zijn toch wel handig voor tussendoor. Beetje gamen en anime kijken op mijn DS s'avonds als er geen reet te doen is en overdag beetje muziek luisteren als ik geen boek lees of me verveel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:49 schreef BMH het volgende:
Volgens mij ga je juist op kamperen om weg te komen van het digitale/elektronische wereldje.
dat spel is juist tofquote:Op maandag 16 juli 2007 18:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Irritant spel vind ik dat, dat advanced wars. Ik heb het gelijk weer gedeleted.
bla bla.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:55 schreef RaymanNL het volgende:
Kut DS, heb ik net Elite Beat agents gekocht, moet ik volgende week ook alweer Pokémon kopenHoe kan ik al die spellen nou hun verdiende aandacht geven op deze manier
Veelste veel toffe spellen deze zomer
![]()
Hoe de neuk kan je je DS nou kwijtraken? zat ie in een tas ofzo? want als je je flashcard kwijt ben moet je niet bitchen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:07 schreef super-muffin het volgende:
Ik kan geen spellen meer spelen want ik ben mijn DS kwijt geraakt vorige week vrijdag in de bus
Met al mijn spelletjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |