Neequote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef mini-lellan het volgende:
IS er al wat meer beend van Advance Wars 2?
Irritant spel vind ik dat, dat advanced wars. Ik heb het gelijk weer gedeleted.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef mini-lellan het volgende:
IS er al wat meer beend van Advance Wars 2?
Toegevoegde waarde: ...quote:Op maandag 16 juli 2007 18:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Irritant spel vind ik dat, dat advanced wars. Ik heb het gelijk weer gedeleted.
Dat Moero is de japanse Elite Beat Agents? Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Moero! Nekketsu Rhythm Damashii Osu! Tatakae! Ouendan 2
Anno 1701
Chocobo Tales
Puzzle Quest
Picross DS
Anno 1701 is erg goed. Fantastisch uitgewerkt en de touchscreenbesturing werkt perfect.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:17 schreef Kill_em_all het volgende:
Zijn er de laatste tijd nog goede games uitgekomen? sinds FF3 heb ik niks meer gevolgt maar ik moet wat hebben voor op vakantie. Het liefst wat meer ''echte'' games en geen puzzel bende.
FF3? Wasda?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:17 schreef Kill_em_all het volgende:
Zijn er de laatste tijd nog goede games uitgekomen? sinds FF3 heb ik niks meer gevolgt maar ik moet wat hebben voor op vakantie. Het liefst wat meer ''echte'' games en geen puzzel bende.
http://games.fok.nl/gameinfo.php?gameid=3687quote:
Vergeet die Harry Potter, wat een verschrikkelijke game., gewoon onbestuurbaar!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:53 schreef RacerDKB het volgende:
Games die ik sowieso meeneem:
Elite Beat Agents
Hoshigami Remix dinges.
Pokemon Pearl
Nieuwste Harry Potter
Brothers In Arms DS
Kirby Mouse Attack
Verder nog tips?
Harry Potter even uitgetest, en ja, wat een kutgamequote:Op woensdag 18 juli 2007 00:38 schreef Fnx2 het volgende:
[..]
Vergeet die Harry Potter, wat een verschrikkelijke game., gewoon onbestuurbaar!
Chocobo Tales is best vermakelijk, en puzzle quest is ook oke!
Filmgames zou sowieso kutquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Harry Potter even uitgetest, en ja, wat een kutgame
Chocobo en Puzzle ga ik nog even proberen
Dat lopen door die gangenquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Harry Potter even uitgetest, en ja, wat een kutgame
nja, ach, vele spellenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat voor soort spellen vind je dan wel leuk? Platfomers, schieten, sport?
Op de camping hebben ze ook stroom?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:47 schreef Kill_em_all het volgende:
Omdat ik ga k(r)amperen en geen stroom heb. Ja een car charger maargoed krijg je weer gezeik van blablabla als je dat doet als de auto stil staat is de accu zo leeg en weet ik veel wat. Dus een extra accu leek me wel handig. Heb hem trouwens al bestelt, van die 7 euro hoef ik eigenlijk ook niet wakker te liggen mocht het niks zijn.
Whehe, als wij gaan kamperen nemen we koffiezetapparaten, waterkokers, mini koelkastjes, lampen, ds-en, mobieltjes, mp3 spelers meequote:Op woensdag 18 juli 2007 23:49 schreef BMH het volgende:
Volgens mij ga je juist op kamperen om weg te komen van het digitale/elektronische wereldje.
Ja en ja, die zijn tofquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:01 schreef Fnx2 het volgende:
RacerDKB, phoenix wright al geprobeerd? en Anno?
Phoenix Wright: Ace Attorney is deel 1quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja en ja, die zijn tof![]()
Welke phoenix wright is deel 1? Ace Attorney ofzo?
Mwah me ouders houden van kamperen en ik ga alleen mee omdat ik alleen mij vliegticket hoef te betalen (hun gaan met de auto). Veder boeit al die electronica mij niet echt, mis mijn tv, pc of wii echt niet voor die 2.5 week maar een DS en mp3 speler zijn toch wel handig voor tussendoor. Beetje gamen en anime kijken op mijn DS s'avonds als er geen reet te doen is en overdag beetje muziek luisteren als ik geen boek lees of me verveel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:49 schreef BMH het volgende:
Volgens mij ga je juist op kamperen om weg te komen van het digitale/elektronische wereldje.
dat spel is juist tofquote:Op maandag 16 juli 2007 18:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Irritant spel vind ik dat, dat advanced wars. Ik heb het gelijk weer gedeleted.
bla bla.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:55 schreef RaymanNL het volgende:
Kut DS, heb ik net Elite Beat agents gekocht, moet ik volgende week ook alweer Pokémon kopenHoe kan ik al die spellen nou hun verdiende aandacht geven op deze manier
Veelste veel toffe spellen deze zomer
![]()
Hoe de neuk kan je je DS nou kwijtraken? zat ie in een tas ofzo? want als je je flashcard kwijt ben moet je niet bitchen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:07 schreef super-muffin het volgende:
Ik kan geen spellen meer spelen want ik ben mijn DS kwijt geraakt vorige week vrijdag in de bus
Met al mijn spelletjes.
Heb je genoeg vrouwelijke merchants?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:23 schreef Lexie het volgende:
Heeft iemand Anno 1701? In chapter 2 missie 4 moet ik 500 merchants op mijn eiland krijgen, maar die etters willen zich niet doorontwikkelen, terwijl ik wel alle spullen heb die ze nodig hebben.
Zeg, wil je mijn versche beschaving meteen ten gronde richten?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je genoeg vrouwelijke merchants?
Het is op jouw eiland een grote gay-pride parade begrijp ik?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:36 schreef Lexie het volgende:
Zeg, wil je mijn versche beschaving meteen ten gronde richten?.
Te weinig ruimte voor een fatsoenlijke database op zo'n kaartje denk ik... Al hebben ze al SD-kaartjes van 4 gig, dus dan moeten ze dat ook op een DS-kaartje moeten kunnen krijgen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:00 schreef Thetallguy het volgende:
Ik wil een voetbalmanagerspel op de DS![]()
Ik heb het gevonden. Ik vroeg te veel belasting aan de hogere inkomens waardoor niemand zich door wilde ontwikkelenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:23 schreef Lexie het volgende:
Heeft iemand Anno 1701? In chapter 2 missie 4 moet ik 500 merchants op mijn eiland krijgen, maar die etters willen zich niet doorontwikkelen, terwijl ik wel alle spullen heb die ze nodig hebben.
Een database met tekst of voetbalgegevens is echt niet bijzonder groot hoor. Een paar mb is zeker genoeg.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:01 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Te weinig ruimte voor een fatsoenlijke database op zo'n kaartje denk ik... Al hebben ze al SD-kaartjes van 4 gig, dus dan moeten ze dat ook op een DS-kaartje moeten kunnen krijgen.
Je woont te lang in Nijmegen, jij boomknuffelaar!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:34 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden. Ik vroeg te veel belasting aan de hogere inkomens waardoor niemand zich door wilde ontwikkelen.
Smerige Groen Linkser die die isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je woont te lang in Nijmegen, jij boomknuffelaar!
De ouwe Championship Managers ('96 etc) waren ook niet zo grootquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:01 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Te weinig ruimte voor een fatsoenlijke database op zo'n kaartje denk ik... Al hebben ze al SD-kaartjes van 4 gig, dus dan moeten ze dat ook op een DS-kaartje moeten kunnen krijgen.
Nintendogs of Super Princess Peach ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:16 schreef ijsmeis het volgende:
Ahum. *kuch*. Ik durf het bijna niet te vragen..
Maarre ik zoek hele erg kinderachtige meisjes-spellen. Gewoon voor de afwisseling tussen het schieten door enzo. Dus, wie weet er een paar naast Animal Crossing bijvoorbeeld?
En kom asjeblieft niet aan met Barbie ofzo. Dat is dan weer té kinderachtig.
Ook een idee. Misschien leer ik er zelfs nog wat vanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:23 schreef Strolie75 het volgende:
Of Cooking Mama...ook erg toepasselijk aangezien het de traditionele rol van de vrouw benadrukt.
Weinig kans, heb het spel uitgespeeld, en kan nu echt geen ingewikkelde dingen koken hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ook een idee. Misschien leer ik er zelfs nog wat van![]()
.
]
Het geeft niet dat je een meisjesspel speelt disjfaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:31 schreef disjfa het volgende:
Super Princess Peach is helemaal geen kinderachtig meisjes spel ! Die is stoer!
Diner Dashquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:16 schreef ijsmeis het volgende:
Ahum. *kuch*. Ik durf het bijna niet te vragen..
Maarre ik zoek hele erg kinderachtige meisjes-spellen. Gewoon voor de afwisseling tussen het schieten door enzo. Dus, wie weet er een paar naast Animal Crossing bijvoorbeeld?
En kom asjeblieft niet aan met Barbie ofzo. Dat is dan weer té kinderachtig.
Bij savepoints... Het is FFquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
serieus., waar en vooral hoe kan ik saven met FF3![]()
ik heb alleen een quick save, en heb nou al 3 x vanaf het begin moeten spelen omdat ik dood ging![]()
en die quick save onthoud tie maar 1 x![]()
Dat had ik ookquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb alleen een quick save, en heb nou al 3 x vanaf het begin moeten spelen omdat ik dood ging![]()
QuickSave is dan ook geen echte save, maar alleen bedoeld als tijdelijke onderbreking.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Op de internetsites staan ze gewoon voor 150, dus ga er maar vanuit dat het niet overal zo is. Bel anders de betreffende vestiging.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:54 schreef JimmyJames het volgende:
I has very important question:
Ik zag dat de Ds lite hier in Groningen 133 was bij Bart Smith en Intertoys. Nu wil ik er weer eentje aanschaffen en ben ik vanaf volgende week en aantal weken niet meer in Groningen, echter koop ik hem liever in de stad van mijn ouders. Lemme get to the point: weten jullie of die prijs voor alle vestigingen geldt?
Dat zag ik, ja. Daarom stelde ik hier ook de vraag, enfin ik denk dat ik het maar op save speel en er maandag eentje haal (hij was trouwens nergens uitverkocht omdanks pokémons, hebben ze bij Big N de logistiek verbetert?).quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op de internetsites staan ze gewoon voor 150, dus ga er maar vanuit dat het niet overal zo is. Bel anders de betreffende vestiging.
Je kunt ook gewoon saven buiten de dorpen en kerkers, dus in de open wereldquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
New Mario, Pokemon Diamond, Picross, Brain Training, Mario Kart, Advance Wars, Meteos, Tetris.quote:Op zondag 29 juli 2007 12:06 schreef -Dries- het volgende:
Zo, kga misschien een DS kopen voor de vakantie (in de auto enzo). Wat zijn de spellen die ik moet hebben?
Dat liedje!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:17 schreef vanillivi het volgende:
Sinds een weekje in het bezit van Final Fantasy Fables: Chocobo Tales (23.49 euro bij play.com) en ik vind hem best vermakelijk, vooral de card-battles.
Misschien is dit iets voor jou ijsmeis? De game bestaat voornamelijk uit mini-games waarmee je kaarten kunt verzamelen, die gebruikt kunnen worden in de card-battles. Of is dit niet kinderachtig genoeg?
Maar hoe heb je die uitgespeeld? Gewoon het einde bereiken is niet echt uitspelen.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:14 schreef mini-lellan het volgende:
Hebben dit soort spellen nou lange gameplay?
Ik bedoel is dit niet z'n game als Yoshi die je in 2á3 dagen uitspeelt?
Ik speel ongeveer 3 uur per dag.![]()
Omdat er toch een aantal Amerikanen zo dom zijn dat ze geloven dat ze echt geld kunnen verdienen met Deal or No Dealquote:Op zondag 29 juli 2007 16:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Er is nu ook Deal or No Deal voor de DS, gebasseerd op de Amerikaans show. Man, wat een kutspel zeg. Eerst krijg je een erg lange disclaimer te zien dat je geen enkele aanspraak kunt maken op gewonnen bedragen
Maar het spel zelf is echt takkesaai. Maar ik kijk wel erg uit naar een ander spel in dezelfde serie: Kop Of Munt?!
Ik heb hem ook sinds een week. Ik ben nu 4,5 uur zoet en zit bijna op de helft. Maar ik ga straks weer terug om meer minigames gold te halen voor kaarten. Als je de game echt goed uit wilt spelen ben je wel even zoet, maar je kan ook 20% unlocken en door rammen naar het einde. Maar als je de story mode eenmaal uit hebt gespeeld kan je ook nog card battles en mini / microgames blijven doen als aparte optie en zelfs card battles online.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:14 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Dat liedje!![]()
Hebben dit soort spellen nou lange gameplay?
Ik bedoel is dit niet z'n game als Yoshi die je in 2á3 dagen uitspeelt?
Ik speel ongeveer 3 uur per dag.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |