Heb je genoeg vrouwelijke merchants?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:23 schreef Lexie het volgende:
Heeft iemand Anno 1701? In chapter 2 missie 4 moet ik 500 merchants op mijn eiland krijgen, maar die etters willen zich niet doorontwikkelen, terwijl ik wel alle spullen heb die ze nodig hebben.
Zeg, wil je mijn versche beschaving meteen ten gronde richten?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je genoeg vrouwelijke merchants?
Het is op jouw eiland een grote gay-pride parade begrijp ik?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:36 schreef Lexie het volgende:
Zeg, wil je mijn versche beschaving meteen ten gronde richten?.
Te weinig ruimte voor een fatsoenlijke database op zo'n kaartje denk ik... Al hebben ze al SD-kaartjes van 4 gig, dus dan moeten ze dat ook op een DS-kaartje moeten kunnen krijgen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:00 schreef Thetallguy het volgende:
Ik wil een voetbalmanagerspel op de DS![]()
Ik heb het gevonden. Ik vroeg te veel belasting aan de hogere inkomens waardoor niemand zich door wilde ontwikkelenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:23 schreef Lexie het volgende:
Heeft iemand Anno 1701? In chapter 2 missie 4 moet ik 500 merchants op mijn eiland krijgen, maar die etters willen zich niet doorontwikkelen, terwijl ik wel alle spullen heb die ze nodig hebben.
Een database met tekst of voetbalgegevens is echt niet bijzonder groot hoor. Een paar mb is zeker genoeg.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:01 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Te weinig ruimte voor een fatsoenlijke database op zo'n kaartje denk ik... Al hebben ze al SD-kaartjes van 4 gig, dus dan moeten ze dat ook op een DS-kaartje moeten kunnen krijgen.
Je woont te lang in Nijmegen, jij boomknuffelaar!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:34 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden. Ik vroeg te veel belasting aan de hogere inkomens waardoor niemand zich door wilde ontwikkelen.
Smerige Groen Linkser die die isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je woont te lang in Nijmegen, jij boomknuffelaar!
De ouwe Championship Managers ('96 etc) waren ook niet zo grootquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:01 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Te weinig ruimte voor een fatsoenlijke database op zo'n kaartje denk ik... Al hebben ze al SD-kaartjes van 4 gig, dus dan moeten ze dat ook op een DS-kaartje moeten kunnen krijgen.
Nintendogs of Super Princess Peach ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:16 schreef ijsmeis het volgende:
Ahum. *kuch*. Ik durf het bijna niet te vragen..
Maarre ik zoek hele erg kinderachtige meisjes-spellen. Gewoon voor de afwisseling tussen het schieten door enzo. Dus, wie weet er een paar naast Animal Crossing bijvoorbeeld?
En kom asjeblieft niet aan met Barbie ofzo. Dat is dan weer té kinderachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |