ik wil ook zoeen grote stylus...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:38 schreef Dark_Prince het volgende:
yoohoo, ouendan 1 + 2 en een grotere stylus zijn vandaag verzonden. Nu nog ff wachten op Elite Beat Agents en ik ben blij.
[DS] ACWW #42 Voor wie nog zin heeft!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:45 schreef Bafnek het volgende:
Gozerts. Ik heb bij Animal Corssing geld op mn rekening gezet - denk twee weken terug - maar het wordt niet meer...
Is dat de bedoeling...?!
Hehe, ik wilde net vragen of iemand ooit die codes invult! Heb ik nog nooit gedaan...Heb weer een nieuw spel..en kwam het weer tegen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:03 schreef Kw4Kje het volgende:
Ik kreeg gisteren mario kart binnen, bij Nedgame bestelt. Nu zit hier ook een vip code in maar helaas werkt hij niet. De code is duidelijk leesbaar en vul het ook gewoon goed in, maar hij blijft zeggen dat de code ongeldig is.![]()
Had ik ook een keer, bij 42 All Time Classics.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:03 schreef Kw4Kje het volgende:
Ik kreeg gisteren mario kart binnen, bij Nedgame bestelt. Nu zit hier ook een vip code in maar helaas werkt hij niet. De code is duidelijk leesbaar en vul het ook gewoon goed in, maar hij blijft zeggen dat de code ongeldig is.![]()
Dan ga ik ze maar eens invullen! Heb er 12 ofzoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Had ik ook een keer, bij 42 All Time Classics.
Ben er niet verder achter aan gegaan, weet niet waarom hij het niet deed. Ik zou nintendo even mailen.
Met die codes kan je af en toe een goodie kopen. Een opbergtasje voor je lite voor 2000 punten, of zoals nu, een spel voor 4500 punten.
en hoe veel is een kaarT?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Had ik ook een keer, bij 42 All Time Classics.
Ben er niet verder achter aan gegaan, weet niet waarom hij het niet deed. Ik zou nintendo even mailen.
Met die codes kan je af en toe een goodie kopen. Een opbergtasje voor je lite voor 2000 punten, of zoals nu, een spel voor 4500 punten.
Is niet van Nintendo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:45 schreef miss-scofield het volgende:Waarom zitten er bij beide 'Rayman' en bij 'Under The Knife' geen kaartjes met een code?!
bronquote:Nintendo DS krijgt camera voor gezichtstraining
Behalve hun hersenen kunnen Nintendo DS gebruikers in Japan nu ook hun gezicht trainen met het spel 'Face Training'. Een bijgeleverde camera registreert het gezicht van de gebruiker terwijl deze vreemde gezichten trekt.
De camera wordt in het slot voor Game Boy Advance spellen gestoken. De Japanners noemen de gezichtsoefeningen ook wel 'facening' - het zou de huid elastischer en mooier maken. De speler wordt in het 'spel' bijgestaan door facening-deskundige Fumiko Inudo. Het spel is vanaf twee augustus in Japan te koop. De draagbare spelcomputer van Sony, de PSP, heeft al enige tijd een camera beschikbaar voor het systeem. Met de 'Go!Cam' kan de gebruiker foto's en films maken, die met 'Go!Edit' bewerkt kunnen worden.
Daar moet je toch ook zo'n slot 2 ding voor hebben?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:50 schreef __Saviour__ het volgende:
omdat de computer ff niet beschiKbaar is surf ik nu met de opera ds browser. dat werkt zeker niet onaardig met de juiste instellingen
Is die level legaal verkrijgbaar?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:30 schreef Maraca het volgende:
Prachtig levelLig helemaal dubbel hier
Maar volgens mij is dit een gehackte level
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:25 schreef RacerDKB het volgende:
Bij gebrek aan een beter topic om te vragen:
Hoe kan ik Super Mario Bros. op de NES op hard spelen?
Zoals hier: http://video.google.com/videoplay?docid=6204903272262158881
pff, wat een beginnerquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:59 schreef Maraca het volgende:
Het heet Super Mario Forever blijkbaar..
Deze haalt het eerste level gewoon in 1 minuut
http://www.youtube.com/watch?v=T8UTz4gdXtg
Zo'n big ben pakket. Kost een euro of 15.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:22 schreef dapluiz het volgende:
Ik ga over 2 weken op vakantie en dan gaat me DS natuurlijk mee, maar wat is nou een beetje goeie accesoire pack ? Dus met auto-lader, extra stylus en tas etc. Btw, ik heb een old-school DS
Deze is gewoon bull, want mario kan in mario1 niet walljumpen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:42 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
pff, wat een beginner
Ik wil hem ook spelen!
Dit is dus Super Mario Forever, een onofficiele mod op Super mario brothers 1.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:54 schreef McGilles het volgende:
[..]
Deze is gewoon bull, want mario kan in mario1 niet walljumpen.
Ik vind het maar niks, door muren/buizen heen 'teleporten' en die rare walljumps. Niks voor mijquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dit is dus Super Mario Forever, een onofficiele mod op Super mario brothers 1.
Ik heb hem onderhand, weet niet of het legaal is![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:25 schreef RacerDKB het volgende:
Bij gebrek aan een beter topic om te vragen:
Hoe kan ik Super Mario Bros. op de NES op hard spelen?
Zoals hier: http://video.google.com/videoplay?docid=6204903272262158881
Haha, heb maar even een training gedaan.. nu weet ik dat je pas 'mag' tikken als de cirkels elkaar rakenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan ga je het nog héél erg moeilijk krijgen
In het begin had ik daar ook veel moeite meequote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:54 schreef miss-scofield het volgende:
Ik heb Elite Beat Agents!!!![]()
![]()
Hij is erg leuk, maar ik vind 'm wel moeilijk!! Haha, heb nog geen één level gehaald!!
Nu weer verder spelen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |