Jammer dat ik 2 bots heb in me div.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:45 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik zal degraderen
quote:
Altijd doenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:45 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik zal promoveren
Bierquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:31 schreef sir_dalord het volgende:
hehe, eindelijk een op die slaat op mijn herrijzenis....
kleine update: sta 7e, zal waarschijnlijk degraderen, maar daar had ik al op gerekend. Vanaf volgend seizoen begint het pas weer echt voor me
ow en voor sw: bier [14.gif]
ik denk dat ze dan juist die beurt van je aan het krijgen is (...)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:27 schreef AirRaid het volgende:
volgens mij heeft die dame die de uitslagen doorbelt eens een stevige beurt nodig! er zit momenteel namelijk geen beweging in
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:13 schreef Tazmaniac het volgende:
als je tegenstander op woensdag geen team opstelt, krijg ik dan toch gewoon training???
mooi, wat een naaistreek om niks op te stellen.. accepteer dan niet!quote:
Plak dat nummer dan gewoon in de url balk..quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:48 schreef DonRaja het volgende:
Er loopt nu een wedstrijdje hier op kantoor om speler met id 164809796 te vinden, hij schijnt te bestaan, maar is via de normale zoekfunctie te vinden. Iemand een idee?
quote:Hallo,
Alain van der Kroef: Geef hem nog niet op, baas. Ik weet zeker dat hij nog genoeg voetbal in zich heeft.
Raemon Debets: Ik begin te beseffen dat hij een ruwe diamant is. Train hem goed en hij wordt je meest waardevolle speler.
Alain van der Kroef: Hij had een bevlogen wedstrijd deze week. Ik heb hem nog nooit zo goed zien spelen.
Kick Streefkerk: De huidige training is niet de meest optimale voor hem, wat hij echt nodig heeft is het trainen van zijn Spelhervatting.
Tonny Ballevanger: Goed nieuws over hem. Hij reageert goed op de trainingsessies die gericht zijn op Scoren.
Raemon Debets: We moesten hem alweer uit een vechtpartij sleuren deze week. Dat joch leert het nooit!
Kick Streefkerk: Na een trainingsessie hebben we zijn verjaardag gevierd. Wat worden ze snel ouder he?
Tot ziens maar weer!
Die van mij was ook aan het overwerkenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:48 schreef Daemon19 het volgende:
Anders heb je een trainingsrapport:
[..]
quote:Je kunt goed zien dat Matthé Cuper in het verleden niet de juiste training heeft gekregen. Als we hem de juiste aandacht geven, zal dat zeker iets opleveren.
Ik begin te beseffen dat Dennie Brogtrop echt een ruwe diamant is! Zorg dat hij goed getraind wordt en dan wordt hij ons meest waardevolle jong talent.
Het was mooi om te zien hoe Jopie Eelman echt alles gaf tijdens de laatste wedstrijd, dat zien we graag. Hopelijk kan hij die prestatie binnenkort nog eens overdoen.
Als ik Perry van der Zijde bezig zie op het trainingsveld, heb ik steeds het gevoel dat hij veel liever Spelmaken zou trainen.
Matthé Cuper heeft een prima week achter de rug, zijn Passen is er de jongste tijd echt op vooruit gegaan.
Schwalbes staan bij Perry van der Zijde echt niet in het woordenboek. Ik heb het hem nog nooit zien doen. Dat respecteer ik wel bij die jongen.
Gerald Beem kwam me doodleuk vragen of hij voor zijn verjaardag een contract bij de eerste ploeg kreeg. Ik had niet door of hij me nu voor de gek hield of niet.
Bedankt voor je tijd, ik ben zeker dat je nu andere dringende zaken aan je hoofd hebt.
Dat compenseert die van mij dan weer... lui varken dat et is...quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
Die van mij was ook aan het overwerken
[..]
quote:Yo!
Diant Silooy: Laat me je één ding over hem vertellen - hij heeft meer natuurlijk talent dan welke andere speler in het team.
Oké, ik kom binnenkort bij je terug met meer trainingsverslagen.
Schema:quote:1. SambaKroonjuweeltje 26 - 9 28
2. Kristiansund 40 - 11 26
3. FC Parkwijk 29 - 16 26
Thuisratings van de huidige nummer 1:quote:week 12
2007-06-17 20:00:00 FC Parkwijk - ADO'67 Nog niet gespeeld
sc feyenoord - southside heer Nog niet gespeeld
eindhoven bulldogs - Boca LWD Nog niet gespeeld
Kristiansund - SambaKroonjuweeltjes Nog niet gespeeld
week 13
2007-06-24 20:00:00 ADO'67 - Kristiansund Nog niet gespeeld
SambaKroonjuweeltjes - eindhoven bulldogs Nog niet gespeeld
FC Parkwijk - southside heer Nog niet gespeeld
Boca LWD - sc feyenoord Nog niet gespeeld
week 14
2007-07-01 20:00:00 eindhoven bulldogs - ADO'67 Nog niet gespeeld
southside heer - Boca LWD Nog niet gespeeld
Kristiansund - FC Parkwijk Nog niet gespeeld
sc feyenoord - SambaKroonjuweeltjes Nog niet gespeeld
Probleem is, als hij motst en hij wint, dan is hij kampioen (vrijwel). Maar, als ik mots, dan zit ik met een lage TS. Volgende week tegen sportfreak (ado) geen probleem, dus kan ik piccen, maar die week daarop moet ik tegen Parkwijk en die zal dan pas motsen.quote:Middenveld: goed (heel hoog)
Rechterverdediging: goed (hoog)
Centrale verdediging: goed (heel hoog)
Linkerverdediging: redelijk (heel hoog)
Rechteraanval: redelijk (heel laag)
Centrale aanval: redelijk (laag)
Linkeraanval: redelijk (heel laag)
Ik had wel 2 minder goeie spitsen staan vanwege een rode kaart.quote:Middenveld: goed (hoog)
Rechterverdediging: zwak (heel hoog)
Centrale verdediging: formidabel (hoog)
Linkerverdediging: matig (heel hoog)
Rechteraanval: briljant (heel laag)
Centrale aanval: goed (heel laag)
Linkeraanval: slecht (laag)
Ik hoef niet te motsen, dus mijn TS daalt niet (of nauwelijks), kan volgende week met gemak piccen en de laatste wedstrijd dus motsen. Maar, als ik verlies (omdat de nummer 1 motst) heb ik dus geen kans meer....quote:Middenveld: formidabel (laag)
Rechterverdediging: redelijk (heel hoog)
Centrale verdediging: goed (laag)
Rechteraanval: slecht (heel hoog)
Centrale aanval: uitmuntend (laag)
Linkeraanval: zwak (laag)
Ik twijfel... 2e optie heb ik meer kans op meer balbezit en/of kan ik aanvallender spelen, maar dan moet ik nog wel de laatste wedstrijd doorkomen.quote:Middenveld: uitstekend (zeer hoog)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: redelijk (heel hoog)
Linkerverdediging: redelijk (laag)
Rechteraanval: briljant (heel laag)
Centrale aanval: uitstekend (hoog)
Linkeraanval: zwak (laag)
Ow, dat doe ik al bij optie 2, vergeten te vermleden. Optie 2 is dus met aanvallende wingback, aanvallende winger, en 1 ftw... hoe haal je anders briljant ratings lol... wellicht loopt het nog iets op, want het zelfvertrouwen is nu compleet overdreven. Dat heeft tegen de nummer 1 toch verder geen nare gevolgen? Want dan denk ik dat ik nog maar 4 psychologen inhuur om hem hoog te houden bij de update zaterdag.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:00 schreef Yankee_One het volgende:
Ik zou zondag normaal spelen. Welke ratings haal je voorin als je een spits naar de vleugel zet? Lijkt mij ook een goede mogelijkheid.
De no1 is wel goed, maar blinkt nergens in uit, ideaal te bespelen lijkt me.
wat doe jij hier, wow-hoerquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:26 schreef qyn het volgende:
[..]
Plak dat nummer dan gewoon in de url balk..
http://www75.hattrick.org(...)p?playerID=164809796
Best leuk, zo'n naamloze speler; 16-6 is deadline
quote:JDD leek onzeker over de te volgen strijdwijze, zodat de organisatie maar zwak bleek. De spelers van JDD renden als kippen zonder kop over het veld, waardoor het organisatieniveau zakte naar slecht. Bij rust stond er 0-0 op het scorebord. Deze helft bleek JDD met 66 procent balbezit het meest energiek.
Gedurende de rust besprak de JDD-coach de tactiek nog een keer. Het organisatieniveau klom daardoor naar redelijk. FC KMB-speler Glenn Heitman kreeg na 46 minuten in de wedstrijd een gele kaart omdat hij een tegenstander torpedeerde. Omdat JDD nog niet zo bekend was met de gebruikte tactiek, daalde de organisatie naar slecht. De JDD-talentjes hadden het meeste balbezit, namelijk 63 procent.
Die is in de wedstrijd +3 geschoptquote:Hello boss!
Luud Santcroos had a charmed game this week, I haven't seen him play that well before.
Gemeen persoontjequote:I don't get Gideon Koevermans, he's always the first to pick a fight!
Goed leider?quote:He's just a boy, but still Bronno Grijspaardt has a very commanding presence on the field. The other kids look up to him.
Kopen?quote:Victor Olteanu (92237117) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
21 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag România
Total Skill Index (TSI): 27 080
Loon: 12 168 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The Yanks
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: wereldklasse
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Inderdaad... Dat is nou precies hetzelfde als ik wel eens zien bij Weekend Miljonairs.. Gewoon om even mijn gal te spuwen daarover..quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:35 schreef komrad het volgende:
maniack, als je iets wil moet je sowieso de eerste winnen, als je moet motsen om dat te doen moet je dat doen, anders is de laatste wedstrijd sowieso voor spek en bonen
Ik denk dat je, ondanks dat 451 een bint-opstelling is, gelijk hebt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:32 schreef nicomart het volgende:
Maar ik zit zelf ook met een dilemma. Mijn wonderbaarlijke spits is geschorst vanwege een rode kaart in de vorige competitiewedstrijd. Ik heb alleen geen reservespits. Hoogste is iets van redelijk scoren, maar dat is ook meteen 1 van mijn 3 briljante verdedigers. Ik heb nog wel een formidabele verdediger met veel ervaring (FC).
Nou weet ik dus niet of ik 451 moet gaan spelen met alleen 1 bovennatuurlijke spits. Of dat ik gewoon 352 moet blijven spelen. Overigens is mijn ervaring op 451 inmiddels redelijk na hierop geoefend te hebben woensdag.
352: dan moet ik dus mijn briljante verdiger opofferen. Voor 265.000 euro die ik te besteden heb tot max in de min is toch niets normaals te krijgen.
451: het middenveld blijft in takt dat al veel hoger is als mijn tegenstander en verdediging kan zijn aanval gemakkelijk afstoppen.
Ik denk zelf dat ik voor 451 moet kiezen. Als je middenveld en verdediging beter is, dan scoor je eigenlijk altijd wel een keertje.
Iemand andere ideeeen?
mja het is inderdaad een aardappel-opstelling, speel het verder alleen als ik in de beter tegen een veel te sterke tegenstander speel. Daarom ben ik ook wel blij dat ik het af en toe een beetje bijhoud op woensdag om 451 te spelen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk dat je, ondanks dat 451 een bint-opstelling is, gelijk hebt.
Ik heb het zelfs in de dubbele confrontatie twee keer gedaan, met een coach met rampzalig leiderschap.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:26 schreef twi het volgende:
Inderdaad, al dat gezwam dat je niet middenin het seizoen moet MOTSen is voor mietjes die niet met slechte TS durven te spelen. Ik heb ook geMOTSt een paar wedstrijden geleden, simpelweg omdat het m'n enige kans nog was op 't kampioenschap. Ik speelde die pot helaas gelijk, maar heb het tenminste geprobeerd. Nu sta ik 7 punten achter en 2e, so be it.
quote:21 jaar
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: rampzalig
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: zwak
niet mee eens. Je had meer kans gehad als je niet gemotst had mijn inziens.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:26 schreef twi het volgende:
Inderdaad, al dat gezwam dat je niet middenin het seizoen moet MOTSen is voor mietjes die niet met slechte TS durven te spelen. Ik heb ook geMOTSt een paar wedstrijden geleden, simpelweg omdat het m'n enige kans nog was op 't kampioenschap. Ik speelde die pot helaas gelijk, maar heb het tenminste geprobeerd. Nu sta ik 7 punten achter en 2e, so be it.
Verdiep je eens in het fenomeen team spirit, voordat je begint te zwetsenquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:26 schreef twi het volgende:
Jij valt niet onder de TT...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:11 schreef pekel het volgende:
Hoi
Bij het lezen van de TT kon ik het niet laten om ff een post achter te laten..
quote:Juan Miguel Lanus García [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 440, 17 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Krachtig]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:Albert Wajsberg [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 3 640, 18 jaar, uitstekend in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: formidabel
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
quote:Petre Deaconu [2 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 18 620, 20 jaar, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: bovennatuurlijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Petre had ik volgende week verwacht en staat daarom nog niet op de lijst. Hij speelt zondag wel mee aangezien dat de cruciale wedstrijd om het kampioenschap is. Ik zet hem zondag wel op de transferlijst.quote:Victor Olteanu [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 28 290, 21 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
Vleugelspel: slecht Verdedigen: bovennatuurlijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Verkopen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:25 schreef komrad het volgende:
een twijfelgevalletje:
Joakim Angelo (76357264)
22 jaar, goed in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Norge
Total Skill Index (TSI): 23 410
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: zwak
Vleugelspel: briljant Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
trainen of verkopen??
Dus ik had meer kans gehad om te winnen als ik een minder middenveld had gehad tijdens de wedstrijd die ik gelijk speelde? Na m'n MOTS had/heb ik 3 tegenstanders tegen wie ik kan PICcen inclusief moorddadige TS, waarna als laatste wedstrijd een tegenstander volgt waar ik weer tegen kan MOTSen. Dan ben je toch achterlijk wanneer je niet MOTS? M'n TS gaat nu weer richting kalm, precies op tijd om volgende week weer te MOTSen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:50 schreef Grumpey het volgende:
[..]
niet mee eens. Je had meer kans gehad als je niet gemotst had mijn inziens.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:18 schreef Daemon19 het volgende:
Zal ik deze nog een niveau doortrainen, of nu verkopen?
21 jaar
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: rampzalig
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: zwak
Extra defje erbij.. nu nog een goeie middenvelderquote:Ik heb hier misschien een interessante speler voor je. Reinier Henselijn heet hij en hij is 17.
Als je het mij vraagt, is deze jongen wat Verdedigen betreft getalenteerd. Met de juiste training haalt deze jongeman binnen de kortste keren redelijk in Passen!
Wat denk je? Geven we hem een kans?
Iemand ideeen voor een specifieke tactiek? Ik gok dat hij motst en formidabel(zeer laag) middenveld zal halen. Ik twijfel tussen 3 inner mids en 1 winger ttm zodat ik maximaal middenveld haal en dan enkel een centrale aanval heb (formidabel(laag) mid, formidabel(hoog) aanval) of 3 inner mids en een echte winger, achter die winger een aanvallende def.. dan haal ik 2x formidabel (hoog) aanvalsrating (links/midden of midden/rechts), maar dan heb ik slechts uitstekend(laag) middenveld...quote:Middenveld: goed (heel hoog)
Rechterverdediging: goed (hoog)
Centrale verdediging: goed (heel hoog)
Rechteraanval: redelijk (heel laag)
Centrale aanval: redelijk (laag)
Linkeraanval: redelijk (heel laag)
HatStats 227
Verdediging 79
Middenveld 84
Aanval 64
Och ja, die van mij loopt ook af.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:12 schreef Lennox het volgende:
Nog maar een keer besloten mn supporter te verlengen![]()
Ik heb gisteren verlengd... Zeker na het bericht van jou vorige weekquote:Op zondag 17 juni 2007 11:45 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Och ja, die van mij loopt ook af.
Ik twijfel nog
Welk bericht?quote:Op zondag 17 juni 2007 11:46 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik heb gisteren verlengd... Zeker na het bericht van jou vorige week
Jeweets enzo...quote:
JWTquote:
Kut, ik heb nog maar 5 dagen.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:12 schreef Lennox het volgende:
Nog maar een keer besloten mn supporter te verlengen![]()
quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 17 jaar en heet Nelis Zillissen.
Kijken we naar zijn Vleugelspel-vaardigheden, dan is deze jongeman bemoedigend. Ik zou zeggen dat het een slecht allrounder is. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Niemand?quote:Op zondag 17 juni 2007 11:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Extra defje erbij.. nu nog een goeie middenvelder
Tering, ik weet nog steeds niet wat ik vanavond moet spelen.. nogmaals zijn ratings:
[..]
Iemand ideeen voor een specifieke tactiek? Ik gok dat hij motst en formidabel(zeer laag) middenveld zal halen. Ik twijfel tussen 3 inner mids en 1 winger ttm zodat ik maximaal middenveld haal en dan enkel een centrale aanval heb (formidabel(laag) mid, formidabel(hoog) aanval) of 3 inner mids en een echte winger, achter die winger een aanvallende def.. dan haal ik 2x formidabel (hoog) aanvalsrating (links/midden of midden/rechts), maar dan heb ik slechts uitstekend(laag) middenveld...
Optie 1 => meer middenveld (meer kansen), maar minder aanvalskracht om het af te werken
Optie 2 => minder middenveld (minder kansen), maar veel aanvalskracht om het af te werken
Ik neig naar optie 2, omdat het verschil in balbezit niet meer dan 5-10% zal zijn, wat dus betekend dat ik bij optie 1 twee kansen meer krijg, maar door mijn relatief slechte aanval ben ik bang dat ik er ook 2 (of meer) zal missen... bij optie 2 zal ik dus iets minder kansen hebben (3-4 kansen), maar ze wel bijna allemaal raak schieten (hoop ik).
Twijfel twijfel...
quote:Op zondag 17 juni 2007 15:44 schreef TimmyAsd het volgende:
Joh!
Ik weet het niet. Het wordt gewoon erg spannend, wat je ook doet. Je lot ligt volledig in de handen van de ME en die kan z'n buien hebben...quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |