mja het is inderdaad een aardappel-opstelling, speel het verder alleen als ik in de beter tegen een veel te sterke tegenstander speel. Daarom ben ik ook wel blij dat ik het af en toe een beetje bijhoud op woensdag om 451 te spelen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk dat je, ondanks dat 451 een bint-opstelling is, gelijk hebt.
Ik heb het zelfs in de dubbele confrontatie twee keer gedaan, met een coach met rampzalig leiderschap.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:26 schreef twi het volgende:
Inderdaad, al dat gezwam dat je niet middenin het seizoen moet MOTSen is voor mietjes die niet met slechte TS durven te spelen. Ik heb ook geMOTSt een paar wedstrijden geleden, simpelweg omdat het m'n enige kans nog was op 't kampioenschap. Ik speelde die pot helaas gelijk, maar heb het tenminste geprobeerd. Nu sta ik 7 punten achter en 2e, so be it.
quote:21 jaar
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: rampzalig
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: zwak
niet mee eens. Je had meer kans gehad als je niet gemotst had mijn inziens.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:26 schreef twi het volgende:
Inderdaad, al dat gezwam dat je niet middenin het seizoen moet MOTSen is voor mietjes die niet met slechte TS durven te spelen. Ik heb ook geMOTSt een paar wedstrijden geleden, simpelweg omdat het m'n enige kans nog was op 't kampioenschap. Ik speelde die pot helaas gelijk, maar heb het tenminste geprobeerd. Nu sta ik 7 punten achter en 2e, so be it.
Verdiep je eens in het fenomeen team spirit, voordat je begint te zwetsenquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:26 schreef twi het volgende:
Jij valt niet onder de TT...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:11 schreef pekel het volgende:
Hoi
Bij het lezen van de TT kon ik het niet laten om ff een post achter te laten..
quote:Juan Miguel Lanus García [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 440, 17 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Krachtig]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:Albert Wajsberg [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 3 640, 18 jaar, uitstekend in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: formidabel
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
quote:Petre Deaconu [2 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 18 620, 20 jaar, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: bovennatuurlijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Petre had ik volgende week verwacht en staat daarom nog niet op de lijst. Hij speelt zondag wel mee aangezien dat de cruciale wedstrijd om het kampioenschap is. Ik zet hem zondag wel op de transferlijst.quote:Victor Olteanu [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 28 290, 21 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: bovennatuurlijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |