Ik heb ze met opzet niet ingesteld :pquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:41 schreef rompompom het volgende:
Nogmaals wat over Penaltynemers zeggen of moeten ze het nu zelf maar uitzoeken?
Zou kunnen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:41 schreef rompompom het volgende:
Nogmaals wat over Penaltynemers zeggen of moeten ze het nu zelf maar uitzoeken?
thxquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:45 schreef ijsmeis het volgende:
De OP aangepast en de Oude topics erin gezet (deel 214 en 215). Jullie updaten zelf het tekstbestandje wel eh?
Nette servicequote:Op woensdag 28 maart 2007 16:45 schreef ijsmeis het volgende:
De OP aangepast en de Oude topics erin gezet (deel 214 en 215). Jullie updaten zelf het tekstbestandje wel eh?
Yep... en het is onbekend wanneer het wel gaat werkenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:57 schreef komrad het volgende:
jeugdopleiding doet het nog steeds niet bij mij
quote:List of bugs:
* Some leagues are full, but no matches have been created - FIXED
* Some users can't change training - FIXED
* Some users recieve an error when calling the scout - solution most probably found, fix is on its way.
* Some users didn't get any scout (looked like activation was delayed) - FIXED
* Problem with changing league details before it's full
* Various other league admin problems (says it's full when it's not etc)
* Problems with watching youth games, access denied - FIXED
Minor bugs/misses
* Some few users can't see players' faces
* Can't flip sides in flash match orders
* Cant' sort players by shirt number
* Penalty takers not correct in match order
* Parent's notice, no max characters is shown.
* Old team name (users who've changed recently) is shown instead of the new one
* Link to youth team from ordinary team page is missing
Heldin!quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:45 schreef ijsmeis het volgende:
Geregeld!quote:
quote:De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:16 schreef komrad het volgende:
@Maniack, doet hij het bij jou wel of ligt het er voor iedereen uit??
Als die het morgen om 14.00 maar doet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:28 schreef Yankee_One het volgende:
ze hebben de jeugdopleiding maar helemaal uit de lucht genomen
Hattrick zelf ook op het moment...quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:28 schreef Yankee_One het volgende:
ze hebben de jeugdopleiding maar helemaal uit de lucht genomen
quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:02 schreef AirRaid het volgende:
lekker als je nix van je wedstrijd kan zien
quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:07 schreef rompompom het volgende:
Het advies is om je matchid op te schrijven of je wedstrijd te bookmarken, want er zijn gevallen geweest dat-ie na afloop niet in je matchlist staat en je het resultaat dus niet meer kan achterhalen...
sjongejonge waar zijn die kloteprutsers mee bezig zeg.... ongelooflijk...quote:desparado - Wurdsje FC (71 minuten gespeeld) 0 - 0 [Verwijder]
0e minuut: De wedstrijd wordt op dit moment gespeeld, maar door de vele files is de verslaggever nog niet in het stadion gearriveerd. Probeer het straks opnieuw, dan hebben we hopelijk een rechtstreekse verbinding met hem.
Die van mij is net zo spannend.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:45 schreef foetre het volgende:
United Black Panther - NePeC (44 minuten gespeeld) 0 - 0
De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
spannend hoor!
Niet zeuren...niet eens zo heel lang geleden had je dit iedere weekquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
sjongejonge waar zijn die kloteprutsers mee bezig zeg.... ongelooflijk...
daar betaal je dan voor...
mja toen betaalde ik er nog niet voor...quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet zeuren...niet eens zo heel lang geleden had je dit iedere week
quote:Dumbo FC - insane ones (52 minuten gespeeld) 0 - 0
De wedstrijd wordt op dit moment gespeeld, maar door de vele files is de verslaggever nog niet in het stadion gearriveerd. Probeer het straks opnieuw, dan hebben we hopelijk een rechtstreekse verbinding met hem.
United Black Panther - NePeC (91 minuten gespeeldquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:44 schreef ArTiC het volgende:
88 min...een hele wedstrijd zonder verslag heb ik ook nog niet meegemaakt...ook mooi
quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:49 schreef twi het volgende:
Vanavond om 23:00
FC de Twietjes - RVCNH (412 minuten gespeeld) 0 - 0
Bij mijn friendly staat ie ook op 92 min nuquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:47 schreef jaspah het volgende:
volgens mij gaat ie bij iedereen door.. lijkt me niet dat iedereen verlengt.. :p
quote:Rift Valley United - Coast City
Datum: 26-09-2004 om 12:45
MatchID: 21361212
Stadion: Rift Valley Lane
De wedstrijd wordt op dit moment gespeeld, maar door de vele files is de verslaggever nog niet in het stadion gearriveerd. Probeer het straks opnieuw, dan hebben we hopelijk een rechtstreekse verbinding met hem.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:49 schreef twi het volgende:
Vanavond om 23:00
FC de Twietjes - RVCNH (412 minuten gespeeld) 0 - 0
zal wel gewonnen hebben?quote:Nog in de KNVB Beker.
De ploeg is 14 wedstrijden ongeslagen en heeft 2 overwinningen op rij geboekt.
OK dus we kunnen concluderen dat ze niet echt leren van het verledenquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:26 schreef Grumpey het volgende:
the vulture, dit is niks vergeleken hoe het vroeger wel eens is geweest. We hebben weken meegemaakt waarin je na 5 minuten je inlogscherm zag....weken waarin opstellingen ge-reset werden en downtime van minimaal een week.
De 1e bekerwedstrijd verloopt elk seizoen dramatisch, maar ik zou me er niet al te druk om maken want het kan echt veel erger
Ja...het is ook heel simpel om een dergelijke website te maken waarin zoveel gebruikers gelijktijdig informatie willen invoeren/opvragen in een database.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
OK dus we kunnen concluderen dat ze niet echt leren van het verleden
extra lange verlenging.. is dat een nieuw spelelement of zo?quote:desparado - Wurdsje FC (138 minuten gespeeld) 0 - 0 [Verwijder]
is nog niet aangepastquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
WTF... Ik had een cup wedstrijd, waar is die gebleven?
[..]
zal wel gewonnen hebben?
Toch hebben ze dit in het verleden ook al gehad, en trekken ze er gewoon commercieel geld uit.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja...het is ook heel simpel om een dergelijke website te maken waarin zoveel gebruikers gelijktijdig informatie willen invoeren/opvragen in een database.
Beetje respect voor degenen die het ontwikkelen en het dan ook nog gratis of tegen een klein bedrag voor je ter beschikking stellen.
Waar is die bekerwedstrijd geblevenquote:14-03-2007 (Vriendschappelijk): Sys rq - vv Scharn 9 - 1 (opstelling) Hattrick Hall of Fame (match)
20-03-2007 (Vriendschappelijk): S.S.C Arenella2006 - Dynamo Delft 7 - 1 (opstelling) Hattrick Hall of Fame (match)
Wedstrijdprogramma
01-04-2007 (Competitie):
Zoepe - Dynamo Delft [Voeg deze wedstrijd toe aan je bookmarks]
Orders
Goh, laat ik precies hetzelfde hebben.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:59 schreef jaspah het volgende:
[Uitbreiden!] tia maria 2 - AFC Held (163 minuten gespeeld) 0 - 0 [Verwijder]
0 minuten: De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
gaap
Dat is bij mij allemaal precies hetzelfde gebleven, en dat kan niet want ik heb PIC gespeeld.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:17 schreef komrad het volgende:
je kunt volgens mij trouwens zien of je gewonnen hebt aan je zelfvertrouwen, supporters en sponsormood
Ik zou gewonnen hebben, wat een verrassing
Heb ik wat gemist?quote:De club
Niveau zaakwaarnemers: rampzalig
Investering in zaakwaarnemers: 0.0 ¤ / week
Zoals ze na de reset ook stonden...quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:22 schreef komrad het volgende:
die zijjn er allemaal niet, maar post je zelfvertouwen, supportersmood en sponsormood eens
quote:Sponsors: content
Supporters: kalm
Teamgeest: bedaard
Zelfvertrouwen: behoorlijk
Bij mij staat het hetzelfde, behalve zelfvertrouwen, die staat op sterk. Heb trouwens ook gePICcedquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zoals ze na de reset ook stonden...
[..]
Ik heb 3 woordvoerders, wel geen psychopaten in dienst...quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:28 schreef komrad het volgende:
bij mij is het:
tevreden, kalm, bedaard, sterk
maar dat kan ook aan meer woordvoeders liggen natuurlijk
quote:Barcelona Juniors - MetroStars FC [HT Live] [Voeg dit toe aan je bookmarks] [Stuur me een alarm!]
Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 26-09-2004 om 12:45
MatchID: 21361381
Stadion: Barcelona Juniors Arena
De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:32 schreef DeHovenier het volgende:
Je zal in deze wedstrijd maar spelen
[..]
In de middag. Frankrijk staat er ook al op. Die begon om 15.45, niet heel veel vroeger dan Nederland dus.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:37 schreef MacMauser het volgende:
Das goed nieuws, Lennox! Hoe laat spelen ze in Belgie?
1315178 minuten gespeeldquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:32 schreef DeHovenier het volgende:
Je zal in deze wedstrijd maar spelen
[..]
na, slov-ned dus ffies kijkenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:38 schreef Lennox het volgende:
[..]
In de middag. Frankrijk staat er ook al op. Die begon om 15.45, niet heel veel vroeger dan Nederland dus.
ik zie nog niets...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:51 schreef nicomart het volgende:
ik heb volgens de score 5-2 gewonnen alleen heb ik er geen verslag bij staan
Kijk nog eens goed naar de datum van die wedstrijd....21-03-2007. Is je friendly van vorige week!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:51 schreef nicomart het volgende:
ik heb volgens de score 5-2 gewonnen alleen heb ik er geen verslag bij staan
hmm, heb trouwens nog steeds geen youth player kunnen contracterenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:55 schreef Lennox het volgende:
Lijkt me stug. Faer Oer eilanden beginnen om 16.45 (15 min voor ons). Die nu beetje in de gaten houden qua update vd beker. Als die hem hebben kan het nooit lang meer duren. Gewoon bij een eredivisie club kijken af en toe
Ik ook niet, wel twee keer een scout kunnen bellen, maar kreeg 2 foutmeldingen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
hmm, heb trouwens nog steeds geen youth player kunnen contracteren
idemquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ook niet, wel twee keer een scout kunnen bellen, maar kreeg 2 foutmeldingen.
damn scherpquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar de datum van die wedstrijd....21-03-2007. Is je friendly van vorige week!
Tis maar goed dat dat dan nog wél opvaltquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
Viel me alleen op dat ik weer een stomme opstelling had neergezet
quote:OP DIT MOMENT!
Bekerwedstrijden in Danmark
Dagelijkse gezondheidsupdates in Danmark
quote:OP DIT MOMENT!
Bekerwedstrijden in Nederland
Dagelijkse gezondheidsupdates in Danmark
quote:Middenveld: matig (hoog)
Rechterverdediging: goed (heel laag)
Centrale verdediging: redelijk (zeer hoog)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: waardeloos (laag)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:34 schreef Egamer het volgende:
http://www82.hattrick.org(...)sp?matchID=120564978
Weet iemand de HatStats hiervan? Mijn mod doet het niet.
quote:Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging: zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: zwak (laag)
HatStats 117
Verdediging 46
Middenveld 30
Aanval 41
Heerlijk, zo'n onterechte pingel, ik weet nu hoe een gemiddelde Duitser zich na een doorsnee wedstrijd voelt!quote:Spelers van de bezoekende ploeg sprintten woedend naar de scheidsrechter toen hij in de 95e minuut een simpele buiteling van een JHMWMJZMN-speler met een penalty beloonde. Renzo Blomer trok zich van het tumult niets aan en schoot zijn team op voorsprong: 3-2.
Bedankt Flappekz!quote:
hehequote:Op woensdag 28 maart 2007 22:47 schreef Lennox het volgende:
Godver, je hebt 2 HatStats meer![]()
Publiek viel wel tegen bij me.
quote:Dumbo FC - insane ones (326 minuten gespeeld) 0 - 0 [Verwijder]
Jammer dat je die wedstrijd niet live kon volgenquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:24 schreef Ruudt het volgende:
Zwaarbevochten 2-3 overwinnig:
1-0 Gebnema Gede (9)
2-0 Paúl Redondo (28)
2-1 Bengt Landin (65)
2-2 Jens Nederland (87)
2-3 Kees Muyldermans (94)
AFC The Championkillers
Player rating and team formation
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Counter-attacks
Tactic skill: outstanding
Midfield: wretched (high)
Right Defence: inadequate (very high)
Central Defence: excellent (very low)
Left Defence: inadequate (high)
Right Attack: wretched (low)
Central Attack: weak (low)
Left Attack: wretched (low)
HatStats 115
LoddarStats 4.46
PStats 11.29
GardierStats 129
Real Club de Culo
Player rating and team formation
Team Attitude: Play it Cool
Tactic: Attack in the Middle
Tactic skill: magnificent
Midfield: solid (very low)
Right Defence: poor (low)
Central Defence: weak (very high)
Left Defence: poor (high)
Right Attack: poor (high)
Central Attack: solid (low)
Left Attack: poor (high)
HatStats 160
LoddarStats 13.15
PStats 19.73
GardierStats 224
Grr, bijna in z'n countertaktiek getrapt.
Ik weet wel wie er daar matchwinner isquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:52 schreef Netrocker het volgende:
Kijk eens van wie ik gewonnen heb!!!
http://www89.hattrick.org(...)sp?matchID=113656562
Hattrick Organizer is echt goed man, had daar zelf een opstelling in gemaakt voor een gelijkspel.
Win ik gewoon...
OMGquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:52 schreef Netrocker het volgende:
Kijk eens van wie ik gewonnen heb!!!
http://www89.hattrick.org(...)sp?matchID=113656562
Hattrick Organizer is echt goed man, had daar zelf een opstelling in gemaakt voor een gelijkspel.
Win ik gewoon...
Nee. Je weet toch niet welke speler waar goed is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:06 schreef Lemming22 het volgende:
Ik las net op het forum dat als je je training van je jeugd op single zet, dat dan alle spelers aandacht krijgen voor de positie waarop ze spelen, maar niet zo veel als wanneer je concentreert op één gebied. Misschien is deze training wel handig als eerste training, omdat je dan van 11 spelers kan zien of ze op de goeie plek staan, in plaats van hooguit 5?
Onder 'uitdagingen'.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:27 schreef Yankee_One het volgende:
waar kan ik eigenlijk de uitnodiging van rpp accepteren?
Ik train hetzelde zodat ik ze zelf eventueel verder kan optrainen in het A-team.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:26 schreef the_undertaker het volgende:
Wat is trouwens jullie opvatting over trainen van de jeugd.
Zelfde traininsvorm als A-selectie. Of geheel iets anders?
Ik train in beginsel scoren, maar dat betekend niet dat ik open sta voor individuele training ofwel 1x shooting per 3 weken icm passen/vleugelspel als secondary.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:26 schreef the_undertaker het volgende:
quote:Datum: 29-03-2007 14:00
MatchID: 39926
Stadion: Ground of MiniKoekje
De wedstrijd is begonnen, maar op dit moment krijg je geen contact met de dame die beloofd had om je het resultaat door te geven. Haar mobiele telefoon heeft geen bereik.
quote:De ouders van de spelers waren blij dat ze dit keer weinig kwijt waren aan benzine, aangezien beide teams uit Limburg kwamen.
De besten in de Coopertest van gisteren verschenen aan de aftrap:
Jong-JBH joeg voortdurend als een stel jonge honden achter de bal aan, waardoor de opponent moeilijk in zijn spel kon komen.
Daarbij quote ik hem even, zelfde vraag.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:38 schreef AirRaid het volgende:
maakt het bij de jeugd iets uit wie ik in de goal neerzet???? aangezien je toch geen stats kan zien lijkt me dit van niet
Nee, tenzij je pull een potentiële keeper zou zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:25 schreef Egamer het volgende:
[..]
Daarbij quote ik hem even, zelfde vraag.
lastig, het is ook niet te voorspellen wat iedereen met zijn spaargeld doet wat nu niks meer waard is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:05 schreef Tuinboon het volgende:
De waardes van de spelers op de transfermarkt trekken toch altijd weer een beetje aan bij het begin van het nieuwe seizoen? Kan ik een speler het beste aankomende zondag vlak voor de eerste competitiewedstrijd laten aflopen of de zondag daarna?
Mijn doelen:quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:17 schreef komrad het volgende:
hij doet het weer, mijn doel voor het hoofdteam is trouwens handhaving met die salarissen van de concurrentie
Ik train het zelfde als mn A team en laat mn meest jonge spelers spelen. Omdat die in mijn idee t snelste zullen stijgen. Verder heb ik als 2e trainings vorm Openingen maken omdat je daar als verdediger ook wel wat aan hebt en je mids en vleugelspelers evt ook.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:26 schreef the_undertaker het volgende:
Ik hou het ook lekker op def hoor. 1 mid staat op goed conditie (net gezakt) en de ander op uitstekend. Nu iedereen conditie traint ga ik daar eens lekker van profiteren qua vorm (hoop ikquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:47 schreef Yankee_One het volgende:
ik laat volgende week iedereen als verdediger spelen om te zien wie er een beetje talent heeft
en ik begin toch te twijfelen of ik niet gewoon verdedigen moet trainen deze week![]()
Wij zitten vol, sorry.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:04 schreef Wackyduck het volgende:
Kan ik ook nog in de Fok jeugdcompetitie terecht?![]()
Volgens mij is dat de truc juist, dat moet je zelf maar zien uit te vogelen aan de hand van de ratings die ze krijgen in hun wedstrijden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik train het zelfde als mn A team en laat mn meest jonge spelers spelen. Omdat die in mijn idee t snelste zullen stijgen. Verder heb ik als 2e trainings vorm Openingen maken omdat je daar als verdediger ook wel wat aan hebt en je mids en vleugelspelers evt ook.
Weet iemand wanneer er bekend wordt hoe ver de jeugdspelers zijn qua stats?? Na de 1e wedstrijd of komt dat later pas??
Das matigquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:44 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de truc juist, dat moet je zelf maar zien uit te vogelen aan de hand van de ratings die ze krijgen in hun wedstrijden.
Dat bedoelde ik juist Requote:Op donderdag 29 maart 2007 21:09 schreef Re het volgende:
ik kan niet eens zien wat mijn jeugdteam specs zijn
Nee. De jeugd staat niet in de XML.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:27 schreef Re het volgende:
ja vind ik een beetje suf... zijn er al hulpprogramma's voor?
wordt excel-sheetje bijhouden jongens.. en voor elke postitie waarop de speler gespeeld heeft het sterrenaantal bijhouden... en ik welke vorm enzoquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. De jeugd staat niet in de XML.
En persoonlijk denk ik ook niet dat die komen. De jeugd moet een "gok" blijven, niet voorspelbaar...
Ik zou het wel best vinden. Lekker excellen, zoals nicomart al zegt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. De jeugd staat niet in de XML.
En persoonlijk denk ik ook niet dat die komen. De jeugd moet een "gok" blijven, niet voorspelbaar...
Dat zijn lekkere updates inderdaad! Zoiets had ik afgelopen seizoen ook, echt heerlijkquote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:37 schreef rompompom het volgende:
Doe je conditietraining, stijgen er vijf A-spelers in vorm..
TSI: 2950 (+3820/-870)
Vorm: -1 (+5/-6)
Ervaring: 1 (+1/-)
Conditie: 17 (+17/-)
Ook drie A-spelers die dalen, maar ik heb zwaar mazzel gehad, vorige week viel het ook al heel erg mee! De ervaringstijger is m'n zojuist aangeschafte keeper van 23, naar matig, da's ook best lekker..
Lekker een heel seizoen counterhufteren...quote:TSI: 3330 (+4840/-1510)
Conditie: 16 (+16/-)
Vorm: -3 (+1/-4)
Jammer dat niet al mn mids op formi zitten, maar uitstekend voldoet ook.. denk dat ze allemaal wel hoog uitstekend zitten dusquote:Per Frank Lemming:
Hij heeft duidelijk flink wat conditie bijgeleerd. Zijn vaardigheid is dan ook gestegen van uitstekend naar formidabel.
Ben von Jochems:
Hij leeft echt voor zijn vak, en zijn discipline en focus hebben zijn conditie verbeterd van redelijk naar uitstekend.
Josef Reiss:
Verhoogde zijn vaardigheid in conditie van goed naar uitstekend.
Fredrik Sunesson:
Hij leeft echt voor zijn vak, en zijn discipline en focus hebben zijn conditie verbeterd van goed naar uitstekend.
Moses Sauren:
Hij heeft duidelijk flink wat conditie bijgeleerd. Zijn vaardigheid is dan ook gestegen van redelijk naar goed.
Eddo Kraaijeveld:
De inspanningen op de training werpen duidelijk hun vruchten af en zijn vaardigheden qua conditie zijn gestegen van uitstekend naar formidabel.
Ilija Puljak:
Hij leeft echt voor zijn vak, en zijn discipline en focus hebben zijn conditie verbeterd van goed naar uitstekend.
Harris Struycken:
De inspanningen op de training werpen duidelijk hun vruchten af en zijn vaardigheden qua conditie zijn gestegen van matig naar redelijk.
Aage Justesen:
Hij heeft duidelijk flink wat conditie bijgeleerd. Zijn vaardigheid is dan ook gestegen van goed naar uitstekend.
Viggo van Vossen:
Hij heeft duidelijk flink wat conditie bijgeleerd. Zijn vaardigheid is dan ook gestegen van slecht naar zwak.
Ionut Popa:
Hij leeft echt voor zijn vak, en zijn discipline en focus hebben zijn conditie verbeterd van waardeloos naar zwak.
David Varela:
De doorgedreven training heeft zijn nut bewezen: zijn waardeloos conditie mag nu slecht genoemd worden.
Shachar Tamuz:
Verhoogde zijn vaardigheid in conditie van waardeloos naar slecht.
Arnaud Moine:
Hij heeft duidelijk flink wat conditie bijgeleerd. Zijn vaardigheid is dan ook gestegen van goed naar uitstekend.
Jonatan Rodzeń:
Verhoogde zijn vaardigheid in conditie van slecht naar zwak.
Xavier Campabadal:
Hij heeft duidelijk flink wat conditie bijgeleerd. Zijn vaardigheid is dan ook gestegen van redelijk naar goed.
Eftal Mahşer:
De inspanningen op de training werpen duidelijk hun vruchten af en zijn vaardigheden qua conditie zijn gestegen van zwak naar matig.
Refused:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wie heeft de oude garde opgericht? (hoeveel uitnodigingen staan nog open?)
Door ze op verschillende posities neer te zetten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:03 schreef Chen het volgende:
Maar geen een van die jeugspelers heeft nog een skill, hoe moet je dan weten waaar je ze moet opstellen
Om de 3 weken...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:50 schreef Re het volgende:
die friendlies in de jeugd opleiding, komt dat nog?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:50 schreef Re het volgende:
die friendlies in de jeugd opleiding, komt dat nog?
Lees het topic en de HT-regels (pagina 4 staat helemaal vol over de jeugd) eens door, dan kom je daar vanzelf wel achter.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:03 schreef Chen het volgende:
Maar geen een van die jeugspelers heeft nog een skill, hoe moet je dan weten waaar je ze moet opstellen
Friendies kan je pas in week 3 regelen en alleen als je in een competitie zit!quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Friendies kan je pas in week 3 regelen en alleen als je in een competitie zit!
quote:Je kunt alleen elke derde week een vriendschappelijke wedstrijd spelen.
Hou hem nog maar even denk ik. Algemene vorm is vrij drama nuquote:Rudi Teichhaus [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 3 940, 20 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: briljant
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Mooie kikker...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:12 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb btw een winger zien langskomen met 6,5 sterren
http://img378.imageshack.us/img378/3334/scr20ed013wr9.jpg
de mens is luiquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Lees het topic en de HT-regels (pagina 4 staat helemaal vol over de jeugd) eens door, dan kom je daar vanzelf wel achter..
Damn, dat zijn beste spelerts! Weet je ook wat het scoutrapport was van die snotaap?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:12 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb btw een winger zien langskomen met 6,5 sterren
http://img378.imageshack.us/img378/3334/scr20ed013wr9.jpg
Weet ik, ben ik ook. Maar ik vind het in dit geval juist leuk om zelf dingen uit te vinden. Dan leer je het wat beter kennen ook allemaal namelijk.quote:
Had ik net ook, ctrl-F5 lostte het op.quote:
Nee geen idee.. maar je mag zondag wel naar mijn sterrenrapport van mn topklasse spits kijkenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Damn, dat zijn beste spelerts! Weet je ook wat het scoutrapport was van die snotaap?
[..]
Weet ik, ben ik ook. Maar ik vind het in dit geval juist leuk om zelf dingen uit te vinden. Dan leer je het wat beter kennen ook allemaal namelijk.
[..]
Had ik net ook, ctrl-F5 lostte het op..
Ik doe met je mee, weekje conditie was goed, alle mids nu op formidabel, kan dus voorlopig vooruit, wel jammer van mijn vorm maar ik ben bang dat ik zondag sowieso aan het kortste eind trek.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:33 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Lekker een heel seizoen counterhufteren...![]()
Sorry, maar als ik op ctrl+F5 ram dan gebeurd er helemaal niks...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Damn, dat zijn beste spelerts! Weet je ook wat het scoutrapport was van die snotaap?
[..]
Weet ik, ben ik ook. Maar ik vind het in dit geval juist leuk om zelf dingen uit te vinden. Dan leer je het wat beter kennen ook allemaal namelijk.
[..]
Had ik net ook, ctrl-F5 lostte het op..
Probeer het een paar keer, moest ik ook doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sorry, maar als ik op ctrl+F5 ram dan gebeurd er helemaal niks...
Komt misschien omdat ik op een Apple werk...
Die gast heeft tijd te veel, damn!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:24 schreef maniack28 het volgende:
In dit bericht volgt iemand trouwens 50 spelers en gaat de sterren tellenMijne staat er ook bij:
http://www76.hattrick.org/common/cn.asp?a=view&t=8455130&n=1
quote:Prikbord met berichten voor ouders
29-03-2007 YMFC Aan de oma's
29-03-2007 PVDZ Aan de zusjes
29-03-2007 FKPP Aan de vaders
29-03-2007 FC Chen Aan de moeders
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:39 schreef Lennox het volgende:
Het niveau is iig al lekker hoog in onze competitie
[..]
Het is een gave.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:39 schreef Lennox het volgende:
Het niveau is iig al lekker hoog in onze competitie
[..]
Het gaat zo:quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:44 schreef TheVulture het volgende:
Vraagje aan de counteraars hier, creeer je met een zwakker middenveld altijd counterkansen ongeacht de sterkte van de verdediging die je tegenover je hebt staan?
Slim strategisch gespeelt iddquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:40 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
Zo, die reusachtige held mag er nu uit. Hij kwam binnen als goed spits
En met dat geld gaan we die middenvelder vervangen voor een reusachtig of zo.
Hahahahaquote:
volgens mij was hij sarcastischquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:47 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hahahaha
Jammer alleen dat je geen idee hebt waar je het over hebt
Dit was namelijk alles behalve strategisch.
Het was wel strategisch maar volgens mij snap jij niet wat het woord betekendquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:47 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hahahaha
Jammer alleen dat je geen idee hebt waar je het over hebt
Dit was namelijk alles behalve strategisch.
Leg het me eens uitquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:00 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Het was wel strategisch maar volgens mij snap jij niet wat het woord betekend![]()
![]()
![]()
Dat leg ik niet uit, wees blij dat ik je een compliment geef. In mijn ogen was dit een slimme zet, en in jou ogen niet daarmee geef je dus toe dat je een dom beleid voert in het spelquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:07 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Leg het me eens uit
Verras me eens met jouw wonderbaarlijk inzicht
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:08 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat leg ik niet uit, wees blij dat ik je een compliment geef.In mijn ogen was dit een slimme zet, en in jou ogen niet daarmee geef je dus toe dat je een dom beleid voert in het spel
Neuh, hier biedt niemand op 2 lage spelers die geen extra training gehad hebben.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:10 schreef Jonks het volgende:
@ JD
Het was wel degelijk strategisch, je lokt namelijk een aanbod uit voor een leuke mid. En eventueel iemand die geïnteresseerd is in die Joegoslavische hooliegans van je.
Dit bedoelde ik ook met strategisch, maar meneer vond dit zelf dus van niet, conclussie: JD kent het woord nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:10 schreef Jonks het volgende:
@ JD
Het was wel degelijk strategisch, je lokt namelijk een aanbod uit voor een leuke mid. En eventueel iemand die geïnteresseerd is in die Joegoslavische hooliegans van je.
Ik heb overigens nog wel een mid, misschien iets voor jou?
Elvis Winter (41976534)
A sympathetic guy who is calm and upright.
Has passable experience and disastrous leadership abilities.
Speciality: Powerful
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 73 630
Wage: 37 860 ¤/week
Owner: Fc Der Freddy
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: titanic Passing: passable
Winger: wretched Defending: poor
Scoring: poor Set Pieces: divine
maar misschien iets buiten het budget..![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:12 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik ook met strategisch, maar meneer vond dit zelf dus van niet, conclussie: JD kent het woord niet
Jep, die verslaat jou team 2x mer gemak. Fixed winsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:15 schreef -J-D- het volgende:
Dat artiesten-team dat in mijn league is gekomen uit de IV heeft nog 14 miljoen op zijn bank staan. Hij heeft geen zin om toppers te kopen, alleen toppers die op het podium staan. Hij had geen zin meer om tegen alle lonen op te boksen, aldus de manager
Die kan dus nog heel gek gaan doen, als hij zin krijgt.
Ondanks dat ie maar ongeveer de helft van mijn aantal hatstats haalt?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:16 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jep, die verslaat jouw team 2x mer gemak
Jeps,zijn capiciteiten als manager zijn hoger dan die van jouquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ondanks dat ie maar ongeveer de helft van mijn aantal hatstats haalt?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:18 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jeps,zijn capiciteiten als manager zijn hoger dan die van jou
Dit is vermakelijkquote:
Nee ik doe alleen sportweddenschappen op profesionele profvoetbalclubsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:24 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dit is vermakelijk
Ga je nog accoord met de weddenschap?
Je bent immers zo zeker dat hij van me gaat winnen.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:25 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee ik doe alleen sportweddenschappen op profesionele profvoetbalclubs
Poker is wisselvalliger, je kan veel winnen of een mindere maand hebben.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:37 schreef Jonks het volgende:
[..]
voor JD haal je meer uit poker of uit wedden?
Ik heb geen motto, maar ik haal veel uit wedden op voetbal, poker vind in maar niksquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:39 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Poker is wisselvalliger, je kan veel winnen of een mindere maand hebben.
Wedden is een stuk constanter.
Bij beide is geduld het motto.
Dat is geen geld.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:41 schreef Lennox het volgende:
Hehe. Mn broertje heeft net een U-20 van Oman gekocht. 299k
Redelijk vleugel, 17 jaar (week 1YP)
Wel lachen opzich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |