hehequote:Op woensdag 28 maart 2007 22:47 schreef Lennox het volgende:
Godver, je hebt 2 HatStats meer![]()
Publiek viel wel tegen bij me.
quote:Dumbo FC - insane ones (326 minuten gespeeld) 0 - 0 [Verwijder]
De wedstrijd wordt op dit moment gespeeld, maar door de vele files is de verslaggever nog niet in het stadion gearriveerd. Probeer het straks opnieuw, dan hebben we hopelijk een rechtstreekse verbinding met hem.
Jammer dat je die wedstrijd niet live kon volgenquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:24 schreef Ruudt het volgende:
Zwaarbevochten 2-3 overwinnig:
1-0 Gebnema Gede (9)
2-0 Paúl Redondo (28)
2-1 Bengt Landin (65)
2-2 Jens Nederland (87)
2-3 Kees Muyldermans (94)
AFC The Championkillers
Player rating and team formation
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Counter-attacks
Tactic skill: outstanding
Midfield: wretched (high)
Right Defence: inadequate (very high)
Central Defence: excellent (very low)
Left Defence: inadequate (high)
Right Attack: wretched (low)
Central Attack: weak (low)
Left Attack: wretched (low)
HatStats 115
LoddarStats 4.46
PStats 11.29
GardierStats 129
Real Club de Culo
Player rating and team formation
Team Attitude: Play it Cool
Tactic: Attack in the Middle
Tactic skill: magnificent
Midfield: solid (very low)
Right Defence: poor (low)
Central Defence: weak (very high)
Left Defence: poor (high)
Right Attack: poor (high)
Central Attack: solid (low)
Left Attack: poor (high)
HatStats 160
LoddarStats 13.15
PStats 19.73
GardierStats 224
Grr, bijna in z'n countertaktiek getrapt.
Ik weet wel wie er daar matchwinner isquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:52 schreef Netrocker het volgende:
Kijk eens van wie ik gewonnen heb!!!
http://www89.hattrick.org(...)sp?matchID=113656562
Hattrick Organizer is echt goed man, had daar zelf een opstelling in gemaakt voor een gelijkspel.
Win ik gewoon...
OMGquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:52 schreef Netrocker het volgende:
Kijk eens van wie ik gewonnen heb!!!
http://www89.hattrick.org(...)sp?matchID=113656562
Hattrick Organizer is echt goed man, had daar zelf een opstelling in gemaakt voor een gelijkspel.
Win ik gewoon...
Nee. Je weet toch niet welke speler waar goed is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:06 schreef Lemming22 het volgende:
Ik las net op het forum dat als je je training van je jeugd op single zet, dat dan alle spelers aandacht krijgen voor de positie waarop ze spelen, maar niet zo veel als wanneer je concentreert op één gebied. Misschien is deze training wel handig als eerste training, omdat je dan van 11 spelers kan zien of ze op de goeie plek staan, in plaats van hooguit 5?
Onder 'uitdagingen'.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:27 schreef Yankee_One het volgende:
waar kan ik eigenlijk de uitnodiging van rpp accepteren?
Ik train hetzelde zodat ik ze zelf eventueel verder kan optrainen in het A-team.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:26 schreef the_undertaker het volgende:
Wat is trouwens jullie opvatting over trainen van de jeugd.
Zelfde traininsvorm als A-selectie. Of geheel iets anders?
Ik train in beginsel scoren, maar dat betekend niet dat ik open sta voor individuele training ofwel 1x shooting per 3 weken icm passen/vleugelspel als secondary.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:26 schreef the_undertaker het volgende:
quote:Datum: 29-03-2007 14:00
MatchID: 39926
Stadion: Ground of MiniKoekje
De wedstrijd is begonnen, maar op dit moment krijg je geen contact met de dame die beloofd had om je het resultaat door te geven. Haar mobiele telefoon heeft geen bereik.
quote:De ouders van de spelers waren blij dat ze dit keer weinig kwijt waren aan benzine, aangezien beide teams uit Limburg kwamen.
De besten in de Coopertest van gisteren verschenen aan de aftrap:
Jong-JBH joeg voortdurend als een stel jonge honden achter de bal aan, waardoor de opponent moeilijk in zijn spel kon komen.
Daarbij quote ik hem even, zelfde vraag.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:38 schreef AirRaid het volgende:
maakt het bij de jeugd iets uit wie ik in de goal neerzet???? aangezien je toch geen stats kan zien lijkt me dit van niet
Nee, tenzij je pull een potentiële keeper zou zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:25 schreef Egamer het volgende:
[..]
Daarbij quote ik hem even, zelfde vraag.
lastig, het is ook niet te voorspellen wat iedereen met zijn spaargeld doet wat nu niks meer waard is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:05 schreef Tuinboon het volgende:
De waardes van de spelers op de transfermarkt trekken toch altijd weer een beetje aan bij het begin van het nieuwe seizoen? Kan ik een speler het beste aankomende zondag vlak voor de eerste competitiewedstrijd laten aflopen of de zondag daarna?
Mijn doelen:quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:17 schreef komrad het volgende:
hij doet het weer, mijn doel voor het hoofdteam is trouwens handhaving met die salarissen van de concurrentie
Ik train het zelfde als mn A team en laat mn meest jonge spelers spelen. Omdat die in mijn idee t snelste zullen stijgen. Verder heb ik als 2e trainings vorm Openingen maken omdat je daar als verdediger ook wel wat aan hebt en je mids en vleugelspelers evt ook.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:26 schreef the_undertaker het volgende:
Ik hou het ook lekker op def hoor. 1 mid staat op goed conditie (net gezakt) en de ander op uitstekend. Nu iedereen conditie traint ga ik daar eens lekker van profiteren qua vorm (hoop ikquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:47 schreef Yankee_One het volgende:
ik laat volgende week iedereen als verdediger spelen om te zien wie er een beetje talent heeft
en ik begin toch te twijfelen of ik niet gewoon verdedigen moet trainen deze week![]()
Wij zitten vol, sorry.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:04 schreef Wackyduck het volgende:
Kan ik ook nog in de Fok jeugdcompetitie terecht?![]()
Volgens mij is dat de truc juist, dat moet je zelf maar zien uit te vogelen aan de hand van de ratings die ze krijgen in hun wedstrijden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik train het zelfde als mn A team en laat mn meest jonge spelers spelen. Omdat die in mijn idee t snelste zullen stijgen. Verder heb ik als 2e trainings vorm Openingen maken omdat je daar als verdediger ook wel wat aan hebt en je mids en vleugelspelers evt ook.
Weet iemand wanneer er bekend wordt hoe ver de jeugdspelers zijn qua stats?? Na de 1e wedstrijd of komt dat later pas??
Das matigquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:44 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de truc juist, dat moet je zelf maar zien uit te vogelen aan de hand van de ratings die ze krijgen in hun wedstrijden.
Dat bedoelde ik juist Requote:Op donderdag 29 maart 2007 21:09 schreef Re het volgende:
ik kan niet eens zien wat mijn jeugdteam specs zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |