In de middag. Frankrijk staat er ook al op. Die begon om 15.45, niet heel veel vroeger dan Nederland dus.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:37 schreef MacMauser het volgende:
Das goed nieuws, Lennox! Hoe laat spelen ze in Belgie?
1315178 minuten gespeeldquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:32 schreef DeHovenier het volgende:
Je zal in deze wedstrijd maar spelen
[..]
na, slov-ned dus ffies kijkenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:38 schreef Lennox het volgende:
[..]
In de middag. Frankrijk staat er ook al op. Die begon om 15.45, niet heel veel vroeger dan Nederland dus.
ik zie nog niets...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:51 schreef nicomart het volgende:
ik heb volgens de score 5-2 gewonnen alleen heb ik er geen verslag bij staan
Kijk nog eens goed naar de datum van die wedstrijd....21-03-2007. Is je friendly van vorige week!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:51 schreef nicomart het volgende:
ik heb volgens de score 5-2 gewonnen alleen heb ik er geen verslag bij staan
hmm, heb trouwens nog steeds geen youth player kunnen contracterenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:55 schreef Lennox het volgende:
Lijkt me stug. Faer Oer eilanden beginnen om 16.45 (15 min voor ons). Die nu beetje in de gaten houden qua update vd beker. Als die hem hebben kan het nooit lang meer duren. Gewoon bij een eredivisie club kijken af en toe
Ik ook niet, wel twee keer een scout kunnen bellen, maar kreeg 2 foutmeldingen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
hmm, heb trouwens nog steeds geen youth player kunnen contracteren
idemquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ook niet, wel twee keer een scout kunnen bellen, maar kreeg 2 foutmeldingen.
damn scherpquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar de datum van die wedstrijd....21-03-2007. Is je friendly van vorige week!
Tis maar goed dat dat dan nog wél opvaltquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
Viel me alleen op dat ik weer een stomme opstelling had neergezet
quote:OP DIT MOMENT!
Bekerwedstrijden in Danmark
Dagelijkse gezondheidsupdates in Danmark
quote:OP DIT MOMENT!
Bekerwedstrijden in Nederland
Dagelijkse gezondheidsupdates in Danmark
quote:Middenveld: matig (hoog)
Rechterverdediging: goed (heel laag)
Centrale verdediging: redelijk (zeer hoog)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: waardeloos (laag)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:34 schreef Egamer het volgende:
http://www82.hattrick.org(...)sp?matchID=120564978
Weet iemand de HatStats hiervan? Mijn mod doet het niet.
quote:Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging: zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: zwak (laag)
HatStats 117
Verdediging 46
Middenveld 30
Aanval 41
Heerlijk, zo'n onterechte pingel, ik weet nu hoe een gemiddelde Duitser zich na een doorsnee wedstrijd voelt!quote:Spelers van de bezoekende ploeg sprintten woedend naar de scheidsrechter toen hij in de 95e minuut een simpele buiteling van een JHMWMJZMN-speler met een penalty beloonde. Renzo Blomer trok zich van het tumult niets aan en schoot zijn team op voorsprong: 3-2.
Bedankt Flappekz!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |