United Black Panther - NePeC (91 minuten gespeeldquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:44 schreef ArTiC het volgende:
88 min...een hele wedstrijd zonder verslag heb ik ook nog niet meegemaakt...ook mooi
quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:49 schreef twi het volgende:
Vanavond om 23:00
FC de Twietjes - RVCNH (412 minuten gespeeld) 0 - 0
Bij mijn friendly staat ie ook op 92 min nuquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:47 schreef jaspah het volgende:
volgens mij gaat ie bij iedereen door.. lijkt me niet dat iedereen verlengt.. :p
quote:Rift Valley United - Coast City
Datum: 26-09-2004 om 12:45
MatchID: 21361212
Stadion: Rift Valley Lane
De wedstrijd wordt op dit moment gespeeld, maar door de vele files is de verslaggever nog niet in het stadion gearriveerd. Probeer het straks opnieuw, dan hebben we hopelijk een rechtstreekse verbinding met hem.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:49 schreef twi het volgende:
Vanavond om 23:00
FC de Twietjes - RVCNH (412 minuten gespeeld) 0 - 0
zal wel gewonnen hebben?quote:Nog in de KNVB Beker.
De ploeg is 14 wedstrijden ongeslagen en heeft 2 overwinningen op rij geboekt.
OK dus we kunnen concluderen dat ze niet echt leren van het verledenquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:26 schreef Grumpey het volgende:
the vulture, dit is niks vergeleken hoe het vroeger wel eens is geweest. We hebben weken meegemaakt waarin je na 5 minuten je inlogscherm zag....weken waarin opstellingen ge-reset werden en downtime van minimaal een week.
De 1e bekerwedstrijd verloopt elk seizoen dramatisch, maar ik zou me er niet al te druk om maken want het kan echt veel erger
Ja...het is ook heel simpel om een dergelijke website te maken waarin zoveel gebruikers gelijktijdig informatie willen invoeren/opvragen in een database.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
OK dus we kunnen concluderen dat ze niet echt leren van het verleden
extra lange verlenging.. is dat een nieuw spelelement of zo?quote:desparado - Wurdsje FC (138 minuten gespeeld) 0 - 0 [Verwijder]
De wedstrijd wordt op dit moment gespeeld, maar door de vele files is de verslaggever nog niet in het stadion gearriveerd. Probeer het straks opnieuw, dan hebben we hopelijk een rechtstreekse verbinding met hem.
is nog niet aangepastquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
WTF... Ik had een cup wedstrijd, waar is die gebleven?
[..]
zal wel gewonnen hebben?
Toch hebben ze dit in het verleden ook al gehad, en trekken ze er gewoon commercieel geld uit.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja...het is ook heel simpel om een dergelijke website te maken waarin zoveel gebruikers gelijktijdig informatie willen invoeren/opvragen in een database.
Beetje respect voor degenen die het ontwikkelen en het dan ook nog gratis of tegen een klein bedrag voor je ter beschikking stellen.
Waar is die bekerwedstrijd geblevenquote:14-03-2007 (Vriendschappelijk): Sys rq - vv Scharn 9 - 1 (opstelling) Hattrick Hall of Fame (match)
20-03-2007 (Vriendschappelijk): S.S.C Arenella2006 - Dynamo Delft 7 - 1 (opstelling) Hattrick Hall of Fame (match)
Wedstrijdprogramma
01-04-2007 (Competitie):
Zoepe - Dynamo Delft [Voeg deze wedstrijd toe aan je bookmarks]
Orders
Goh, laat ik precies hetzelfde hebben.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:59 schreef jaspah het volgende:
[Uitbreiden!] tia maria 2 - AFC Held (163 minuten gespeeld) 0 - 0 [Verwijder]
0 minuten: De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
gaap
Dat is bij mij allemaal precies hetzelfde gebleven, en dat kan niet want ik heb PIC gespeeld.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:17 schreef komrad het volgende:
je kunt volgens mij trouwens zien of je gewonnen hebt aan je zelfvertrouwen, supporters en sponsormood
Ik zou gewonnen hebben, wat een verrassing
Heb ik wat gemist?quote:De club
Niveau zaakwaarnemers: rampzalig
Investering in zaakwaarnemers: 0.0 ¤ / week
Zoals ze na de reset ook stonden...quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:22 schreef komrad het volgende:
die zijjn er allemaal niet, maar post je zelfvertouwen, supportersmood en sponsormood eens
quote:Sponsors: content
Supporters: kalm
Teamgeest: bedaard
Zelfvertrouwen: behoorlijk
Bij mij staat het hetzelfde, behalve zelfvertrouwen, die staat op sterk. Heb trouwens ook gePICcedquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zoals ze na de reset ook stonden...
[..]
Ik heb 3 woordvoerders, wel geen psychopaten in dienst...quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:28 schreef komrad het volgende:
bij mij is het:
tevreden, kalm, bedaard, sterk
maar dat kan ook aan meer woordvoeders liggen natuurlijk
quote:Barcelona Juniors - MetroStars FC [HT Live] [Voeg dit toe aan je bookmarks] [Stuur me een alarm!]
Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 26-09-2004 om 12:45
MatchID: 21361381
Stadion: Barcelona Juniors Arena
De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:32 schreef DeHovenier het volgende:
Je zal in deze wedstrijd maar spelen
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |