Nou komt mijn reaktie :
Ik had nog wat spullen over, en dacht natuurlijk aan mijn mede klussers....
![]()
Wat wat moet een verherbouwer zonder knap gereedschap?
![]()
Ik had zelf al alles van de makita hier in de casa liggen, dus het idee was snel geboren(of bedacht natuurlijk....
![]()
)
In BE haar lijsteje staan een onzettende lijst klussen, en komplete klussen. Waarvan sommige nog niet "af"zijn dan wel in afwerkfase (like the casa bijvoorbeeld) dus dat is geen indicatie waarop ik mijn nominatie voor zo moeten uitbrengen. Zelf heb ik meer naar het idee gekeken wat deze klussers die ik ga nomineren voor goeds hebben gedaan voor k&w. Like in: Veel bezoekers getrokken, en daardoor ook meer bezoekers welke het leuk vonden om hun verbouwing/klus hier met ons te delen.
Gevolg hiervan is dat er recentelijk meer klussen naar mijn idee op k&w zijn komen te staan, naar wat ik mij herinner was de "lijst der lijsten "nl. vorig jaar niet zo groot
![]()
Hoe meer klussen te volgen hoe beter(der) natuurlijk !!!
Mijn nominaties(involgorde van 1 naar 3) zijn :
Mmach( t kijkcijferkanon van K&W, ongelovelijk hoe snel zijn topics vol waren)
Tnimble (omdat hij na een verprutste verbouwing door een beunhaas, zelf de spijkers maar ter hand is gaan nemen. Dat zo netjes en secuur , en met veel detail en uitleg doet dat je t haast een "how to"kan gaan noemen
![]()
)
Op de derde plaats
Dude & Arty voor hun transformatie van kippenslachterij naar een pittig mooi ogend woonplekske in de stad Groningen. Wist je btw dat het woord "kippenslachterij" nu in k&w al gelijk staat aan een inspiratieloze oudbollige witte keuken? Das wel lachen dat dat topic o.a dat heeft opgeleverd . Naast bloemlezingen/poezie over de normale klusdingetjes/huis tuin en keuken dingen. Herinner me duidelijk iets over "gras"
Die was erg mooi naar mijn idee, en zoveel heb ik niet met gras
Runner up:
Automatic Rock (op 4e plek nu dus )omdat hij met budgetaire beperkingen een hele leuke woning aan het "toveren"is.
Reserve lijst voor volgende jaar/dit jaar :
Vodkat(nu dus op plaats vijf van mijn lijstje)
Richie
RobbieT
Zo veel leuke klussen allemaal en leuk om te volgen maar helaas maar 3 nominatie plekjes per usert
Dat zijn mijjn nominaties en daar moet je t mee doen
![]()
Oh en mocht ik in de top drie komen, gaat "mijn"gereedschapje naar de nummer 4 hoor
![]()
De eeuwige roem steken we wel natuurlijk in ons jaszakje. Of ik een plaatsje win of niet vind het leuk om voor jullie allemaal het geheel bij te houden, niet in de laatste plaats omdat jullie "gemekker"om pics ervoor zorgt dat ik nog steeds bezig blijf.....
![]()
Counter staat nu op :1034835 met 598 afbeeldingen online
edit : nummer 4 en nummer vijf dus even duidelijk gemaakt
[ Bericht 4% gewijzigd door Cybersijp op 13-02-2007 20:43:32 ]