abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 februari 2007 @ 13:08:28 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46199287
Klusfanaten en -fanatesserinnetjes!

Zo nu en dan komt er in K&W een klus voorbij waarvan je kin acuut op je bureau klettert. Van opperste verbazing. Van grenzeloze bewondering. Of van diep meelij met de klussende medemens omdat ze aan zo’n rampenklus begonnen zijn...
Die klussen hebben we verzamelt en dingen mee in de verkiezing van de Fok!Klus 2006!

• Welke topics komen in aanmerking? Het gaat bij de verkiezing niet per se om de ingewikkeldste, professioneelste klus die het subforum heeft bereikt.
    Belangrijk is dat de klus, klein of groot, in elk geval één van deze kenmerken heeft:
    -Er is sprake van een ware metamorfose. Er is iets (een badkamer, een kast, een fundering etc.) enorm opgeknapt;
    -Het klusidee is origineel, briljant, maf en dus zeer opvallend;
    -De betreffende klusser verdient een standbeeld voor zijn/haar doorzettingsvermogen. Ondanks lekkages, kortsluiting en instorting (van het klusobject óf de klusser) stapte hij/zij keer op keer weer die ladder op.
    Essentieel is dat de klus:
    -Leuk gedocumenteerd is in een topic. TS heeft uitgelegd wat de plannen zijn/waren, verwendt ons breedbandkindertjes regelmatig met smeuïge foto's en blijft regelmatig posten over de vorderingen. Kortom: TS heeft aandacht besteed aan het klustopic in K&W.

• Hoe gaat de wedstrijd in zijn werk?
    Hieronder vindt je een lijst met alle bijzondere klussen uit 2006.
    We hebben onze best gedaan de lijst compleet te maken maar als je nog een topic mist moet je maar een gil geven.
    We gaan nu eerst een nominatie ronde houden omdat de lijst met topics wel heel erg lang is en daarna komt er een stemronde.

We vragen bij deze iedereen 3 topics te nomineren en de sluitingsdatum voor de nominaties is 25 februari.

Ok, we gaan het een klein beetje wijzigen omdat het nu een beetje lijkt op een stemronde omdat veel dezelfde mensen genoemd worden. Dan kan met straks in de stemronde kiezen uit 3 namen en dat schiet ook niet echt op.

Dus.... de vraag is of men 5 mensen/topics wil nomineren en dat hoeven dus niet persé degenen te zijn die jij het aller aller beste vond, maar gewoon topics waarvan jij vindt dat ze een kans verdienen om mee te dingen in de stemronde.

5 topics en de nominaties sluiten 25 februari

Voor de mensen die al genomineerd hebben, kunnen jullie het hieronder nog een keer doen maar dan met 5?
    Onze excuses voor het rommelige maar het is even kijken wat nou het beste werkt.

Als de nominaties geteld zijn hopen we tot een lijst van 10 kandidaten te komen waarna we gaan stemmen.

• O ja, wat krijgt de winnaar eigenlijk???
    Onsterfelijkheid in K&W en dit jaar heeft onze eigen Cybersijp een aantal (vrijwel ongebruikte) electrische gereedschappen van zijn zolder gehaald die hij ter beschikking wilde stellen voor de wedstrijd.
    Er zit uiteraard geen garantie meer op, ze zijn puur als extra aardigheidje bedoelt voor de winnaar.

Er zijn 3 prijzen en dus zal er ook een prijs zijn voor de nummer 2 en de nummer 3:

En onze speciale dank gaat sowieso uit naar Cybersijp aangezien hij ons aan de verkiezing herinnerde, hij was ons wat door het hoofd geschoten.

Evt. vragen, opmerkingen en commentaar svp in: K&W - Feedback, FAQ en Slowchat topic deel 16! Winterweer! of via mail of PM.
    Anders is dit topic straks helemaal niet meer te tellen voor ons.

[ Bericht 7% gewijzigd door BE op 13-02-2007 20:23:57 ]
      zondag 11 februari 2007 @ 13:11:22 #2
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_46199415
    De lijst van topics die wat ons betreft in aanmerking komen voor een nominatie:
    Nogmaals, als jij vindt dat er nog iets mist, geef maar even een gil en dan kan het nog toegevoegd worden.

Automatic_Rock
    AR's eerste huisje , AR's eerste huisje!! - Budget klussing :') [deel2] , AR's eerste huisje[3] klussen met budgetaire hindernissen ;) , AR's eerste huisje [4], geklooi en geklus , AR's eerste huisje [5] financi le adempauze

Cybersijp
    Renovatie , Renovatie deel 2 alweer ;) , Renovatie deel 3 alweer ;) , Renovatie deel 4 alweer ;) , Renovatie deel vijf, nog een maand tot we gaan wonen ;) , Renovatie deel 6, Ja serieus..... we wonen er hoor!!

Mmach (te nomineren voor zijn totale oeuvre):
    Renovatie kamer zus, de marathon editie. , Renovatie kamer zus, de marathon editie (deel 2) , Renovatie kamer zus, de marathon editie (deel 3) , Renovatie kamer zus, de marathon editie (deel 4) , Renovatie kamer zus, de ontknoping (deel 5) , Renovatie kamer zus, the aftertalk (deel 6)

Renovatieprojectje: de fitness room die bar werd

De keuken , De keuken (deel 2) De keuken (deel 3) , De keuken (deel 4) , De keuken (deel 5)

Cinemabed , Cinemabed (deel 2)

Duderinnetje en ArtyShock
    Dude & Arty's nieuwe Parkplatz , Dude & Arty's nieuwe Parkplatz (Teil zwei) , Dude & Arty's Parkplatz (dritte teil) , Dude en Arty's Parkplatz (Vierte Teil schon wieder!) , Dude en Artys Parkplatz (fünfte Teil, ganz geil!) , Dude's & Arty's Parkplatz - Teil Sex: Heisse Spass im Schnee , Dude & Arty's Parkplatz! Ja wie sagt man das...siebende Teil , Dude & Arty's Parkplatz, Teil acht: Sturm und Drang!

Vonkenboer
    [Opknapbeurt] Elektrische installatie in schuur

gebakken-koekje
    Ook wij gaan verhuizen!

Marsepein
    De klusperikelen van Marsepein (Deel 1) , De klusperikelen van Marsepein (Deel 2) , De klusperikelen van Marsepein (Deel 3)

Syrena
    Syreen's eigen plekkie

Conflict
    Opknappen bootje. , Opknappen bootje 2 (veel foto's)

thaduck en ivetje
    Badkamer verbouwing

gompy58
    Het nieuwe huis van Gompy58

Sanger
    Mijn grote, en eerste, verbouwing

flugeltje
    Flugel's tuin en dakterras.

Jerruh
    Jerruh heeft een studiootje!!!

texelonia
    Ons eerste echte huisje!

Anitra
    Slaapkamer makeover

deGVR
    Reusachtige verhuizing...

Lucille
    Klusresultaten: de badkamer van Lucille!

bonke
    Ook bonke heeft een ander huis

Quinazoline
    Quinazoline's eigen appartementje

ivetje en thaduck
    Tha_Duck en Ivetje's huisje verbouwd (veel foto's)

Luchtbel
    Peuterkamer, inspiratie en tips gezocht!

yiger
    Yiger's eerste Huisje (veel pics)

kruimel_20
    Ons Appartementje

Mukie
    Koophuisje opknappen door M&M

Martine1984
    martine's eerste eigen huis

Pheno en _Arual_
    Het nieuwe huis van Pheno en _Arual_

XXXKarinXXX
    Karin's nieuwbouwwoning!!!

Lishe
    Wij gaan verhuizen!

Mex en Amaranta
    Mex en Amaranta's 1e koophuisje

the_jestert
    ons 'mega' project

tvdleur
    Nieuw huis gekocht, onderschat, maar ben op weg 8-)

spassje
    Spassjes nieuwe stekkie

PsychoG
    Nieuw appartement voor PsychoG

creno
    creno's nieuwbouwhuisje

Suzziieee
    Suzziieees badkamer

taxibabe
    tv-meubel

Truttebosje
    het nieuwe stulpje van truttebosje in de herhaling

Kroegtijger
    Kroeg verbouwen ,

tnimble (te nomineren voor zijn totale oeuvre):
    Elektra in woning uit 1898 , Mijn binnenluiken project , Pimp my door , Freestafel voor licht freeswerk , Werkbank vervaardigen , Verslag Inrichten WC / douche ruimte ,
    Help mijn dak scheurt! , Thermostaat: Vaillant en Honeywell maken het niet makkelijk , Dekking betonvloer , Geveltuintje

guapo
    De woonkamer, eindelijk naar onze wens!

Mute_Me
    TFT scherm ophangen in de woonkamer [klein project]

nikky
    Behangen en oud behang/kinderkamer foto's

Bojo
    BoJo's starterswoning

Rekkie
    Project nieuwbouw-woning

Sanne
    Sanne laat haar huisje verbouwen

Noca en Clauwhee
    Noca en clauwheee hebben een huis gekocht!

Isabeau
    Nieuwe wc-bril

Vodkat
    Vodkats grote en eerste verbouwing!

Coolbabe
    [kinderkamer] schip ahoy maatjes

ranzige_pad
    Ranzigepad en Liesies nieuwe huis

Becky27
    Beckys portiekwoning

Mr_Moon
    Mr_Moon's Loft(je) in Brussel

We hebben niet alle topics gecontroleerd op werkende foto's etc, dus het kan zijn dat er wat brakke topics tussen zitten, maar wellicht helpt de herinnering alsnog voor zo'n topic.

Laat het nomineren beginnen!

[ Bericht 1% gewijzigd door Marsepein op 20-02-2007 11:16:37 (1 project verwijderd) ]
    pi_46201726
    Tnimble voor zijn heeeeeeele oeuvre
    pi_46202401
    quote:
    Op zondag 11 februari 2007 14:03 schreef Solingjan het volgende:
    Tnimble voor zijn heeeeeeele oeuvre
    Inderdaad Tnimble , maar ook Duderinnetje en ArtyShock en Marsepein.
    Niet dat de anderen slecht zijn, maar er moeten er nu eenmaal 3 gekozen worden.
    Gaat nog een pittige strijd worden tussen de top 3.

[ Bericht 19% gewijzigd door klipper op 12-02-2007 19:42:50 ]
    pi_46203189
    bah... kiezen, en dan 3 stuks ?

daar ga ik diep overnadenken de volgende 10 seconden.

In willekeurige volgorde:

Mmach - natuurlijk
    Tnimble - eens met Solingjan
    Cyberslijp - al zo lang bezig en vrijwel alleen naast gezin ! en werk.
    AR - 1e reserve.
    Gompy 58 als opsteker.

Mijn keus is gebaseerd op het feit dat de mensen vrijwel solo hebben geklust.
    Ja zeg, je moet wat (blijkbaar) ; kga noooooit meer in een jury !

En de anderen : ook duizend complimenten voor doorzetten en doorgaan.
      zondag 11 februari 2007 @ 17:58:40 #6
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_46210887
    Mag ik niet meer meedoen BE????

Ik nomineer iig Tnimble en Mmach voor hun totale pakket en Cijbersijp voor zijn doorzettingsvermogen
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
      zondag 11 februari 2007 @ 19:55:52 #7
    23218 Blue-eyes
    Spanning & sensatie
    pi_46214455
    Ik nomineer:
    Mmach
    Cybersijp
    Marsepein
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
    pi_46225459
    Nou komt mijn reaktie :

Ik had nog wat spullen over, en dacht natuurlijk aan mijn mede klussers.... Wat wat moet een verherbouwer zonder knap gereedschap?

Ik had zelf al alles van de makita hier in de casa liggen, dus het idee was snel geboren(of bedacht natuurlijk.... )

In BE haar lijsteje staan een onzettende lijst klussen, en komplete klussen. Waarvan sommige nog niet "af"zijn dan wel in afwerkfase (like the casa bijvoorbeeld) dus dat is geen indicatie waarop ik mijn nominatie voor zo moeten uitbrengen. Zelf heb ik meer naar het idee gekeken wat deze klussers die ik ga nomineren voor goeds hebben gedaan voor k&w. Like in: Veel bezoekers getrokken, en daardoor ook meer bezoekers welke het leuk vonden om hun verbouwing/klus hier met ons te delen.

Gevolg hiervan is dat er recentelijk meer klussen naar mijn idee op k&w zijn komen te staan, naar wat ik mij herinner was de "lijst der lijsten "nl. vorig jaar niet zo groot Hoe meer klussen te volgen hoe beter(der) natuurlijk !!!

Mijn nominaties(involgorde van 1 naar 3) zijn :

Mmach( t kijkcijferkanon van K&W, ongelovelijk hoe snel zijn topics vol waren)

Tnimble (omdat hij na een verprutste verbouwing door een beunhaas, zelf de spijkers maar ter hand is gaan nemen. Dat zo netjes en secuur , en met veel detail en uitleg doet dat je t haast een "how to"kan gaan noemen )

Op de derde plaats Dude & Arty voor hun transformatie van kippenslachterij naar een pittig mooi ogend woonplekske in de stad Groningen. Wist je btw dat het woord "kippenslachterij" nu in k&w al gelijk staat aan een inspiratieloze oudbollige witte keuken? Das wel lachen dat dat topic o.a dat heeft opgeleverd . Naast bloemlezingen/poezie over de normale klusdingetjes/huis tuin en keuken dingen. Herinner me duidelijk iets over "gras"
    Die was erg mooi naar mijn idee, en zoveel heb ik niet met gras

Runner up: Automatic Rock (op 4e plek nu dus )omdat hij met budgetaire beperkingen een hele leuke woning aan het "toveren"is.

Reserve lijst voor volgende jaar/dit jaar :

Vodkat(nu dus op plaats vijf van mijn lijstje)
    Richie
    RobbieT

Zo veel leuke klussen allemaal en leuk om te volgen maar helaas maar 3 nominatie plekjes per usert

Dat zijn mijjn nominaties en daar moet je t mee doen

Oh en mocht ik in de top drie komen, gaat "mijn"gereedschapje naar de nummer 4 hoor De eeuwige roem steken we wel natuurlijk in ons jaszakje. Of ik een plaatsje win of niet vind het leuk om voor jullie allemaal het geheel bij te houden, niet in de laatste plaats omdat jullie "gemekker"om pics ervoor zorgt dat ik nog steeds bezig blijf.....

Counter staat nu op :1034835 met 598 afbeeldingen online

edit : nummer 4 en nummer vijf dus even duidelijk gemaakt

[ Bericht 4% gewijzigd door Cybersijp op 13-02-2007 20:43:32 ]
    pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
    pi_46230265
    het telt dan wel niet echt mee, maar mag ik solingjan dan met stip op nummer 1 zetten als het gaat om het geven van adviezen tips en trucs en het meedenken met zijn mede K&W-ers?
    pi_46230902
    Ik nomineer

MMach, Tnimble, Kroegtijger, Automatic Rock en Cybersijp

aangezien dat de mensen zijn die het hele jaar door het meest geklust hebben, én dat ook nog eens met ons deelden (en dat nog steeds doen)

[ Bericht 3% gewijzigd door Gurb op 14-02-2007 08:39:09 (2 namen toegevoegd) ]
      maandag 12 februari 2007 @ 12:42:21 #11
    114341 Gerjo
    ME!!!! :) V1.2
    pi_46234228
    MMach, Cybersijp en Automatic_rock!!!

En ondanks dat mijn post van 2007 is, zijn mijn klussen voor t grootste deel van 2006. Telt niet mee zeker
    When dawn breaks,
    and the sun is about to rise.
    The time has come to open your eyes,
    and let the world get in.
      Moderator maandag 12 februari 2007 @ 15:22:34 #12
    92034 crew  Vonkenboer
    Geen woorden, maar draden !
    pi_46239033
    Hmm, er zijn veel meer klussen dan vorig jaar (oke vorig jaar bestond K&W nou ook niet bepaald lang ).

Er zijn heel veel ver/herbouwingen geweest, de één uitgebreider dan de ander.
    Mijn keuze is daarom ook gevallen op mensen die het hele jaar door in de weer geweest zijn met het klussen en dat allemaal goed en duidelijk met ons deelden. Met natuurlijk de nodige foto's, schema's, tekeningen en afbeeldingen

Mijn keuze valt daarom op de volgende personen.

1. MMach - Leuke topics om te volgen, erg veel foto's e.d., klein budget waarmee toch een hele hoop moet gebeuren en natuurlijk de vele hindernissen die overwonnen moeten worden.

2. Tnimble - Het ligt nou eenmaal in mijn vakgebied (electrotechniek / besturingstechniek), de technieken die hij verwerkt intereseren mij.
    Ook tnimble zit het niet altijd mee door de afwezigheid van de deskundigheid die de aannemer die hij ingeschakeld had wel zou moeten hebben en daarom zelf alles maar overnieuw doet.
    Hulde !

3. Dude & Arty Parkplatz - Gewoon een klustopic met soms erg veel humor, en toch erg mooie prestaties; laatste tijd misschien niet een erg hard lopend topic. Maar toch wel een topic wat zeker een nominatie mag hebben

Ik wil ook niemand tekort doen maar de keuze is gewoon erg groot; ik wil toch eigenlijk iedereen wel bedanken voor hun inspanningen voor al die topics die hier verschenen zijn en ik hoop dat er nog veel verschijnen mogen !
    pi_46257873
    schaam me helemaal de vinken nogwattus. Heb ik echt nooit meer pics geplaats van hoe eea is geworden...

anyway

Ik nomineer iig Voor een gedeelde eerste plaats Mmach, Tnimble voor hun Oeuvre. Voor nummer drie ga ik nog even kijken.
    ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
      dinsdag 13 februari 2007 @ 20:23:29 #14
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_46271574
    Ok, we gaan het een klein beetje wijzigen omdat het nu een beetje lijkt op een stemronde omdat veel dezelfde mensen genoemd worden. Dan kan met straks in de stemronde kiezen uit 3 namen en dat schiet ook niet echt op.

Dus.... de vraag is of men 5 mensen/topics wil nomineren en dat hoeven dus niet persé degenen te zijn die jij het aller aller beste vond, maar gewoon topics waarvan jij vindt dat ze een kans verdienen om mee te dingen in de stemronde.

5 topics en de nominaties sluiten 25 februari

Voor de mensen die al genomineerd hebben, kunnen jullie het hieronder nog een keer doen maar dan met 5?
    Onze excuses voor het rommelige maar het is even kijken wat nou het beste werkt.
    pi_46273007
    is het dan ook de bedoeling dat je niet een persoon noemt maar het topic van dat persoon dat je wilt nomineren? dus dat de 1 Mmach nomineert voor de kamer van zn zus en de ander voor de keuken.
    of is het wel de bedoeling dat je een persoon noemt maar dan voor alles wat hij of zij geklust heeft?
    of denk ik weer gewoon te moeilijk nu?
      Licht Ontvlambaar dinsdag 13 februari 2007 @ 21:01:09 #16
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_46273516
    Ik nomineer:
    Lucille
    Lishe
    Mmach
    Marsepein
    Jerruh
    You can't start a fire without a spark...
    ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
    A dirty mind is a joy forever!
    pi_46275142
    Ok dan vervalt de vorige stemronde van mij en komt hier de nieuwe lijst van 5 namen, maar was het niet beter geweest om alle postings gewoon weg te halen?

Onderstaande lijst in willekeurige volgorde:
    Marsepein
    Tnimble
    Duderinnetje en ArtyShock
    Conflict
    the_jestert
    pi_46278660
    quote:
    Op dinsdag 13 februari 2007 20:51 schreef truttebosje het volgende:
    is het dan ook de bedoeling dat je niet een persoon noemt maar het topic van dat persoon dat je wilt nomineren? dus dat de 1 Mmach nomineert voor de kamer van zn zus en de ander voor de keuken.
    of is het wel de bedoeling dat je een persoon noemt maar dan voor alles wat hij of zij geklust heeft?
    of denk ik weer gewoon te moeilijk nu?
    Je nomineert op persoon, dus niet op topic. De linkjes naar de topics staan erbij zodat er terug gelezen en gekeken kan worden.
    pi_46280547
    Mmach (19 jaar????) Heeft eigenlijk geen boormachine nodig want die vind hij wel weer in de kelder
    Tnimble
    Syberdesyb
    AR
    Vodkat
      dinsdag 13 februari 2007 @ 23:27:24 #20
    122173 MMach
    met Fok-pensioen
    pi_46281442
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 09:52 schreef truttebosje het volgende:
    het telt dan wel niet echt mee, maar mag ik solingjan dan met stip op nummer 1 zetten als het gaat om het geven van adviezen tips en trucs en het meedenken met zijn mede K&W-ers?
    Zeker waar! Heeft me ook al meerdere keren het licht laten zien

@Solingjan, 21 jaar is het. Al krijg ik het wisselgeld in de winkel nog terug met de woorden "hier, voor in uwen spaarpot"

5 namen dus heb ik begrepen:

-tnimble
    -cijbersijp
    -marsepein
    -arty&dude (prachtig om lezen altijd met die humor)
    -vodkat (goede smaak, zware werken)

En mocht ik in de top 3 staan, dan geef ik hetgeen ik win door aan diegene die het het meest nodig heeft van de subtop 3.
    En laat het duidelijk zijn, er is hier geen enkel minderwaardig topic. Dat je besluit om dingen zelf te doen, de stap neemt om er ook aan te beginnen, hoe onoverzichtelijk ook, en het hier deelt, dat alleen al is goed om je bij de topklussers te rekenen.

[ Bericht 22% gewijzigd door MMach op 13-02-2007 23:34:41 ]
    pi_46283747
    quote:
    Op dinsdag 13 februari 2007 23:27 schreef MMach het volgende:

[..]

En mocht ik in de top 3 staan, dan geef ik hetgeen ik win door aan diegene die het het meest nodig heeft van de subtop 3.
    En laat het duidelijk zijn, er is hier geen enkel minderwaardig topic. Dat je besluit om dingen zelf te doen, de stap neemt om er ook aan te beginnen, hoe onoverzichtelijk ook, en het hier deelt, dat alleen al is goed om je bij de topklussers te rekenen.
    Ik krijg ineens een heel warm gevoel van binnen
    pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
      woensdag 14 februari 2007 @ 01:27:45 #22
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_46285161
    O mensen, wat moeilijk dit!!
    Maar gelukkig is dit nog niet het stemmen, maar het nomineren voor een plaatsje in de wedstrijd.

Ik heb in mijn keuze een mix gemaakt van bewondering voor o.a. klustalent, smaak, doorzettingsvermogen, creativiteit en de manier waarop een topic leuk en leesbaar is gehouden.
    Met als resultaat, op alfabetische vorgorde:

-Automatic_Rock (met weinig middelen toch een paleis maken- niets dan lof!)
    -Conflict (omdat ik sinds dat topic, zonder enige twijfel, hoe dan ook, een opknapbootje hebben wil - en ik heb watervrees!)
    -Cybersijp (vakwerk tot in de kleinste details en met een razend enthousiasme, bijna niet bij te houden!)
    -Mmach (Ontegenzeggelijk een uitstekende klusser, maar ik bewonder hem eigenlijk vooral voor zijn lef om dingen aan te pakken, waar anderen bij de pakken zouden neerzitten.)
    -tnimble (ondanks alle enorme tegenslagen zo toegewijd blijven aan, en verliefd blijven op je huis - dat verdient enorm respect.)

Het lijkt misschien een beetje en verplicht nummertje maar ik meen het oprecht: er zijn zo nóg tien klussers die ik een prijs had gegund. Wat een leuke dingen worden er in K&W getoond en wat geweldig hoe iedereen elkaar hier helpt. Vonkenboer, Solingjan, AnneX, Marsepein en-zo-voort, allemaal mensen die altijd klaar staan met tips en tricks. Heeft niks met de wedstrijd te maken, maar ik heb het toch maar even gezegd

Snobs have more fun!
    KLIK!
    pi_46287346
    Cool!
    Komt er ook een SMS ronde met cliffhangers en per week een afvaller?

Kom net kijken hier, maar stem gewoon mee op basis van wat ik de afgelopen weken gelezen heb. De foto's in een aantal topics doen ut niet, dus daar kan ik geen oordeel over geven.

MMach, wat mij betreft met stip op 1
    tnimble, Marsepijn, Cybersijp en Automatic Rock als runners up, het moge duidelijk zijn dat ik een voorkeur heb voor eindeloos doormeubelen

Kan dan de Parkplatz in de nog te creeren categorie te publiceren leesvoer?:D
    pi_46287756
    quote:
    Op zondag 11 februari 2007 22:48 schreef tnimble het volgende:
    En ik nomineer MMach, Cybersijp en Truttebosje en eigenlijk ook Duderinnetje en ArtyShock, gompy58, Marsepein, Kroegtijger, Automatic_Rock, Klipper en alle anderen meer dat zijn er maar dan 3 en komen niet in de telling.
    Nu het er 5 moeten zijn schuift de comma op
    MMach, Cybersijp en Truttebosje, Duderinnetje en ArtyShock en gompy58
    pi_46288173
    ook de mijne even overnieuw

Tnimble
    Mmach
    Automatic Rock
    Duderinnetje en Arty
    Knorretje en Danny
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop: