Nee, helaas is het dakterras alleen toegankelijk vanuit het centrale trappenhuis.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:32 schreef BoJo het volgende:
Ziet er goed uit!![]()
Hoe kom je eigenlijk bij je dakterras? Grenst die aan 1 van de kamers?
Wat voor soort bank is dat? Waar gehaald?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Prachtig! Wat leuk om zo midden in Brussel te wonen![]()
Mooie bank![]()
herkenbaar![]()
Italiaanse makelij. Wij hebben hem bij Vesta in Groningen gekocht. Het zijn eigenlijk allemaal 'zit-elementen' waaruit je zelf je bank/lounge-eiland/weetikveel kan samenstellen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wat voor soort bank is dat? Waar gehaald?
Leuk idee!quote:Op donderdag 16 november 2006 22:40 schreef Mr_Moon het volgende:
En zoiets zouden we graag als muurschildering in de slaapkamer hebben:
[afbeelding]
Wij zijn ook al helemaalquote:Op donderdag 16 november 2006 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Prachtig! Wat leuk om zo midden in Brussel te wonen![]()
Mooie bank![]()
herkenbaar![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:11 schreef Archont het volgende:
dat lijkt me wel niet zo handig om je hele huis door te moeten om naar de badkamer te gaan.
Ik denk dat hij bedoelt dat het onhandig kan zijn als er bijv. visite is en je moet je nog omkleden etc.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:00 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
"hele" huis? Ik denk dat ik die enkele meters wel red...
![]()
Het merk is Next Edition, en dit model is genaamd "Studio"quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:05 schreef D.A.A.F. het volgende:
Welk merk/ type is die bank?
Zoek al een tijdje zo een, maar elke keer zijn pootjes niet mooi/ lijkt het alsof de bank snel gaat inzakken/alleen in leer/ alleen in lelijke kleuren/ enz. maar deze ziet er goed uit!
Dus ik zou graag willen weten welke bank dit is
Ik vind het zelf ook meer een appartement, maar een loft is volgens mij meer een oud industrieel gebouw of pakhuis omgebouwd tot appartementen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:22 schreef tnimble het volgende:
Leuk appartement, maar hoezo loft? Dat is een boven verdieping van een landhuis/grachtenpand/herenboederij die als hele grote woonkamer is ingericht voor het ontvangen van hoogbezoek.
Geweldig! Dankjewel. Die zaak heeft nog meer mooie bankstellen. Nu nog een goede winkel in NL vinden die dit verkoopt. Is wel wat makkelijker.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:37 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Het merk is Next Edition, en dit model is genaamd "Studio"
Op de site van de winkel waar wij hem (haar?) gekocht hebben vind je het hele gamma:
www.vivrecontemporain.be
Domus toch?quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:37 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Het merk is Next Edition, en dit model is genaamd "Studio"
Op de site van de winkel waar wij hem (haar?) gekocht hebben vind je het hele gamma:
www.vivrecontemporain.be
Zelfde prijsklasse ook? Ook zo veel te customizen qua kleur en modulair systeem?quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:11 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
dit is Domus, het verschil zit hem vooral in de poten volgens mij:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |