Nee, helaas is het dakterras alleen toegankelijk vanuit het centrale trappenhuis.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:32 schreef BoJo het volgende:
Ziet er goed uit!![]()
Hoe kom je eigenlijk bij je dakterras? Grenst die aan 1 van de kamers?
Wat voor soort bank is dat? Waar gehaald?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Prachtig! Wat leuk om zo midden in Brussel te wonen![]()
Mooie bank![]()
herkenbaar![]()
Italiaanse makelij. Wij hebben hem bij Vesta in Groningen gekocht. Het zijn eigenlijk allemaal 'zit-elementen' waaruit je zelf je bank/lounge-eiland/weetikveel kan samenstellen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wat voor soort bank is dat? Waar gehaald?
Leuk idee!quote:Op donderdag 16 november 2006 22:40 schreef Mr_Moon het volgende:
En zoiets zouden we graag als muurschildering in de slaapkamer hebben:
[afbeelding]
Wij zijn ook al helemaalquote:Op donderdag 16 november 2006 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Prachtig! Wat leuk om zo midden in Brussel te wonen![]()
Mooie bank![]()
herkenbaar![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:11 schreef Archont het volgende:
dat lijkt me wel niet zo handig om je hele huis door te moeten om naar de badkamer te gaan.
Ik denk dat hij bedoelt dat het onhandig kan zijn als er bijv. visite is en je moet je nog omkleden etc.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:00 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
"hele" huis? Ik denk dat ik die enkele meters wel red...
![]()
Het merk is Next Edition, en dit model is genaamd "Studio"quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:05 schreef D.A.A.F. het volgende:
Welk merk/ type is die bank?
Zoek al een tijdje zo een, maar elke keer zijn pootjes niet mooi/ lijkt het alsof de bank snel gaat inzakken/alleen in leer/ alleen in lelijke kleuren/ enz. maar deze ziet er goed uit!
Dus ik zou graag willen weten welke bank dit is
Ik vind het zelf ook meer een appartement, maar een loft is volgens mij meer een oud industrieel gebouw of pakhuis omgebouwd tot appartementen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:22 schreef tnimble het volgende:
Leuk appartement, maar hoezo loft? Dat is een boven verdieping van een landhuis/grachtenpand/herenboederij die als hele grote woonkamer is ingericht voor het ontvangen van hoogbezoek.
Geweldig! Dankjewel. Die zaak heeft nog meer mooie bankstellen. Nu nog een goede winkel in NL vinden die dit verkoopt. Is wel wat makkelijker.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:37 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Het merk is Next Edition, en dit model is genaamd "Studio"
Op de site van de winkel waar wij hem (haar?) gekocht hebben vind je het hele gamma:
www.vivrecontemporain.be
Domus toch?quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:37 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Het merk is Next Edition, en dit model is genaamd "Studio"
Op de site van de winkel waar wij hem (haar?) gekocht hebben vind je het hele gamma:
www.vivrecontemporain.be
Zelfde prijsklasse ook? Ook zo veel te customizen qua kleur en modulair systeem?quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:11 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
dit is Domus, het verschil zit hem vooral in de poten volgens mij:
[afbeelding]
Yep, ongeveer dezelfde prijsklasse, en inderdaad hetzelfde systeem qua kleuren en elementen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:19 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
Zelfde prijsklasse ook? Ook zo veel te customizen qua kleur en modulair systeem?
We hadden de keuze: een loft casco (dus helemaal niets geinstalleerd, en geen enkele muur erin) of compleet geinstalleerd. Om praktische redenen hebben we gekozen voor een compleet geinstalleerd appartement.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:39 schreef D.A.A.F. het volgende:
Thanx!
Goed dat was het weer voor mijn offtopic gedoe. Leuke woning btw
Loft is wel hip, maar heb je zelf ook de indeling mogen doen? In NL is dat wel gebruikelijk voor loften.
Zijn in NL niet te betalen. Een beetje loft (kaal dus, zonder een enkele muur) is in NL rond de 300.000 euro.
Taal vervuiling. De van dale oneline (niet dat dat en echt goed woordenboek is)quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:43 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook meer een appartement, maar een loft is volgens mij meer een oud industrieel gebouw of pakhuis omgebouwd tot appartementen.
Volgens Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Loft
Die van ons voldoet niet echt aan deze beschrijving, dus gewoon een manier van de makelaar om het duurder te laten lijken![]()
Maar ze zitten er wel dichterbij. Je moet het zien als op een bovenverdieping (maastal 1ste) aan de kant van een pand met het mlooiste uitzicht een hele grote kamer wordt gemaakt (b.v. 20 bij 10 meter of nog veel groter) waar in het midden een hele grote tafel staat met een stuk of 20 stoelen een aantal krronluchters er boven waar de gasten hun koffie kunnen krijgen en evt een maaltijd. Langs de muren staan allemaal vitrinekasten waar je al je nette servis, het tafel zilver en alle kunst en sieraden in tentoonstelt. Daarboven hangen portretten van alle vorige generaties. Bij de ramen aan de zichtzide zet je kleinrere tafels neer voor allerlij spelletjes en aan de kant tegenover de ramen staat b.v. een vleugel. Als er een bruiloft is worden de tafels en stoelen verwijdert en heb je een grote zaal voo te dansen over.quote:loft (de ~ (m.), ~s)
1 als woning ingerichte dakverdieping van een gebouw
quote:
O ja, ik zie het! We hebben die kleine pootjes inderdaad. En de twee delen van de Studio zijn wat kleiner dan die van de Domus volgens mij (wij hebben tweemaal 1m35 tegen elkaar aan).quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:11 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
dit is Domus, het verschil zit hem vooral in de poten volgens mij:
[afbeelding]
Hai Zusjequote:Op vrijdag 17 november 2006 15:30 schreef Renvero het volgende:
Hoi,
Hopelijk gaat het goed met jullie? Had al gehoord dat jullie een witte bank zouden krijgen. Hoop niet dat onze kleine een knoeierd wordt met eten... Nu kunnen we de ontwikkelingen in ieder geval in de gaten houden, zo op afstand!
Groetjes
renvero
Dikke kus van jullie nichtje!
quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:25 schreef Vonkenboer het volgende:
Welkm op Fok! @ K&W !
Hoop dat je het naar je zin krijgt / hebt
Ziet er leuk uit, ben benieuwd naar de interieur foto'sWanneer is de bedoeling dat je er in trekt ?
Jammer?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:39 schreef B.A.Trix het volgende:
Jammer van het dakterras maar leuk optrekje hoor!!![]()
Klopt, maar we hebben een goede wasmachine, dus of een nieuwe wasmachine of een smallere wastafel met bijhorend meubel? Alle opties zijn nog open.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:11 schreef hierissiedan het volgende:
super mooi, maar over die wasmachine, er zijn bovenladers te koop en die zijn dacht ik 45 cm breed ofzo misschien een idee? (plus dat ze veel "sterker" zijn omdat de trommel op 2 punten hangt)
Mr_Moon, ziet er goed uit, met welk programma is dat gebeurd?quote:Op donderdag 16 november 2006 18:14 schreef Mr_Moon het volgende:
..maar ik heb een idee in elkaar geknutseld van het interieur van het appartement .
[afbeelding]
[afbeelding]
Gedaan met Google Sketchupquote:Op maandag 4 december 2006 14:43 schreef ROG het volgende:
[..]
Mr_Moon, ziet er goed uit, met welk programma is dat gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |