...maar het is zo'n kut stuk ver wegquote:Op woensdag 12 april 2006 10:10 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik draai de goede kant op. Tegen de klok in. Al is dat moeilijk bepalen als je half op de kop hangt
MarkyB, Hoogeveen is dat een beetje te doen?
Ik kan dit zelf welquote:Op woensdag 12 april 2006 10:12 schreef -Wolf- het volgende:
Wat JIJ nodig hebt is een HANDIGE en STERKE man.
Ik meld me niet...
Kun je de andere kant (dus niet de vleugelmoerkant) niet vast houden met de waterpomp tang?quote:Op woensdag 12 april 2006 10:13 schreef Isabeau het volgende:
Er is amper achter mijn plee te komen met mijn handen, laat staan een camera
Ook met de waterpomptang kan ik niet goed draaien en kan maar een héél klein stukje ermee manouvreren.
Het is zo'n metalen schroefpin die aan de ene kant vast zit in de wcbril zelf (in de fabriek dus) en dan steek je die pin door het gat in je wcpot en aan de andere kant draai je het zaakje vast met een plastic vleugelmoer. Alleen is die wel héél erg vast aangedraaid.
De moer is ook al niet met de hand te draaien (ik heb het ook al geprobeerd met een rubber lapje om potjes te openen).quote:Op woensdag 12 april 2006 10:15 schreef sanger het volgende:
Kun je de andere kant (dus niet de vleugelmoerkant) niet vast houden met de waterpomp tang?
Dan moet je wel tussen wcpot en moer kunnen zagen en dat kan niet. Dat ding zit nog net zo stevig tegen de pot aan als een uur terug.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:15 schreef MarkyB het volgende:
Wil je die wc-bril nog verder gebruiken op een andere lokatie?
Zo nee dan pak je een zaag en zaag je de moeren eraf.
|Mijns inziens als je met een waterpomptang bij de moer kan, kan je er ook met een zaagje bij? Desnoods een broodmes.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan moet je wel tussen wcpot en moer kunnen zagen en dat kan niet. Dat ding zit nog net zo stevig tegen de pot aan als een uur terug.
En met twee waterpomptangen?quote:Op woensdag 12 april 2006 10:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De moer is ook al niet met de hand te draaien (ik heb het ook al geprobeerd met een rubber lapje om potjes te openen).
Jij bent gevaarlijk.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:20 schreef shmoopy het volgende:
Als niets meer helpt: steek het plastic in de fik, dan smelt het er af.
Alleen de plastic schroefjes, hoor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |