Mjah dan ben je wel even bezig met borenquote:Op maandag 6 november 2006 15:39 schreef Gurb het volgende:
Leuk idee idd om je ouders te verrassen, alleen misschien een tip voor de volgende keer:
Je kunt beter met een grote betonboor het stuk muur wat je weg wilt hebben kapot boren (soort van gatenkaas van maken) en dan met een beitel en moker de muur wegbikken, dat scheelt een hele hoop stof
nog ruim 2 weken, gaat helemaal goed komen!quote:Op maandag 6 november 2006 15:54 schreef Rowanski het volgende:
Leuk cadeautje ! Hopelijk krijgen jullie het af, voordat je ouders terugkomen ....![]()
En het hele huis weer schoonquote:Op maandag 6 november 2006 15:54 schreef Rowanski het volgende:
Leuk cadeautje ! Hopelijk krijgen jullie het af, voordat je ouders terugkomen ....![]()
sterker nog, wat als ze samen zitten te tobben hoe ze gana vertellen dat ze dat grote scherm willen inruilen voor een klein crt gevalletje....quote:Op maandag 6 november 2006 16:20 schreef BertV het volgende:
...en als ze de plek niet goed vinden?
tvp
Word idd zwevendquote:Op maandag 6 november 2006 16:05 schreef sanger het volgende:
Leuke verassing hoor
Die kast ziet er ook wel leuk uit! Wordt die zwevend?
Mn ouders hadden al plannen om zon scherm op te hangen, we hebben ze subtiel uitgehoordquote:Op maandag 6 november 2006 16:20 schreef BertV het volgende:
...en als ze de plek niet goed vinden?
tvp
Ben een keer met mn moeder gaan kijken bijw at winkels toen ze plannen hadden om zon scherm te kopen, toen heeft ze dit scherm aangewezen als degene die zij wou (ze zouden hem in december kopen van de bonus)quote:Op maandag 6 november 2006 16:23 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
sterker nog, wat als ze samen zitten te tobben hoe ze gana vertellen dat ze dat grote scherm willen inruilen voor een klein crt gevalletje....![]()
Achja slijptol hebben we liggen en hebben slechte ervaringen met sleufvreesmachine'squote:Op maandag 6 november 2006 16:35 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Je hebt ook gewoon van die sleufmaak machines te huur voor een daggie ben je zo klaar weinig stof etc.
Daar iis het nu te laat voor.quote:Op maandag 6 november 2006 16:44 schreef Repeat het volgende:
Lijkt me sterk dat je die grote frees sleuf weer mooi kunt dichtplamuren, dat blijf je altijd zien.
Ik had er gewoon een kabelgootje op geplakt, kan ook hartstikke mooi en dan hoef je ook niet in een ander zn huis te gaan zitten slopen zonder dat ze er iets van weten...
Is te doen hoor.. bouwlamp erop en met de hand afschuren.. echter moet je muur dan wel in zijn geheel overschilderen. Ik heb toen dimmers op deze manier in mijn huiskamer gemaakt.. was totaal niets van te zien.quote:Op maandag 6 november 2006 16:44 schreef Repeat het volgende:
Lijkt me sterk dat je die grote frees sleuf weer mooi kunt dichtplamuren, dat blijf je altijd zien.
Ik had er gewoon een kabelgootje op geplakt, kan ook hartstikke mooi en dan hoef je ook niet in een ander zn huis te gaan zitten slopen zonder dat ze er iets van weten...
Wat dacht je van scart, audio en spanning?quote:Op maandag 6 november 2006 16:57 schreef RemcoDelft het volgende:
Die kabelgoot ziet er echt GIGANTISCH uit... mijn vraag: waarom?!
(ik kan het niet laten om me voor te stellen hoe je ouders zouden reageren, als ze onverwachts eerder terug naar huis moeten en hun huis zo aantreffen)
Met een knappe spaan of afreilat is dat zo weggewerkt. Zie je nooit meer terug!quote:Op maandag 6 november 2006 16:44 schreef Repeat het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |