abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37875672
Ik heb het geaccepteerd! Mijn eigen appartementje in Zeist, wat dus betekent dat ik ergens deze week als het goed is mijn contract ga tekenenen de sleutels krijg. Ik ben van plan jullie op de hoogte te houden van de vorderingen door middel van dit topic, waar ik dan van jullie weer antwoord krijg op al mijn klus en woonvragen.
Zo ziet het er ongeveer uit:

De exacte maten enzo weet ik nog niet, maar het is zo'n 31m2 in het totaal.

Alvast een impressie van de binnenkant:

Mijn plannen zijn om eerst het contract te gaan tekenen , dan het behang er af te halen en de muren mooi wit te maken. De kozijnen (aan de binnenkant) en ook de verticale plintjes die er in zitten krijgen dan een leuk kleurtje, waarbij ik denk aan oranje, groen of lichtblauw ofzo.
Het laminaat in de gang moet nog even afgelegd worden (was de vorige bewoner niet aan te gekomen) en er moeten nog mooie plintjes in.

Over inrichting en indeling heb ik nog helemaal niet nagedacht, dus daar ga ik nu mee beginnen.

Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_37876063
Gefeliciteerd!!!

Het zag er dus mooi uit. Is de indeling nou zo als op de tekening, met de hal op die plaats?
pi_37876109
Gefeliciteerd. Ben ook een beetje aan het zoeken naar een appartementje dus dit topic ga ik zeker volgen.

In welke prijsklasse zitten appartementjes van 31m2?
  dinsdag 16 mei 2006 @ 13:36:48 #4
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37876818
wat een leuke indeling! zo heb je lekker toch 2 aparte ruimtes. Leuk hoor, ben benieuwd hoe het gaat worden!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_37876853
Gefeliciteerd! Toch maar wel gedaan! Heeft zeker potentie, ondanks de 'maar 32 m2' ziet het er ruim uit!

Succes!
pi_37877893
Dankjullie wel . De hal zit inderdaad op de plaats van de tekening. Kosten zijn totaal 325 euro per maand, maar met aftrek van de huurtoeslag die ik krijg blijft er 220 over ongeveer. Net zoveel als ik nu betaal voor mijn studentenkamer dus.

Ik hoor net dat ik donderdag mag tekenen en de sleutel krijg .
pi_37878789
Leuk zeg, gefeliciteerd! * Mini_rulez is heel benieuwd hoe het gaat worden.

Mag ik vragen hoe je aan dat appartement komt? Ik ben namelijk ook al een hele tijd op zoek naar iets in de buurt van Utrecht, maar het wil niet zo vlotten.
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 16 mei 2006 @ 14:39:42 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37878932
Gefeliciteerd! Leuk zeg!
pi_37878972
Ik heb via woningnet gereageerd, met een wachttijd van pas 2 jaar. Heb vooral gekeken naar dingen voor 1 t/m1 personen, omdat ik dan geen last heb van al die mensen die samen willen wonen. Omdat dit appartement voor 23m2 op woningnet stond en maar een 1 kamerappartement was EN in Zeist, hebben er maar 19 ( ) mensen gereageerd. En ik was de eerste.

En eigenlijk was ik alleen maar aan het reageren om te kijken hoeveelste ik zou kunnen worden.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 14:51:30 #10
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_37879338
Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar hoe je het indelen gaat
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_37879723
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:40 schreef Quinazoline het volgende:
Ik heb via woningnet gereageerd, met een wachttijd van pas 2 jaar.
Triest eigenlijk hè, dat een wachttijd van 2 jaar zo weinig is hier. Je zult toch nergens anders naartoe kunnen, of een gezin hebben, en dan zo lang moeten wachten.

Maar goed, wel leuk dat je het geworden bent. Uiteindelijk moet je gewoon geluk hebben, dat blijkt maar weer.
pi_37882029
Maar het zit toch niet in die super grote vollehove flat??
pi_37882249
Nope. Tis een flatje van 3 hoog en 4 breed. In een wijk zonder schotelantennes, met allemaal middenklasse auto, veel koopwoningen en veel groen. Basisscholen en winkelcentrum zijn ook in de buurt .
pi_37884622
Hoihoi, ook even over vanuit het slank de zomer in topic

Supergefeliciteerd met je mooie huisje, het ziet er nu al prachtig uit, maar ben helemaal benieuwd naar de ingerichte variant straks! Wil je daar tzt ook foto's van posten? (nee hoor, ben niet nieuwsgierig )
Heel veel plezier ervan, en vooral heeeeeeeeeerlijk genieten van het niet hebben van huisgenoten!
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
  Moderator dinsdag 16 mei 2006 @ 19:58:18 #15
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_37899037
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:17 schreef Quinazoline het volgende:
Nope. Tis een flatje van 3 hoog en 4 breed. In een wijk zonder schotelantennes, met allemaal middenklasse auto, veel koopwoningen en veel groen. Basisscholen en winkelcentrum zijn ook in de buurt .
pi_37914271
ai ai, 31vierkante meter, dat is niet echt super groot. Maar je zult er vast goed over nagedacht hebben, ook qua indeling.
pi_37914508
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 13:36 schreef ranzige_pad het volgende:
ai ai, 31vierkante meter, dat is niet echt super groot. Maar je zult er vast goed over nagedacht hebben, ook qua indeling.
Voor Utrechtse begrippen, en dan voor die prijs, is het al heel wat hoor.
pi_37942097
Vandaag krijg ik de sleutel!! Om 13.15 uur teken ik het contract, en om 14.00 uur is dan de sleuteloverdracht. Ik ga wel foto's maken, maar ik ben bang dat die pas na het weekend komen. Hebben jullie nog tips? (hoewel ik me niet zo heel druk maak, want het is maar een huurhuis dus als er iets mis is kun je altijd nog naar de woningbouw stappen).

Ik vind het inderdaad niet te klein hoor: ik ben maar een student, en zou anders op een studentenkamer van 10-16 m2 zitten. Dan vind ik dit echt wel een vooruitgang. Zeker ook omdat het voor de zelfde prijs is als die studentenkamer.

Ik ben toch een beetje aan het afstappen van mijn eerdere idee om lichtblauw, lime en oranje te gebruiken. Het zijn wel heel erge modekleuren en op de een of andere manier wil ik altijd perse niet mee doen aan het grootste mode. Ik zit nu te denken aan een bruintint ofzo (hoewel dat ook wel een modekleur is eigenlijk) en om het dan heel netjes strak in te richten, met kleurige accenten ofzo.

Zijn er toevallig site waar je dit soort ideeen op kunt doen?
pi_37942367
Dit vind ik wel mooie impressies:
http://www.trendhopper.nl/index.php?mid=73&mod=general
en deze:
http://www.loods5.nl/category.php?cat_id=10

Erg leuk om naar te kijken en ideeen op te doen!
Gefeliciteerd met je huisje trouwens, Zeist is leuk om te wonen!
  donderdag 18 mei 2006 @ 10:00:19 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37942415
Let bij de overdracht goed op beschadigingen aan bijvoorbeeld sanitair en keuken en deuren. En laat dat vast leggen. Anders schuiven ze het jou mss in de schoenen als je er ooit weer uit gaat. Hebben ze bij mij ook ooit eens geprobeerd, maar gelukkig lukte dat niet.
pi_37942579
Ze gaan het badkamerfonteintje nog vervangen, maar dat zal ik ook maar even vast laten leggen. Verder extra goed daar op letten inderdaad.

De keukenkastjes zijn trouwens van een extra hoog model, en sluiten dus aan op het plafond. De vorige bewoner had wel wat geld voer voor meerwerk .
pi_37942646
van HARTE met je app. Klinkt en ziet er goed uit !

Luxe toch als student achter je eigen voordeur !

Succes met de leuke klus van mooi maken .
pi_37943503

Zo ziet het er uit van de buitenkant.
pi_37943524
Ziet er leuk uit zeg. Ben stiekum wel een beetje jaloers op je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')