abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44350724
Moderator edit: Vervolg van: het nieuwe nederige stulpje van truttebosje

omdat bij mijn oude topic de foto`s verdwenen zijn, en ik ze niet meer terug kan zetten doen we het gewoon even overnieuw.
want een topic zonder foto`s dat schiet niet op.
nog maar 3 nachtjes slapen en dan is het zover, dan zijn we de trotse eigenaren van ons nieuwe stulpje.

onze voordeur...die zo lelijk is dat ik m eigenlijk toch wel erg leuk vind

een stukje van de woonkamer en de eetkamer

het toilet

de keuken....misschien gaan we die gelijk aanpakken..want mn vader had het alweer in zn bol en wist nog wel een goedkoop adresje voor ons....en als mijn vader iets in zn hoofd heeft.....

de garage 2x vanaf de helft genomen...ik gok dat er wel 4 auto`s met gemak ingaan.

de kelder...superhandig, en mijn vriend van 2 meter kan er gewoon rechtop lopen.

het bureel...waar wij tijdelijk gaan slapen totdat de zolderverdieping opgeknapt is...want daar wacht ons een slaapkamertje van 26m2.
en als we op zolder gaan slapen dan maken we hier een bibliotheek van ofzo met zo`n mooi oud bureau erin om af en toe aan te werken.

oh ja en de vloer van de hele benedenverdieping...jaja ik weet het niet iedereen is hier van gecharmeerd hehe...maar ik heb het al voor elkaar dat als het budget het toelaat ik hier van het vriendje van die mooie portugese tegeltjes mag laten leggen...alleen dat budget laat nog even op zich wachten want er zijn nog heel veel dingen die voorang hebben.

de gang met het mooie raam...alleen al om dit raam ben ik verliefd geworden op dit huis het is denk ik wel 1,75m bij 1,75m als het niet nog groter is.

de kleinste slaapkamer.

nog een slaapkamer waar ze heel handig voor de deur wat leidingen hebben gelegd...daar moet dus echt wat aan gedaan worden, sowieso aan alle leidingen moet wat gedaan worden maar dit is toch wel het toppunt.

de geweldige badkamer!!!!!! ieuw helaas geen geld voor om het al groots aan te pakken dus hier moeten we het nog even mee doen.

nog een klein stukje zolder die dus nog helemaal opgeknapt moet worden van vloer tot plafond.

en nog een beetje de buurt verkennen, want de meeste buren hebben heeeeeeeeeeeeeele mooie huizen die ik jullie niet wil onthouden.

oh ja zou ik bijna de plattegrond vergeten..
de plattegrond klopt niet helemaal met hoe de situatie nu is, want de garage loopt nu nog helemaal door van voor tot achter, de keuken is nog maar tot het eerste muurtje, en de badkamer op de zolderverdieping bestaat ook niet.

zo dat zijn weer heel wat fotootjes, en vanaf een vrijdag ga ik jullie vervelen met nog veeeeeeeeeeeeel meer foto`s.

[ Bericht 1% gewijzigd door Marsepein op 12-12-2006 12:39:08 ]
  dinsdag 12 december 2006 @ 11:04:21 #2
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_44350762
Wat een gaaf huis aan de buitenkant! .
Is vast niet in een grote stad .

Ow ik zie het al... Belgiė. .
Maar wel super veel potentie! Kan je echt hele mooie dingen mee .
  dinsdag 12 december 2006 @ 11:37:00 #3
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_44351592
Wat een fantastisch huis!!!!

Misschien heel brutaal, maar wat betaal je nou voor zo iets??
En in welke plaats/dorp staat jullie huis...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_44351626
Die leidingen voor die deur Verder prachtig huis idd
Theories come and theories go. The frog remains
pi_44352371
we hebben 215.000euro betaald (kosten koper komen er dan nog wel bij)
en het staat dus in neerpelt belgie.

bedankt voor de leuke reacties...
  dinsdag 12 december 2006 @ 12:18:48 #6
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44352720
Ik blijf het een schitterend huis vinden! Ben benieuwd naar de foto's zodra jullie de sleutel hebben.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44353368
Dan hier ook weer meekijken.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_44353408
Wat een schitterend huis!! En dan die afschuwelijke badkamer haha! Maar mooi hoor, je boft!
pi_44353496
Prach-tig!!

Waan je je er niet in een sprookje? Ik zou geloof ik de hele dag in een ruisende jurk over de trappen en door de kamers willen lopen

Heb je er een tuin bij trouwens?
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 12 december 2006 @ 12:56:14 #10
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44353780
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 12:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Prach-tig!!

Waan je je er niet in een sprookje? Ik zou geloof ik de hele dag in een ruisende jurk over de trappen en door de kamers willen lopen

Jij kan dat altijd zo mooi zeggen Dude
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 12 december 2006 @ 13:03:12 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44354001
Jaaa!
pi_44354059
*nog steeds vliefd is*
Saartje
pi_44354442
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 12:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Prach-tig!!

nee we hebben geen tuin...tenminste dat stukje dood gras aan de voorkant telt niet mee denk ik?
maar eerlijk gezegd vind ik dat niet eens echt erg, ik heb nu een vrij grote tuin, maar heb een hekel aan tuinieren...mn kids slopen alles en het is nu een troosteloze puinhoop.
we wonen een klein stukje van het bos af...dus als ik effe naar buiten wil gaan we wel naar het bos.
we hebben wel toekomstplannen om de halve garage af te breken en daar een patio te maken en nog een stuk dakterras op de garage ofzo...maar voorlopig hebben we dus geen tuin.
pi_44354758
Erg mooi huis!
pi_44354960
Om dat groene bad kan ik me echt de ziekte lachen haha!
pi_44356050
Dat krijg je voor dat geld hier in NL niet.

Super mooi huisje
pi_44356281
Wat een prachtig huis! Allen wat jammer van de badmaker, de zolder en vooral die leidingen voor die deur langs. Vooral dat grote raam is idd super mooi!
pi_44357078
Prachtig, apart, groots en lelijk tegelijk idd. (sommige dingen dan)
Wat is het geweest?? School o.i.d.?

Ben benieuwd hoe het straks ingericht en opgeknapt eruit ziet!
pi_44357365
Nee zal iets van een dokters-, notaris- of advocatenwonig zijn geweest.
pi_44357430
grappig dat meerdere mensen denken dat het een school is geweest...maar nee zo groot is het nu ook weer niet en tnimble heeft gelijk het is een notariswoning.
tja het zal nog heel veel werk zijn...maar dat is het me allemaal wel waard.
pi_44357757
idd voor een school is het veel te klein, voor een directeurs of bugemeesterswoning enz is het te krap en te statig gebouwd. De afbeeldingen is de deur en het grote raam doen mij vermoeden dat het ook geen kosters of winkeliers woning is geweest ook daar is het weer te groot voor. Eventueel had nog een comesaris woning gekunt vooral door de afbeelding van de wacht op de deur maar daar is de woning iets te groot voor en de afbeelding met de brief past daar niet bij

[ Bericht 0% gewijzigd door tnimble op 12-12-2006 15:49:36 ]
  dinsdag 12 december 2006 @ 15:04:11 #23
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_44357876
Wat is een dromedariswoning?
Ik dacht dat het aan de kerk vast zat en dacht dus dat het een pastorale woning was.
Of hoe je het ook noemt. Waar de pastoor of dominee in woont iig.
pi_44359248
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 14:59 schreef tnimble het volgende:
idd voor een school is het veel te klein, voor een directeurs of bugemeesterswoning enz is het te krap en te statig gebouwd. De afbeeldingen is de deur en het grote raam doen mij vermoeden dat het ook geen kosters of winkeliers woning is geweest ook daar is het weer te groot voor. Eventueel had nog een comeraris woning gekunt vooral door de afbeelding van de wacht op de deur maar daar is de woning iets te groot voor en de afbeelding met de brief past daar niet bij
jij hebt erover nagedacht..grappig, maar er zit wel wat in ja.
pi_44359274
als we er wonen ga ik proberen zoveel mogelijk over de woning te weten te komen...dus dan horen jullie het ook weer van me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')