Moderator edit: Vervolg van:
het nieuwe nederige stulpje van truttebosjeomdat bij mijn oude topic de foto`s verdwenen zijn, en ik ze niet meer terug kan zetten doen we het gewoon even overnieuw.
want een topic zonder foto`s dat schiet niet op.
nog maar 3 nachtjes slapen en dan is het zover, dan zijn we de trotse eigenaren van ons nieuwe stulpje.
![]()
![]()
![]()
onze voordeur...die zo lelijk is dat ik m eigenlijk toch wel erg leuk vind
![]()
![]()
een stukje van de woonkamer en de eetkamer
![]()
het toilet
![]()
de keuken....misschien gaan we die gelijk aanpakken..want mn vader had het alweer in zn bol en wist nog wel een goedkoop adresje voor ons....en als mijn vader iets in zn hoofd heeft.....
![]()
![]()
![]()
![]()
de garage 2x vanaf de helft genomen...ik gok dat er wel 4 auto`s met gemak ingaan.
![]()
![]()
de kelder...superhandig, en mijn vriend van 2 meter kan er gewoon rechtop lopen.
![]()
![]()
![]()
het bureel...waar wij tijdelijk gaan slapen totdat de zolderverdieping opgeknapt is...want daar wacht ons een slaapkamertje van 26m2.
en als we op zolder gaan slapen dan maken we hier een bibliotheek van ofzo met zo`n mooi oud bureau erin om af en toe aan te werken.
![]()
oh ja en de vloer van de hele benedenverdieping...jaja ik weet het niet iedereen is hier van gecharmeerd hehe...maar ik heb het al voor elkaar dat als het budget het toelaat ik hier van het vriendje van die mooie portugese tegeltjes mag laten leggen...alleen dat budget laat nog even op zich wachten want er zijn nog heel veel dingen die voorang hebben.
![]()
de gang met het mooie raam...alleen al om dit raam ben ik verliefd geworden op dit huis het is denk ik wel 1,75m bij 1,75m als het niet nog groter is.
![]()
![]()
![]()
de kleinste slaapkamer.
![]()
![]()
nog een slaapkamer waar ze heel handig voor de deur wat leidingen hebben gelegd...daar moet dus echt wat aan gedaan worden, sowieso aan alle leidingen moet wat gedaan worden maar dit is toch wel het toppunt.
![]()
de geweldige badkamer!!!!!! ieuw helaas geen geld voor om het al groots aan te pakken dus hier moeten we het nog even mee doen.
![]()
![]()
nog een klein stukje zolder die dus nog helemaal opgeknapt moet worden van vloer tot plafond.
![]()
en nog een beetje de buurt verkennen, want de meeste buren hebben heeeeeeeeeeeeeele mooie huizen die ik jullie niet wil onthouden.
![]()
![]()
![]()
![]()
oh ja zou ik bijna de plattegrond vergeten..
de plattegrond klopt niet helemaal met hoe de situatie nu is, want de garage loopt nu nog helemaal door van voor tot achter, de keuken is nog maar tot het eerste muurtje, en de badkamer op de zolderverdieping bestaat ook niet.
![]()
![]()
zo dat zijn weer heel wat fotootjes, en vanaf een vrijdag ga ik jullie vervelen met nog veeeeeeeeeeeeel meer foto`s.
[ Bericht 1% gewijzigd door Marsepein op 12-12-2006 12:39:08 ]