Jij kan dat altijd zo mooi zeggen Dudequote:Op dinsdag 12 december 2006 12:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Prach-tig!!
Waan je je er niet in een sprookje? Ik zou geloof ik de hele dag in een ruisende jurk over de trappen en door de kamers willen lopen![]()
Heb je er een tuin bij trouwens?
nee we hebben geen tuin...tenminste dat stukje dood gras aan de voorkant telt niet mee denk ik?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Prach-tig!!
Waan je je er niet in een sprookje? Ik zou geloof ik de hele dag in een ruisende jurk over de trappen en door de kamers willen lopen![]()
Heb je er een tuin bij trouwens?
jij hebt erover nagedacht..grappig, maar er zit wel wat in ja.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:59 schreef tnimble het volgende:
idd voor een school is het veel te klein, voor een directeurs of bugemeesterswoning enz is het te krap en te statig gebouwd. De afbeeldingen is de deur en het grote raam doen mij vermoeden dat het ook geen kosters of winkeliers woning is geweest ook daar is het weer te groot voor. Eventueel had nog een comeraris woning gekunt vooral door de afbeelding van de wacht op de deur maar daar is de woning iets te groot voor en de afbeelding met de brief past daar niet bij
comesaris -> hoofd politiequote:Op dinsdag 12 december 2006 15:04 schreef bleiblei het volgende:
Wat is een dromedariswoning?
Ik dacht dat het aan de kerk vast zat en dacht dus dat het een pastorale woning was.
Of hoe je het ook noemt. Waar de pastoor of dominee in woont iig.
we gaan er gelijk in...dit omdat elke keer heen en weer reizen niet echt ideaal is met deze afstand.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:53 schreef Solingjan het volgende:
Wat doen jullie? Trekken jullie er gelijk in of eerst verbouwen?
Als je er gelijk intrekt. Waarom dan niet boven gaan wonen. Onder eerst echt helemaal aanpakken.
Denk goed na wat je doet. Kan je een hoop ellende en geld schelen.
Ook bijv de CV die moet echt helemaal opnieuw aangelegd worden. En dan bedoel ik logistiek gezien.
Hoe de leidingen zo voordelig en effectief en efficient mogelijk aangelegd worden.
Hier is echt niet bij nagedacht tijdens het aanleggen.
Laat de ledingen van boven naar beneden langs/achter de gordijnen lopen.
Ik blijf het een schitterend huis vinden. En ach die tuin.... Garage zou uik zeker niet afbreken.
Waar laat je dadelijk je Hummer en MB SL??
Dat is echt superspul die buizenquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:36 schreef truttebosje het volgende:
ik heb even geen idee wat voor buis je bedoelt, maar de prijs klinkt goed.
bedoel jij gewoon vloerverwarmingsbuis ofzo?
Wij hadden wat van dat PE buis over van de vloerverwarming. Dat hadden ze achtergelaten omdat ze het toch niet konden gebruiken. Was ca. 10 meter. Dat hebben we op de camping gebruikt en werkt echt veel prettiger dan koperen buizen met snelkoppelingen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:24 schreef tnimble het volgende:
Unipipe, GaboTherm, Tyleen buis enz. Welke beter zijn weet ik nog niet ben ik nog aan het uitzoeken / nakijken klipper weet daar alles van.
Kan ook voor vloerverwarmingsbuis gebruikt worden begrijp ik al heb je daar van o.a. WTH speciale PE buis voor.
Het is op rol dus niet allemaal stukjes aan elkaar koppelen, knellen, solderen, schroeven. Voor scherpe bochten heb je hoekjes en voor aan koppelen aan een radiator een verloopje naar schroefdraad. Kun je of als een soot knelkoppeling aan de buis monteren of met een speciale tang er op persen.
Ik vond het een paar jaar geleden maar iets, allemaal rare koppelingen, verloopjes en moffen nodig. Geef mij maar koperen buis kian ik gewoon solderen. Ben ik van terug gekomen. De koppelingen en buis kun je bij de speciaalzaak kopen, het werk makkelijker geen gezeur met solderen of een knelkoppeling niet lekt of een bocht die net te kort gebogen is enz.
jah zoiets wilde ik erin doen, er zitten nu ook al gietijzeren in, maar geen mooie.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:55 schreef tnimble het volgende:
Heb net ook even het oude topic door gelezen, had ik helemaal gemist op de een of andere manier.
Leuk dat je zelf ook al aan gietijzeren radiatoren dacht! En die tegeltje tja die zijn niet origineel en vind ze ook niet zo mooi, zou ze er ook uithalen en iets meer authentiekers of i.i.g. iets leukers er voor terug doen.
Kwamen ook een paar leuke sites voorbij met leuke spullen, inderdaad erg duur allemaal maar wel ontzettent mooi spul! *kwijlt nog na*
Probeer en stukje.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:34 schreef truttebosje het volgende:
ehm zeg maar trutje dan...
nou ik heb echt geen idee misschien omdat ik de beschrijving op heb gevolgd en het behangplaksel op de muur heb gesmeerd, maar het behang zat er echt heel strak op en begon toen ineens raar te bobbelen, dus ik dacht nog dat het dan nog wel weg zou trekken...misschien morgenochtend alsnog? als surprise?
die andere kamer wordt ook een kinderkamer ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |