Jaja, ik heb het toendertijd wel ergens gepost dat ik ook wederom een huis had gekocht. Weg van mn appartementje van 55 m2 en hoppa, in een drive in woning van 140 m2
![]()
maar dat topic / bericht kon ik niet meer terug vinden... En sinds mijn verhuizing is mijn aanwezigheid op FOK tot 1 post in de 3 maanden gedaald?
![]()
Maar ik had andere dingen te doen, hierbij een klein kijkje in de afgelopen weken!
Wat kan een mens zich vergissen in de mate van werk. Sjongejonge... Maar 2 maanden verder kan ik wel zeggen dat ik aardig ben opgeschoten. Ondertussen heb ik hier veel meegelezen over tips & tricks maar weinig gepost. Hopelijk komt daar ook wel weer eens verandering in..
Maar de foto's (waar het iedereen altijd om te doen is
![]()
) Om 80 meter scrollen te voorkomen doe ik alleen de voor en na foto's, ook omdat ik weet dat sommige van mn vrienden (en -dinnen) niet graag met hun kop op internet staan.
We beginnen bij.... de eerste keer aankomen bij je nieuwe huis
![]()
![]()
De garage, de meeste mensen gebruiken deze om bij de verhuizing hun spullen op te slaan en er daarna de komende 10 jaar niet meer aan toe te komen om op te ruimen. Dat wilde ik niet, dus meteen aanpakken die handel!
voor..... (deprimerend
![]()
)
![]()
de coating op de vloer:
![]()
en na....
![]()
![]()
Nouja, ondertussen ook met de woonkamer aan de slag. Zootje, uitgeleefd en geen goede foto meer van hoe het ooit was. 2 aan elkaar geplakt voor een impressie, welcome in the seventies:
![]()
En zover ben ik gekomen vandaag
![]()
De cv.... enkeltje waardeloos en jaren 80 revives... eruit!
![]()
En werd vervangen door deze mooie HR combi unit:
![]()
Die keuken...
![]()
Gezien dat er nog grote dingen aan zitten te komen moet ik rustig aan doen met budget. Dussss.... andere deurtjes, houten blad van een duurder type en een paar bovenkastjes op de kop getikt. Even creatief met hout en wat nieuwe tegeltjes en dan ziet het er zo uit en kan het wel een tijdje mee:
![]()
Owwwwja, en toen de plee...
![]()
Het leefde, het boerde, het kwam nog net niet naast je zitten om tv te kijken, uitdrijven dus... wegwezen uit dit huis!
![]()
:
![]()
En dit is er van geworden:
![]()
![]()
En het plafonnetje, creatief met hout
![]()
De gang beneden op de begane grond is ook langzamerhand aan het opknappen, tot zover 22 euro aan lampjes en 15 euro aan fotolijstjes, wat overgebleven linoleum op de vloer, beetje verf en is al een boel anders voor weinig geld:
voor:
![]()
na:
![]()
en de ander kant op (er moeten nog foto's in die lijstjes):
![]()
Pfff.... ik ben er nog lang niet, maar alles op zijn tijd! Dank voor alle ideeen en tips hier op dit sub forum
![]()
Heb er een boel aan gehad en veel tijd bespaard
[ Bericht 2% gewijzigd door tvdleur op 23-07-2006 23:45:45 ]