Fuck, dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Schilderen met dit weer?
Bovendien wordt schilderwerk met deze temperaturen echt niet mooi.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:05 schreef vosss het volgende:
Fuck, dat dacht ik ook.
MEt dit weer lig je aan het water of zit je thuis niks te doen dunkt me
dat valt nog mee...... Zit op kantoor en de airco trekt het niet. Loopt hier op tot over de 30 graden....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:06 schreef kruimel_20 het volgende:
ja schilderen met dit weer... het moet toch gebeuren...
het was op z'n max 29 graden in de woonkamer...![]()
nee , dat moet nog komen, dat zit er ook niet standaard in in de huurwoningen hier... (vaag maar waar)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:38 schreef PlumpVis het volgende:
Ziet er goed uit
Geen kookplaat of iets dergelijks in de keuken of zie ik dat verkeerd?
da is vaker zo hoor!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:44 schreef kruimel_20 het volgende:
[..]
dat zit er ook niet standaard in in de huurwoningen hier...
Same here! Gisteren hoogst gemeten temp 37,8 graden!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:25 schreef Tim_G het volgende:
[..]
dat valt nog mee...... Zit op kantoor en de airco trekt het niet. Loopt hier op tot over de 30 graden....
Oke, duidelijk! Dak leek mij iets lager zo op de foto te zien!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:24 schreef kruimel_20 het volgende:
Fornuis komt rechts van het aanrecht... daarboven zit ook de afzuiging
koelkast links. Dat past goed want de koelkast is 1.68 hoog. en het dak is daar 1.80 ongeveer.
En dát zijn dus dingen die ik gewoon niet weet. Ik zou zo gaan schilderen met dit weer ware het niet dat het veel te warm is dusquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bovendien wordt schilderwerk met deze temperaturen echt niet mooi.
Het is maar wat je als meubilair ziet. In Duitsland zien ze in principe de gehele keukeninrichting daarvoor aan, zodat in een huurwoning de keuken meestal alleen een lege kamer is met tegeltjes aan de muur en wat aansluitingen voor water/gas/afvoer.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:44 schreef kruimel_20 het volgende:
nee , dat moet nog komen, [kookplaat] zit er ook niet standaard in in de huurwoningen hier... (vaag maar waar)
Mijn moeder is vandaag gaan schilderen (ondanks mijn advies het niet te doen). Ik vraag wel of ze foto's maaktr van het resultaat.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:30 schreef vosss het volgende:
[..]
En dát zijn dus dingen die ik gewoon niet weet. Ik zou zo gaan schilderen met dit weer ware het niet dat het veel te warm is dus
vandaag wordt het 35 gradenquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:34 schreef kruimel_20 het volgende:
het was gisteravond 30 graden .... lekker warm dus ....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |