Blij dat je er nu achter bent gekomen en niet "Ja" had gezegd en na die tijd met een heleboel verborgen verbreken komen te zittenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:55 schreef kruimel_20 het volgende:
het was 10x niks....
zeer slechte staat
scheuren in de plafonds en muren
verzakking van het huis
schimmel
houtworm
lekkage in het dak
zwarte muren (verf, maar vast ook viezigheid)
alles slecht onderhouden
hekwerk in de tuin houd in een keer op
kasten in de slaapkamers aan de muur getimmerd
het is in verhouding tot de huurprijs gewoon belachelijk dat ze het ervoor vragen.
Het is gewoon niet geschikt voor ons... maar we reageren vrolijk verder
Slotje
Ik ben dus inderdaad vanmiddag gaan kijken. Er stonden allemaal familie/middenklasse auto's in de buurt en het zag er uit alsof alles netjes onderhouden is. Nu dus wachten op dinsdagochtend, tot ik ook binnnen kan gaan kijken en direct moet beslissen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:55 schreef DJSmiley het volgende:
Vanavond of morgenavond langsgaan, als t een junkbuurt is enz weet je dat iig vast
Als t nu leeg is kun je zoiezo rustig kijken naar rot van kozijnen enz
En? Was het wat?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:02 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik ben dus inderdaad vanmiddag gaan kijken. Er stonden allemaal familie/middenklasse auto's in de buurt en het zag er uit alsof alles netjes onderhouden is. Nu dus wachten op dinsdagochtend, tot ik ook binnnen kan gaan kijken en direct moet beslissen.
gefeliciteerd!!! ziet er leuk uit!!!quote:
damn....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |