Dus op weg voor een pot, tegels en wat je al niet meer nodig hebt voor zo'n verbouwing.
Het idee was al ontstaan nadat ik een foto van Reese' toilet had gezien. Zo wilde ik het ook, maar dan even anders. De metrotegeltjes van haar toilet zijn vervangen door standaard witte, omdat ik die metrotegels nog in de keuken wil doen en niet alles op elkaar mag lijken.
Naar de Hornbach voor spullen. Alles wat ik nodig had gekocht, werkelijk helemaal verliefd geworden op de vloertegels.
![]()
De Hornbach zit niet ver weg in Zaandam, en daar hebben ze flink wat meer keus dan bij de Gamma of de Praxis in de buurt. Bovendien komt mijn badkamer er ook vandaan. Op naar Zaandam dus!
![]()
De zwart/witte glasmozaiek!!
Ik vind ze zo leuk die tegeltjes. Maar ze moesten wel zwart/grijs/wit en niet in het blauw want dan wordt het te normaal. En een grijs voegje straks natuurlijk, anders lopen de witte tegels door.
![]()
De vloertegels.
Zo geweldig dat ik even overwogen heb het parket uit mijn keuken te trekken en ze daar ook te leggen, maar dat is inmiddels al uit mijn hoofd gepraat.
![]()
Ze hadden heel veel tegels.
![]()
![]()
Pot en wasbakje van Villeroy en Boch. Alleen is dat wasbakje veel dieper dan degene die er nu hangt dus die gaat retour. Ik wil eigenlijk een nieuwe maar kon geen kleinere maat vinden. Het toilet is zo klein dat die wasbak er veel te groot zal worden. Verder aangeschaft: de kraan, de bril, het handdoekhaakje, wc-rolhouder en een spiegel. Totale kosten ¤ 520,79.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*