abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 november 2006 @ 19:45:25 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_43553387
Vierenhalf jaar geleden heb ik mijn huis gekocht. Sommige dingen heb ik direct aangepakt maar een paar dingen zijn altijd blijven liggen. Zoals het toilet beneden.

Maar, daar komt verandering in. Een kleine verbouwing van het toilet, de keuken en de tuin staan op stapel. Omdat het toilet het meest overzichtelijke projectje is ben ik daar maar mee begonnen.

(foto's volgen)
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 14 november 2006 @ 19:51:55 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_43553552
Het toilet beneden zit in een klein hoekje verstopt, het was nagenoeg onmogelijk om hem totaal op de foto te krijgen.

Ik heb er niets aan gedaan sinds ik hier kwam wonen. Behalve dat het plafond er een keer uit moest omdat ik lekkage van boven had. Nooit meer dicht laten maken omdat ik zeker wist dat de lekkage terug zou komen.

(plafond)
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 14 november 2006 @ 19:58:31 #3
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_43553754
S6 verder,moet je nog veel doen ?
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:00:25 #4
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_43553816
Dus op weg voor een pot, tegels en wat je al niet meer nodig hebt voor zo'n verbouwing.

Het idee was al ontstaan nadat ik een foto van Reese' toilet had gezien. Zo wilde ik het ook, maar dan even anders. De metrotegeltjes van haar toilet zijn vervangen door standaard witte, omdat ik die metrotegels nog in de keuken wil doen en niet alles op elkaar mag lijken.

Naar de Hornbach voor spullen. Alles wat ik nodig had gekocht, werkelijk helemaal verliefd geworden op de vloertegels.

De Hornbach zit niet ver weg in Zaandam, en daar hebben ze flink wat meer keus dan bij de Gamma of de Praxis in de buurt. Bovendien komt mijn badkamer er ook vandaan. Op naar Zaandam dus!

De zwart/witte glasmozaiek!!
Ik vind ze zo leuk die tegeltjes. Maar ze moesten wel zwart/grijs/wit en niet in het blauw want dan wordt het te normaal. En een grijs voegje straks natuurlijk, anders lopen de witte tegels door.

De vloertegels.
Zo geweldig dat ik even overwogen heb het parket uit mijn keuken te trekken en ze daar ook te leggen, maar dat is inmiddels al uit mijn hoofd gepraat.

Ze hadden heel veel tegels.

Pot en wasbakje van Villeroy en Boch. Alleen is dat wasbakje veel dieper dan degene die er nu hangt dus die gaat retour. Ik wil eigenlijk een nieuwe maar kon geen kleinere maat vinden. Het toilet is zo klein dat die wasbak er veel te groot zal worden. Verder aangeschaft: de kraan, de bril, het handdoekhaakje, wc-rolhouder en een spiegel. Totale kosten ¤ 520,79.
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:02:14 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_43553878
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 19:58 schreef edje34 het volgende:
S6 verder,moet je nog veel doen ?
de keuken en de tuin. als er mannetjes komen die wél tijd hebben.
ik moet het uitzoeken, ontwerpen, die kerels achter hun reet aan zitten en de facturen betalen.

ik kan aardig klussen maar dit soort projecten besteed ik liever uit.

bedankt.
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:07:55 #6
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_43554088
Dacht de Hornbach al te herkennen!

Veel succes! Ben benieuwd naar je vorderingen!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:14:06 #7
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_43554304
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:07 schreef sanger het volgende:
Dacht de Hornbach al te herkennen!

Veel succes! Ben benieuwd naar je vorderingen!
We zien graag de house warming party tegemoed.
(Hans teeuwen)
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:29:34 #8
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_43555010
Het enige wat aan het huidige toilet wel goed is is de deur eigenlijk. Die heb ik in zijn geheel met schoolbordenverf geverfd en biedt een fantastische plek voor een boodschappenlijstje of berichtjes van vrienden.

Eindstand na klusdag een, gisteravond:
:

De tegels zijn weg, er zijn nieuwe gipswandjes geplaatst, het hangend toilet zit keurig verstopt. Helaas bleek achter de koof niet echt veel ruimte tot de pijp van de badkamer, dus die koof gaan we aanhouden voor de diepte. Het gaat heel mooi worden, dat voel ik.

dinsdag 14 november 2006 @ 21:08:35 #10
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_43556511
werk je die waterleiding van het fontijntje niet in de muur weg? Ikbedoel als je toch bezig bent is dat ook nog wel te doen
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:09:11 #11
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_43556536
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:08 schreef boertie het volgende:
werk je die waterleiding van het fontijntje niet in de muur weg? Ikbedoel als je toch bezig bent is dat ook nog wel te doen
Ik heb het overwogen maar omdat het al zo'n smalle ruimte is laat ik hem er toch maar buiten.
pi_43556561
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:00 schreef Sanne het volgende:
Het idee was al ontstaan nadat ik een foto van Reese' toilet had gezien.
Zal de rekening sturen
quote:
Zo wilde ik het ook, maar dan even anders. De metrotegeltjes van haar toilet zijn vervangen door standaard witte
Ik heb géén, ik herhaal, géén metrotegels in mijn pleepaleis. Vind ik echt keilelijk

Succes met verbouwen! Heb je een handige Nico aan de haak geslagen?
Eeuwig vijfentwintig
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:18:06 #13
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_43556924
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:09 schreef Reese het volgende:

[..]

Zal de rekening sturen
[..]

Ik heb géén, ik herhaal, géén metrotegels in mijn pleepaleis. Vind ik echt keilelijk

Succes met verbouwen! Heb je een handige Nico aan de haak geslagen?
Wat waren het dan voor tegeltjes? Je had toch wel van die dwarse, of hoe noem je dat nou? Verspringend getegeld?
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:20:29 #14
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_43557040
Het resultaat van vandaag:
De tegels aan de wand zitten erop! Morgen het stucwerk of plafond, dat weet ik niet meer zeker. Als laatste de mooie prachtige werkelijk geweldige kwijl vloertegels.

En ik ben al zo blij met mijn glasmozaiek.

En omdat ik zo'n groot fan van MMach ben, ook maar een filmpje.

http://www.youtube.com/watch?v=_XJ7GVxMZo4

pi_43557267
-

[ Bericht 99% gewijzigd door wim-lex op 14-11-2006 21:26:42 ]
pi_43557284
-
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:28:28 #17
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_43557379
Wat ik dan wel weer een gemiste kans vind, is dat je niet een kruiswoordpuzzelbeschrijving op de muur hebt gezet

die schoolbordverfdeur ga ik wel onthouden
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:31:27 #18
154392 Vodkat
Honda V4 Power
pi_43557537
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:20 schreef Sanne het volgende:
De tegels aan de wand zitten erop! Morgen het stucwerk of plafond, dat weet ik niet meer zeker. Als laatste de mooie prachtige werkelijk geweldige kwijl vloertegels.

[afbeelding]

En omdat ik zo'n groot fan van MMach ben, ook maar een filmpje.

http://www.youtube.com/watch?v=_XJ7GVxMZo4

filmpje doet het niet
pi_43557556
De witte tegels waren wel langwerpig, maar dan wat 'extremer' dan metrotegels. Mijn tegels hadden de volgende afmeting: 30 bij 10 cm. Metrotegels zijn vaak bijvoorbeeld 20 bij 10. Net even een andere verhouding. Verder hebben metrotegels van die afgeronde randen en die van mij zijn strak, vind ik mooier

De tegels zijn juist niet verspringend getegeld, want dat leek me te druk voor zo'n kleine ruimte.

Op onderstaande vage foto's kun je het wel een beetje zien:

Eeuwig vijfentwintig
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:46:16 #20
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_43558262
Ik wil dat bakje dat jij niet gekocht hebt.
Die hoort er gewoon bij.

pi_43558418
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:20 schreef Sanne het volgende:

[afbeelding]
Ik vind 't er wel erg druk uit zien, al die kleine tegeltjes
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:55:46 #22
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_43558723
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:49 schreef zappa29 het volgende:

[..]

Ik vind 't er wel erg druk uit zien, al die kleine tegeltjes
ik plas zittend, dus ik kijk mooi naar die deur.
pi_43558891
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:46 schreef Sanne het volgende:
Ik wil dat bakje dat jij niet gekocht hebt.
Die hoort er gewoon bij.

[afbeelding]
Maar die monteert zo lastig
Eeuwig vijfentwintig
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:04:04 #24
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_43559178
Een ander bakje dan, maar er moet een hip bakje in.

Mot toch maar naar Villa Arena ofzo.
pi_43559226
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:55 schreef Sanne het volgende:

[..]

ik plas zittend, dus ik kijk mooi naar die deur.
mmm, daar heb je wel een goed punt
En als de pot geplaats is ziet 't er ook natuurlijk wat anders uit.

Hoewel ik nog steeds de voorkeur aan mijn eigen tegeltjes zou geven
pi_43559251
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:28 schreef gronk het volgende:
Wat ik dan wel weer een gemiste kans vind, is dat je niet een kruiswoordpuzzelbeschrijving op de muur hebt gezet
gut, wat een ouwe grap
Eeuwig vijfentwintig
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:07:28 #27
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_43559376
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:04 schreef zappa29 het volgende:

[..]

mmm, daar heb je wel een goed punt
En als de pot geplaats is ziet 't er ook natuurlijk wat anders uit.

[afbeelding]
Gaudi zou trots op je zijn.
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:12:03 #28
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_43559584
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:04 schreef zappa29 het volgende:

[..]

[afbeelding]
Die tegels vind ik
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:21:10 #29
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_43560019
quote:
In tegenstelling tot anderen heb ik in mijn hoofd geen complete backup van alles wat er op fok ooit gepost is.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_43560177
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:21 schreef gronk het volgende:

[..]

In tegenstelling tot anderen heb ik in mijn hoofd geen complete backup van alles wat er op fok ooit gepost is.
whehe, ik heb een selectief geheugen
Eeuwig vijfentwintig
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:26:43 #31
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_43560277
Nou zit ik toch te twijfelen over doorgtegelen tot het plafond. Ik kan nu nog van gedachten veranderen, tis een beetje zonde als dat muurtje al gestuct is.

Wel of niet tot het plafond doortegelen? Glasmozaiek heb ik in ieder geval nog genoeg, twijfel alleen een beetje over die witte.
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:33:45 #32
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_43560564
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:29 schreef Sanne het volgende:
Het enige wat aan het huidige toilet wel goed is is de deur eigenlijk. Die heb ik in zijn geheel met schoolbordenverf geverfd en biedt een fantastische plek voor een boodschappenlijstje of berichtjes van vrienden.
Heyyyy ... dat is een idee voor hier. Ik had ooit toen ik nog bij ouders woonde een deur waar ik een blacklight bij had en zo'n bijhorende stift. Stond voor jaren aan handtekeningen en berichtjes op. Heb en zal tot m'n dood spijt hebben van die deur niet meegenomen te hebben toen ik vertrok.

Ik moet weer zo'n stift halen en een groot soort van bord maken waarop je kan kladderen Maar dan het soort van bord dat makkelikk mee te nemen is bij een verhuizing ofzo.
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:33:57 #33
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_43560575
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:24 schreef Reese het volgende:

[..]

whehe, ik heb een selectief geheugen
Oja, vrouwen hebben dat.
pi_43561945
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:26 schreef Sanne het volgende:
Nou zit ik toch te twijfelen over doorgtegelen tot het plafond. Ik kan nu nog van gedachten veranderen, tis een beetje zonde als dat muurtje al gestuct is.

Wel of niet tot het plafond doortegelen? Glasmozaiek heb ik in ieder geval nog genoeg, twijfel alleen een beetje over die witte.
Mozaiek zou ik absoluut doortegelen. 't Wordt pas écht leuk als het groot oppervlak is (zie mijn foto's ). Bij die witte tegels maakt het denk ik niet zo heel veel uit. Strak stucen en fris witten is ook prima toch?

Zolang je het stucwerk maar geen 'vrolijk' kleurtje gaat geven ofzo, dan wordt het echt too much, denk ik.

Edit:

Heb nog even je foto's goed bekeken. Heb je die witte tegels nu over je bestaande tegels heen getegeld? Dan kun je het doortegelen sowieso vergeten ivm hoogteverschil.

[ Bericht 13% gewijzigd door Reese op 14-11-2006 23:09:22 (toevoeging!) ]
Eeuwig vijfentwintig
  dinsdag 14 november 2006 @ 23:11:18 #35
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_43562187
Nee, de oude tegels zijn eraf. Zo lui waren we niet.
pi_43562459
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:11 schreef Sanne het volgende:
Nee, de oude tegels zijn eraf. Zo lui waren we niet.
Ik zie het nu! Ik baseerde het op die foto van het mozaiek. Door allerlei schitteringen (ofzo ) dacht ik dat dat nog je oude tegels waren
Eeuwig vijfentwintig
pi_43580012
Ik zou wel door tegelen tot het plafond, is hygienischer en makkerlijker schoon te maken!
Ik had het in mijn oude woning niet en nu in m'n nieuwe wel, maar vind het ook een stuk strakker staan
  woensdag 15 november 2006 @ 17:45:27 #38
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_43581552
De mozaiektegels lopen nu door tot het plafond!
Foto's volgen
Voegen zitten erin, plafond zit erin, bedrading voor de spotjes ligt er.

Nog een vraag: Reese waar heb je dit mooie afzuigkapje vandaan?

Moderator woensdag 15 november 2006 @ 18:01:10 #39
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_43581975
Ik zou ook doortegelen tot het plafond; maar dan wel alles (dus het mozaik en de zijkanten)
Ziet er goed uit !
  woensdag 15 november 2006 @ 20:17:44 #40
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_43586875

Het pijpje wil ik toch weggewerkt hebben. Onder de vloer door naar de hoek, dan achter de andere pijp verstopt. Dus de vloer moest open.

Verder wordt er vandaag gestuct en gevoegd.

Het glasmozaiek is nu tot het plafond doorgetegeld.

Even kijken hoe dat straks met een kleurtje staat.

Het plafond zit erin. Elektra ligt er voor de inbouwspotjes die morgen komen.

Dat krijg je van klussen.
pi_43590081
Wow, Sanne, wat wordt het mooi! Slim gekozen om het mozaiek door te laten lopen! Ik was benieuwd wat je met dat stuk zou doen waar de afvoer in zit.

Stucwerk ziet er ook prima uit, zeg. En wat wordt het al snel officieel en echt en zulks met een voegje he?

Had je trouwens al een bril gekocht? Ik zat opeens te denken vanmiddag dat jouw toilet ook mooi zou zijn met zo'n echte ouderwetse zwarte bril.
quote:
Op woensdag 15 november 2006 17:45 schreef Sanne het volgende:

[afbeelding]
'Gewoon' bij de Praxis. Heb lang getwijfeld of ik een plastic nep-RVS ding zou kopen van een paar euro of deze mooierd van ¤50 . Maar dit maakt het net even af. Vond het zonde om bij zo'n sjiek pleepaleis opeens te gaan bezuinigen en de mozaiekmuur te 'verpesten' met zo'n nepding (zie ook lichtknopje bijvoorbeeld, Sanne). Het merk is Plieger, meen ik, dus elke bouwmarkt heeft dat wel.

Edit: waar zit jouw afvoer eigenlijk? Niet op de mozaiekmuur toch? Dan zou je ook gewoon een witte kunnen nemen
Eeuwig vijfentwintig
pi_43591265
quote:
Op woensdag 15 november 2006 17:45 schreef Sanne het volgende:
De mozaiektegels lopen nu door tot het plafond!
Foto's volgen
Voegen zitten erin, plafond zit erin, bedrading voor de spotjes ligt er.

[afbeelding]
Ja, deze vind ik ook erg mooi.. Ziet er techno uit.. Ook iets voor mijn woning...
  woensdag 15 november 2006 @ 21:55:42 #43
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_43591275
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:31 schreef Reese het volgende:
Wow, Sanne, wat wordt het mooi! Slim gekozen om het mozaiek door te laten lopen! Ik was benieuwd wat je met dat stuk zou doen waar de afvoer in zit.

Stucwerk ziet er ook prima uit, zeg. En wat wordt het al snel officieel en echt en zulks met een voegje he?

Had je trouwens al een bril gekocht? Ik zat opeens te denken vanmiddag dat jouw toilet ook mooi zou zijn met zo'n echte ouderwetse zwarte bril.
[..]

'Gewoon' bij de Praxis. Heb lang getwijfeld of ik een plastic nep-RVS ding zou kopen van een paar euro of deze mooierd van ¤50 . Maar dit maakt het net even af. Vond het zonde om bij zo'n sjiek pleepaleis opeens te gaan bezuinigen en de mozaiekmuur te 'verpesten' met zo'n nepding (zie ook lichtknopje bijvoorbeeld, Sanne). Het merk is Plieger, meen ik, dus elke bouwmarkt heeft dat wel.

Edit: waar zit jouw afvoer eigenlijk? Niet op de mozaiekmuur toch? Dan zou je ook gewoon een witte kunnen nemen
Mijn afvoer zit in het plafond, dus een witte zou ook goed kunnen. Maar RVS he.

Heb een standaard witte bril gekocht. Nog even getwijfeld over een prikkeldraad model, maar die vond ik toch wat te kitch. Ik heb in de badkamer boven wel een zwarte wc-bril.

pi_43591602
gaaf dat mozaiek
  donderdag 16 november 2006 @ 22:33:18 #45
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_43623224
quote:
Op woensdag 15 november 2006 22:02 schreef BoJo het volgende:
gaaf dat mozaiek
Dat vind ik ook!!!

Dag vier! De vloer ligt erin! Het pijpje is weggewerkt. Morgen de pot erop.
Een zilveren af afzuigkapje heeft ie nog gehaald voor me, al is het niet die van Reese, toch bedankt voor de tip Reese.

De vloertegels zijn op de foto nog niet bijzonder, maar wacht maar tot ik het schoon mag maken!

[ Bericht 7% gewijzigd door Sanne op 17-11-2006 10:16:38 ]
pi_43630872
Ziet er goed uit Sanne.
Leuk dat mozaiek, ik heb het op mijn bad gedaan.
  vrijdag 17 november 2006 @ 10:17:23 #47
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_43631115
Leuk op je bad Koningin! Ik zal zo even nieuwe foto's plaatsen.
  vrijdag 17 november 2006 @ 10:25:47 #48
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_43631329

De vloer ligt erin!!!

Totaalplaatje.

Het pijpje is weg.

Echt weg.

Spotjes en kapje in het plafond!

Het is er alleen nog niet helemaal droog.
pi_43640544
Het wordt mooi!  

En de leidingen mooi naar de hoek verplaatst, zie ik.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_43641814
Ziet er mooi uit ja . Heb je t plafond zelf verlaagd en gestuct ?
  zaterdag 18 november 2006 @ 14:08:54 #51
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_43656192
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 19:42 schreef Kwelit het volgende:
Ziet er mooi uit ja . Heb je t plafond zelf verlaagd en gestuct ?
Dat heeft mijn "mannetje" gedaan.

Het is trouwens bijna af!!!

zaterdag 18 november 2006 @ 14:12:14 #52
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_43656268
Mooi!
  zaterdag 18 november 2006 @ 16:49:24 #53
114341 Gerjo
ME!!!! :) V1.2
pi_43659625
Wow dat ziet er echt wel go4ed uit! Leuk om te zien dat er toch nog best wat mensen zijn die best wat moois/aparts maken van hun kleinste kamertje! Bij mij heeft mijn crea bea zus t gedaan. Graslandschap, echt t tegen overgestelde van dit!
When dawn breaks,
and the sun is about to rise.
The time has come to open your eyes,
and let the world get in.
  zaterdag 18 november 2006 @ 16:50:32 #54
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_43659655
Hoe is het met je tuin eigenlijk?

Al helemaal bestraat?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 18 november 2006 @ 17:24:42 #55
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_43660749
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 16:50 schreef popolon het volgende:
Hoe is het met je tuin eigenlijk?

Al helemaal bestraat?
De tegels zijn besteld, alleen de stratenmaker heeft het nog te druk.
  zaterdag 18 november 2006 @ 17:25:54 #56
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_43660785
Wc ziet er goed uit joh complimeneten.
(Hans teeuwen)
pi_43690646
Je toilet is echt super geworden, daar wil ik graag nog wat boodschappen op achter laten .
Whatever I want.
pi_43779543
Supermooi Sanne. Hoe staan d egroene spulletjes?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  † In Memoriam † maandag 27 november 2006 @ 21:27:56 #59
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_43943484
Ziet er mooi uit!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 29 november 2006 @ 19:48:15 #60
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_44001772
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:24 schreef Ripley het volgende:
Supermooi Sanne. Hoe staan d egroene spulletjes?
Ik zal straks even foto's maken.

Er moet ook een nieuwe tekst op de deur. Als Skaai en Peri er weer op willen dan komen ze maar langs!

Inspirerende schijttekst gezocht
  woensdag 29 november 2006 @ 22:14:54 #61
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_44007293
Feauteaus!!!

pi_44016000
Leuk eindresultaat! Vooral die deur is tof
  donderdag 30 november 2006 @ 10:18:53 #63
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44016343
Ik vind die spiegelomlijsting erg mooi!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44016419
Zo daar kan je rustig je boodschapje doen!

Tranquillity toiletje
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 12:20:07 #65
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_44019805
Mooi geworden!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_44019907
supergaaf sanne, dat goren staat echt leuk ! ben er ook gek van, zo groen is namelijk mijn slaapkamer
wat ga je nog meer veranderen?
pi_44020518
Oe, daar wil ik wel een plasje op doen
pi_44025525
hm, ik vind het groen een beetje te druk worden.. had het bij zwart en wit gehouden..
maar verder heel mooi!!
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  donderdag 30 november 2006 @ 20:19:05 #69
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_44034583
echt een leuke plee, waar vind je die nog!?? Zo een wil ik ook! maar de badkamer en toilet is juist het enige wat ik niet doe!
ga zo door!
pi_44039737
Oeh, Sanne, wat doe je nou?

Vind het met al die groene prullen er niet mooier op geworden, als ik heel eerlijk ben

Sorry
Eeuwig vijfentwintig
  vrijdag 1 december 2006 @ 00:31:12 #71
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_44043621
Er moet wel een kleurtje bij! Volgende keer knalroze!!!
  vrijdag 1 december 2006 @ 00:32:09 #72
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_44043640
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:24 schreef Charisma het volgende:
supergaaf sanne, dat goren staat echt leuk ! ben er ook gek van, zo groen is namelijk mijn slaapkamer
wat ga je nog meer veranderen?
Heeej wijfie!!
Zie het nu pas!

Ik vrees dat de tuin dit jaar niet meer gaat lukken, denk dat de keuken het volgende project is!
pi_44047552
Op zich wel mooi ja.
Zou alleen de deo en de WC-eend weg halen.
pi_44047605
Cool sanne!!
  vrijdag 1 december 2006 @ 10:17:01 #75
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_44047790
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:02 schreef Koningin het volgende:
Op zich wel mooi ja.
Zou alleen de deo en de WC-eend weg halen.
Zonder wc-eend kan ik hem niet dagelijks swishen en swipen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')