de keuken en de tuin. als er mannetjes komen die wél tijd hebben.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:58 schreef edje34 het volgende:
S6 verder,moet je nog veel doen ?
We zien graag de house warming party tegemoed.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:07 schreef sanger het volgende:
Dacht de Hornbach al te herkennen!
Veel succes! Ben benieuwd naar je vorderingen!
Ik heb het overwogen maar omdat het al zo'n smalle ruimte is laat ik hem er toch maar buiten.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:08 schreef boertie het volgende:
werk je die waterleiding van het fontijntje niet in de muur weg? Ikbedoel als je toch bezig bent is dat ook nog wel te doen![]()
Zal de rekening sturenquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:00 schreef Sanne het volgende:
Het idee was al ontstaan nadat ik een foto van Reese' toilet had gezien.
quote:Zo wilde ik het ook, maar dan even anders. De metrotegeltjes van haar toilet zijn vervangen door standaard witte
Wat waren het dan voor tegeltjes? Je had toch wel van die dwarse, of hoe noem je dat nou? Verspringend getegeld?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:09 schreef Reese het volgende:
[..]
Zal de rekening sturen![]()
[..]
Ik heb géén, ik herhaal, géén metrotegels in mijn pleepaleis. Vind ik echt keilelijk
![]()
Succes met verbouwen! Heb je een handige Nico aan de haak geslagen?![]()
filmpje doet het nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:20 schreef Sanne het volgende:
Het resultaat van vandaag:
De tegels aan de wand zitten erop! Morgen het stucwerk of plafond, dat weet ik niet meer zeker. Als laatste de mooie prachtige werkelijk geweldige kwijl vloertegels.
En ik ben al zo blij met mijn glasmozaiek.
[afbeelding]
En omdat ik zo'n groot fan van MMachben, ook maar een filmpje.
http://www.youtube.com/watch?v=_XJ7GVxMZo4
Ik vind 't er wel erg druk uit zien, al die kleine tegeltjesquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:20 schreef Sanne het volgende:
Het resultaat van vandaag:
De tegels aan de wand zitten erop! Morgen het stucwerk of plafond, dat weet ik niet meer zeker. Als laatste de mooie prachtige werkelijk geweldige kwijl vloertegels.
En ik ben al zo blij met mijn glasmozaiek.
[afbeelding]
ik plas zittend, dus ik kijk mooi naar die deur.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:49 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Ik vind 't er wel erg druk uit zien, al die kleine tegeltjes
Maar die monteert zo lastigquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:46 schreef Sanne het volgende:
Ik wil dat bakje dat jij niet gekocht hebt.
Die hoort er gewoon bij.
[afbeelding]
mmm, daar heb je wel een goed puntquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:55 schreef Sanne het volgende:
[..]
ik plas zittend, dus ik kijk mooi naar die deur.
gut, wat een ouwe grapquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:28 schreef gronk het volgende:
Wat ik dan wel weer een gemiste kans vind, is dat je niet een kruiswoordpuzzelbeschrijving op de muur hebt gezet
Gaudi zou trots op je zijn.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:04 schreef zappa29 het volgende:
[..]
mmm, daar heb je wel een goed punt![]()
En als de pot geplaats is ziet 't er ook natuurlijk wat anders uit.
Hoewel ik nog steeds de voorkeur aan mijn eigen tegeltjes zou geven![]()
[afbeelding]
Die tegels vind ikquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:04 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Hoewel ik nog steeds de voorkeur aan mijn eigen tegeltjes zou geven![]()
[afbeelding]
In tegenstelling tot anderen heb ik in mijn hoofd geen complete backup van alles wat er op fok ooit gepost is.quote:
whehe, ik heb een selectief geheugenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:21 schreef gronk het volgende:
[..]
In tegenstelling tot anderen heb ik in mijn hoofd geen complete backup van alles wat er op fok ooit gepost is.![]()
Heyyyy ... dat is een idee voor hier. Ik had ooit toen ik nog bij ouders woonde een deur waar ik een blacklight bij had en zo'n bijhorende stift. Stond voor jaren aan handtekeningen en berichtjes op. Heb en zal tot m'n dood spijt hebben van die deur niet meegenomen te hebben toen ik vertrok.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:29 schreef Sanne het volgende:
Het enige wat aan het huidige toilet wel goed is is de deur eigenlijk. Die heb ik in zijn geheel met schoolbordenverf geverfd en biedt een fantastische plek voor een boodschappenlijstje of berichtjes van vrienden.
Oja, vrouwen hebben dat.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:24 schreef Reese het volgende:
[..]
whehe, ik heb een selectief geheugen![]()
Mozaiek zou ik absoluut doortegelen. 't Wordt pas écht leuk als het groot oppervlak is (zie mijn foto'squote:Op dinsdag 14 november 2006 22:26 schreef Sanne het volgende:
Nou zit ik toch te twijfelen over doorgtegelen tot het plafond. Ik kan nu nog van gedachten veranderen, tis een beetje zonde als dat muurtje al gestuct is.
Wel of niet tot het plafond doortegelen? Glasmozaiek heb ik in ieder geval nog genoeg, twijfel alleen een beetje over die witte.
Ik zie het nu! Ik baseerde het op die foto van het mozaiek. Door allerlei schitteringen (ofzoquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:11 schreef Sanne het volgende:
Nee, de oude tegels zijn eraf. Zo lui waren we niet.
'Gewoon' bij de Praxis. Heb lang getwijfeld of ik een plastic nep-RVS ding zou kopen van een paar euro of deze mooierd van ¤50quote:Op woensdag 15 november 2006 17:45 schreef Sanne het volgende:
Nog een vraag: Reese waar heb je dit mooie afzuigkapje vandaan?
[afbeelding]
Ja, deze vind ik ook erg mooi.. Ziet er techno uit.. Ook iets voor mijn woning...quote:Op woensdag 15 november 2006 17:45 schreef Sanne het volgende:
De mozaiektegels lopen nu door tot het plafond!
Foto's volgen
Voegen zitten erin, plafond zit erin, bedrading voor de spotjes ligt er.
Nog een vraag: Reese waar heb je dit mooie afzuigkapje vandaan?
[afbeelding]
Mijn afvoer zit in het plafond, dus een witte zou ook goed kunnen. Maar RVS he.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:31 schreef Reese het volgende:
Wow, Sanne, wat wordt het mooi!Slim gekozen om het mozaiek door te laten lopen! Ik was benieuwd wat je met dat stuk zou doen waar de afvoer in zit.
Stucwerk ziet er ook prima uit, zeg. En wat wordt het al snel officieel en echt en zulks met een voegje he?![]()
Had je trouwens al een bril gekocht? Ik zat opeens te denken vanmiddag dat jouw toilet ook mooi zou zijn met zo'n echte ouderwetse zwarte bril.
[..]
'Gewoon' bij de Praxis. Heb lang getwijfeld of ik een plastic nep-RVS ding zou kopen van een paar euro of deze mooierd van ¤50. Maar dit maakt het net even af. Vond het zonde om bij zo'n sjiek pleepaleis opeens te gaan bezuinigen en de mozaiekmuur te 'verpesten' met zo'n nepding (zie ook lichtknopje bijvoorbeeld, Sanne). Het merk is Plieger, meen ik, dus elke bouwmarkt heeft dat wel.
Edit: waar zit jouw afvoer eigenlijk? Niet op de mozaiekmuur toch? Dan zou je ook gewoon een witte kunnen nemen
Dat vind ik ook!!!quote:
Dat heeft mijn "mannetje" gedaan.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:42 schreef Kwelit het volgende:
Ziet er mooi uit ja. Heb je t plafond zelf verlaagd en gestuct ?
De tegels zijn besteld, alleen de stratenmaker heeft het nog te druk.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:50 schreef popolon het volgende:
Hoe is het met je tuin eigenlijk?
Al helemaal bestraat?
Ik zal straks even foto's maken.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:24 schreef Ripley het volgende:
Supermooi Sanne. Hoe staan d egroene spulletjes?
Heeej wijfie!!quote:Op donderdag 30 november 2006 12:24 schreef Charisma het volgende:
supergaaf sanne, dat goren staat echt leuk ! ben er ook gek van, zo groen is namelijk mijn slaapkamer![]()
wat ga je nog meer veranderen?
Zonder wc-eend kan ik hem niet dagelijks swishen en swipen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:02 schreef Koningin het volgende:
Op zich wel mooi ja.
Zou alleen de deo en de WC-eend weg halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |