Knorretje, ik zie hier dat het deel 1 is van 3. Zou je mij het hele document willen/kunnen mailen??quote:Op maandag 9 januari 2006 16:40 schreef knorretje het volgende:
zo heb ik het dus in gedachten
[afbeelding]
dat zijn mijn eigen krabbels en zodra iets uitgevoerd is flikker ik dat weg, ik moet het bedje nog maken dus vandaar dat dit nog online staat. pag 2 en 3 waren voornamalijk over de kast (die uiteindelijk anders is geworden omdat het niet makkelijk en snel uitvoerbaar was) Als ik in r'dam ben wil ik wel kijken of het nog terugtehalen isquote:Op woensdag 12 april 2006 14:44 schreef sanger het volgende:
[..]
Knorretje, ik zie hier dat het deel 1 is van 3. Zou je mij het hele document willen/kunnen mailen??
Dank je!
Graag en alvast bedanktquote:Op woensdag 12 april 2006 21:24 schreef knorretje het volgende:
[..]
dat zijn mijn eigen krabbels en zodra iets uitgevoerd is flikker ik dat weg, ik moet het bedje nog maken dus vandaar dat dit nog online staat. pag 2 en 3 waren voornamalijk over de kast (die uiteindelijk anders is geworden omdat het niet makkelijk en snel uitvoerbaar was) Als ik in r'dam ben wil ik wel kijken of het nog terugtehalen is
(ik ben dus echt zo'n vreselijk mens dat alles tot in de puntjes opschrijft voor ze iets doet, dus echt alles opzoek enzo en een mooi docje maak voor ik een kamer klaar maak en bij ieder uitgevoerd iets lekker mag krassen op die velletjes en weggooien![]()
Is leuk geworden coolbeeb. Daar zal vast heerlijk geslapen en gespeeld gaan worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |