Deel 2 van het cinemabedtopic.
Deel 1 is hier te vinden:
CinemabedHet wordt de opvolger van de cinemazetel:
![]()
Maar dan een verbeterde variant. Het wordt een joekel van een bed met alle audiosnufjes van de homecinema in de bedombouw. De elementen die zichzelf al bewezen hebben als zijnde practisch (bv de middenconsole) blijven.
Om verlies van het designelement van de kuipzetel te compenseren zullen er andere eyecatchers moeten bedacht worden
![]()
![]()
Vereisten:
- Alle audiobedieningselementen kunnen huisvesten (de versterker, eq, surround soundbediening, cdspeler en de sub). Aangezien de sub in de middenconsole zal komen moet die aardig versterkt worden. Omdat je zulke dingen beter van de eerste keer goed doet wordt alles vanaf 0 terug opnieuw ontworpen/gebouwd.
- Het hoofdeind moet kunnen dienen als rugzitting, de rear boxen huisvesten, én onderkomen bieden aan leeslampjes.
- Ik hou van licht en effectjes, dus ook dat moet er in. Dit keer heb ik gekozen voor felle witte LED spotjes. Prijzig maar zeer zuinig (5 Watt).
- Ik wil een zekere associatie met een cockpit/dashbord dus er moeten metertjes in.
- USB poorten en stopcontacten moeten er ook in (ik heb er altijd te weinig)
- Comfort natuurlijk
- Bed moet in 4 delen uiteen te halen zijn die door de deur passen. Dit omdat ik de zetel in iemands atelier ga bouwen (hier is niet echt plaats meer voor zo grote stukken). Nog steeds eigen werk natuurlijk.
- Bergruimte in de middenconsole
- ...
Laatste updates in het vorige topic![]()
![]()
![]()
![]()