Wat is vastgevezen???quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:53 schreef MMach het volgende:
En vastgevezen
Ik doe met je mee, want ik was ook een beetje verward...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:25 schreef Marsepein het volgende:
Maar ziet er goed uit MMach! Hoewel ik het nu met die koof weer even niet snap, want nu zie ik toch het plafond op plaatsen tot aan de muur lopen, maar ook weer ergens een stuk koof.
Ik zie wel hoe dat wordt.
"dat zeg ik: De vrouwlijke klussert kan niet zonder Mmach":Pquote:
Ehh zelf aan het klussen ipv achter de PC aan het wachten op de foto's en fimlpjes van MMach (zijn werk)?!?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:08 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
"dat zeg ik: De vrouwlijke klussert kan niet zonder Mmach":P
LOl! waar zouden we zijn zouden Mmach en zijn topics overigens, goed werk hoor mmach nogmaals![]()
Ik kan niet klussen zoals Mmach, zijn topics zijn studiemateriaal!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:10 schreef tnimble het volgende:
Ehh zelf aan het klussen ipv achter de PC aan het wachten op de foto's en fimlpjes van MMach (zijn werk)?!?
Als MMach nog geld nodig heeft voor verbouwingen kan hij zichzelf per opbod verkopen aan geïnteresseerde fokkers me dunkt.quote:
Foksters, volgens mij hoor. Maarja, er is ook natuurlijk nog de.mrs, en iemands vent afpikken is wel super laag. Nee, doe mij dan maar gewoon een paar half-naakte Mmach-foto's.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:42 schreef Archont het volgende:
Als MMach nog geld nodig heeft voor verbouwingen kan hij zichzelf per opbod verkopen aan geïnteresseerde fokkers me dunkt.
quote:
Bied nu hier voor MMachquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:42 schreef Archont het volgende:
[..]
Als MMach nog geld nodig heeft voor verbouwingen kan hij zichzelf per opbod verkopen aan geïnteresseerde fokkers me dunkt.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:00 schreef kroegtijger het volgende:
T begint er overigens goed uit te zien (de keuken dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |