Mijn dochter wordt vanaf 1 mei als het goed is de nieuwe bewoner van deze prachtige lichte grote slaapkamer!
![]()
Er zitten alleen wel wat haken en ogen aan deze kamer. Er mag waarschijnlijk niet behangen worden er kan wel over de verf heen geverfd worden. Maar er zitten allemaal vlekken op van de posterbuddies die de vorige bewoner heeft gebruikt.
Zie hier.
![]()
Ook zitten er wat rare dingen in die niet weg mogen maar eigenlijk niet in een kinderkamer horen.
Die moeten weggewerkt worden, wel op een leuke manier....
Telefoonaansluiting.
![]()
Ik denk een televisie aansluiting, heel lelijk met plastic buis tegen de muur aan een soort van euh weggewerkt
![]()
![]()
De vloerbedekking is best een beetje vies, ingetrapte chips van twee jaar ofzo maar ik wil niet heel duur spul erin aangezien we hier waarschijnlijk niet meer heel lang (als in hopelijk max. twee jaar) blijven wonen. Dus daar moet wat op bedacht worden, deze ligt gewoon los, dus kan er zo uit.
Voor de rest heb ik geen idee wat we er van willen maken. Ze heeft niet eerder een eigen kamer gehad, dus op een bedje en een commode na heeft ze niks. Het bedje is gewoon wit maar ik hoorde vanmorgen dat ik een peuterbedje van iemand kan overnemen. Ongeverfd dus daar kan wat leuks mee. Ik weet alleen nog niet of ik d'r wel in een groot bed wil hebben al.
Dus kom maar op met tips en goede idee-en. Ik weet nog niets van kleuren, meubels en heb ook echt geen idee. Ze zal er nog niet echt veel alleen spelen, daar is ze nog te klein voor. Een plekje voor haar pop moet er wel zijn. Ze heeft ook nog niet echt een eigen smaak ofzo
![]()
Wie helpt?!
Oh ja we zoeken ook een grote kast voor kleding en speelgoed enzo maar ik hou niet van die grote meubels.
Ook wel belangrijk is dat één kant van de kamer heel veel ramen heeft.
[ Bericht 3% gewijzigd door Luchtbel op 16-04-2006 14:06:10 ]