haha het lijkt er wel op he!! We hebben de tuin op het zuiden, wat dat betreft zitten we goedquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:02 schreef BoukeF het volgende:
is dit stad van de zon?
Hij bedoelde een wijk Iin Heerhugowaard wat de stad van de zon heetquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
haha het lijkt er wel op he!! We hebben de tuin op het zuiden, wat dat betreft zitten we goed
Ik heb ook nog niet verteld waar het huis staat.. nl spanje....
Nee hoor. gewoon in drenthe!!
oh haha, ik vond de foto's er wel zonnig uitzien!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:23 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Hij bedoelde een wijk Iin Heerhugowaard wat de stad van de zon heet
yep, 9 dagen voor de oplevering hebben we de vooropleveringquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:18 schreef Gurb het volgende:
hebben jullie ook nog een voorschouw, dat je voor de definitieve oplevering op eigen gelegenheid een rondje door het huis mag, om eventuele gebreken / verbeterpuntjes op te merken en te melden?
Dat was in een eerder stadium idd zo, maar dat zal wel ergens goed voor zijn geweest, inmiddels liggen alle pannetjes op zijn plekquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:22 schreef No-Zem het volgende:
Aan de zijkant liggen geen dakpannen, voor het geval je al met een lijstje "gebreken" bezig bent![]()
Maar verder ziet het er leuk uit. Je zult stiekem wel al bezig zijn met de inrichting hè ?
nope het is in coevorden! wel redelijk in de buurtquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:55 schreef cerror het volgende:
Is dat niet in Meppel?
Dat laatste zo te zienquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:05 schreef Martijn_77 het volgende:
Zijn dat grote dakramen of zijn dat zonnecollectoren?
Ik gok ¤ 220.000quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:04 schreef TheOneAndOnly het volgende:
wat kost dat huisje nog als ik vragen mag?
ziet er wel netjes uit allemaal.... niet te groot en niet te klein....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |